Hier trouwens weer aan het afwachten, temp is vandaag weer gedaald, dus denk dat mijn ongi eraan komt. Raar want dat zou veel te vroeg zijn maar tja..... Vorige week vrijdag dacht ik dat het even raak was, felle steken links onderin mijn buik, maar daarna niks mee en nu ongi gevoel. Op naar de volgende ronde denk ik maar.
Goofychick ik ben hard aan het duimen dat het brusje mag komen voor Sven!! En idd die sprongentjes he! Plots gaat het zo hard. *** Hier een redelijke nacht gehad... Tijdje wakker geweest. Jamie die wilde om 04:"00 even niet meer slapen.. Na een tijdje viel hij gelukkig in slaap maar tot 06:00 dus beetje vroeg. Hij kijkt wel weer lekker uit zijn oogjes gelukkig. Zo even temp. opmeten en dan kijken of hij naar het KDV kan.
Onze kleine boef is weer ok.. 37,4 dus netjes.. Ook weer helemaal zichzelf. Nog wel diaree maar toch naar het KDV gebracht..
Hallo.. Even een klein berichtje van deze kant.. Wel ego sorry! Vrijdag heerlijk geshopt.. Bij Sabon voor schoonmoeder een zeepje en bodylotion.. en voor meisje een knalroze hello kitty broek, hello kitty sokken en een shirt.. en een oudroze gehaakt mutsje met een lintje.. Scheetig! Vrijdag mannatje hele dag weg voor sinterklaas.. En zaterdag wij samen.. Kapot was ik trouwens.. Damn.. Gister dus ook harstikke moe sinterklaas zitten vieren.. Maar goed, we waren er en daar gaat het om toch? Ze heeft mooie kado's gehad, dus dat is ook wel fijn! Daarna nog op verjaardag, tante van liefje werd 50.. En toen nog bij baby langs Oh dat was wel zo mooi.. Meisje, handje over baby's hoofd.. Aaai en een kusje.. Scheet! Vandaag bezig hier in oude huis.. Nieuwe huis gaat ook lekker, de eerste muur zit er alweer in, muur bij de keuken/woonkamer is er bijna uit.. Dus gaat prima! We hebben ook nog wel even, alleen moet ik eerlijk zeggen, van mij mocht het wel al klaar zijn! Ga nu m'n meisje uit bed halen en lekker even samen knuffelen en dan aan de slag.. Doeg!!
@ Elise: haha, ja is inderdaad heerlijk als Joshua zo'n lol heeft. Ik lig dan ook helemaal in een deuk als dat zo is. Ja wij hebben een kunstboom, dus wij veranderen gelijk naar kerst altijd. Vind dat altijd zo gezellig al die lichtjes.... Ook al zo lekker verwend dus. @ Mamalijntje: WAT GOED!!!!!!! Ow meid, wat fijn dat hij niet meer zo duf is... Oeh dat is wel vroeg zeg 4.00 uur... Pffffffff. @ Romaira: jeetje wat een gaaf ding zeg!!!! Hahahaha en inderdaad meteen al de juiste houding. Hij word straks een echte motormuis.... @ Journey: ja Joshua is zeker verwend. Ja Joshua is echt bezig. Andres heeft ook al flinke bulten ontdekt met blauwe plekken erop.... Werk ze meid. @ Deronasy: whahahahaha, geweldig, die Sylvano... @ Patrieske: ooooow wat zijn de 2 heren weer heerlijk verwend. Ow jeetje, wat vervelend dat je zwager een uur te laat was, waardoor Jaimy zijn cadeautjes niet zelf uit kon pakken zeg...Jeetje, wat vervelend dat ze moest huilen om je gedicht.... kan ze niet tegen een grapje? Ja vreselijk he? Ik kan het ook allemaal niet meer kwijt.... Pffffffffff, ben al aan het kijken op marktplaats voor een dressoir.... Ik wil ook even kijken of wij misschien langskomen. Lijkt me erg gezellig om Andres dan ook mee te nemen, dus moet even kijken of ik niet al wat heb.... @ Goofychick: zetpil paracetamol is niet zo erg... Mijn huisarts zegt: "Als je merkt dat hij pijn heeft, mag je hem best een zetpil geven tegen de pijn, dat is helemaal niet erg en kan geen kwaad. @ Joyce: dat klinkt als zeer gezellige dagen zeg!!!!! Oooow wat heerlijk dat het allemaal zo opschiet met het nieuwe huis. Kan me voorstellen dat je graag wil dat het al klaar is...Gaat vast helemaal goedkomen. Hier gisteravond weer een huilende Joshua... Hij is echt bezig met zijn kiesjes hoor volgens mij. Dus vandaag maar ff nieuwe dentinox halen, want ben het flesje kwijt.... Dan kan ik het smeren, zodra ik hem op bed leg, misschien kan hij dan beter slapen... Ook zijn zijn billetjes nog steeds heel erg rood en scheelt niet veel of het gaat weer stuk... Arm ventje... Joshua is nu lekker aan het spelen met zijn nieuwe speelgoed in de box... Andres had weer even nieuwe speeltjes erin gelegd. Hij was echt aan het kijken van: "Pffffffffffffff, papa, waar moet nu mee spelen???? Ik moet echt een kast hebben hoor, waar ik het speelgoed in kan doen, want ik kan het niet kwijt.... Nu ligt alles in de grond bij elkaar.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
