Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Joyce: sorry, heb jou en Jessica door elkaar gehaald:). Schaam me diep... Maar fijn dat het goed met Sidney gaat:D! En de keuken klinkt erg mooi!
    Mammalijntje: beterschap voor jou en je mannetje! Fijn dat Jamie nergens last van heeft!
    Chantalk: Luca en Mila blijven kwakkelen hè? Lang leve de winter maar niet heus!
    MammavanJ: balen van je hoofdpijn! En wat naar dat Joshua nog steeds zo'n last heeft. En van slecht slapen voel je je niet heel veel beter, dus probeer je rust te pakken als het even kan!
    Deronasy: uitgesopt? En je hebt een zieke man en zieke mannen zijn net kinderen, dus hoe gaat het met 3 kinderen in huis:p?
    Journey: jij ook nog niet op gewicht dus? Ik wandel elke dag, doe elke ochtend buikspieroefeningen, maar het helpt allemaal niks... Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik wel van eten hou, dus daar zal het wel aan liggen...
    Nettie: beterschap meid!
    Goofychick: ik heb nog geen kerststress, maar heb nog niet gewerkt. Dus denk dat het bij mij morgen ook toeslaat... haha! Idd je moet zoveel naast het lesgeven; de ene cursus na de andere, vergaderingen, rapporten, leerplannen, teamverslagen, pfff! Maar nog even en dan hebben we vakantie!
    All: net wezen babyzwemmen; was weer erg leuk. Ben wel ontzettend moe; een paar dage achter elkaar later naar bed gegaan en ik voel het meteen. Luca ligt op 1 oor, dus ik denk dat ik de boel maar even de boel laat en mijn bed in duik...

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    MamavanJ: Ach ik val denk ik in herhaling :)

Elise: geeft niets hoor.. Kan gebeuren! Ga jij maar lekker naar je mandje, soms kan je zo moe zijn.. Lekker uitrusten!

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik denk dat ik maar weer er vandoor ga..

Net de makelaar nog gebeld.. We hebben 2 plekken lekage & dat hadden we al bekend gemaakt maar goed, we moesten het binnen een maand na aankoop melden en dan kon er wat aangedaan worden, dus dat nu gedaan..

Ga als Meisje wakker is met haar naar de bank, die dingen zal ik even in orde maken en dan gaan we met schoonmoeder naar het nieuwe huis denk ik even kijken hoe de zaken er voor staan en dan even langs de action.. kerstkaarten halen..

Tja, december is echt een drukke maand zeg.. maar goed dat ik zoveel heb om mee bezig te zijn.. Ik merk dat ik mijn psygische klachten weer omzet in lichaamlijke klachten.. maar ik moet sterk blijven voor m'n meisje.. en het zal met de jaren verder wel slijten..

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou hier een goede nacht gehad ben echt alleen heel moe,want Mart ligt al 2 dagen doodziek op bed,en dus als ik van mijn werk afkom moet ik de jongens verzorgen naar bed leggen en dan kan ik zelf pas eten en dan daarna de hond uitlaten en dan kan ik zelf douchen en dan de fles geven en toen was het 23.00 toen ik in bed lag en dan die grote vent ,ik heb dorst ,ik heb keelpijn ,ik heb koorts,ik ben zo ziekkkkkkkkkk:x,wel erg rot dat hij zo ziek is,maar dammmmmm wat kan die zeuren.

Noël is naar school die ga ik zo halen,fijn geen gehaast gewoon daalijk lekker rustig eten met zijn 3 tjes en dan alles klaar zetten en dan ben ik werken daarna.

Huisje is wel alweer lekker schoon,maar er staat een was mand daar zeg je uw tegennnnnnnnnnnn die moet ik nog strijken jank jankkkkkkkk.

-----------------------------------------------------------------

Mamalijntje.....gefeliciteerd met je baan,echt super meid,dat geeft je weer een oppepper he.
    veel beterschap voor jullie allemaal.

------------------------------------------------------------

Gewicht.........Nu ik zoveel werk vliegen de klio's ervan af,zit nu onder mijn eigen gewicht joehoeeeee,mijn broeken kan ik nog niet aa door de buik van de kssnede hangt daar veel vel,maar goed das mijn eigen schuld had ik maar buikspieroefeningen moeten doen,dus als ik ooit geld te veel heb een buikwand correctie hahaha.

Nettie............Nog gefeliciteerd met Elise,ik moet nog een hoop bijlezen dus zal wel lezen hoe haar dagje is geweest.
    Veel beterschap meid.

-----------------------------------------------------------

Goofychick............Jeetje meid wat een drukte,maar nog even volhouden dan heb je vakantie en ik ook:D
    Nou mijn duimen blijven draaien voor je hoor.

