Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zetpil: Hier nog nooit gegeven! Ze heeft het (naar mijn idee) ook niet nodig gehad. Niet met het krijgen van tandjes maar ook niet na een vaccinatie..

Patrieske: Het is idd druk. En dan nog een week dat we zwarte-piet er een aantal dagen bij hebben gedaan.. Ook zo vermoeiend.. Maar goed, dat is nu weg dus hoop nu wat rustiger te krijgen.. en gelukkig hoef ik in het nieuwe huis nog niets te doen!
    Hoe gaat het met jou werk? Bevalt het nog een beetje?

Nettie: Gefeliciteerd met Elise haar verjaardag!
    Ik mocht van de huisarts, 2 paracetemols en 1 ibu hebben.. Dus ik denk dat het wel kan.. Of hij vergiftigde mij ;)

Mamalijntje: Beterschap!

Deronasy: Jij ook beterschap met je man!

Vash: Veel plezier bij de vk.. En bij de kinderboerderij!
    Joh daar heb ik ook geen verstand van, maar lijkt me niet prettig voor je man!

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik dacht eerst ook maar weer even hier kijken.. Ga zo m'n meisje op bed leggen en dan hier wat huishoudelijke dingetjes verrichten.. Kom echt nergens aan toe.. Katten krijgen een nieuwe kattenbak en ik moet overal de papieren verzamelen want het is een grote bende!

Gister hebben we de keuken laten tekenen.. Tja, nu willen we nog wat wijzigen dus dat gaan we vandaag doen.. hij kwam alleen wel ERG duur uit.. Maar goed, we hebben er toch eentje nodig.. dus we gaan toch nog even 2 dingen aanpassen.. Maar het gastel wat we wouden hebben we niet, dat kon qua ruimte niet maar nu hebben we dus een gaskookplaat met een wokbrander aan de zijkant.. enne, een inbouw oven.. Ach als ik maar taartjes enz kan bakken vind ik het prima :)

Nou dames, fijne dag.. Zieken Beterschap! Nu ga ik even wat doen.. En dan maybe later nog even hier zien maar dat weet ik nog niet!

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Joyce hier net zo,Sylvano heeft ook nog nooit een zetpil gehad.

Hoe gaat het met jullie nieuwe woning?????

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hij eet broood !!!!!!!!!!:D:D:D

alleen nu ziet ie er zo uit :$
    zien jullie kindjes er ook zo uit als ze brood eten ????

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Romaira hahaha,ja als ik hem zelf een broodje met appelstroop laat eten wel haha

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gaat zo zijn gangetje.. Ze hebben zaterdag gipsplaten gehaald en een balk.. Dus de muur tussen kamer en keuken is weg gehaald en er zitten latten op de muren en de lange muur zit in de gips.. De muur aan de voorkant (met raam) zit in het gips.. En verder.. ik kom er niet echt ;) Gister keuken laten tekenen.. vandaag nog even wijzigen en dan bestellen..

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Romaira: Ziet er mooi uit :) En natuurlijk nog beter, hij heeft brood :D

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Haha dit was ook mijn eerste reactie...
    Ben eigenlijk nog wel blij dat ons meisje zich nog laat "voeren" Als ik Rayn zo zie... Alhoewel dat toch ook z'n charme heeft, is wel altijd erg mooi zo helemaal smerig, maar vaak kijken ze er zo triomfantelijk bij.

Mooie foto Romaira!!

Hier net even op bed gelegen... wou het niet op elise dr verjaardag maar ik kon niet meer. Ibuprofen werkte laat en heel kort dus daar kap ik nu mee. Heb naar Vash geluisterd ;) Vond ik het veiligst...
    Dus heb nu net pas 2 pcm ingenomen. Beetje eten erbij en dan moet het goed gaan zo meteen denk ik.

Brak vanochtend nog bij mn ouders... ben dus echt niet in orde, zit weer van alleleri spanningen en trek het niet, probeer me in te houden want het is feest, maar een knuffel van mn vader was al genoeg om me te laten huilen... Helemaal omdat hij precies begrijpt hoe het moet voelen... zit nu voor een 2de keer thuis met een burnout en is ook gevoelig voor depressiviteit...Niet zo'n fijne ervernis maar wel prettig dattie me snapt... Maar goed ik heb me snel herpakt (kwam door elise die haar oma vroeg of ze voor dikke olifant wou spelen :D vond oma een grappig maar niet zo heel erg fraai compliment... hebben keihard gelachen....kwam nog door mij ook omdat er 's ochtends een paardje te weinig was voor de duplopopjes en ik haar vertelde dat een olifant ook kan rijden met iemand op rug.... hahah dus ging oma met elise op haar rug door de kamer.... geweldig!!! Fijn zo'n jonge opa en oma die dat nog kunnen...)en ga nu niet weer hopelijk, wact ik wel mee tot in mn bedje vanaav bij Henk...Miss verstandig toch maar weer met ome dokter te gaan praten...:(;)

Bedankt allemaal voor de felicitaties, is echt heel erg lief!!!!!!