goofychick, hij staat hier ook nog helemaal kaal in de woon kamer hoor heb nog geen tijd gehad Patrieske wow die mannen zijn ook lekke verwend bij jou.............Tess heeft ook mega veel gekregen en is over 3 weken ook jarig zou niet weten wat ik dan moet........ joyce fijn dat het toch nog gezellig was ondanks alle drukte!! Zetpil Tess heeft ooit 1 keer een panadol zetpil gehad toen had ze hele zere beentjes na een inenting verder nog nooit. Zo ben vanniddag lekker vrij maar Tess en ik verdwijnen zo naar boven de was ophanegen en de kerstspullen zoeken
Hai Nou vannacht een goede nacht gehad ,jaimy is wel steeds vroeg wakker maar dat is gewoon niet anders,is ook niet erg we wennen er wel aan Noël was vanochtend zijn schoen aan het zoeken,hahaha ik zei al sintje is weg vent,en daar was hij erg verdrietig over hahaha. Mart gaat vanmiddag met hem de kerstboom zetten dus dat maakt weer veel goed. Dan hebben we daalijk een bespreking met de juf dus daar naartie en dan ga ik meteen werken,en dan heb ik nog een baby shower,dammmmm doordeweeks maar goed het is niet anders,het is voor een goede vriendin dus we gaan zeker natuurlijk. -------------------------------------------------------------- Journey.........Ja ik had meteen met sinterklaas ingeslagen voor zijn verjaardag een duw fietsje en de kiekeboe trein,ik was al blij dat we het niet hebben gehad. Ja ik las dat tess ook zo verwend is,echt geweldig he,nu nog kadootjes voor der verjaardag,anders koop je toch kleding voor haar volgende maat of schoentjes ofzo? ----------------------------------------------------------------- mamalijntje.......Wat fijn dat hij niet meer zo suf is meid,dat is een hele opluchting. ------------------------------------------------------------ Patricia.......ja ze zijn echt heerlijk verwend Ja hij was te laat moeten ze maar boos op hem zijn en niet op mij hoor. Ja ik weet het ook niet,misschien emotioneel of zo ik weet het niet,maar goed Mart zei ook dat het gewoon grappig bedoeld was en dat ze niet zo moeten zeiken. Waarom koop je niet die kisten die je langs de muur kan zetten net zoals ik heb,of vind je dat te klein? Meid jullie zijn van harte welkom hoor,maar het is echt niet verplicht he,ik was wat aan het dollen ja als ze te veel hebben weten ze het niet meer die kleine drollen hahaha -------------------------------------------------------------- Joyce.....Snap dat je moe bent meid,de 2 huisjes de een aan het verbouwen en de andere alles aan het inpakken,dan je werk nog en de kleine,dat is niet niks hoor,hopelijk zitten jullie er snel in en kan je wat meer rust nemen. ------------------------------------------------------------- Goofychick..........Goed dat je al bent gegaan meid,dan is het ook erg moeilijk dat hij het moet uitzieken en zou ik hem gewoon een zetpilletje zetten als hij pijn heeft,noël heeft de eerste 9 maanden na zijn operatie iedere dag 2 tot 4 zetpillen gemoeten van 240 mg,en er is niks mis met hem,maar goed hij was wel geopeerd dus dan weet je waarom je het geeft. Misschien zijn bedje wat schuin dat hij wat druk op zijn oortjes heeft ofzo? En drinken doet ie dat wel goed? Meid toen ik dacht dat ik ongi werd was ik zw,dus ik hoop en duim dat het bij jou ook zo is. --------------------------------------------------------------
Jemig het is echt rustig hier geweest, @Mamalijntje aah balen meis beterschap. nou hier ook een virusje denk ik,want nu is manlief aan het spugen,en niet fit, ik kom straks ff verder kletsen,eerst ff zoon lief verschonen die is zeiknat
