Mikmak: Ik vind het zo'n rotklusje.. maar goed, beter dan je buren er mee op te schepen Hier ook slecht drinken, al een poos.. Soms ook de avond fles niet meer.. smorgens drinkt ze ook nog maar 150 melk.. Nou jammer, kan dr niet dwingen.. Mamalijntje: Thanks Werk: Zo heb ik me laatst ingeschreven bij een nieuw uitzendburo hier, ze maakte me blij met een dooie mus.. En nu heb ik morgen dat sollicitatie gesprek en belt ze me weer.. Ik heb nu dus met andere woorden keus!
Mikmak je gaat weer een spannende tijd tegemoet zeg.. Even de boel afronden op je oude plekkie en hup daar ga je!
@joyce, jippie, jij krijgt weer een keuze misschien, als je het uitzendbureau dan moet geloven he.. moet ze je iig niet met 2 dooie mussen blijmaken... iig suc6 morgen voor het geval ik strax niet online ben en morgen te laat on line kom... om je suc6 te wensen.... ja das ook wat he... je kan ook vragen of je poezen niet gewoon kunnen doortrekken ofzo... ben ermee bezig maar ze doen het nog steeds niet.... en een pamper van linette willen zo ook al niet om ondanks dat ze op de commode gaan liggen... @mamalijntje, ja tis best spannend.. maar het plaatje klopt dus ga ervan uit dat het allemaal in orde komt... hij zou alleen een contract op de mail zetten en dat heeft ie nog niet gedaan... en ik wil opzeggen, des te sneller kan ik daar beginnen...
Mikmak: ja precies.. Nou die keuze is ook niet leuk, want wil ik dan 's ochtends of 's avonds gaan werken? Weetje die vraag moet ik door m'n hoofdlaten gaan.. Thanks in iedergeval morgen om 2 uur Maar ga op tijd weg want meisje gaat naar schoonmoeder! Mamalijntje: Thanks! Ik hoop dat jij ook snel wat mag vinden..
Joyce: Ben benieuwd of het huis gekocht gaat worden. Duim voor je! Valt je man niet van z'n stoel af nu je zo ijverig aan het poetsen en opruimen bent? Mikmak heeft l een hele reeks lekkere dingen genoemd zeg, komt ze ze ook maken? succes morgen trouwens. Kipdrumsticks: 10 el ketchup verdunnen met 250 ml cola (ja lees je goed, cola), op smaak brengen met tabasco, 1 á 2 teentjes knoflook geperst en zout en peper. marinade met drumsticks aan de kook brengen, 45 min doorkoken op laag vuur met deksel op de pan. af en toe roeren en af laten koelen. (dit kan de dag ervoor al) verwarm ovengrill, drumsticks met marinade in ovenschaal en 15 min bruin laten worden, halverwege keren. Serveren met stokbrood. Vash: Die uk van jou is een slimmerik, haha op tafel! Dus lekker druk met in de gaten houden... De box staat er nog wel hoop ik? Hoe voel je je verder, benieuwd naar de termijn echo. Mikmak: hmmm lekker allemaal zeg!
