Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    anoniempjuh...........Meid wat heerlijk dat alles goed gaat he,ik ben zo blij voor jullie maar dat wist je natuurlijk al :)

-----------------------------------------------------------

Elam........Meid ja dan schrik je je ineens rot,ik zou meteen traphekjes halen en anders even de trap gana barriceren,want je ziet het wel meneertje zat al op de 2de trap.
    Jaimy krijgt om 7.30 zijn fles en om 10.00 zijn fruithapje en gaat dan om 10.30 slapen,en als dat eerder is krijgt hij daarna zijn fruithapje dat is dan niet anders,als ze honger of dorst hebben worden ze vanzelf wel wakker denk ik dan.
    wat leuk die datum vergeet ik niet dat je dan naar de VK moet meid,dat is op noël zijn verjaardag.
    Spannend he meid,ik vond al mijn zw even spannend,eigenlijk met meer zw pen hoe spannender ik het vond.

---------------------------------------------------------

Jongens ik ben even weg naar Zoë* zie jullie later wel weer.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamavanj, heb een nieuwe baan.... per 1 november ga ik op maastricht-aachen airport werken voor AUTOonline.. en dat is maar 15km verderop. deur tot deur.... dus dat kan zelfs op een mooie dag gefietst worden.... hihihi.. daarbij is mn salaris vooruit gegaan.. iig krijg ik reiskosten nu, meer vakantiedagen en in 15 minuutjes thuis :D

ja duh.. tuurlijk gemist... had het ergens gelezen.. jeetje vraag me ineens af hoe het met Journey is.. die zijn toch naar zuid frankrijk... ben benieuwd

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @patrieske, daag meissie tot strax... ga jij maar lekker naar je meisje toe....

@elam, oh nee he.. toch niet je beebje van de trap laten rollen he.... :D:$..... traphekjes zijn idd handig, wij hebben er hier nu ook 1, maar wil heel mn trappegat(en) vol met hekjes hahahaha

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: geef je je meisje een dikke knuffel?

@ Mikmak: ow wat goed zeg!!!!!!!!!!! Geweldig. Alleen maar voordelen dus. Ja idd, ben ook benieuwd hoe dat gaat bij Journey. :D
    Als het goed is, komt die man voor de baan die hij mij aangeboden heeft, vanavond bij mij langs....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    trouwens effe wat anders.. weten jullie nog dat in het begin ik foto's op mn hyves had van een meisje waarvan ik dacht dat ze niet gezond was... en niet oud zou worden??? vind dat nog steeds hoor meisje ziet er ongezond uit.. en die moeder die al 2 kids had en 2 miskramen van rond de 20 weken had gehad?????

eh.. hoor iedereen nu graven in de hormoniale geheugens...

die is weer zwanger van de 4de.... :$:$:$

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hmmmmmmm...... kraak....kraak....kraak... hoor je me denken???
    ik weet het echt niet meer.... Die heeft duidelijk niet stil gelegen dan. Vraag me af, of het wel zo verstandig is dan voor die vrouw om nog een kindje te krijgen...

Liefs en (K),

Patricia

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamavanj, ja het enige is dat ik nu een stukje veiligheid ga achterlaten..... zit hier al weer 3.5 jaar, op zich niet zo lang, maar toch best lang... en had een contract voor onbepaalde tijd.. nu krijg ik 1malig een half jaar contract en daarna onbepaalde tijd.. zo heb ik dat in mn huidige baan ook gekregen, en het zla ook allemaal wel goedkomen maar vind het toch wel een beetje spannend/griezelig... maar goed hier laat ik wat en daar vind ik weer wat nieuws... en wij krijgen er allemaal leuke dingen bij.. 1 kantoor dat onderdeel is van ons bedrijf zit in Soest en dat wordt gesloten... en nu komt dat werk hier naar toe... dus dat is wel erg leuk... maar dat neemt niet weg dat de afstand gewoon gnet zo groot blijft en ik nog steeds geen reiskosten vergoeding hier krijg en ook niet zal krijgen... dus tis gewoon een keuze...

aan de andere kant heb ik ook onwijs zin in weer een nieuwe uitdaging, nieuwe mensen, nieuwe dingen waar ik mee te maken krijg... en dichtbij dus dat is gewoon een hele fijne gedachte...

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ze zat bij mij op zwangerschapsgym....

moet je maar eens op mn hyves kijken.. en dan bij anja lewal ofzo...
    zou trouwens als ik haar was zowiezo geen kids nemen.... niet alleen ziet het er niet uit, maar die kerel is nu al een aantal keren gezien met haar zus onder de arm :$

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    JOEHOE Joyce.. ben je terug van je sollicitatie??? hoe was t.. wanneer moet je beginnen????

