Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik word gek van die banner trouwens, hij pakt de s van sven niet....en ook niet het hoofdje, ga ff verder zoeken hoe je een foto erbij kan zetten....dus als jullie tips hebben...

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Dat klinkt idd als de beenween die ik nu precies 3 weken gelden had kon ook echt niet lopen of staan en ze zijn ook echt niet op te vangen :(

MerleQ vreselijk balen dat het nog niet in orde is ik hoop dat ze het idd gauw komen maken.

Tacha veel plezie vandaag ik denk dat ik ook snel weer eens onder de zonnebank duik ;)

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Welkom ;) Hoe gaat het met Sven en met papa en mama?

4. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Welkom Goofychick ene het wordt vast nog veel gezelliger, hoe is het met de kleine man?

5. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Iloveandres: Je bent ongeveer dezelfde tijd bevallen als ik. En ik las dat je zoontje een kleintje is. De mijne ook. Hij is drie weekjes te vroeg geboren. Nu drinkt hij minder dan ik zou willen. Slechts rond de 60 steeds. Hoeveel drinkt jouw zoontje?

6. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Bevallen

20 november Cindy: Ties* - 1350 gram - 40 cm
    1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - 45 cm
    19 december Patrieske: Jaimy - 4230 gram- 52 cm
    27 december Journey: Tess - 3365 gram - 39 cm
    28 december Yvette: Valentijn - 3840 gram - 52 cm
    30 december Iuno: Matti - 3190 gram - 51 cm
    30 december Sisqa: Raoul - 2740 gram - .. cm
    31 december Pregnantlady: Maxim - 4090 gram - .. cm

02 januari Jeanette : Patricia - .... gram - .. cm
    03 januari Merleq: Tobe Merijn - 4010 gram - 53 cm
    03 januari Birthe: Julian Petrus Johannes - 3780 gram - .. cm
    03 januari Muppet1604: Sem - .... gram - .. cm
    04 Januari Simplyme: Imani - 3460 gram - 49 cm
    04 Januari 07Britt: Fien - 3880 gram - .. cm
    04 Januari Jessica83: Serenity Rominya - 2925 gram - 48 cm
    05 januari iloveandres: Joshua - 2310 gram - 44 cm
    06 Januari Sophie: Isa bella - 3660 gram - .. cm
    11 Januari Mikmak: Linette - 2920 gram - 49,5 cm
    11 Januari Nettie: Mila - 4100 gram - 53 cm
    12 januari goofychick: Sven - 3910 gram - .. cm
    13 Januari Ramona: Kyvana - 3360 gram - 50 cm
    13 Januari Sanne: Elle-Nova - 2540 gram - 46 cm
    13 januari Re81: Jordy - .... gram - .. cm
    14 januari Ladybug: Luc - 2950 gram - .. cm
    15 januari Joyce1983: Sidney - .... gram - .. cm
    15 januari Naomiadeze: Destiny Ezinne - 4085 gram - 52 cm
    16 januari Sjansie: Jaymen - 3515 gram - 51 cm

Stand:

Meisjes: 13
    Jongens: 14

Vlinder
    20 november Ties*- Mama Cindy

Wil je er ook op, of wil je iets wijzigen... stuur Iloveandres of Derona of Lotus1981 dan een PB, dan blijft het plaatje van de vlinder ook gewoon staan...

7. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi Lieve januari-mama's,

Hierbij kom ik mij ook aanmelden voor de mama's!
    Ik heb mijn bevallingsverhaal op ons oude plekje op het forum gezet. Ik heb vooralsnog even geen tijd om actief mee te kletsen met jullie, maar dat gaat allemaal goed komen!

Hoop dat alles goed gaat met jullie en de babies natuurlijk!

Hier wil ik ook iedereen bedanken voor de felicitaties en berichtjes na de geboorte van Elle-Nova!

