Gelukkig een plasluier maar mag ook wel vanaf 18:15 tot net... 37,7 dus ook beter dan gisteren.. Maar nog steeds heel erg duf.. Kleine schele oogjes.. Manlief heeft Jamie lekker weer naar bed gebracht en kijken het deze ochtend nog even aan... ** Tess is een vroege vogel aan het worden of niet Journey?
hallo mama's hier gister een erg leuke dag gehad , me mama kwam me helpen met taart maken ( kan ik zelf erg goed maar ze MOEST me helpen met andere woorden wilde gewoon bij rayn zijn hahaha) en niet veel later kwam me zusje ook die is tot laat in de avond gebleven hihihih ze had voor sinterklaas een doos met houten blokken gekocht een een race auto die zelf rijd hahaha en schik dat ie er mee heeft zeg ! Hier gaan wij nu douche , daarna schoonmaken en hapjes maken . en rond half 3 komen opa's en oma's fijne zondag allemaal
@Mamalijntje jij ook beterschap met Jamie, @Journy ja ze waren hem niet vergeten hihihi,maar wel eerst zijn kado mee te nemen haha, Nou hier is Sylvano wel weer vrolijk,dus hopelijk was het eenmalig
Hier helaas niet... Hij eet wel gelukkig maar hij is goed ziek.. Ligt alweer op bed... Straks even overleggen met manlief wat we gaan doen. Temp was nu 37,9 dus niet schrikbarend maar dat duffe staat me echt niet aan
@Mamalijntje ja hou je mannetje maar goed in de gaten,Sylvano is ook nog niet de oude merk ik,zijn temp was net ook nog 37.8 en dat was gisteren ook zo,en heeft heeft zo'n rare geur in zijn mond,echt zo ziek geurtje zeg maar
mamalijntje Tess wordt idd een vroege vogel beetje jammer hoor, maar nu ligt ze alweer sinds half 10 op bed....... Hoe is het nu met Jamie?
Hij wordt net wakker dus zo even kijken.. Vond hem net nog erg duf maar hoop dat het beter is.. Vervelende is wanneer trek je aan de bel... Kunnen zoveel dingen zijn. Tandjes, kinderziekte, nawee van de inenting...
Nou nog steeds 37,8 maar die duffe oogjes is gewoon een raar gezicht,, Wel 1 broodje gegeten gelukkig.
oh arme ziel ! hebben jullie al besproken hoe of wat je gaat doen ? kan der ook weinig zinnigs over zeggen , wel goed dat ie wat gegeten heeft ! Oogt ie ook nog steeds echt ziek voor jou ?
Ik denk dat we gewoon vanmiddag maar even afwachten.. Manlief slaapt nog. Heeft nachtdienst gehad. Jamie kijkt heel duf... Vieze luiers maar meer diaree dan tandjesluiers.. Misschien een buikgriepje maar vind het natuurlijk doodeng ivm die prik die hij gehad heeft
Hier moest ik eraan beginnen. Volgens mij zeggen ze allemaal wat anders. Ik mag voor Serenity nog niet koken met zout en mijn zusje mag dat wel voor haar kindje.
Hier 2 goede nachten gehad en drukke dagen. Vandaag nog even langs mijn schoonmoeder. Serenity is gisteren goed verwend heeft gespeeld met d'r nichtje.