-------------------------------------------------------------

Elise...lekker gaan liggen meid,ik wil ook wel maar dat lukt niet,de grote vent zeurt steeds hahaha.

---------------------------------------------------------

Joyce..ow bij jou ook al zo lekker op het werk,dus het alarm is afgegaan,dat had ik dus een maandag ook bij mijn werk,ze hebben beneden en boven beneden moet je alles op slot doen omdat er in het andere gebouw dus ook andere mensen zitten,dus goed die man ziet mij naar boven gaan en een half uur later kom ik beneden en doe de deur open,een klote herrie ,ik schrok me zelf helemala kapot hadden ze het alarm er op gezet,ik snel de code ingetoetst en toen ging het af,maar dacht wel dat de politie zou komen maar is niet geweest,heb het wel meteen even doorgegeven hoor,nu hebben ze een bordje gemaakt voor mij dat ze moeten kijken of ik er nog ben en niet het alarm er op zetten:D.
    Ik hoop dat je keuken eerder komt meid,want zonder keuken an je ook niet echt veel,wanneer moet je uit je eigen huisje?

--------------------------------------------------------------

Chantalk.........Beterschap met je kleintje.

Ziek zijn...Ik kan daar dus helemaal niet tegen en als ik eenmaal koorts heb ben ik dus ook echt dood en dood ziek,en dan krijg ik ook meteen een ab kuur moet ook meteen bellen als ik koorts heb,omdat ik witte bloedcellen te weinig heb,kan mijn lichaam niet snel genoeg aansterken als ik dan weer iets zou krijgen kom ik in het zkh,dus ik bel meteen,en wat betreft mijn kinderen als ik het niet vertrouw koorts of geen koorts dan hang ik meteen aan die foon.

Patricia...........Sterkte met je hoofdpijn meid.
    En ik weet het ook niet meid,de ha zei tegen mij dat als jaimy echt pijn heeft dat hij gewoon een zetpilletje mag,maar dat doe ik dus wel als hij echt pijn heeft.,aar als ik het zo lees van je manneke.

---------------------------------------------------------------

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Deronasy............Jeetje meid bij jullie is het ook een ziekenboeg,ja je steekt elkaar dan allemaa aan he

Beterschap voor je 3 kids hahahahah(hier ook een groot kind nu,of is Roelof geen zeikerd,mart wel hoor)

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Joyce..........Ik herken het meid,ik vind de decembermaand ook altijd erg klote,je gaat door voor je kindjes maar het liefst zou ik onder een steen willen kruipen

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Elise: Nee, dat klopt dat je van minder slaap je je niet beter gaat voelen.... Ik kan op het moment ook heel weinig hebben.... Gelukkig trekt de hoofdpijn nu een beetje weg...
    Leuk zeg, dat babyzwemmen.... :D

@ Joyce: ja ik vind december ook altijd zo'n drukke maand. Is ook altijd zo voorbij...

@ Patrieske: oooooooow mannen en niet lekker zijn... Pfffffffff.
    Andres was hier gisteravond ook al aan het zuchten en puffen op de bank.... en die is alleen nog maar verkouden....
    Ow lekker zeg, dat je huisje weer schoon is... Ik heb nog steeds niets gedaan vandaag.... Zometeen toch nog maar ff stofzuigen...
    Wat goed van je gewicht zeg!!!!! Super!!!!!!
    Ja dat heeft de huisarts ook tegen mij gezegd, dat hij als hij pijn heeft gewoon een zetpilletje mag. Heb gisteren van 240 mg gehaald, want die mag hij qua gewicht al hebben en 120 werkte niet meer. Hij heeft er echt heel veel last van.
    Heb het CB ook al een mail gestuurd met de vraag of het normaal is dat ze als er kiezen doorkomen blauwe plekken op het tandvlees krijgen....
    Ow de 19e kan ik trouwens helemaal niet, dus moeten we ff een andere afspraak maken... De 19e heb ik namelijk de 2e inloopdag voor gratis babyspullen in een winkel. Dan hopen we onze laatste spullen kwijt te raken....

Oooooooooooow, zo leuk, leuk, leuk nieuws.....
    20 december mag ik met iemand van een ander forum (met haar ben ik ook naar de chippendales geweest) naar Carlo en Irene (Life 4 You). Ikke ben echt superblij dat ik mee mag. Heb al zovaak mails gestuurd, dat ik graag een keer in het publiek zou willen zitten (oude show) en zij mailt nu 1x en krijgt gewoon een uitnodiging en ik mag mee. JIPIIE!!!!!!