Liefs Sanne

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Nou jaimy is nu gelukkig weer wat normaal wat was het hopeloos gisteren,ik zat er ook echt helemaal doorheen,Waardoor ik en Mart een flinke ruzie kregen,ik wilde gewoon een keer een nachtjes doorslapen en dat hij aub de nachtfles wilde doen,en nee hoor meneer was ook moe,ik was zo verdrietig,gelukkig na ieder uur van jaimy zijn fles sliep hij gelukkig meteen weer in.
    Maar Noël was ziek geworden bij mijn ouders en is nu ook ziek thuismkoorts en overgeven zo zielig ook weer,maar hij is er net een weekje vanaf het is nu al 5 maanden zo dus ik ga daalijk wel een keer naar de ha dan moeten ze maar een keer wat gaan geven,ik snap dat ze er weerstand van opbouwen maar dit is wel te gek voor woorden.

vandaag is mijn vriendin uit Deventher op bezoek geweest,erg leuk ze is de hele middag geweest en de tijd vloog voorbij en ik kon het echt gebruiken ;))

Hai patricia..ja ik voelde nu helemala niets,alleen echt bij mij eierstokken ;-((,vandaag ben ik ook weer gaan bloeden ;-(( was er 2 dagen vanaf erg vervelend.
    Hij heeft verschrikkelijke last van krampjes, we hebben nu al speciale flessen en voedingen en druppeltjes en soms helpt het maar soms ook helemala niet erg verschrikkelijk ;-((

Hai Mikmak............Meid gezellig dat je er ook bent,hoe gaat het met jullie?
    Wauwwwww 5 uur jezus wat ben ik jaloes hahahaha.
    Meid dat is heel normaal dat je dat denkt of voelt meid,ik had dat bij Noël en nu ook met jaimy,ik vind het erg zwaar 2 bengels ben bang dat ik mijn aandacht niet goed kan verdelen want wil niet want daar ben ik bang voor datd e een denkt dat de ander meer is later dan he

Hia Journey......Nou hij was vandaag wat rustiger,maar nu tegen de avond begint het weer,hij heeft ook weer zo'n moeite met poepen ook alles wat je doet lijkt maar even te helpen.
    Noël is erg ziek thuis gekomen,hij heeft weer koorts en is zo zielig dus hij was nu blij dat hij thuis is,hij ligt dip dap te kijken op de bank onder zijn dekentje.
    meid ik heb totaal geen tips meid,ik heb ze ook gevraagd ook bij het CB ze hebben het gewoon nodig.
    Wat herkenbaar daat is hier dus ook zo,hij kan zo hartverdovens schreeuwen en dan weet je niet wat je moet en wil doen en kan doen.

Hai female..volgens mij had goofychick dat ook met haar benen.

Hai MerelQ.........Nou de voeding leek te helpen ik zit nu half half maar ik ga donderdag over op 3 kwart en een kwart en die week erop helemaal over,maar het is nu weer even erg hoor,de fles schijnt wel iets te helpen, het is van DR brown,alles is al uiverkocht bij de prenetal,maar je kan ze ook via de site bestellen.
    De link is www.handi-craft.com en dan klik je op bottels
    en dan de middelste van de 3 flessen rechts de wide neck,het is speciaal voor krampjes,en de speen die mag bij de bBV gebruikt worden,het is een engelse site maar daar heb je gene probelemen mee,maar ik heb hem gewoon bij prental gekocht misschien dat ze hem bij jullie nog hebben....ze hebben ook speciale flessen voor het spugen.
    Wat de voeding betreft ik heb nu de omneo 1
    Ik begrijp het meid,ik heb het ook ik weet niet meer wat ik kan doen om hem te helpen,het helpt en dan weer voor een dag en dan begint het weer.
    Ik herken het dus helemaal meid,en dat is hier nu ook 4 weken aan de gang en ben ook op hoor,als Tobe wat slaapt meid dat deed ik met Noël ook slaap wat anders dan ook.
    Ja met dat kolven erbij is het niet zo fijn natuurlijk,ik heb dan de fles en moet die maken en dat is 5 min werk en dan doet jaimy er 30 min over en soms 15 min boeren maar soms ook 30 min dus dan ben je een uur bezig en dan komt hij 2 uur later weer ;-(
    Meid ik zou gewoon even wat hulp gana gebruiken hoor,ik bloed ook steeds met poepen maar bij mij springt er steeds een adertje.
    Wat een tegenvaller weer met je huis he meid ;-((,ik hoop dat het snel is opgelost.
    Hoe doet je hond het trouwens met de kleine?