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Journey: jeetje wat goed dat je nog niet eerder een zetpil voor Tess nodig hebt gehad zeg :D.

@ Patrieske: Ow heerlijk weer een goede nacht. Fijn meid.
    Aaaaaaaah, arme Noël... helemaal verdrietig omdat de sint weg is... Hoe vond hij de kerstboom opzetten?
    Hoe was het bij de bespreking van de juf en bij de babyshower?
    Oooooooooooow, gelukkig waren ze niet boos op jou... Goed van Mart dat hij voor jou op kwam :D.
    Ik heb via Marktplaats een Trofastkast gevonden (hebben ze meestal ook bij KDV).
    Weet ik dat het niet verplicht is, maar vind dat wel leuk, dus ff kijken of het kan en dan komen wij gewoon hoor. :D Kan Andres jullie ook eens ontmoeten :D.
    Hahaha, ja Joshua zat Andres echt aan te kijken van: "Papa wat moet ik hier nu weer mee?....."

@ Mamalijntje: wat vervelend meid, dat je je zo ziek voelt. Beterschap meid.
    Hoe is de sollicitatie gegaan? Getuigd wel van doorzettingsvermogen dat je gegaan bent meid.

@ Deronasy: beterschap met Roelof meid....

@ Nettie: ja het is inderdaad heel rustig.... GEFELICITEERD MET ELISE MEID!!!!
    Ik vind het helemala niet raar hoor dat je dat nog weet. Ik weet ook nog precies wat ik deed na de bevalling en dat ik alleen was met Joshua in de verloskamer...
    Jij ook beterschap meid.
    Veel plezier vandaag.
    Ik denk dat dat wel kan hoor... Ik neem altijd 1000 mg paracetamol (2 tabletjes of 1 zetpil). Je zou ook nog een ibu kunnen nemen...

@ Romaira: wat vervelend dat je nog zo'n last van je rug hebt meid. Wel fijn dat ze er op je werk rekening mee houden meid.
    Veel plezier met de visite meid.
    Hahahaha, nee Joshua ziet er niet zo uit als hij brood eet, maar hij eet ook nog niet alleen...
    Maar super dat hij brood eet zeg!!!! *doet dansje voor jou*

@ Vash: ooow, weer wat geleerd (paracetamol....)
    Ik ga duimen meid, dat jullie mogen verbouwen...
    Die hoofdpijn kan ook komen van de vermoeidheid, doordat hij al 5 nachten amper slaapt he?
    Maar gordelroos is zeker niet fijn. Heeft hij zinkzalf? Dat helpt heel erg goed... Ik heb het ook gehad namelijk, op mijn rug...

@ Elise:
    ik geniet ook zo van Joshua. Net als jij.... Ik had het ook moeilijk met de co-assistent gisteravond...

@ Joyce: cool!!! Een wokbrander. En dat hij aan de zijkant zit, is alleen maar goed... Kan je ten minste je andere pannen ook nog kwijt... ;)

Hier is Joshua echt bezig met kiezen. Hij heeft echt hele grote dikke bulten bij de kiezen zitten, met blauwe plekken erop. Hij word de laatste 3 dagen steeds rond 21.30 uur heel eventjes huilend wakker, om vervolgens weer in slaap te vallen. Daarna is het tussen 00.00 uur en 01.00 uur dat hij krijsend wakker word.... En dan bedoel ik echt krijsend van de pijn... Donderdag moet Andres naar de huisarts, dus dan gaan wij even mee, kan de huisarts gelijk weer even naar zijn oortjes kijken, omdat hij ook weer erg veel aan zijn oortjes zit en dat kan natuurlijk van de druk van de kiesjes afkomen....
    Doordat ik het niet meer gewend ben, ben ik nu dan ook echt doodop.....

Verder is Joshua vandaag zooooooooooo niet in zijn hum....Enorm baldadig enzo...
    Vanmorgen is hij nog bij mij in bed in slaap gevallen tegen mij aan met zijn hoofdje op mijn arm/schouder. Zooooooooo lief... Hahahaha, kon mama ook nog eventjes slapen. Papa was al beneden en was aan het wachten tot mama en Joshua beneden kwamen, maar die kwamen niet beneden. Whahahahahahaha.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Nettie: ow jeetje meid, bah vervelend dat je je zo voelt zeg... Ik hoop dat je je snel beter voelt, is ook niet leuk zo voor je...
    DIKKE DIGIKNUFF MEID...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

11. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Nettie super gefeliciteerdm met de 4de verjaardag van elise wat gaat de tijd toch hard.......dus straks ben je samen met mila thuis als zij hele dagen naar school is!!
    Wat rot dat je je zo voelt, misschien idd slim om eens met iemand te gana praten

mamalijntje beterschap

Joyce wat ene lelende he 2 huizen en dan nog die kleine erbij

Verder weet ik het allemaal even niet meer ben moe lag vanacht pas om half 1 op bed geloof dat ik nu tess maar even achterna gaat.....

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik reageer wel even laten! Maar het gesprek is goed gegaan.. Ik duik nu mijn bed in.. Manlief heeft ook al koorts...

