Deronasy Zooooooo mooi hoor....!!!!!!!!!! mamavanjoshua Zou je niet bellen of je anders met spoed terecht kan... ip nog wachten..!!! En laat nou eens zn urine nakijken.....!! tja... zou zeggen probeer wat op te vangen.... maarja dat is ook makkelijker gezegd.... Gatver... ik leef met je mee....!!
Weet niet alles meer maar even mammavanj: Sterkte meis, wa een gekwakkel toch telkens, arm mannetje.... Hoop dat ze nou eindelijk écht eens goed gaan doorpakken en hem compleet onderzoeken, zo kun je niet door blijven gaan! Sterkte en een knuf ook voor je kleine manneke!! @deronsy: Vroeg me af waar je de tattoo van Delano hebt staan... Vind het trouwens supergaaf!! @romaira: tjonge dat gaat hard met tanden zeg... hier blijft het bij 2 voortanden onder.... volgen mij nu al een maandje of 3... van mij mogen er meer bijkomen maar het lijkt er nog steeds niet op... We zullen wel zien, ooit zal ze toch wel een mooi vol gebitje hebben ga ik vanuit!
Hier beetje lui met z'n drietjes, dwz Mila slaapt nog, Elise hangt voor de tv, en ik word een beetje moedeloos van dit weer... gewoon al donker aan het worden, zometeen de lampen alweer aandoen... Maar goed, Elise gisteravond geweldig haar best gedaan, leuke buit binnegehaald met St. Maarten, samen met een dinnetje, echt geweldig zeg! Jut & Jul samen op pas, wat hebben wij gelachen!! Zal miss nog een filmpje op hyves zetten, eerst even overleggen met de mamma van het dinnetje. Verder geen nieuws hier hoor, lekker rustig en genieten van de meiden... Mila is zó'n knuffelkontje, echt heerlijk, dan slaat ze haar armpjes echt stevig om je nek, heerlijk!! Gisteravond toen ik weg was was ze op de grond aan het spelen en Henk zat tv te kijken, trekt ze zich bij hem op en legt haar hoofdje op zn knie, echt geweldig lief... ze was gewoon heel erg moe en dan wil madam dus lekker knuffelen, Ha, mij hoor je niet klagen (elise is nooit echt een knuffelkontje geweest, begint nu pas een beetje te komen, nu ze niet meer het alleenrecht heeft, komt ze wat vaker vragen om aandacht, heel fijn!!!) Tot later!!
Deronasy gaaf hoor... Deed het geen pijn? MamavanJ ik zit hier zelfs met buikpijn... Arm kereltje.. Hoop dat alles goed gaat! Romaira nr 6 alweer gaat lekker Seth hier trouwens ook eentje met een behoorlijke speet tussen de tanden... Een hele grote.. Past nog wel een tand tussen.. Is die van je meisje ook zo groot? Nettie lekker hangen!! ook lekker
Deronasy mooi hoor! Mamalijntje ik hoop dat de tips wat vooruitgang gaan bieden zou erg fijn zijn. Mamavanj hoe is het nu met Joshua? Zo net effe boodschappen gedaan vriendlief heeft tess op bed gebracht ik vind het altijd wel lekker om zonder haar effe te doen dat scheelt me morgen weer.
hahaha... ja past nog wel een aardig tandje tussen... had laatst een foto geplaatst... vind het wel komisch als ze lacht... en ach gaat wellicht weg met wisselen... en niet...? nou dan niet... hier is de foto nog een keer...
Ff kijken... hebben we iig al een kwartet.. met zangers en zangeressen... Joshua... Jamie Tess..... en ons meisje... Nu nog ff een naam verzinnen voor de band....
@Nettie, lekker he bankhangen. @Ehhhh.....verder ff geen tijd om alles terug te lezen bij deze reactie. @mamavanj, heb je al gesproken op de msn. @temp, flink gedaald vanochtend, denk dat morgen mijn ongi eraan gaat komen, hoewel mijn kaartje nu verdacht veel op die van toen met Sven lijkt.......maar ga me niet rijk rekenen. Verder lekker vanavond voor de tv aan de strijk Afgelopen week ziek geweest, kon bijna een week niet normaal praten, erg vermoeiend, nu gaat het gelukkig weer, wel heerlijk tot rust kunnen komen zonder werk ffies.