misschien zit hij daar ook wel met die vrouw ,niet jou manneke he,schrijf het weer zo raar op,ben weer weg,daar even lezen,maar ga zo echt naar bed
Yep zal ff antwoorden voor kleintje valentijntje, het gaat weer goed met haar man, heeft zelf gereden naar CP toe, gelukkig maar.
Zo hier weer ene drukke dag voor de boeg, Tess slaapt nog straks eerst de puppy's ontwormen en vanmiddga naar de braderie als het droog is (het is hier ponymarkt) en dan vanavond bij mijn ouders eten want mijn mama is jarig..........
Gelukkig maar! Maar toch even... hoezo aangevallen... heb ik zo iets knulligs gezegt dan?? Sorry daarvoor dan alsnog!
@Nettie nee je schreeft precies na ons toen wij Sydney schreven inplaats van Sidney,dat berichtje van ja zo irri als de mensen je naam verkeerd schrijvenm,vandaar
Commotie alom hier op t forum zeg! Tjonge wat een reacties.. dacht na mn werk ff bij te lezen.... Nou dat kon ik mooi vergeten.... ik was gebleven op pag 30 ofzo en er staan er nu 102... en dan nog het vervolg erop... nou dat ging dus niet maar heb wel gelezen... wat vreselijk.... kan je toch niet voorstellen?? Henk zat hier echt vol verazing naar te luisteren... tjonge... Maar goed was weer kort nachtje voor mij. Heb gisteravond gewerkt en daarna nog even op het forum zit je dan toch langer achter als je wilt... Wijntje erbij al met al was het zeker 1 uur dat ik in bed lag... Vanochtend vond Mila het om kwart voor 6 alweer tijd om wakker te zijn (en te blijven) en na een tijdje in bed te spoken ben ik er toch maar uitgegaan... Straks duik ik nog wel even weer erin als henk eruit komt... Lekker rustig ochendje verder, vanmiddag sinterklaas intocht kijken, gezellig... Vanavond mogen de meiden dan hun schoen zetten... zit te twijfelen, henk vind nl dat het niet kan maar ik wel.... Wat denken jullie? Wij hebben van een oom en tante van henk 2 stoffen poppen gekregen voor de meiden, ik dacht miss leuk als schoenkado maar hij vind dat gek omdat ze die van oom en tante kregen.... maar als je kijkt naar ons financiele plaatje vond ik het een prima oplossing... Of ben ik dan ondankbaar oid misschien?? Nou goed we zien nog wel ff.... met al het sst maarten snoep vind ik snoepgoed iig geen optie, anders moeten we vanmidda nog maar op stap voor een schoenkadootje... Fijn weekend allemaal!!!
@deronasy: hey daar ook al vroege vogeltjes? Aha vandaar, nou snap ik m ook.... miscom dus weer... echt idd een nadeel van typen ipv echt kletsen...
Last van de hormomen zeker zo heb ik je niet vaak zien reageren Goof! Tuurlijk maakt iedereen een typ fout en dat mag toch ook? Laten we er over op houden!
Romaira: Jammer zeg. Zou je nu je een nachtje hebt kunnen slapen het wel doen? Patriekse: Hadden ze dan ook wel even eerder mogen zeggen van je vader.. Ik kan niet echt weg gegaan, en een rot opmerking verpest ik alles mee zeg maar.. Dat is het probleem..
Topic: Zoveel reacties pagina's? Damn.. Ik wilde ook gaan kijken.. Maar laat dan maar.. want de actie zal dan wel ver weg te zoeken zijn.. Wat vinden jullie daar nou eigenlijk van?
Ik wilde vandaag en morgen niet komen.. Of maybe morgen.. Maar vandaag zeker niet.. Om 8 uur gaat de telefoon van manlief, ik schrik omhoog en roep omdat ik zie dat het 3 min voor 8 is VERSLAPEN! Blijkt het zaterdag te zijn.. DAMN.. Leuk een naam met een A! Maar goed, slapen ging gister weer slecht! Ze was echt hartstikke moe, maar blijkbaar zat haar eten dwars, ze bleef jammeren en af en toe flink huilen dat ik maar ging kijken.. Ze had gespuugd en bleef er in liggen Dus snel badje gemaakt, manlief bed verschoont.. Ging prima, en zij maar huilen.. Arme meisje..
Nou ik heb de topic wel gevolgd hahaha,en ik vind het echt super zielig voor haar dat ze haar vriend zo moest betrappen,pfff ik zou echt door de grond zakken,ik zou er ook niet aan moeten denken Roelof met een andere vrouw te zien zoenen of wat dan ook,gats als ik er nu al aan denk,kan ik al gaan huilen @Nettie jaaa ik was om 6.00 uur al wakker,en we moesten er vroeg uit,want vandaag gaat mjn schoonvader en Roelof andere moederhaard plaatsen,en ik ga zo naar mijn paps met de kids,en dan ga ik de keuken daar sauzen hij heeft net een andere keuken gekregen van de woningbouw
Oh jah en gister.. Ze hadden bij intertoys die tafel.. Dus ik daar heen, niet mee te krijgen op de fiets.. Nou dan maar achter uit laten zetten maar d'r stonden nog 3 weetje.. Die kerel echt mega moeilijk doen.. En die vrouw achter mij zei nu betalen en morgen halen? Nou dat mocht.. Dus ik betaald werd ingepakt want is voro sinterklaas en hup weg was het.. Dus ik naar schoonouders.. Schoonmoeder mee geweest.. In elkaar gezet, want hij moet getest natuurlijk en ze vond 'm geweldig!! Toen kreeg ik smsje van schoonzusje.. Whahaha! Ze had het er steeds over bij m'n moeder, die gingen ze kopen.. Maar al wat ze kochten dus niets.. En toen waren ze uitverkocht.. Ja want toen ik met schoonmoeder binnen kwam ging de laatste net weg! Dus ik smste dat wij alleen hadden, ou zij gingen dan ergens anders bij intertoys halen.. maar goed, eigenlijk had ik moeten smsen, lief dat je het vraagt wij hebben er al een dus je hoeft voor ons niet mee te nemne.. Maar dat deed ik natuurlijk weer neit.. Domme ik! Maar 't belangrijkste is, hij valt goed in de smaak Alleen zit nu weer in de doos en daar was ze niet zo blij mee!