Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamalijntje waaaauw wat super zeg,eindelijk heb je een baan,ik ben erg blij voor je

Beterschap voor jullie
    ``````````````````````````````````````````

HIer ligt Roel ook al de hele dag ziek op bed,

Sylvano was laatst toch zo hard gevallen,nu viel hij weer precies op de zelfde plek,ik vind het zooo zielig he,ik heb echt de neiging op een helm aan te gaan schaffen

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Romaira denk je ook even aan zijn tweelingbroer kwa kleding :p

Pff dat is idd vaag zeg

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Haaai lady's :D

Ik heb het wel een beetje bij proberen te houden, maar als jullie het niet erg vinden klets ik vanaf nu weer mee :p

mamalijntje, gefeliciteerd met je baan.

Nettie, gefeliciteerd met de verjaardag van Elise.

Romaira, Wat een bink! En zo'n lekker bekkie na het eten van een broodje ;)

Sinterklaas was erg geslaagd. De kids zijn schandalig verwend door alle opa's oma's ooms en tantes :$
    Alleen was Luca weer ziek zaterdag. Hij begon de dag met een temp van 38.5 en eindigde de dag met 40.
    Hij is nu weer beter en nu heeft Mila een temp van 38.3 ;)
    Nja gaat lekker hier dus haha.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, hier kerststress van een leerkracht die overleefd tot de kerstvakantie. Tis erg druk op school, loop achter de feiten aan, behalve het lesgeven daarna maar moet nog zoveel gebeuren, maar savonds is het fulltime met Sven bezig......maarrrrr.....denk wel aan jullie hoor.........wellicht donderdag wat meer tijd......

Ik zit weer vlak voor mijn NOD, als ik uitga van 26 dagen, zou ik donderdag ongi moeten worden, als ik uitga van 28 dagen zaterdag......voel weer van alles..........dussssss...........

Voor nu een diggi kussss!

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh en ga nog maar ffies aan een wijntje, je weet maar nooit.

Overigens is mijn kaartje niet meer betrouwbaar geloof ik met dat weinige slaap......:(......normaal wordt ik de nacht na de temp daling ongi....

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    goofychick spannend hoor en ja die kerststress heeft mijn moeder idd ook ze komt hier vnavond eten om even uit te blazen..........

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo wat een nacht... We zijn gisteren avond beide om 18:30 naar bed gegaan. Koorts... Vannacht erg hoge koorts allebei dus straks maar even de huisarts bellen..

Jamie is helemaal ok gelukkig. Alleen een paar uur wakker geweest..

Bedankt voor de felicitaties... Ik ga 4 januari een vrouw vervangen die met zwangerschapsverlof gaat. Ik ondersteun de andere collega's met alles zover ik kan leren etc.. Tot april maar gelukkig heb ik hierdoor 3 extra maanden om te solliciteren.

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Goedemorgen!

Bedankt voor alle felicitaties van gister!! Was een superdag, beetje jammer dat ik me niet zo lekker voelde maar goed.
    Vandaag is het compleet mis, voel me echt griepig, last van mn spieren, zere keel, koppijn last van mn nek... Echt balen, maar goed... Vandaag maar veel hangen op de bank en verder zo weinig mogelijk doen, hopen dta de meiden zich een beetje gedragen.... Het liefst lig ik de hele dag in mn bed af en toe ff slapen enz. Maar dat zit er gewoon niet in met 2 kids... dus hopen we er maar het beste van.

Zal hier niet veel zijn, heb het nu al gehad, wil weer liggen... Dus tot later!! Fijne dag vandaag!!

Liefs Nettie

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Goofychick sterkte met de kerst stress,

@Mamalijntje,Beterschap voor jullie beiden,hoe hoog is de koorts??

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier is manlief ook nog goed beroed,ik ga zo ff onze slaapkamer soppen,is dat ook weer gebeurd :p

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Nettie meis,jij ook veel beterschap knufff

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wat een zieke!! Beterschap allemaal..
    Ik had vanacht 39,3 en manlief 39,5.
    Moest even langs bij de dokter komen.. Longen zijn schoon gelukkig en verder gewoon uitzieken.. Er was een dag dat je een AB kuurtje kreeg.

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamalijntje,maar zijn jullie allang ziek dan???toch vanaf gisteren???of heb ik het verkeerd????het is toch altijd eerst zo dat je een paar dagen moet uitzieken,5 dagen ofzo,en anders dat je dan zowiso de ha moet bellen,

ja ik ben zelf niet van meteen bellen,ik wacht eerst altijd enkele dagen,:p:D

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedenmorgen meiden,

@ Chantalk:
    och arme kindjes.... eerst Luca ziek en nu Mila....

@ goofychick: vervelend dat je zo in de stress zit meid. Spannend weer meid...