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    mamavanJ spannend hoor! Hoop dat je het voor elkaar kan krijgen,. En 8 tandjes alweer wauw!!!!!!!!!!!

Mikmak mijn hersenen kraken ervan maar nope!

Stomme ik, leg ik net Jamie op bed. Kom ik er achter dat er zo een aannemer langs komt voor een vrijblijvende offerte om de vliering tot een zolder te verbouwen.

11. firegirl

firegirl Niet meer actief

Hai mama's. Ben een poosje niet geweest. Het was druk en mijn hoofd stond er niet naar. Alles ok hier? Met Emma gaat het goed. 7 tandjes alweer, ze loopt achter de loopwagen! Echt zo stoer lijkt het. Ze gaat nu ook zelf zitten, 1 beentje naar voren en 1 onder het bipsje haha. Zo schattig.

We zijn wel wat aan het zoeken met de slaapjes. 's Middags slaapt ze soms 2 uur, maar vaker nog 1 uur of minder en dan is ze rond etenstijd moe. Niet handig. Als ik haar wel op bed doe, slaapt ze 's avonds niet... Iemand ervaring en/of tips?

Hoe is het verder met iedereen? Zie weer sollicitaties voorbij komen. Leuk en spannend hoor!

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou nog wat pogingen om te reageren,nadat ik bij Zoë* ben geweest was ik toch wat verdrietig,het is toch altijd moeilijk als je er eentje moet missen en dan zeker met speciale dagen:(

Weer even netjes gemaakt en de kaarsjes aangestoken en ik zag een papa bij een grafje staan te brullen en ik moest toen ook brullen en tja het leven is soms zo gemeen.
    -----------------------------------------------------------------

firegirl.........Fijn dat je er weer bent meid.
    Soms komt het er even niet van meid daar hoef je geen sorry voor te zeggen.
    Wat goed zeg dat ze al loopt achter der loopwagentje,en al 7 tandjes wauw,en ook al zitten wat een topperdje zeg:D
    Jaimy gaat meestal om 10.30 naar bed en de ene keer slaapt hij een klein uurtje en de andere keer maar een half uurtje het is niet anders rond 15.15 gaat ie weer hetzelfde verhaal.

Patricia........Toch weer een tandje erbij,we hadden het er al over he:D
    Bedankt voor je lieve berichtje meid.
    Meid ik hoop zo,ik heb het je al gezegd dat hij die je die baan kan geven echt meid,mijn duimen draaien het is je zo gegunt.

------------------------------------------------------

Mikmak....Er staat me er wel iets van bij,volgens mij was het toen een beetje een wazig verhaal toch,ik weet het niet meer zeker hoor.

-------------------------------------------------------------

Mamalijntje......Misschien slaapt hij er wel doorheen.
    Maar is jullie zolder echte nog geen kamer dan ofzo?
    want onze zolder heeft mart ook echt helemaal verbouwd tot een grote slaapkamer en jou man is ook best wel handig,dus kan hij het niet zelf dan voordat je daalijk heel veel geld kwijt bent(wil me nergens mee bemoeien maar dacht meld het toch maar even).

-------------------------------------------------------------

Joyce.......En meid ik hoop dat je goed nieuws hebt meid.

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Mamalijntje.........Ik vind mijn verjaardag echt een rot dag sinds zoë* haar dood,ik heb hem de eerste 2 jaar ook niet gevierd,maar goed noël wilde hem ook graag vieren dus dan moet je wel,maar als het aan mij ligt dan vier ik hem niet,daarom hebben we hem ook 2 weken eerder gevierd.

----------------------------------------------------------

Elise.........Je hebt al gehoord van patricia waar ik woon ;)
    Waar woon jij als ik vragen mag dan,wie weet wel om de hoek hahaha.

----------------------------------------------------------

Kleintje Valantijntje.......Nou dat heb ik dus toen gehad met Noël met de ha post in het weekend toen hij een baby was en toen ik op maandag bij de ha kwam had hij al een middenoorontsteking en moest hij een ab kuur.
    Hoe gaat het nu met je manneke?
    Geef hem maar een dikke knuf en gelukkig heeft hij ene mama die zich niet laat afschepen.