Hai tacha...veel plezier meid met alles doen ;))

Hai goofychick............Welkom hier meid,ja dat word net zo gezellig alleen hebben de meesten wat minder tijd nu net zoals mij ;-(

Hai sanne.............welkom meid ;))
    Hoe gaat het met jullie ?

Xje Patricia mama van Zoë* en Noël en Jaimy
    Neem ook eens een kijkje op www.lieve-engeltjes.nl/ZoeM/
    www.babymarton.vlindersite.nl/
    http://muilekommetjes.peutersite.nl/

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mikmak: ik heb nooit hoeven spoelen op de wc...maar nou had ik natuurlijk ook niet echt hechtingen...
    Ik heb ook een traan gelaten hoor. 's Avonds (op de laatste dag van de kraamzorg) heb ik heel wat afgehuild omdat ik bang was dat ik het niet zou kunnen alleen...

@ Journey: was erg gezellig hoor op de verjaardag. Ook boodschappen gedaan met de kleine man. Heerlijk.
    Ik zou zo niet weten wat je kunt doen 's avonds. Joshua komt elke nacht 1x, dus ben wel gewend nu om er 's nachts uit te moeten en ik moet 's nachts ook kolven dus...

@ Female: dat klinkt als beenweeën meid...

@ Merleq: ik hoop dat die gebreken snel opgelost worden in jullie nieuwe huisje meiden.

@ Goofychick: ik denk dat dat wel goedkomt hoor meid. Blijft gewoon supergezellig.

@ Dania: Joshua drinkt zo tussen de 60 en 80 cc per keer. En soms komt hij na een uur nog een keer en dan geven we hem zo'n 20 cc extra erbij en dan is het goed.
    Als je het niet vertrouwd moet je het vragen aan het consultatiebureau ofzo hoor.

@ Patrieske: meid wat balen dat hij zo'n last heeft van krampjes zeg. Er zijn druppels voor geloof ik. Misschien kun je hem die geven?

Vandaag boodschappen gedaan met ons ventje en Andres en naar de verjaardag geweest. Was erg leuk en ons ventje heeft door alles heen geslapen. :)

Nu moet ik er vandoor. Moet volgens mij weer kolven, want voel m'n borsten weer. En heb ook visite, dus tot morgen en anders overmorgen.

Ow ja, jippie! Heb een dubbele electrische borstkolf gevonden via marktplaats. Ben helemaal blij. Het scheelt me gewoon de helft bij een nieuwe...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

10. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Meiden, ik heb een algemene vraag en best belangrijk voor mij. Vandaag heb ik voor het eerst gekolfd en ik kreeg er maar 130 cc uit… Ik heb het idee dat dit bestweinig is, omdat ik aan de borst die ik NIET voed, gewoon 50 cc per voeding lek…

Verder even iets melden waar ik ZWAAR GEFRUSTREERD door ben geraakt: Donderdag kwam de vrouw van het cb: Valentijn werd niet gewogen, niet nagekeken, niks… gewoon een soort intake en hoe ik over de opvoeding dacht etc… :(: Nja, mocht vrijdag naar het cb komen om hem te laten wegen, moest om 12.15uur daar zijn… Kom daar vrijdag aan en wat denk je? Ik sta voor een GESLOTEN DEUR! :evil: Hangt daar doodleuk een briefje op de deur: “U staat voor een gesloten deur, bel dit nummer….” Ik gebeld, 100.000 keer doorverbonden en op een gegeven moment kreeg ik een bandje: “De verbinding wordt nu verbroken…”
    Grrrrr, ik kreeg ze de hele dag niet meer te pakken!

@ Journey: Wat kolf jij dan per keer, of heb je nog niet gekolfd? Wel een goed idee om een flesje mee te nemen…
    9 jaar?! Dat is al lang zeg! super :)
    Wat voor een speen is dat, speciaal om in slaap te vallen? Valentijn valt nl. ook vaak moeilijk in slaap…
    Ik gebruik trouwens alleen een kruik om zijn bedje voor te verwarmen, gewoon omdat ik het zelf ook niet lekker vind om in een koud bed te stappen…
    Vervelend dat ze ineens niet meer doorslaapt… ik weet geen tips helaas, alleen inbakeren?

