Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hij had gisteren een afspraak met haar gemaakr,en zij en haar schoonzusje zijn met 2 auto's er achteraan gegaan,en daar hadden ze de auto bij een snelweg gepakeerd,en zijn het bos ingelopen,en daar zag zij ze zoenen en nog meer dingen doen

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    maar er is een nieuw topic geopend.en daar staat gelijk boven aan hoe en wat,moet je ff kijken in de lounge

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hallo meiden

hihihiih tis wat he die namen ! ik kan er over mee praten mijn naam is ook niet erg makkelijk en Rayn noemen ze nog altijd ryan , vraag me dus af of hij er ook de rest van zijn leven last mee houd ???

hier op zich best een aardige nacht gehad .........gister avond om half 11 werd ie wakker en ik kreeg hem toch niet stil ????? wist niet wat me gebeurde dat is echt heeeeel lang geleden ik denk dat ie gewoon pijn had van tandje nummer 6 maar ik kon dat spul ook nergens vinden ( zul je altijd zien ) daarna om half 1 nog een keertje wakker maar viel toen zelf weer in slaap , half 7 nog ff wakker viel ie ook weer zelf in slaap tot 7:45 toen uit bed gehaald voor de fles en nu ligt ie er weer in hij bleef maar in zijn oogjes wrijven !

@ deronasy
    heeft sylvano geen last van zijn doorkomende tandje ?
    rayn heeft weer mega dunne luiers pff net ook weer echt niet te zuinig hoor !

@ journey
    veel plezier vandaag op de markt ! ga je niet naar sinterklaas kijken ???

@ joyce
    veel plezier bij sinterklaas vanmiddag :D

@ goofy
    hoe voel je je ? wanneer zou je kunnen testen dan ? ( ik snap niets van die kaartjes hoor hhiihihi) vind het wel spannend hoor :D

@ seth
    hoe is het bij jou nu ? is het vloeien volledig over nu ? dus dat zou betekenen dat het nu helemaal klaar is toch ?:( hoest met lekkere gekke bones ? hier in de straat loopt een pup engelse staf 8 weekjes oud ..................zooooo mooi om te zien gister zag ie een vogel , je had hem moeten zien kijken mooi joh als ze alles gaan ontdekken he ................ik wil ook een pup !!!!:D

zo rayntje is toch weer in slaap gevallen volgens mij want ik hoor nix ga ik ff snel me haren doen enzo en dan ff met de hond er uit , scheeld weer een hoop gedoe :D

fijne dag allemaal !

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    DEronasy: Hoe heet die dan?

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Romaira ja hij heeft wel dunne luiers,maar hij heeft ook een soort van exceem om z ijn mondje etc kan dat erook bij horen???????
    en gisteren had hij 38.0 ?????

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gevonden.. Damn.. Wat een.. Nou ik heb er geen woorden voor..

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Romaira,wat smeer jij op zijn tandvlees????aah zou goed kunnen dat hij vanacht er last van heeft gehad,

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Romaira: Arme Rayntje.. En arme papa en mama natuurlijk ook ;)

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    jeetje wat zielig voor die meid zeg ( van die kerel die vreemd gaat ) tis toch verschrikkelijk , ze hebben al een kindje nu is 33 weken zwanger als ik het goed zag en die kerel hangt hem ff lekker ............. nou echt zo als zei hem er uit heeft gezet , had die van mij niet gered hoor grrrrr ik kan daar zooooo kwaad om worden he echt !

@ deronasy
    ik had druppels van vsm , die hielpen beter bij hem dan dentinox die zalf/creme vind ie zo lekker dat is het meteen van me vinger/wattenstokje af slurpt :D ik zal later op zoeken hoe die druppels heten maar het flesje staat op zijn kamertje en hij slaapt dus das wat lastig :D help me er aan denken ok?

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik had ook die van VSM maar is die wel zo goed? Ik heb nu Dentinox maar kan nou ook niet echt zeggen dat ik daar weg van ben..

