thx volgens mij lijkt het op de foto meer dan dat het is denk door de krullen ofzo ............ hij heeft echt mijn haar als je het kamt heb je een slag doe je er versteviging in gaat het krullen hahahaha
Romairo super leuk en ook al zo verwend........ mamalijntje wat goed van jamie, hoe is het nu met hem? mamavanj joschua is ook lekker verwend!! Ene Tes heeft ook al 7 tanen gekregen op een willekeurige volgorde denk dat er bij haar ook kiezen komen ze zit weer zo te bijten Tess is vandaag weer verwend we waren bij vrienden en hun zoontje was gisteren een jaar geworden maar ze vierde het vandaag en ook daar had de sint een speelgoedje voor in bad achtergelaten..........
Owh ff snel tussen door,ik heb zo gelachen vanmiddag,Roelof was Sylvano kwijt,dus hij roepen en in onze slaapkamer kijken,maar geen Sylvano,dus roel zegt tegen mij ga jij eens kijken dan,dus ik in onze slaapkamer kijken,zit hij achter het gordijn heel stil,nou je moest hem zien kijken,haha echt geweldig gezicht was dat
deronasy hahahaha die sylvano neemt zijn vader mooi in de maling.......... mamalijntje fijn dat jamie beter si en ja tandjes kunnen erg rot zijn!! Zo ik ga zo lekker mijn bedje in was er vanmorgen ook al om half 6 uit en moet morgen werken.......gelukkig maar een halve dag morgenmiddag ga ik lekker de kerstboom doen.
Hai' Nou de drukte is weer wat weg wat ben ik opgelucht hahaha,we hebben net de laatste sinterklaas ronde gedaan en weet gewoon niet meer waar ik het moet laten en dan is hij nog over 13 dagen jarig,nou dat word een stuk schuur aanbouwen hahahaha. Eerst dus naar mijn vriendin,zij is peettante van jaimy en haar vriend is peetoom van Zoë* en Noël,dus noël kreeg al een grote tas vol,van lego en knutsel ballonnen en cars stempels en jaimy heeft een piano gehad met een trommel en samba geluiden hahaha zo mooi,en een brandweer auto,ze waren samen zo blij. Dus hun de kadootjes aan hun gegeven,en die waren ook heel blij,alleen peter moeten we dan even schrijven want die is er niet. Nou toen naar Mart zijn thuis,maar mart zijn broer die kwam een uur te laat we hadden om 17.00 afgesproken omdat jaimy het niet volhoud,en we waren nu bij Mart zijn moeder thuis en die heeft der slaapkamer in de woonkamer en dus daar kon hij dus niet slapen.dus ja het was heel rot we konden jaimy niet zijn kadootjes uitlaten pakken die was om 18.15 zo aan het huilen dat ik mijn moeder heb gebeld of ze naar mij wilde komen dat ik jaimy naar bed kon leggen dus jaimy weggebracht en ja dat vonden ze niet leuk,ja ik kan er ook niets aan doen. Jaimy ook weer zo verwend,een tol waar die opmoet drukken en die zingt en danst en maakt geluiden,helaas is ie stuk en moeten we hem ruilen. en zo'n stuur met lichtjes waar die moet schakelen hahaha hij is er helemaal gek mee. Een berg kleertjes en knuffels en een knuffelbal. Noël ook superverwend een krijtbord en magnetenbord een vliegtuig met geluid dominoo stenen en thomas de trein spullen een verkeerskleed met auto's,en knutsel en klein werk en snoep heel veel snoep. Wij ook een leuke suprise gehad,leuke dingen gekregen. De dingen die ik had gekocht vielen ook in goede smaak,alleen mijn gedichten niet,ik had mart zijn moeder en had een grappig gedicht gemaakt over haar val,begint ze keihard te huilen en die mee janken die zuchten,dus ik scoorde weer punten hahaha. Helaas werd de avond wat minder door een ruzie,en zijn we gegaan. Nou vanochtend thuis de spurise gehad,noël was helemaal door het dolle heen,jaimy heeft de activeiten tafel gehad en noël van thomas de trein en een vliegtuig en nog een hoop schoen kadootjes die over waren hahahah.,ja hij was niet altijd lief Toen nog bij mijn moeder en daar stond ook de tafel vol,jaimy een nieuwe jas ben ik wel heel erg blij mee,en noël een race baan en die moest opgebouwd worden hahaha. Maar het isw eer voorbij gelukkig,en mijn huis dammmmm lijkt wel een speelgoed winkel,zal mijn foto's er deze week even opzetten. -------------------------------------------------------------- Mamalijntje....lees dat je manneke flinke koorts heeft gehad meid,en wat dus was,hoe gaat het nu met hem? En wat een andere mama al zei beter 10 keer teveel dan 1 keer te weinig he meid. Dikke knuf voor je manneke Wauwwwwwwww ziek en los lopen wat goeddddddddddd ------------------------------------------------------------ Journey.......Terusten meid. Ow wat lief van die vrienden dat ze ook een kadootje hadden zeg ---------------------------------------------------------- Deronasy..........Hahaha echt waar nu al verstoppertje aan het spelen hahahaha wat een menneke zeg. hoe gaat het nu met je jongens,las ergens tussendoor dat ze ziek zijn,van délano wist ik het ,syl nu ook ziek dan? ------------------------------------------------------------ Romaira...........wat een bos haar zeg en wat een leuk kado super zeg hahaah. ------------------------------------------------------------
Hai meid Nou je bent van harte welkom hoor,gezellig hahahaa,het is op een zaterdag dus je hebt vervoer hahaha denk ik dan,ow wat erg hahaha. Hij heeft er gelukkig geen last meer van gehad,daar ben ik blij om om te lezen.