@ MerleQ: Kolf jij ook al en wat krijg jij er dan per keer uit? Ik lees dat Tobe laatst 150 cc had gedronken?! Echt veel!
    En ja, meer drinken betekent dus ook meer voeding, zei de vrouw van het cb (of het klopt, weet ik natuurlijk niet, maar het zou een verklaring zijn, waarom ik zoveel lek, ook tussen de voedingen door)
    En dankjewel :) We zijn eigenlijk echt pas kort bij elkaar, bedenk ik me net ;) Dan al 2 huizen verkocht (die van hem en die van mij) samen een nieuw huis gekocht, getrouwd en nu ook al een kind :)
    GEFELICITEERD met de sleutel van jullie huis! (Wel balen van die gebreken… :( )

@ Patricia: Ja meid, maar ik drink ook belachelijk veel… Heb gewoon constant dorst, er gaan hier met gemak 8 van die flesjes spa doorheen buiten de koffie etc. Ik moet juist oppassen dat ik niet teveel drink, dat kan nl. ook, zei de huisarts ooit…
    zie je nou wel dat het goed komt met jou bv, je kolft nu al best veel toch?! En dan te bedenken dat je met 20 cc per keer begon?
    Lekker naar buiten geweest met Joshua? Heerlijk he, dat je zelf weer dingen kunt gaan doen!

@ Ramona: Welkom hier meid :D Fijn dat je eindelijk kan meekletsen!

@ Patrieske: Nou, hoe het bij het cb was, heb je dus kunnen lezen.. ik reageer morgen of maandag even op je mail!
    Wat fijn dat Noël het zo goed doet! Jeej :D

@ Vera: GEFELICITEERD met je kleine meid!

@ SimplyMe: Oh nee he meid, net bevallen en nu de griep in je gezin…. BETERSCHAP!

@ Tacha: Ach, dan zit er ook pit je kleine meid, ze wil gewoon lekker met mama bezig zijn!

@ MikMak: Ja, dat had ik zeker ook! Vond het jammer toen de kraamzorg weg ging, gewoon omdat ik de gezelligheid miste! Maar toen ze eenmaal weg was, was het heerllijk om weer het huis voor mezelf te hebben. Dat jammeren als ze ’s avonds moeten slapen, deed Valentijn ook, toen hebben we hem ingebakerd en hij slaapt nu gewoon de hele nacht door!

@ Female: Meid, geen idee? Die lage rugpijn, die had ik als weeën zeg maar… ik had rug en buikweeën…

@ Goofychick: Welkom meid :D Je onderschrift bevat een foutje, er staat : Op 12-9-09 kwam je in ons leven… Dat moet toch zeker 12-1-09 zijn?
    Ik had dat trouwens ook met Valentijn, ik heb toen 2x de ‘V’ in de banner gezet en toen kwam hij maar 1 keer (dus in de banner VValentijn en als hij in het onderschrift stond, stond er dus gewoon Valentijn)

@ Sanne: Welkom hier! Zou je je bevallingsverhaal hier ook nog een keer willen kopiëren en plakken? Ik kan dat andere forum echt niet meer bijhouden, haha!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dacht ik van mijn slapeloze nachten af te zijn........wij hebben een nieuw fenomeen baby......geen huilbaby maar een schreeuwbaby.
    Not funny.....en het doet me zo aan mijn hart als ik hem zo hoor......ga maar weer voeden.........snif snotter, en dat in combinatie met de kraamtranen.........

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Yvette, ik heb nog nooit echt een hele voeding gekolfd maar hier gaat het belabberd dat kolven net 30 CC op een dag nu weet ik niet of ie dan ook echt leeg is want als ik stop komt er altijd nog wel wat, zal het van de week weer eens proberen, heb wel het idee dat mijn borsten zwaarder aanvoelen.
    Ik warm idd Tess haar bedje ook nog voor met een kruikje zeker s'nachts dan valt ze lekker in slaap.
    9 jaar is idd lang nu ik er zo over denk ;)

Patrieske beterschap met Noel zielig he als ze zo ziek zijn.

iloveandres fijn hoor dat je de kolf gevonden heb ik hoop at het lekekr wrkt zodat je ook wat rust krijgt.

