@seth: sterkte met je koppijn en knuffie voor je meisje, hoop dat het mee gaat vallen! @ de rest: ik duik mn bed in, heb het koud en voel me echt niet fijn. Elise gaat ff tv kijken en Mila slaapt ook al dus pak gauw mn kans!! Liefs en tot later!
Seth arm meisje ik hoop dat ze gauw opknapt en dat jou hoofdpijn wel mee gaat vallen. Verkeerde naam hier ook meestal noemen ze haar Tessa en zo heet ze absoluut NIET wordt er soms echt gek van.
@Nettie,dat doe je goed,als ik echt doodmoe ben of wat dan ook,dan gaat Délano ook altijd lief tv kijken
Nou ik ga de pc ook uit doen.. ben er klaar mee voor vandaag.. Zo mn meisje uit bed plukken.. Broodje eten saampjes en dan even samen spelen! Ik weet niet of ik hier het weekend ben.. Ik ga naar intoch sinterklaas en genieten van mijn gezin.. Ik dnek dus tot maandag!
tis rustig hier, tess is alweer wakker ik hoop dat ze dan eind van de middag nog wat wil slapen............
sjonge zeg ik had ff wat pagina's bij te lezen hoor Ben vanmorgen dus op geprek geweest ........weet niet zo goed wat ik er van moet denken eingelijk ???? Het is dus niet voor symphonica in roso want dat is al geweest ( domme ik ook ) wel een grote kans voor andere concerten en evenementen in het gelredome . Alleen ik dacht dus dat het informeel was lekker gezellig pataten bakken biertjes tappen enzo op de promenade in het gelredome ...............ja dikke... niet dus tis kei sjiekdefriemel de daar zo joh hahahhaha Er word verwacht van je dat je strak in pak mensen gaat bedienen enzo echt voor de mensen met een dikke knip zeg maar .......weet niet of dat wel wat voor mij is hoor maar goed hoor beging volgende week of ik door mag ja of nee
romairo toch wel weer leuk misschien zie je dan nog wel beroemdheden lol............ Lijkt me wel zwaar hoor
Zo dat was even lekker zeg, voel me een stuk beter. Moet nu alleen nog wel eten want dat had ik net niet gedaan, zó geen zin aan net.... Maar slapen deed me goed, ook al was het ff kort. Vanavond weer werken dus het was ook wel echt ff nodig! @Romaira: tjonge... tja nou ja wat zal ik zeggen... zoals ik jou ken vind ik sjiekdefriemel ook echt niet bij je passen maar wie weet is het wel hardstikke leuk... Neef van Henk deed beveiliging bij dat soort concerten, die heeft heel wat leuks voorbij zien komen, concertn meegemaakt waar ie nog voor betaald kreeg ook... Maar goed als ik het goed begrijp ga jij in de "bedienign"? Dan zal dat natuurlijk anders zijn.. Ben benieuwd! @journey: hier net zo... Mila veel eerder wakker dan normaal... hopen dat ze straks nog ff wil, andes is het sneu voor henk, dan wil ze aan tafel helemaal niets (en dan prijs ik mezelf gelukkig dat ik hier niet hoef mee te eten maar gewoon om 5 uuur de deur achter me dicht kan doen volgens mij...) @deronasy: ik schreef het op en toen bedacht ik me... miss dat ik nu wel als foute ouder word gezien... dat ik ga liggen terwijl mn meisje tv kijkt... maar ben dus niet de enige die dat wel es doet, prettig is dat he?
By the way als ik moet reageren op alle spelfouten ben ik volgende week nog niet klaar.......meiden het komt uit een goed hart hoor!!!!!!
@Nettie ja jij bent echt een slechte moeder hahaha,nee ik doe het ook en Dëlano vind het niet erg die gaat spelen of tv kijken of wat dan ook,de boel overhoop halen en over dat naam verkeerd typen,ik denk dat Nettie het in het algemeen bedoelde,dat het gewoon lastig kan zijn kwa praten en niet kwa schrijven,mja internet ka soms naar overkomen,
@Romaira klinkt wel leuk opzich ,en straks kom je idd beroemdheden tegen,dat wil je toch niet missen hahahaha
Wat ik echt bedoelde: Namen verkeerd schrijven en altijd dezelfde die die fout maken. Kan mij op den duur irriteren. Schoonzusje weet nu na bijna 4 jaar soms nóg niet dat je Elise met een "S" schrijft en dát irriteerd me. Maar idd qua uitspraak kan het ook behoorlijk irri zijn, al hebben wij daar geen last van, die s of z hoor je amper verschil in natuurlijk... Heb het uiteraard niet gehad/ bedoeld over schrijffouten die kunnen voorkomen, logisch toch?
Nee ik begrijp het.maar ik voelde mij wel ff aangevallen en Goofy net zo,omdat je het zo schreef zeg maar,maar ik snap nu hoe je het bedoeld. dat snapte ik al haha
Owh trouwens ja sorry kom ik weer haha,we waren bij het zwemmen en dan moet je wachten in de kantine,dan kun je via het glas naar de kindjes kijken,en Sylvano was lekker aan het spelen,en hij liep continu de mensen zo kijken,en vragen jemig hoe oud is hij ikke zo 9 maanden waauw wat is hij vlot zeg,tjaaaa,maja dat maakt je dan nog ff extra trots natuurlijk hihi