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

8. Seth

Seth Niet meer actief

mamavanjoshua...
    Dat is "life" toch....????

dussuhhhh wat doe je aan...??? ga ik kijken of ik je zie zitten... :)

Verder hier niet veel te melden...
    ben zooooo moe...en kwaaizin... denk door het weer ofzo....
    aan kinderen ligt het niet aan..
    tenminste... ze slapen goed uit... tot na achten...

Wel heeft zoontje weer opeens moeite met inslaap vallen...en is hij opeens niet meer zindelijk....
    (terugval??) ook zijn driftbuien zijn weer terug....
    dus wel wat vermoeiend....

Verder hier veel met sinterklaascadeautjes aan t spelen..... en zit ik heel de dag te kleien en te verfen.... :D....

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Romaira.......Wat leuk dat je zelf iets aan het maken bent voor Rayn voor kerst,wel een foto maken he als het zover is :D
    Ow hebben ze dat nu veranderd,dan houd het voor mij ook op in de toekomst want zelf iets gaan liggen betalen begin ik niet aan,heb het ook niet,en als je via vivent probeert of IVT een opleiding te krijgen dan heb je hem wel binnen en dan heb je ook wat ervaringen en dan kan jemisschien zo doorrollen?
    Wat een leuke foto van jou ventje zeg die lekker zit te smikkelen hahaha,de mijne ziet er ook zo uit als hij zelf eet hoor hahaha.

---------------------------------------------------------

Elise...........Ik ga zaterdag shoppen,ik heb al die tijd voor de sale geld achter gehouden,ze hebben beiden nieuwe schoenen nodig,wil voor beide 1 paar nette en 1 paar sport,nu is er bij het winkeltje het 2de paar voor 50 cent dus dat komt mooi uit,en bij de sportzaak waar ik altijd kom 2 de paar een euro,heb ook nog van mex 20 euro korting liggen boven op de sale,maar ik kan pas zaterdag hoop dat er dan niet te veelw eg is hahaha..

------------------------------------------------------

Deronasy..........Ik lees nu dat je ventje weer op die plek was gevallen,hoe gaat het nu met hem?

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Patricia..........Wat tof dat je daar heen gaat,echt gezellig,wat een lieve meid dat ze jou weer meeneemt zeg:D.
    meid dat maakt toch niets uit dat je niet kan,dat gaat gewoon voor en jullie zijn altijd welkom hier maar dat weten jullie wel:D

Seth.........Meid ik herken het hoor,ik heb dat nu ook,niet tegen de kinderen maar wel tegen Mart,en die is al ziek,en als ie dan zeurt krijgt ie nog een bek ook:(.
    Ja ik weet niet van je zoontje,Noël heeft dat gekregen na de geboorte van Jaimy en we moesten het negeren dat heeft wel geholpen.,maar dat is heel moeilijk hoor.

11. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ patrieske
    ja vreemde situatie he , maar ben bang dat het niet anders is :( zit een beetje te kijken naar wat een opleiding kost maar man das eg niet te betalen bij SPW 3 kost bij het ROC bijna 4000 eur pffff waar moet je dat van betalen dan ????
    En dan kan je wel een thuis studie doen dat is wel een stuk goedkoper maar ik weet niet of ik dat doorzetting vermogen wel heb hoor !
    Ben bang dat ik gewoon ongeschoold werk zal moeten blijven doen :( want zie receptioniste ook nog niet zo 1 2 3 wat worden .

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske och praat me erniet van dat mannen zo zielig zijn als ze ziek zijn,gisteren zei ik tegen hem,als ik nu zo ziek ben,ik kan niet de hele dag in bed liggen,ik zeg mannen hebben het dan wel erg makkelijk hoor hahahahaha

Met Sylvano gaat het goed,zijn bult zit er nog wel zo sneu

@MamavanJ owh wat gaaf zeg :D dat jullie naar Live 4 you gaan

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Heel toevallig gisteren dezelfde woorden gehad.. Ik was ziek en manlief verwachte dat ik Jamie ook wel ging doen.. Tot hij zelf ook ziek werd en heel zielig was... Auw auw auw.. Vent niet piepen haha

**

Patrieske ook jij beterschap met je man.. Wel pittig voor je maar de kilo's vliegen eraf zo te lezen.. En hier ook zo'n buik met vel en striage... Ooit gaat het over (hoop ik) maar goed hoort erbij denk ik dan maar.

MamavanJ hoe gaat het nu met Joshua? Balen dat hij de bijtring niet wil hebben... Wij smeren er gengigel op en dan gaat het wel.

Romaira ja dat is een boel geld voor een opleiding.. Is het elke dag naar school dan?