Hai allemaal Nou pfffffff zit nog bij te komen wat een gehaast vandaag zeg blehhhhhhh,ik kan daar helemaal niet tegen. Vanochtend om 6.45 uit bed,iedereen lag nog te slapen zul je zien he Iedereen verzorgd en toen Noël naar de school gebracht hij moest meteen met 2 klassen gymmen,32 kindjes en in een gymzaal,in het begin vond hij het nog allemaal leuk,de kindjes waren wat onwennig en hij kon helemaal niemand Dus toen gingen ze tikkertje doen en hij moest de mensen af tikken en iedereen werd dus heel druk en rennen en hij kwam naar mij gerend,en begon te huilen de juf zei dat het beter was om weg te gaan,en dat deed ik niet ik ken Noël en die kan dan helemaal doordraaien en dan wil hij helemaal niet meer. Dus ben ik met hem naar de kleedkamer gelopen om rustig met hem te praten,en daar begon hij zo hard te huilen,en zei mama ik vind de grote school niet leuk en wil terug naar de kleine school,ik hem wat drinken gegeven en gezegd dat dat niet kan,toen kwam de juf en zei noël en hij zei toen jij bent een heks,ik werd helemaal rood,ik zei ow dat komt door dat boekje van gisteren hennie de heks dus uitgelegd dat ze een goede heks is Hij zei ik vind buiten spelen leuk,dus ik legde hem uit dat gymmen ook buiten spelen is maar dan binnen,en dat wilde die wel als ik maar zou blijven en toen wat denk je hij kreeg een vriendje en weg was ie hahahah. Hij is netjes mee naar school gegaan en ik ben naar huis gegaan en het is goed gegaan. Nu het cb verhaal,noël is helemaal goed gekeurt en jaimy ook,noel is nu 103 en weeg 17 kilo en is geslaagd voor de blokjes test en de ogen test. Hij heeft zijn prik gehad en mopperde even en dat was het echt een grote stoere vent,maar na zijn prik zei die meteen daag en liep de kamer uit hahaha Jaimy is nu 9130 en 73 cm en nette hoofdomvang en is ook verder geslaagd voor alles,was verder niet veel om aan te merken. Allen dat ze het niet eens was dat we de fles hebben laten vallen,ik vroeg haar heel duidelijk wat er het blangrijkste is de fles of brood en dan was het toch brood dus dan geen middag fles meer en wel de laatste fles nog geven die 2 flessen van 240 cc moeten ze echt nog hebben Nou reageren lukt vandaag denk ik niet meer,ga mijn kerels in bad doen en naar bed
.......super trots op Patrieske omdat ze de eerste schooldag van Noël zo goed is door gekomen.... ...ondanks dat Noël de juf een heks noemde.. hihi....
Hoi meiden, ff snel: Birthe: Luca wordt idd ook helemaal wild als hij een zwembad ziet. En thuis in het grote bad vindt hij ook helemaal geweldig en in de douche ook huppakee hoofd onder de kraan (we hebben een regendouche). Ik vind het geweldig dat hij zo watervrij is! Joyce: nog een makkelijk hapje: wraps besmeren met kruidenkaas en beleggen met komkommer. Oprollen, in stukjes snijden en in ieder stukje een sateprikkertje. Gaat hier altijd erg snel En succes morgen! Patrieske: haha, die Noel! De juffrouw een heks!!! (ik ben als juf weleens kat genoemd, maar nog nooit een heks gelukkig, haha!)
@ Patrieske: Elke cb zegt weer wat anders. Ik moest van de middag fles af omdat ze al brood kreeg. En het liefst wilde ze Serenity ook nog van de laatste fles af hebben. Ze krijgt nog maar 1 fles en dat is die laatste fles. In de ochtend krijgt ze een bord pap. Jaimie's lengte en gewicht had Serenity de laatste keer bij het cb. Grappig. 8) Je hebt je er goed uitgepraat over dat boek haha. Wat een boefje is Noël toch. @ Birthe: Ik krijg gewoon spontaan honger van jou drumsticks.
Wordt helemaal gek van alle verschillende adviezen van het CB. Daarom doe ik alles lekker naar mijn eigen inzage en gevoel. Jamie krijgt nog 3 flessen en lijkt deze echt nog nodig te hebben
Even dit nog : Gisteren de bubbelbad-mat in bad gelegd en met Julian in de bubbels gezeten. Hij vond er geen reet aan, haha. Toen ik de bubbels af had gezet begon hij pas te spelen en lol te maken. Dus... de bubbelbad-mat gaat de deur uit. Is er iemand die hem wil? Stuur me dan een PBtje.