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Romaira leuke foto!! Jamie heeft het ook in zijn oren, haar en neus zitten.. Die wil echt niet meer gevoerd worden dus lekker zelf eten... uh smeren

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik heb de baan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4 jan ga ik beginnen voor 18 uur in de week. Moet alleen de KDV dagen om gaan gooien..

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    WAUW mamalijntje!!! Gefeliciteerd!!!!!

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Mamalijntje gefeliciteerd, wat ga je doen?

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh mamalijntje wat ben ik blij voor jou zeg !!!! van harte gefeliciteerd meid ! zal dat een opluchting voor jullie zijn zeg , en 18 uur is een mooi aantal kan je altijd nog wat extra werken als dat nodig is toch en dan nog werk je niet gelijk 40 uur !

~~~~

@ hier

heb de was al weg gewerkt , dus dat was ff een opluchting :D
    Ook heb ik rayn zijn blouse af voor de kerst nu nog een gilet maken en rayn is klaar voor de kerst.

Heb net gebeld naar het ziekenhuis hier , ze hadden een vacature voor leerling verpleegkundige . Ik had dus gesolliciteerd en kreeg netjes een brief dat er nu niemand aan genomen ivm nieuw opleidingsbeleid ( eind okt was dat) dus ik vandaag ff bellen om te vragen of ze al meer weten. NOu tis dus zo dat ze alleen nog maar 2e jaar studenten aan nemen !!!!:( je moet dus zelf de opleiding gaan volgen ( wat voor mij niet te betalen is en ook het uwv wil niet mee betalen ) en dan pas in het 2e jaar kunnen ze je aannemen ! Snap der nix van , gister was er nog op tv dat er zo veel verpleegkundige te kort zijn ! en ik wil graag de zorg in maar der zijn nergens mogelijk heden !!!
    Baal er best wel van , had er goede hoop op maar tis niet anders jammer genoeg.

18. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    mammalijntje: gefeliciteerd met je baan!!! Wat ga je precies doen?
    Romaira: dat is balen zeg! En gefeliciteerd met het brood eten van Rayn:D!
    mammavanJ: arme Joshua is zichzelf niet. Ik hoop dat er niks is met zijn oortjes!
    Joyce: dus het schiet al op met het huis? Spannend, maar wel heel leuk een keuken helemaal zelf uitzoeken! Hoe gaat het met Serenity?
    Nettie: ik ben ook depressiegevoelig (ook een erfenisje;)) en bij mij is het ook een keer flink misgegaan. Heb toen ook antidepressiva geslikt. Dus kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt; dikke knuffel!
    All: net lekker wezen shoppen met Luca en mijn moeder. De uitverkoop is al begonnen en ik heb goed gescoord! De buit: een jurkje, rokje, vest en een truitje. Ben er helemaal blij mee. Zijn jullie alweer allemaal op gewicht? Ik nog niet, koop mijn kleding nog steeds een maatje groter en vraag me af of het ooit nog terug gaat. Nou was ik altijd wel heel slank hoor, maar had stiekum gehoopt dat het vanzelf zou gaan... NOT dus! Voor de jongensmamma's: bij H&M hebben ze nu rompertjes die aan de bovenkant een blouse zijn. Spencer of vest erover en klaar! Superhandig! Ik heb er voor Luca 2 meegenomen.
    Ik ga nog even strijken:D.

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mamalijntje: GEFELICITEERD MEID!!!!! Jij hebt gewoon een zeer goed begin...

@ Romaira: jij bent lekker bezig geweest dus vandaag. :D Ik moet nog 1 was ophangen en 1 was aanzetten, maar dat doe ik straks voor ik naar bed ga...
    Ja daar snap je inderdaad ook niets van...
    Ik wil toch gaan kijken voor kraamverzorgster. Ik heb een kraamverzorgster gesproken en die heeft mij verteld dat het lichamelijk allemaal niet meer zo zwaar is als vroeger. Ook mede doordat je niet zo veel huishoudelijk werk meer hoeft te doen.
    Ik wil kijken of ik dit voor elkaar kan krijgen via het re-integratiebureau ofzo...

@ Elise: nee hij is qua slapen zeker zichzelf niet... Ik hoop ook dat hij niet weer last van zijn oortjes heeft, ga het donderdag gewoon vragen, of de huisarts er even naar wil kijken....als hij er wel weer last van heeft, wil ik dat hij naar de KNO-arts gaat.
    Jij hebt zeker lekker geshopt zeg!!!!
    Ik ben nog lang niet op mijn gewicht... Ben pas 11 kilo kwijt en moet nog ruim 20 kilo...

Hier zo lekker eten... Zo Joshua's eten even maken....dan kan hij vast eten...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Belachelijk romairo dat ze dan geen plek voor je hebben........ik baal ook enor peperdure opleiding gedaan en wordt nergens aangenomen vanwege dat ik geen ervaring heb!!!

Elise hier is mijn gewicht momenteel echt erg ben nog lang niet op mijn gewicht ga zio maar weer een stukje met de honden lopen misschien helpt het wat beweging!

Deel Deze Pagina