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamalijntje dat was nog voordat hij ziek werd,pfff mannen idd,als ik nu ziek zou worden zou ik nog alles alleen moeten doen,doe ik toch al maja dat is weer een ander verhaal haha
    hoe voel je je nu??

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even snel, meneertje moet verschoond worden, en op bed.....

@MamavanJ: ja dat klopt wel met die blauwe plekken, Sven had een bloeduitstorting met zijn ondertand, tandvlees is gewoon helemaal beurs dan.
    Maar bij twijfel altijd navragen...

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik heb mezelf opgelapt met pijnstillers, spray en vitamines.. Verstand op 0 en gaan...
    en genieten dat ik aan het werk kan!

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Seth: dat is inderdaad life. Ik heb nog geen idee wat ik aan doe. Whahahahahaha. Maar het is nog geen 20 december he? ;)
    Ook al zo moe.... Vervelend zeg dat de kleine man een terugval heeft....

@ Deronasy: ja gaaf he? Heb er echt enorm veel zin in.

@ Mamalijntje: ja is toch te erg voor woorden of niet? Jij ziek EN Jamie erbij doen... hij ziek en niets hoeven doen...
    Joshua is nog steeds huilerig. Heb de tandarts ook gebeld, de assistente herkent dat ook niet blauwe plekken op het tandvlees, dus morgen maar ff door de huisarts laten kijken.... Ik heb voor Joshua dentinox, dat helpt ook. Vind Gengigel beetje duur....

@ Goofychick: ow jij bent de 1e die ik hoor die het herkend.... Joshua heeft het boven én onder bij de kiezen... Maar wat ik vreemd vond, was dat de tandarts er nog nooit van gehoord heeft, dus morgen maar even de huisarts (andres moet daarheen) naar laten kijken...

Joshua heeft net weer heerlijk zijn eten opgegeten. Hij kan zo heerlijk eten he?
    Andres ligt nu op de bank te slapen.... Komt niet goed uit, want ik moet zo weg.... die Tofastkast ophalen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

18. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Dag dames, wat kletsen jullie weer veel. Lees dat veel kindjes en de mama's koorts hebben. Allemaal beterschap.
    Hier is er een tijdje al geen koorts meer geweest, gelukkig (even afklopppen ;))

Vandaag een telefoontje gehad van het ziekenhuis. Serenity wordt 24 december geholpen aan d'r oortjes. Fijn net voor kerst, maar ben allang blij dat ze dan al geholpen kan worden. Liever eventueel een rot kerst dan dat ze straks weer koorts en pijn krijgt.

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo ben weer thuis,en de kids gaan zo in bad en naar bed,pffffff en dan de hond uitlaten alles opruimen en dan de fles en ook naar bed hoor,en dan morgen een hele lange dag blehhhhhhh,ben blij als het vakantie is hoor hahahah,en mijn vent weer beter is daar worde het moeist van:$

Patricia.......Wat heerlijk dat hij zo lekker kan eten zeg,hier is het echt een drama bij beiden nu op het moment,ik denk dat ze beiden ziek gaan worden.

----------------------------------------------------------------

Mamalijntje,,,,,ik kan je een hand geven heb net ook 2 pillen genomen voordat ik ging werken,ik werk er nu 3 weken dan kan ik het echt niet maken om in de zkw te gaan maar voel me steeds beroerder:(.
    Ja dat is weer een voordeel van werken het is net sport hahaha.
    Nou de andere 2 keer was mijn buikje weer plat,mmmmm plat voor mijn figuur dan,maar nu had ik er geen zin in

-----------------------------------------------------------

Deronasy..........Ow ja je hebt echt helemaal gelijk man,dat is echt zo,wij moeten maar gewoon doorgaan en uitrusten ho maar:(.

----------------------------------------------------------

Romaira,.........jezus 4000 duizend euro das echt niet normaal,ik zou toch eens naar die instanties bellen,net zoals mijn vriendin is daar toen in de kraam zorg gegaan heeft van hun de opleiding gehad wel moete tekenen dat ze daar 3 jaar bleef anders moest ze het terug betalen dit was bij vivent en nu mag ze met haar papieren op een KDV werken en zelfs in het zkh,maar ze werkt nu op het kdv,misschien een idee voor je

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Jessica.

Fijn dat je meisje helemaal koorstvrij is.

En fijn dat je nu een datum hebt meid,en net wat je zegt dan zou het niet anders zijn toch,noël zijn operatie was toen ook o de eerste dag van onze vakantie we hebben bijna 2 weken in het zkh gezeten in rotterdam en wij bleven in het RMC huis,maar goed daar gaf ik echt niets om als hij maar beter werd

Deel Deze Pagina