Nou idd zeg wat een rust hier... Vandaag feest!! Elise is nu echt 4!! Ze kreeg vanochtend kadootjes en is helemaal in dr sas. Ze heeft een glimlach op dr gezicht en die blijft erop, echt machtig om te zien!!! Ze speelt nu al heerlijk met haar nieuwe speelgoed (lawaai om mn kop in de vroege ochtend...maar goed zelf gedaan he?? en ze is dr zó blij mee dus dat maakt het dragelijk hoor!) Dr steol hadden we versierd, zegt ze nadat ze m uitgebreid had bekeken: "die versierde stoel is de allermooiste die ik ooit gezien heb...." Moest even een brokje wegslikken hoor... zó lief! Vannacht rond 3/4 uur wakker geweest. Vier jaar geleden lag ik ook rond die tijd wakker... iedereen was net naar huis voor nog een paar uurtjes slaap en wij waren voor het eerst met z'n 3tjes samen... Eerst iedereen gebeld en daarna heb ik alleen maar naar dr liggen kijken, Henk viel nog in een dommelslaapje en mijn ogen vielen héél af en toe dicht maar telkens moest ik even weer naar dr kijken.... Zo bijzonder dat ik dat nog allemaal weet he? Ben altijd heel sentimenteel als mn meisje jarig is... ga altijd zitten terug denken hoe het toen was... (bijv ook gisteravond, we hadden alles versierd, het was half 11 ofzo, toen bedacht ik me dat ik 4 jaar terug rond die tijd midden in de weeën lag enz.) Maar goed, verder heb ik nu dus de verkoudheid van mn meiden overgenomen... Alle spieren doen me pijn, last van mn hoofd en nek en keel en nies me een ongeluk bij momenten... Maar aan de ibu want kan gewoon niet ziek zijn... nu maar hopen dat ik genoeg heb en het een beetje helpt... moet er alleen voor eten he? vreselijk als ik nu ergens geen zin in heb is het wel eten.... maar goed. Straks als mila weer slaapt zal ik even gaan douchen, denkl dat dat ook wel werkt. Straks mn ouders gezellig op de koffie en alles is verder al klaar dus hoef niets meer, wat heerlijk!! Kan ik op mn gemakje duchen aankleden en de meiden verzorgen, meer kan ik op het moment ook echt niet... heb het gevoel dat ik amper op mn benen kan staan... Nou goed genoeg weer over mij. Ik ga weer even aandacht besteden aan de meiden!! Weet niet of ik vandaag nog kom kijken maar dta zien jullie vanzelf!! Knuffie voor jullie!!
Nettie gefeliciteerd met Elise!!! ** Ik lig nog behoorlijk in de lappenmand en heb nogwel een sollicitatie vandaag... Baal er zo van.
@ nettie , gefeliciteerd met Elise !!!! 4 alweer he wat een leeftijd he lijkt voor ons nu nog heeeeel ver weg wat lief dat ze zoooo blij is met der cadeau's he heel veel beterschap meid , dat dat net vandaag moet komen he @ sentimenteel volgens mij zou ik dat ook heel erg zijn op rayn zijn verjaardag , toch telkens terug denken nu dit nu dat ............ gister zat ik trouwens ook bijna te janken bij de co-assistent (kindje was geboren en erg slecht aan toe ) maar goed ik wil dat niet dus sta het niet toe maaar ................ @ seth , waar zit je ? mis je al weer een tijdje ..............of zit ik er naast ? @ mamalijntje , jeetje nu begin jij ??? nou ja dan heb je het wel gehad voor de kerst he ( om maar ff het positive er uit te halen ) beterschap voor jou ook ! @ deronasy, pas maar op dat jij het dan niet ook krijgt , als het zo de familie afgaat zeg ! hoe is je eerste dieet dag gegaan ? @ hier gister gewerkt maar eingelijk was het erg moeilijk had toch verschrikkelijk last van me rug ja je zit toch continu in de zelfde houding he , dus nu moest ik morgen eingelijk de hele dag werken maar mag nu alleen de ochtend werken , das wel een heel stuk beter voor me rug ! Thuis gaat het allemaal wel maar dan kan je doen wat je wil alles goed afwisselen maar op het werk gaat dat niet . NOU ga nu snel iets hier in huis doen en mezelf klaar maken krijg zo al weer visite .............( fijn die mensen die de kinder naar school brengen en dan meteen op visite komen hahahaha )
@mamalijntje: thanx! Jij succes meis... ziek én sollicitatie... das geen fijne combi (apart zijn ze beide al niet echt fijn maar samen....) Knuffie voor jou, ik ga duimen voor je!! @romaira: Thanx. Ja echt waar dat terug denken... Alleen had ik niet echt meer verwacht dat ik dat nu nog zou doen... bij een eerste verjaardag is het normaal vond ik... schijnt dus bij de rest ook zo te zijn... Had vorig jaar mn moeder ernaar gevraagd maar die zei dat ze het de ene keer wel had en de andere keer niet... dus zelfs als je kids in de 30 en in de 20 zijn denk je er nog wel es aan terug. Ach ik vind het ook wel mooi... zo heerlijk om weer even na te genieten van die dag toen, ik word er nl helemaal blij van, de periode na Elise's geboorte (en ook die van Mila trouwens hoor) Ach t wil nog niet echt met je rug he meis? Fijn dta je alleen de ochtend maar hoeft, scheelt weer! Hoe doe je dat met Rayn? Is hij een beetje te tillen (uit bedje enz?) lijkt me toch nog heftig met je rug, ook al issie dan nog niet zo erg zwaar. Knuffie ook voor jou meis!