Ik ben wat grieperig stem kwijt hoofpijn en lamlendig hoop niet dat het echt doorzet maar ja we zien wel.
    Vanavon lekker bij mijn ouders eten mijn broertje en schoonzus komen me halen want mijn vriend moet straks weer gaan werken.
    straks eerst de kleine meid aankleeden, sins 2 dagen gaat ze s'avonds in bad en dat bevalt me eigenlijk beter.

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    sterkte ik ken het...............

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Sanne: heb je bevallingsverhaal gelezen. Fijn dat het zo goed ging :) Ik heb juist 5 uur lang gedacht "help, ik kan het niet meer! haal dat kind er uit! aaaaaaaahhhh!". Heb zelfs alles bij elkaar geschreeuwd ;)

@ Yvette: als ik kolf, krijg ik 80 cc uit 1 borst. Ik weet niet of je beide borsten hebt gekolfd of dat dit van 1 borst is? In ieder geval lijkt het mij niet te weinig hoor!
    Mijn man en ik waren 6 januari pas 2 jaar bij elkaar ;) En wij hebben ook al een huis verkocht (waar we hiervoor samen woonden) een nieuw huis gekocht, getrouwd en een kind haha ;) En we zijn dus inderdaad ook helemaal niet lang bij elkaar!

@ patrieske: haha Tobe slaapt dus nooit! Dat wil zeggen dat ie hooguit 10 minuten indut en dan weer verkrampt. Dus bijslapen overdags lukt niet want hij houdt me dan echt wakker...
    Geef jij trouwens altijd de nachtfles? En je man/vriend (?) slaapt dan door? Flauw dat ie het dan niet een keertje wil overnemen... Mijn man doet 's nachts altijd samen met mij de voedingen (hij verschoont hem en boert met hem).

@ Journey: oh vervelend dat je je niet lekker voelt! Beterschap!

@ goofychick: aaaah meis, dat is naar he als je kleintje zo huilt? Ik heb onwijs veel gehuild hoor omdat Tobe zich zo ellendig leek te voelen. Gister zelfs nog tijdens de voedingen omdat hij steeds zijn voedingen teruggaf. Heb je enig idee waarom hij zo overstuur was?

Pfff ik vind het helemaal niets dat mijn man nu zoveel in ons nieuwe huis bezig is en ik hier alleen zit met Tobe :(

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedenmorgen meiden,

@ Yvette: ow meid, wat erg van het CB zeg! Dit is echt te belachelijk voor woorden! Ik zou hier echt een klacht over indienen meid.
    Over het kolven. Met het kolven kolf je de ene keer meer als de andere keer. Ik kolf nu de ene keer 60 de andere keer 140 cc... ligt ook echt aan de tijd dat ik kolf heel apart is dat. Ik vind 130 cc dan ook echt helemaal niet weinig hoor meid. Je hoeft je volgens mij echt geen zorgen te maken hoor.
    Ja ik vind het echt heerlijk om de dingen weer zelf te kunnen hoor. En ik begon idd op 20 cc en zat vanmorgen al op 125 cc, dus ben benieuwd naar de rest van de dag.

@ Journey: ja ik ben er ook erg blij mee. Had niet verwacht dat ik er zo snel 1 zou vinden. Het kolven gaat nu al lekker, dus dat zal wel goedkomen. HIHIHIHI.

Ik ga nu de kruiken maar eens even klaarmaken voor het bedje beneden en dan mijn mannetje wakker maken en ons ventje wakker maken. Die slaapt al sinds een uur of 8 lekker door, dus ik ben nu ook weer net wakker. Heerlijk hoor. Zo kom ik de nachten wel door. Maar moet vanmiddag wel rusten van mijn man, want daar heb ik gisteren ook geen tijd voor gehad....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    merleQ ik ken het mijn vriend moet heel het weekend al werken vind het ook maar niks heel de tijd maar alleen, gelukkig ga ik vanavond lekker bij mijn ouders eten, en Tess gaat natuurlijk mee :D
    Ik hoop dat je gauw een oplossing vind voor Tobe want dat is echt niks Tess boert eigenlijk nooit ze heeft nu ook niet eens elke dag een poepluier meer

iloveandres ik hoop dat je idd wat lekkerr bij kan slapen, het is allemaal best vermoeiend.