_-------------------------------------------------------

Patricia..........Ja gelukkig dat hij daarna is bij getrokken ,anders had ik mijzelf afgevraagd hoe het dan zou gaan,maar goed we zullen het morgen wel weer zien hoe het zal gaan.
    Ja moest er ook om lachen ik zei kom je even een handje geven omdat je hier niet meer terug komt en hij liep gewoon door hahaha.
    Ja ik heb zoiets van ik doe wat Jaimy het fijnste vind als ik hem brood geef en een fles dan gaat ie gewoon spugen dus dat doe ik niet.
    Ow die tandjes waren van de vakantie ik dacht al weer 2 erbij hahaha.
    Ja waarom gaan jullie niet bellen met een bedrijf ik ken er 1 die zit in zwolle hebben pas een nieuw pand DA& retail,ik heb er zo geen nummer van,maar misschien als ze wat aan modderen dat ze het doen,misschien dat je kan zeggen dat het publiciteit oplevert.
    Wel super dat jullie dit gana doen,in db had ik waarschijnlijk wel een plek voor je kunnen vinden maar daar hebben jullie niet veel aan.

Mikmak....bedankt voor je felicitatie meid.
    Ja dat is inderdaad minder dat je aan de geborken nachten went,laten we hopen dat het even een terug valletje is ;-(.
    Ja inderdaad misschien is het wel ene heks hahaha.

--------------------------------------------------------

Birthe.......Tnx voor je felicitatie meid.
    hoe gaat het met je manneke is hij wat opgeknapt?

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Birthe........Wat een lief berichtje dat je trots op mij bent zeg ,lieffffffff.
    hahaha ja een schaam momentje was dat van hennie de heks en ze is zo lief ;)
    Lief dat je die mat weg wilt doen,maar lig je er zelf dan niet graag in,wij hebben er ook 1 maar die bubbelde zo hard dat ie niet eens meer normaal kon kijken

Elise .........een kat genoemd hoezo dat hahaha?
    En leuk zeg een juf van welke groep ben je juf?

-----------------------------------------------------

Jessica.......dat klopt ook wat je zegt en het cb spreekt zichzelf daar al tegen want laatst toen ik erw as zei ze dat ik juist meer brood moest geven en meer groente en fruit en dat ik 1 fles moet laten vallen.
    Hij is netjes aangekomen dus het zit wel goed voor mijn gevoel.
    Nou ik wist eerst niet waarom hij haar een heks noemde ik snapte niet hoe hij daarbij kwam maar gelukkig viel het kwartje snel en kon ik dat vertellen ,gelukkig maar hahaha.

------------------------------------------------------------

Mamalijntje.......Dat moet je ook doen meid,als jij denkt dat jou manneke die flessen nog nodig heeft gewoon doen dan,ieder kindje is anders.

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Lob........

Ik las dat je op eem treng dieet staat,volg je een bepaald dieet meid?

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Joyce...Nog gecondoleerd meid,ik lees het net.

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Vash........Meid jeetje dat was een rotnacht ik hoop dat ze het beter heeft gedaan vannacht.
    ow jij hebt ook al zo'n klimmert inderdaad je moet nu 100 ogen hebben.
    Lekker dat je bij dat kdv kan en dat het zo dichtbij is.
    Inderdaad spannend meid tot die echo.

18. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Elam: Wat heerlijk dat alles weer zo nieuw en zo spannend is, leuk om te lezen vooral! En Arda gaat snel zeg :)

Joyce: Ik ben ook wel benieuwd naar de ontwikkelingen wat je huis betreft!

Patrieske: GEFELICITEERD met je verjaardag!

Patricia: Dankje, zal ik doen. WOW, die tandjes van Joshua gaan hard zeg!

19. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Dag dames,

Heb even snel alles bij gelezen maar kan even niet op mijn gemak reageren. Ben vanochtend lekker wezen babyzwemmen en Serenity vond het wederom weer geweldig. Ze gaat vanaf 9 maanden naar de volgende groep, daar gaat het er iets wilder aan toe. Maar na het aankleden wil ik Serenity in de wagen zetten en ga ik door mijn rug heen. AUW. Kan wel janken van de pijn. :( Heb voor Serenity en mij een afspraak gemaakt bij de HA voor vrijdag. Er was morgen geen plek meer voor ons.

Serenity haar 4e tandje is door. Er zat al een wit plekje maar kon hem nog niet voelen. Vandaag voelde ik een puntje. Nummer 5 zit er ook aan te komen. Zie hem wel zitten maar voelen nog niet. ;)

Mijn moeder ging voor mij vanochtend een aantal boodschappen doen zodat we geen zware dingen hoefde te tillen. We hadden 2 kinderwagens bij ons. Ze was 5e klant in de rij bij de kassa bij de Jumbo. En dat betekend de boodschappen gratis. :D Weer een mazzeltje vandaag.

20. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Patrieske: Gefeliciteerd

Deel Deze Pagina