ik geef ook al gewone melk,en als je in de potjes kijkt van 12 maanden of 8 zit er ook al natrium in,
Hey meiden, @ Deronasy: ja denk dat je eroverheen gelezen had. Want had het vrijdagavond ook al geplaatst. Maar goed van Joshua he? Wij hebben gegrild, niet gegourmet. Op die grillplaat die bij jou vandaan komt. Wat goed dat Sylvano toch ook wel een cadeautje heeft gehad en dus niet vergeten is.. Wat vervelend zeg. Hoe is het nu met Sylvano? @ Chantalk: hoe was je sinterklaas? @ Mamalijntje: arme Jamie.... hoe is het nu met hem? Beterschap met hem meid. Lieve schat, als je het niet vertrouwd, gewoon de HAP bellen meid. @ Seth: hahaha, nou ben benieuwd of Sinterklaas dat even aan de pieten door gaat geven. Hahahahahaha.Veel plezier vandaag nog meid. @ Journey: ow jeetje ook al zo verwend dus. HIHIHIHIHI. @ Romaira: zo dan, Rayn ook lekker verwend dus. @ Jessica: ja irritant is dat he, dat de CB's allemaal wat anders zeggen... Hier koken we nu ook met zout, maar meestal vergeet ik dat (behalve bij de pasta)... Maar Joshua krijgt dus ook al zout binnen... @ Melk: Joshua krijgt nu peutermelk van Nestlé... Hier is Joshua ook stierlijk verwend gisteren. Maar ow, ow, ow, wat was hij moe.... Hij heeft een speeltafel gekregen, een woezel en pip bal, woezel en pip puzzel, 2 van die houden dingen met kraaltjes erinaan, wat allemaal door elkaar loopt (kan ff niet op de naam komen), een setje kleding, 2 truien (merknaam: made bij oma), 4 kliederschorten, een telefoontje, een trein met geluid, iets voor in bad en voor de rest weet ik het zo ff neit meer uit mijn hoofd. Het was in iedergeval supergezellig gisteravond. Volgens Andres is Joshua bezig met zijn kiezen. Hij heeft hele dikke bulten daar zitten en die bulten zijn gewoon helemaal blauw... Hij wil daar ook constant kauwen...en had gisteren ook zijn kontje helemaal kapot, tot bloedens toe. Arm ventje... Vanmiddag hebben Andres en ik de kerstboom gezet en straks ga ik nog even de kerstverlichting ophangen, als ik het gevonden heb.... Eerst zometeen nog ff naar mijn ouders toe... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Jamie is nog hetzelfde. Slaapt veel en erg moe. Duf uit zijn oogjes en wat rustiger in spelen.. En met het verkeerde been uit bedgestapt. Maar hij drinkt weer en plast gelukkig.. Wel nog verhoging. MamavanJ dat is een goeie kliederschorten!! Die gaan wij ook maar vragen met zijn verjaardag. Leuke cadeautjes! En kiezen ai! Die schijnen samen met de hoektanden verschrikkelijk te zijn... Hoeveel tanden heeft Joshua nu?
Je kan beter een keer teveel dan te weinig bij de HAP zitten hoor!! En ze doen er zelf ook niet moeilijk over. Dat duffe zou ik ook eng vinden!
@ Mamalijntje: Joshua heeft 8 tanden en hoeft dus ook alleen nog maar de hoektanden en de kiezen. Aangezien Joshua de andere tanden ook in totaal andere volgorde heeft gedaan, heb ik het idee dat de kiezen eerst komen ipv de hoektanden... Wat fijn dat Jamie weer drinkt en weer plast. Ik zou de dufheid ook eng vinden hoor. Ja die schorten met mouwen zijn zeer handig als ze straks zelf gaan eten... joshua zit nu al steeds te grijpen dus.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hoi meiden, mammalijntje: beterschap met Jamie. gelukkig drinkt hij weer, maar hou hem maar goed in de gaten! Idd beter een x teveel als te weinig bij de hap! Deronasy: jij ook beterschap met Sylvano! Gek hoe die kleintjes ineens zo ziek kunnen worden hè? Heeft hij hetzelfde als wat Délano had? Journey: zo, die Tess is verwend zeg! En dan straks ook nog jarig! Romaira: veel plezier met vieren vandaag! mammavanJ: heerlijk is dat als je kleintje zo'n lol heeft hè?! (ik heb het nog even over je doucheverhaal) En jullie veranderen gelijk naar kerst. Wij hebben altijd een echte boom, dus we wachten nog even want anders is ie al kaal voordat het kerst is, haha! Het Sintfeest hier was gisteravond erg geslaagd. Luca heeft een Winnie the Pooh telefoon, fisherprice boerderij van little people, tijgetje in een vliegtuig, een dvd van Bert en Ernie en een onwijs stoer setje kleren gehad en van ons ook een setje van Lief voor de kerst en voor zijn verjaardag. (ik wilde eigenlijk een setje van baby Pointer want dat vind ik zo leuk, maar die winkel was gesloten toen wij er voor de deur stonden...) Wij vieren ook altijd kerst met cadeaus, dus we hebben de pakjes een beetje verspreid. Hij is helemaal weg van zijn boerderij. Net bij mijn schoonmoeder geweest en van haar nog een Nijntjeboek gehad, dus hij is goed verwend! Gisteravond nog gezellig met z'n allen Ik hou van Holland gekeken toen Luca op bed lag; kortom, een topavond!
Oh wouwie gefeliciteerd wat leuk zeg ! hihihihih lijkt me zooooo coool ! ~~~~~~~~~~~ hier hebben wij ook de sinterklaas er op zitten , en het was erg geslaagd mogen we zeggen , meer dan genoeg gekregen weer . Heb natuurlijk 1001 foto's maar deze wil ik jullie niet ontnemen hahaha hahahah meteen al in de juist houding he (gekregen van opa en oma )