Net nog even een was gedan bedden veschoond dan heb ik mijn klusjes wel weer gedaan voor vandaag
    Tess woog vanmorgen 3630 ze komt dus lekker aan ben er super trots op :D

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Noël doet nog steeds overgeven heeft ook koorts ;-(( maar nu naar een zetpilletje gaat het weer iets beter hij speelt weer wat gelukkig.
    jaimy heeft zo'n last van krampjes dat hij alleen nog veel huilt,ik heb hem nu in zijn trilwipper zitten het schijnt te helpen voor de krampjes dus dan laten we hem maar even.
    Mart ligt in bed die heeft gruwlijk last van zijn liesbreuk ik heb echt op hem gemoppert want dat kan zo niet verder.
    Maar het is dus druk,maar ze laten me nu even achter de pc ben benieuwd hoe lang ;))

Hai patricia.Ik heb die druppels van Vsm van chamodent die geef ik hem nu al dik 3 weken ;-((
    Wat goed zeg dat hij door alles heeft geslapen,lieten de mensen hem wel liggen,want dat vind ik meestal het vervelendst dat ze dan die kleine allemaal willen pakken en dat je dan steeds moet zeggen dat hij slaapt,net of ze dat niet zien ;-(
    heerlijk zeg dat je manneke het zo goed doet en je man heeft gelijk goe duitrusten hoor.

Hia Yvette.........Nou ja zeggggggggggggg,ik vind het dus niet meer normaal,zo ging dat hier dus ook,ja gelukkig had e jaimy dan wel gewogen thuis maar ik kon pas 2 weken later bij het CB terecht,en nu lees ik dit dus ook bij jou te gek voor woorden,meid bel even morgen naar je ha en vraag of je valentijn daar even mag wegen?
    ja ik lees het ik vind het echt niet normaal GRRRRRRRRR
    Je kadootje doe ik morgen op de post,ik dacht dat ik nog een kaart had maar die heb ik niet meer ;-((

Hai Goofychick.........Ik herken het helemaal meid,doe rustig aan en anders wanneer komt het CB misschien dat er iets anders is,ik moest van voeding veranderen,maar goed dat helpt ook niet echt ;-(,dikke knuf meid.

Hai Journey......Bedankt meid,ja het is nu nog rottiger want hij is gewend als hij ziek is dat hij van mij 100% de aandacht krijgt en dat gaat nu niet dus dat is brullen.
    Het heerst echt heel erg veel beterschap meid.
    Meid veel plezier bij je ouders.

hai merel Q.........Dat is wel erg heftig nee jaimy krijg ik nog wel een uurtje soms 2 dat is erg soms,maar dan slaapt ie wel,dus dat is niet zo heel heftig als Tobe heeft,wat erg zeg.....Hbe je gebeld over de bakerzak dan,anders moet je hem gana inbakeren,ik hoorde overal van vrouwen goede verhalen wat betreft de krampjes,en de bakerzak,ik ga in de winkel van de week even de goede info halen en ga dan even langs mijn ha die is altijd erg voorzichtig dus als zij zegt dat het niet mag dan doe ik het niet en neem ik de doeken.
    Ik geef 6 dagen van de week de nachtflessen ik heb er 2 en de dagflessen eigenlijk ook,als we beiden thuis zijn dan doe ik het eigenlijk altijd,of ik moet het echt vragen,dat is ook zo met de pampers,maar weet je ik vind dat ook normaal niet erg hij werkt 5 dagen en werkt hard ik heb geen werk ik ben ontslagen zoals je weet,maar die vrijdag zat ik er helemaal doorheen en daarom vroeg ik het aan hem het was 00.00 en ik moest de fles om 1.00 geven en ik lag al te slapen toen hij om 00.00 naar bed kwam dat vond ik gewoon echt niet leuk een flesje geven die van 4.00 pak ik weer,nou het ging er zo raar aan toe dat ik het zelf ben gaan doen,maar zaterdag moest ik erg huilen en heb hem heel duidelijk gezegd dat dat zo niet meer kan,hij doet nu de vrijdag de nacht en ik de rest van de week dat ik die nacht goed door kan slapen en dan kan ik het weer allemaal aan ;))
    Nou dat vind ik super lief van je man,echt waar meid,geef hem maar een dikke knuf.
    Ik herkende dit ook niet van Mart hij is normaal echt zo dat hij alles doet met Noël als die ziek was of net wat dna ook en nu is het echt dat hij het niet doet alleen als ik ruzie maak,vannacht heeft hij in Noël zijn kamer gelegen en Noël en jaimy bij mij omdat Noël zo ziek is.

