Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

Zo net ff sinterklaas inkopen gedaan....
    Zoontje speelt op de psz altijd gelijk met het keukentje... dus krijgt hij van de sint de miele keuken , bij de bartsmits.....

Tja vonden we het leukste... geen Roze keuken, want dat vind ik dan weer niet kunnen....
    Wel jammer dat zulke dingen vaak roze zijn.... zelfde als serviesjes etc....;)

Doos alleen al was al ontzettend groot dus ff bij schoonma verstopt...

@fout in namen.
    Hier ook fout door de familie....(tja heb ook wel aparte namen) en dan alleen de familie aan vriends kant.... maarja die sturen ook naar verkeerd adres... foute woonplaats....en ben ik REmona
    Had expres het geboorte kaarte van dochter in duidelijker lettertype... maar denk dat eventueel volgend kaartje braille wordt....:D

2. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Pfffffff er is veel geschreven en heb zelf bijna geen tijd gehad op de pc,ben veel bij mijn vader geweest,gisteren is de operatie geweest en wat mijn vader vorige keer voor de operatie heeft gehad ,had hij nu erna,ik zat daar maar te wachten en te wachten en dacht al wat duurt het toch lang,en iedereen die na mijn vader was binnen gekomen gingen ook al weer weg,toen kwamen ze tegen mij zeggen dat mijn vader weer niet goed was geworden na de operatie,zijn hartslag en bloeddruk was bijna 0 en ze hebben hem die spuit moeten geven om zijn bloeddruk om hoog te krijgen en zijn hart weer te laten slaan,dus het was dus weer heel erg schrikken en we zijn daar bijna de hele avond geweest,hij heeft nog een paar keer moeten overgeven en dat wilden ze tegen houden omdat hij anders druk op zijn oog kreeg dus hebben ze via een infuus spul gegeven tegen de misselijkheid.
    Dus vandaag ben ik ook veel bij hem geweest en moesten we weer naar de kliniek ,en is door het overgeven zijn oogvlies achter de lens gekomen dus nu moet hij 11 december nog ge;astert worden,maar dat stelt niets voor gelukkig,hij is weer erg geschrokken en wij ook,hij heeft nu veel pijn door de druk op zijn oog vanhet overgeven en heeft nu dus pillen gekregen en moet hij blijven liggen,dus ik zal er ook niet veel zijn dit weekend want ik zal daar veel zijn.

----------------------------------------------------------------

Seth........Wat leuk dat keukentje,noël doet dat ook altijd graag,bij de zeeman is het nu trouwens in de reclame,was er donderdag voor sinterklaas papier te halen en zag het volop liggen,hele setjes met pannentjes en spatels allemaal voor 1 of 2 euro,misschien leuk voor er bij te doen.misschien vind je het niets maar dacht zeg het even.

-------------------------------------------------------------

Foute namen.........Ik wilde toen we hoorden dat jaimy een jongentje zou zijn hem naar Marton vernoemen maar mart wilde dat echt niet,hij zei hoe vaak mensen mijn naam niet verkeerd zeggen daa daar word je helemaal gek van,manon,marlon,martin,ton hahaha,het word steeds gekker zelfs marion noemde iemand hem :D

--------------------------------------------------------------

Deronasy...........Natuurlijk ben je dan trots ,heerlijk toch als de mensen dat zeggen:D
    Trouwens een hele vette tattoo zeg,ik zocht nog een plek voor jaimy en noël,maar moet oppassen met te veel op mijn armen omdat ik de zorg in wil,dus het word toch op mijn rug erbij,als we nog wat plek hebben,mijn rug is groot zat daar ligt het niet aan hahahaha.
    Hoe deed Délano het?

-----------------------------------------------------------

Goofychick....Nou als je bij mij begint dan trek maar een paar maanden uit hahahah.
    Hoe is het met jullie?
    Sven helemaal opgeknapt en jij?

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Joyce............Prettig weekend meid.