Wat denken jullie? Kan ik bovenop een ibu (400mg) nog 1 of 2 pcm nemen? Ibu alleen lijkt niet te werken en vind het zo vervelend als ik me zo voel als nu, en dat op verjaardag van mn meisje...
Nee, na inname van ibuprofen moet je zes uur wachtten tot je paracetamol mag innemen, tenzij je dokter iets anders zegt. Dus dan zou je even moeten bellen.
Vanmiddag ga ik even langs de verloskundige. Ik hoop dat het een beetje mooi weer blijft, dan fiets ik daarna even met Feya langs de kinderboerderij. Is altijd leuk om diertjes te kijken. De vorige keer was ze een beetje bang van het varken, maar dat is ook heel erg groot! We gaan hopelijk verbouwen. We zijn bezig met een bouwvergunning aanvragen, en als het allemaal doorgaat bouwen we 35 vierkante meter bij ons huis aan. Ik hoop zo dat alles volgens plan gaat. Anders is ons huis echt te klein als de nieuwe baby er is. Mijn man heeft ineens gordelroos gekregen. Hij heeft er heel erg veel pijn aan en slaapt heel slecht. Hij heeft nu ook erge hoofdpijn gekregen, maar ik weet niet of dat erbij hoort of dat dat er los van staat. Hij heeft iig al vijf nachten amper geslapen en dat is erg vervelend. Het schijnt ook gevaarlijk te zijn voor zwangere vrouwen, maar ik denk niet dat ik het kan krijgen want volgens mij heb ik vroeger wel waterpokken gehad, maar hoe dat nou precies zit weet ik ook niet eigenlijk. En voor een kindje van een jaar, of dat nou erg is of niet, weet ik ook niet. Ik dacht dat het hetzelfde virus als waterpokken was, dan is het niet zo erg dat ze het krijgt, dat moet ze toch krijgen. Nou goed, we zien het ook wel. Het schiet alweer op, ik moet eens bedenken wat ik als verjaardagscadeutje ga geven. Geen idee nog, net sinterklaas gehad en ze heeft al zo veel dingen gekregen. Gelukkig ook heel veel kleding, dus dat scheelt een hoop ruimte en dat hebben we toch nodig. Veel maat 80 en dat is nog te groot, komt binnenkort wel. Gelukkig had ik dat zelf nog niet gekocht.
@Nettie,Gefeliciteerd met Elise,dus ze gaat nu ook naar school hoe vind ze dat?? Volgens mij mag het 2 uur erna,ofzowiso dat je dan 2 para's mag inemen,maar ik zou het wel ff navragen @Romaira,fijn dat je een half dagje mag werken vandaag,niet fijn als je zo last van je rug hebt meis,ik reageer zo wel ff via hyves goed
Goedemorgen meiden, Nettie: gefeliciteerd met Elise! En logisch dat je sentimenteel bent hoor, ik denk dat ik ook de nacht voor Luca's verjaardag wakker lig en steeds denk "vorig jaar om deze tijd...", hoort erbij toch? Romaira: ik huil nooit tijdens tvprogramma's, maar ik zat gisteren tijdens de co-assistent echt te snikken hoor. Vooral toen het kindje dood uit haar armen werd gehaald. Ik kan daar echt niet meer tegen sinds Luca geboren is; ben sowieso veranderd in een emotioneel wrak sinds Luca er is wat kinderleed betreft. Deronasy: beterschap met je man! Vash: leuk hè, de kinderboerderij? Ik ging vorige week voor het eerst met Luca eendjes voeren en hij lag helemaal dubbel! Mammalijntje: succes met je sollicitatie! Ik hoop dat je je op dat moment even wat beter voelt! All: hier gaat alles zijn gangetje. ik geniet altijd heel erg van deze tijd van het jaar en met Luca erbij alleen nog maar meer. Vorig jaar kon ik er niet van genieten omdat ik niet meer kon lopen van de pijn, dus dit jaar pak ik mijn kans weer! Luca is echt zo'n schatje; altijd vrolijk en hij kletst er op los. Hij komt af en toe lekker knuffelen en geniet echt van het leven. Heerlijk zo'n ventje!
Ik lees, verwerk en reageer later want mij kop zit vol met watten... Spierpijn. Hoofdpijn. Onwijs duf, zere keel etc... Dus griep,, bah