heyy meiden hoe gaat het hier?En hoe gaat het met al juyllie mooie babies???? Ik lees hier niet meer mee want dat werd gewoon teveel, maar wilde jullie wel even laten weten dat met mij nog steeds alles goed gaat, ben de 3maanden ruim voorbij dus ben helemaal happy!!! hoop dat met jullie ook alles goed is!!! dikke kusss
Dag dames, Een tijdje niet geweest, maar ben er weer.. Ik heb wel teruggelezen, maar zal dit keer niet reageren.. anders wordt het té veel! --- Arda hier zoooo vrolijk..de hele dag door lekker kletsen, lachen, spelen..zo'n fijn mannetje.. Vanochtend stond ik in de keuken en hij was aan het rondkruipen.. Even was het stil en ik hoorde niets dus ging ik kijken.. Meneertje stond op de trap!! Het is voor het eerst dat hij zich dan optrekt..hij stond op zijn knieeën op de tweede tree Het gaat ineens erg hard..Dat wordt dus echt heel snel een traphek halen.. Hij wordt ook van het kruipen zooo moe, dat hij nu alweer in bed ligt voor zijn ochtend slaap.. Ik vind het best moeilijk zo..want dan heeft hij om 7.00 een fles gehad, moet hij voor het slapen nog wat krijgen? Hoe doen jullie het als ze zo snel weer gaan slapen? Verder is mama erg misselijk en erg moe..Maar weet dat het over een paar weekjes over is..Heb al een afspraak bij de VK op 5 oktober..echt heel erg spannend..Had niet gedacht dat ik alles weer zooo spannend zou vinden bij een tweede kind..
@ Elam: Nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoever ben je nu?? Serenity krijgt rond half 7 haar bordje pap en gaat 10 minuten daarna weer slapen voor ongeveer 2 uurtjes. En dan rond 10 uur krijgt ze haar fruit.
Elam fijn dat het goed gaat~! wauw dat wordt idd snel een traprekje plaatsen meis! En Jamie krijgt rond 07:00 de fles en gaat meestal daarna voor een uurtje slapen. En rond 09:30 krijgt hij fruit. *** Hier weer een rotnacht gehad.. Wordt er gek van nu.
@Jessica Ben waarschijnlijk nu 6 weken en 5 dagen zwanger..Maar weet het allemaal nog niet zeker..Dus pas zekerheid na mijn eerste echo.. Arda verandert nu opeens weer van ritme, dus is het weer even zoeken hoe we het gaan doen.. Jouw meid slaapt dan erg snel, heerlijk, kan jij ook lekker even doorslapen!
Birthe: Nee, 't is zelfs net of hij het niet ziet als ik ECHT iets heb gedaan hahahaha! Met COLA lijkt me nou echt niets! Ik ben wel van het proberen hoor.. Lijkt me geweldig zo'n bubbelbadmat, heb er alleen niet zo veel aan omdat wij NU NOG geen bad hebben Patrieske: Dat meen je niet, dat was even een schaammomentje dus! Hahaha Hij overleeft het wel, 't is voor allemaal wenen.. Goed dat je bent gebleven trouwens, zou ik ook hebben gedaan denk ik. Fijn dat je knullen zijn goed gekeurd!! Elise: Ja of die wraps met roomkaas en zalm.. Ik heb hier al zalm rolletjes idee'tje liggen, komt van http://www.boursin.nl geloof ik. Mamalijntje: Precies, ik ook! mijn schoonzusjes en ik lopen bij de zelfde, en we krijgen alle 3 andere adviezen.. Vreemd toch?! Anoniempje: Wat goed!! Nogmaals gefeliciteerd.. Ik ben zo blij voor je!! Hier gaat alles goed, kleintje gaat eindelijk de lucht in heb ik het gevoel.. Elam: Natuurlijk is het allemaal net zo spannend als bij de eerste, het is en blijft toch een wonder he Ik zou zeggen geniet er maar van hoor.. Op de trap wat zal je geschrokken zijn! Hier kan ze dat gelukig niet omdat wij de deur vanwege de katten altijd dicht hebben!