Xje Patricia mama van Zoë* en Noël en Jaimy
    Neem ook eens een kijkje op www.lieve-engeltjes.nl/ZoeM/
    www.babymarton.vlindersite.nl/
    http://muilekommetjes.peutersite.nl/

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: er is ook nog iets anders wat je hem kunt geven qua druppels. Dit schijnt wel te helpen.
    Dit heet Cinababy. Misschien dat je dit kunt proberen?
    Nee er was niemand die ook maar echt met de kop in de kinderwagen ging, dus dat vond ik erg prettig. Wat ik wel grappig vond, was dat mensen die dan heel even erin kijken dan aaaaaaaaaaaaaah zeggen. :)
    Ik ben zo wakker dat ik niet kan slapen en over 1,5 uur krijgen we ook al visite, dus dat gaat hem niet worden. Morgen ga ik er optijd uit, dus dan ga ik wel 's middags slapen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Patricia.....sorry die bedoel ik ik haal de namen door elkaar die andere is voor de tandjes,dat zou wel erg vlug zijn :confused: ,maarw e hebben cinababy die gebruiken we nu 3 weken,maar ik hoor overal dat het beste toch die venkelthee is,maar de kraamhullp zei dat het niet meer mocht omdat te gebruiken ik ga dit toch nog even aan het CB navragen.
    In ieder geval bedankt voor het meedenken meid.

Nou meid dat zijn echte nette mensen :) ,tuurlijk zeggen ze ahhhhhhhh het is toch ook een schatje :)

anders lekker op de bank gaan liggen ook al krijg je viste daar hebben alle mensen respect voor :)

20. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Bevallen

20 november Cindy: Ties* - 1350 gram - 40 cm
    1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - 45 cm
    19 december Patrieske: Jaimy - 4230 gram- 52 cm
    27 december Journey: Tess - 3365 gram - 39 cm
    28 december Yvette: Valentijn - 3840 gram - 52 cm
    30 december Iuno: Matti - 3190 gram - 51 cm
    30 december Sisqa: Raoul - 2740 gram - .. cm
    31 december Pregnantlady: Maxim - 4090 gram - .. cm

02 januari Jeanette : Patricia - .... gram - .. cm
    03 januari Merleq: Tobe Merijn - 4010 gram - 53 cm
    03 januari Birthe: Julian Petrus Johannes - 3780 gram - .. cm
    03 januari Muppet1604: Sem - .... gram - .. cm
    04 Januari Simplyme: Imani - 3460 gram - 49 cm
    04 Januari 07Britt: Fien - 3880 gram - .. cm
    04 Januari Jessica83: Serenity Rominya - 2925 gram - 48 cm
    05 januari iloveandres: Joshua - 2310 gram - 44 cm
    06 Januari Sophie: Isa bella - 3660 gram - .. cm
    11 Januari Mikmak: Linette - 2920 gram - 49,5 cm
    11 Januari Nettie: Mila - 4100 gram - 53 cm
    12 januari goofychick: Sven - 3910 gram - .. cm
    13 Januari Ramona: Kyvana - 3360 gram - 50 cm
    13 Januari Sanne: Elle-Nova - 2540 gram - 46 cm
    13 januari Re81: Jordy - .... gram - .. cm
    14 januari Ladybug: Luc - 2950 gram - .. cm
    15 januari Joyce1983: Sidney - .... gram - .. cm
    15 januari Naomiadeze: Destiny Ezinne - 4085 gram - 52 cm
    16 januari Sjansie: Jaymen - 3515 gram - 51 cm
    18 januari LadyInRed: Sabine - 3640 gram - .. cm

Stand:

Meisjes: 14
    Jongens: 14

Vlinder
    20 november Ties*- Mama Cindy

Wil je er ook op, of wil je iets wijzigen... stuur Iloveandres of Derona of Lotus1981 dan een PB, dan blijft het plaatje van de vlinder ook gewoon staan...

Deel Deze Pagina