Mamalijntje.....Ja echt wel,echt niet normaal meer,maar je ziet ze zo stralen daar word je zo gelukkig van Deronasy........Nou dan kan je gelijk blijven hahahaah
gelijk blijven wil je me houden dan hahahaha,nee ik wil best komen in de vakantie lijkt me gezellie,zullen we wel ff via pb een dag afspreken goed
Ik moest direct komen toen ik zei dat ik mijn eigen zoon niet meer kende omdat hij zo lusteloos was. En daar werd hij opeens weer tierig.........maar zeiden als je twijfelt gewoon gaan!!! Sterkte!!! Hier wordt Sven elke keer snachts wakker van de pijn, krijsen en krijsen, en pas weer rustig als hij een zetpil heeft gehad, maar hoelang kan je daarmee doorgaan?
Jazekers wil jullie gelijk houden wel zo gezellie toch is goed meid,ik heb dan ook vakantie is wel leuk voor de kindjes Ik hoor het wel dan kunnen we een dagje uitzoeken -------------------------------------------------------------- Goofychick..........Ja ik weet het niet,ik zou toch gewoon met mijn verhaal even naar de ha gaan hoor meid,wat als hij zo blijft huilen van de pijn dat kan niet goed zijn,en als ik het zo lees vertrpuw je het zelf ook niet zo ofwel?
@Patrieske, ben al bij de ha geweest, vrijdag, arts in opleiding maar wel goed geloof ik, althans ik had er wel een klik mee. Ze zag dat zijn amandelen vergroot waren, en dat kon duiden op een virusinfectie, daar kan je niks aan doen verder. Moet hij uitzieken. Het rare is dat hij overdag niet zoveel pijn heeft, hij dan wel hangerig is en nog niet zo fit als anders maar toch. Eten wil hij ook nog niet zo als hij gewend is, vanmiddag wilde hij zelfs zijn fruithap niet en vanavond zijn toetje niet eens..... @Deronasy is Sylvano ook al niet lekker, zielig he? @Sinterklaas, hoe was het bij degene die het gevierd hebben? Hier errug leuk, neefjes geloven nog zijn 5-7 dus een zwarte piet en sinterklaas laten komen, echt lachen. Sven is nergens bang voor, die zit bij ZWP gek te doen en trok meerdere malen aan de snor en baard van Sint. En uiteraard verwend @Journey, ooh leuk de kerstboom, helaas nog geen tijd voor, we hebben hem al wel. Dat is de reden ook dat ik hier weinig ben. Drie dagen werken, thuis komen en dan er vol in met Sven, manlief komt laat thuis en dan nog even hoi tegen elkaar zeggen en dan sluiten de ogen weer.....inmiddels slaap ik al meer dan een jaar niet meer normaal.... @Mamalijntje, woh die Jamie!!!! Weet je ik dacht bij Sven ook wel dat het een combi was van de inenting, tanden (daar heeft hij heeeeel veeel last van en heeft inmiddels een hoektand) virus, sprongetje, want hij loopt nu ook ineens, nog niet los maar dat komt wel. Hij gaat met ons het hele huis door aan een hand. Zucht...... @Romaira, lachen zeg die motor. @Muppet, jee die van jou is ook bijna jarig he!!!