Maar.. Tromgeroffel.. Boven komen ook al 2 tandjes.. hihi ;)

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Joh, ik hoopte m'n november/december rustig te hebben.. Maar dit doet me weer denken aan de tijd dat mijn vader en moeder uit elkaar gingen.. eerst m'n maatje overleden in oktober, en nog geen 2 maanden later gaat m'n vader ons huis uit om vervolgens NOOIT meer terug te komen.. Damn..

Als die van mij dit flikte he.. Nou die had echt een mega maar dan ook echt mega groot probleem.. Hij kreeg niets van de spullen, zijn kleren? oh werk kleren heeft ie genoeg aan kan ie uit de heg voor huis plukken..

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik ga d'r weer vandoor.. Ik ben er wel weer eens.. het weekend of er na..

Fijn weekend allemaal

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    romairo hier komt de sint volgende week aan.............maar straks gaan we wel op tv kijken hoor!!

Joyce ik was gisteren even bij intertoys en ik zag die tafel ook Tess krijgt hem van mijn schoonmoeder voor haar verjaardag.

14. Seth

Seth Niet meer actief

Goedemorgen....

Romaira
    Vloeien is al week over.... gaat goed... hormonen volgens mij nog wel in de war (?) ben nog met vlagen misselijk en soms pijnlijke borsten... (?)
    Bones spoort niet.... die klungel is in twee dagen tijd al drie keer van de bank af gepleurd... hahahahaha...
    klungel... terwijl hij sliep... en dat maakt toch een grote plof...
    hahahahahaha en wij lachen...!!!!
    NOuja nou is hij tijdens het wandelen ook al twee keer tegen een paaltje aangelopen, omdat hij achterom zat te kijken...
    jaaaaa lompigheid van t vrouwtje...:)
    Aardig aan t puberen... ene dag een engel,.. volgende dag een bengel... pfff... maar ach...
    En uit proberen... heb hem van de week op zn sodemieter gegeven... en heb het idee dat dat juist goed gedaan heeft..(?)
    Weet je al of je de sjieke baan neemt???

uhhhhhhh en nu weet ik toch niet meer wat ik nog meer gelezen had...
    ja over het andere topic...
    triest, heel triest..... maarja pfff zijn er zat die hun vrouw bedonderen...
    Kan me echt raken zulke topics..... en JA ik ben jaloers aangelegd... weet dat je vertrouwen moet hebben, maar heb er al zoveel hun neus zien stoten (vrienden, familie) dat ik volgens mij standaard achterdochtig ben...
    (is ook een stuk onzekerheid)

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Seth haha die bones dat moet zeker een knal geweest zijn .......

Tess lijkt wel een hond ze gooit de bal weg en tijgert er dan zelf achteraan echt heel lollig om te zien

16. Seth

Seth Niet meer actief

:D

Tja dat ziet ze natuurlijk ook....:D

17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hahaha denk dat ze binnenkort ook wel blaft ze segt in ieder geval waf...............en nog tegen de honden ook!!

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    whahahah hier legt diesel zijn flostouw voor rayn neer als als rayn het dan vast wil pakken begint diesel der aan te trekken .............hahahhaha en lol dat ze dan samen hebben . Diesel wil sowieso heel de tijd met rayn spelen alleen is ie een beetje te lomp daarvoor :D

19. Seth

Seth Niet meer actief

ik verbied hier trekspelletjes.... mn peuter vindt het ook leuk om te doen, maar mag het echt niet...
    ben toch een beetje bang ivm bepalen rangorde...;)

Nou moet ik zeggen dat dochter schijnbaar een hapje heeft willen nemen van het nieuwe bot van bones... hahahaha met dr 4 tandjes...
    laatst had ze ook al een hondenkoekje uit de kast gepakt....

Bones is trouwens wel heel lief hoor... met de kids..

Deel Deze Pagina