Romaira.........Wie weet krijg je wel dikke fooien,alhoewel de rijke generatie meestal niet de gevers zijn :D

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Seth......Beterschap met je meisje

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    deronasy

Gelukkig zag je het op tijd,jeetje zeg het zal je niet opgevallen zijn dan zit je raar te kijken als het af is :(

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nettie.......Ow je meisje krijgt weer een tandje,heeft ze er verder veel pijn van of valt het mee?
    Meis je hoeft toch geen sorry te zeggen,ik snap heel goed wat je bedoeld,ik zit er nu ook een paar dagen helemaal doorheen omdat ik blijf vloeien,dacht laat hem eruit halen maar de pil is geen optie bij mij,en ja ik moet hier doorheen maar hoelang moet ik dit nog vol houden om hier door heen te gaan :(
    Nu weet ik eigenlijk niet zo goed,jij hebt een probleem met je hormonen toch,dus jij moet de pil slikken,of is het juist dat je beter geen hormonen kan nemen,ik ben het even kwijt sorry.

--------------------------------------------------------

Journey.........wat leuk dat je dat hebt gekocht meid,dat zal ze echt heel leuk vinden :D

Kleintje valantijntje....Ik zie je hier verder niet dus ik denk dat het goed is met je vriend dat hoop ik tenmminste en dat jullie zijn gegaan

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Joyce...........Wat goed van je meisje,echt supertrots ben je het spat van het scherm hahaha.

-------------------------------------------------------------

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    patricia..........Ik heb het gelezen van je ventje,jeetje meid dat hij weer zo ziek is,hoe gaat het nu met jullie,want zelf ben je ook niet lekker en andres was niet thuis,dus je kan ook niet echt uitzieken.dikke knuf

---------------------------------------------------------

Seth......waar ging dat dan over in dat topic,ik kan het niet vinden?

Journey........Veel plezier vamavond

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Romaira........Vele plezier,wij gaan zondag maar ik hoop wel dat het droog blijft,en wij gaan 1 dec naar het kasteel van sinterklaas mijn nichtje heeft een uitnodiging gehad en hij zit nu in kasteeltje heeswijk dat is vlakbij wel zo leuk hahaha.

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    mamalijntje......als ik het zo lees is het een goed gesprek geweest of niet?
    Wanneer heb je weer een gesprek meid?
    En waarom wil je dat niet doen dan,vertrouw je dat niet,mijn vriendin heeft dat ook ,ik weet niet of het hetzelfde is,zij heeft een burn out en haar man kan niets ivm zijn nek,dus zij krijgt nu overdag hulp en dan kan zij een paar uurtjes slapen overdag.

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Joyce.........Nog even over je meisje en het gillen,ik vind het erg belachelijk dat ze zo doen,want het is gewoon enthousiasme en jaimy doet ook zo,als ze er niet tegen kunnen gaan ze maar weg en als ik opmerkingen krijg ga ik zelf weg want ik kan niet tegen jaimy sssssstttttttttt zeggen en dat vertik ik trouwens ook.
    Dus meid laat je meissie lekker der gang gaan,en ik snap heel goed dat het kots zat bent!!!!!!!

Mamalijntje.....ja noël ligt dan bij mij,Mart in zijn kamer want anders kan Mart niet slapen,en die moet er om 5.00 uit

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    wat gezellig al die berichten van mij hahahah.

----------------------------------------------------------

Voor degene die toevalllig naar cp willen de bungalow race is in de volle gang volgens mij nog een paar dagen voor november en december,ook voor kerts en oud en nieuw volgens mij,voor ons zit het er niet in maar dacht laat het eventjes weten;)

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hihi Seth Tess mag morgen haar schoen zetten en ik heb bij intertoys een echte meiden autootje gevonden aangezien ze bij jou ook met een auto iin haar hand zat en ze dat altijd heel leuk vind

Zo vrienden zijn weer weg was weer gezellig 19 dec gaan de mannen kaarten en komt zij gezellig naar mij gaan we lekker wandelen ed.

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ik zat net op die site in de lounge en er waren 62 bezoekers!!!!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    jaa het is er erg gezellig haha

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ja ben er net ook geweest,ging het topic zoeken waar seth het over had,jeetje ik zat te lezen en ineens waren er 20 pagina's bij,ik wilde eigenlijk naar bed maar ga nu niet hoor,mijn ogen vallen bijna dicht maar wil het weten

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja ik wil het ook weten,ik hoop dat ze zo wat gaat schrijven daar :D

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ikke wil het ook weten.............

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    het is daar echt druk man,zijn jullie mannen thuis,de mijne wel gelukkig hahaah

Deel Deze Pagina