@ Mamalijntje: jeetje meid, een hele hoge koorts... Wat zei de huisarts meid? Gelukkig is Jamie wel weer ok. Beterschap meid.
    Ja, heel goed meid, 3 maanden extra om te solliciteren. Toch weer wat speling gekregen.

@ Nettie: beterschap meid.

@ Deronasy: ik ben ook van het even wachten hoor. Ik ben 4 dagen ziek geweest met koorts (boven 39) en is ook weer goedgekomen. HIHIHIHIHIHI. Heb toen alleen voor Joshua gebeld, toen hij bijna 41 graden koorts had...

Hier is Joshua gisteravond weer krijsend wakker geworden. Na even troosten, schone luier, Dentinox en een zetpil, is hij na 10 minuten krijsen weer in slaap gevallen (10 minuten na de zetpil enzo)...
    Vanmorgen is hij weer krijsend wakker geworden...
    Bah, langleve de kiesjes..... Weet gewoon niet meer wat ik nog kan doen, afgezien van de dentinox enzo....

Ik heb vandaag een koppijn, dat wil je niet weten. Zometeen ff een paracetamol nemen en eten en dan moet ik echt aan het werk hier...Even stofzuigen in iedergeval... De rest zou morgen eventueel nog wel kunnen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MamavanJ ja ik kijk het ook altijd zowiso een paar dagen aan,of het mioet echt hoog zijn over de 40 gr

bah wat vervelend van je hoofdpijn zeg,ik hoop dat de paracetamol snel helpt

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nou normaal gesproken kijk ik het ook wat langer aan maar mijn longen staan in de brand.. En met die griep die er nu heerst,, Mex of de resistente vind ik het te link om te wachten.. Jamie kan ook drager zijn en wij komen ook op het KDV dus wil gewoon niemand besmetten.

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    MamavanJ die rotkiezen ook! Hij heeft er goed last van zo te lezen! Ik zou het ook niet weten behalve bijtringen uit de koelkast en veel laten kouwen.

Jamie heeft nu zo;n last van die boventanden.. Is ook zo zielig gezicht.. Wil op alles kouwen en hapjes nemen.

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    MamavanJ: Ja hij zat bij het grote fornuis in het midden.. maar die is het niet geworden van wege ruimte gebreken.. Hahaha ;)

Nettie: Wat naar dat je je zo voelt..

Journey: Ja idd.. Hahaha! Zit natuurlijk wel een voordeel in, ik kan meer rommel maken.. hahaha! Nee, in het andere huis kom ik alleen om te kijken, verder niet!

Mamalijntje: GEFELICITEERD! Eindelijk ook een nieuwe job.. Zo zie je maar, wachten wordt beloond!

Elise: Ja heel spannend en ook heel erg leuk hoor ;)
    Mijn dochter heet Sidney ;) daar gaat het ook goed mee! Die's lekker bezig :D

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo daar was ik ook weer eventjes..

Ik baalde gister echt zo.. ik kwam aanfietsen bij mijn werk.. Donker bij de keukentjes.. ik dacht wat is dit? Dus toch maar naar boven en ja hoor, afdelingen helemaal donker! Ik m'n baas bellen, bleek 't alarm er op te staan enz. WAS NIEMAND GEWEEST! en ik wist van niets.. en zij dus ook niet. Ze zal vandaag met m'n werk bellen.. Tjonge jonge, ik haasten haasten..

Uiteindelijk zijn we er uit gekomen met de keuken.. andere kookplaat die wat ruimer is opgezet.. Toch wel de magnetron en kastjes die wat hoger zijn genomen.. Het is nu dus wachten op de instalatie tekening en de boel kan worden klaar gemaakt.. helaas kunnen we 'm pas verwachten eind januari begin februari maar ik duim voor eerder!

Zal m'n meisje op bed doen, die is knock out gegaan in de box.. En dan weer verder met de was.. enz enz.. Maybe wip ik later nog wel eventjes langs..

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Deronasy: tot nu toe werkt de paracetamol nog niet echt. Ik denk dat het ook met vermoeidheid te maken heeft, omdat Joshua nu zo onrustig is door de kiesjes...

@ Mamalijntje: ik snap het meid, dat je dan niet wilt wachten...
    Ja heb echt medelijden met Joshua. Hij zet het dan echt op een krijsen. Hij wil die bijtringen niet :S (helemaal niet als ze uit de koelkast komen (ja ik weet het, heb een eigenwijs kind)...
    Ja Joshua wil vooral vaak op mijn vingers kauwen....

@ Joyce: Hahaha, ja dat begreep ik dat die andere niet pastte.... Nou ja, komt dan ergens wel goed uit toch? Anders had je geen plaats meer gehad voor andere pannen. HIHIHIHIHI.
    Ik ga voor je duimen meid, dat je je keuken toch eerder gaat krijgen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

Deel Deze Pagina