Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Het ziet er hier overal zo uit:

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Romaira: Dat is idd wel wat onbeschoft.

@ mammavanJ: Sjeej arm kereltje. Met koorts doen ze niet veel tenzij hij 41,7 heeft. Waar kan het vandaan komen?

3. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Nettie: Hier is de lucht nog helder. ;)

4. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Serenity heeft vandaag haar 2e prikje gehad voor de mex.griep. Ze heeft niet gehuild en werd zelfs boos omdat het toch wel een beetje pijn deed. ;) Ze duwde die mevrouw d'r hand weg, gelukkig was ze al klaar. Nu wel wat verhoging, maar heb d'r een zetpilletje gegeven mocht het nog stijgen. Vanmiddag heeft ze ook goed geslapen. Het is al 3 dagen en nachten weer heel slecht, het slapen.
    Ze had ook helemaal rode wangetjes vandaag. Ik weet dat er ook een kiesje door zit te komen, al laat die lang op zich wachten. Ze heeft ook steeds enorme luiers.

Uitnodigen voor d'r verjaardag zijn ook klaar. Nouja moet ze nog wel even uitprinten. Toen ik toch bezig was met foto's heb ik gelijk een kalender gemaakt met foto's van Serenity.

5. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    En het blijft maar sneeuwen... zo mooi!!!!!!

@journey: lief dat je het vraagt!

Ging echt supergoed op school met Elise! er waren nog 3 andere kindjes (allemaal jongens) die ook in januari instromen. Ze hebben alle 4 genoten van het lokaal, mochten achter de pc, in alle speelhoeken spelen, in het gymlokaal, buiten en ze hebben overal gekeken waar ze van moeten weten wat er is en waar het dan is (wc's enz en schuurtje met fietsjes/auto's/schepjes enzenzenz)
    Op den duur zat Elise met 1 v/d jongens aan een tafeltje in de poppen/kook-hoek allebei een bordje voor hun neus, een pannetje tussen hen in en zaten ze beiden te (nep)eten.... echt zó überschattig!!!!
    Nee dus echt helemaal geslaagd! Ze zei telkens dat ze graag naar de basisschool wil en toen ik har in de auto zette terug naar huis en haar vroeg hoe ze het vond zei ze: ik vond het gááf!!!!
    *zucht* 'k krijg een grote dochter.... *gaat zich nu beetje oud en afgeserveerd voelen* (nee hoor geintje..)

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ nettie , fijn zeg dat het zooo goed ging op school ! echt weer een hele fase he ze word echt groot zo he !

@jessica , ben nu wel nieuwschierig hoor naar je uitnodiging :D

@ hier :( verkeerd gegokt net :( het was half 8 dus dacht rayn wakker maken voor een fles want dat is normale tijd voor hem maar meteen na de laatste slok gooide hij alles eruit :(
    pfff begin nu echt wel te twijfelen hoor !arm kereltje

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    journey , sorry FIJNE VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D je hebt het verdiente en genniet ervan he :D

8. Seth

Seth Niet meer actief

Wat ben je veranderd zeg??:$

9. Seth

Seth Niet meer actief

ik ben zo jaloers.....
    hier helemaal niets......:x

10. Seth

Seth Niet meer actief

Romaira
    Bones heeft oorontsteking..
    en uitslag.. (maar heeft ie vanaf begin)
    nu bij DA geweest voor oren..
    maar ze begon ook over de uitslag...
    bla, bla, bla... maar iig..
    hij heeft nu oordruppels..,antibiotica
    en predinisolon..:$ (tegen jeuk)
    hij is echt "hangerig" net een kindje...
    Ik zet haar weg... en negeer haar als ze
    me pijn doet...

Nettie
    Fijn dat de enting weer achter de rug is
    nu maar hopen dat ze er geen last van krijgt
    Tjeetje.. gaat hard he!! fijn dat het zo goed
    ging... en ja we worden oude.. :)

mamavanjoshua
    Er zal toch echt ffies verder gekeken moeten
    worden.. dit kan toch niet zo... arm mannetje
    Blauwe lippen klinkt niet gezond..
    Zuurstof gebrek.. slechte doorbloeding??

@slapen
    ik hou hier echt de tijden aan...
    en ze jengelt wel ff maar slaapt tot nu
    toe nog wel...
    Sochtends en smiddags..
    moet alleen de dagen dat zoon naar psz moet
    zijn de tijden anders... maar dat is ze ook
    gewend..

Jessica
    Hier ook rode wangen.. paar dagen..
    en vrijdag de prik..
    hoepelijk slaapt ze gewoon goed.. en is
    ze morgen weer helemaal fit!

Journey
    Fijne vakantie... ennuhh opladen die batterijen!!

11. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Nettie super dat het zo leuk was en ja kleine meisjes worden groot gaat hard he...............
    Mooie winterwonderland trouwens bij jullie..........

En all ik ga zeker proberen mijn baterijen wat op te laden Tess heeft al 2 nachten weer tot een uur of half 7 geslapen als ze dat nou nog even wil volhouden is deze mama helemaal happy!!!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Nettie,oooowwwwh waaaauw,ik wil ook sneeuw,

@Seth,tssss nou ik dacht dat ik nog wel onherkenbaar zou zijn maar niet dus

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden,

hier nog steeds geen sneeuw,*snik* hihihi

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Romaira aaah arme Ryan,

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Jaaaa het begint hier ook te sneeeeeeeeeeeeeuwen :D dat word gaan lopen straks las het blijft liggen

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahahaha had je de slaap nog niet uit of blijf je moeite houden met zijn naam RAYN !
    (mss als je er aan denkt hoe je het schrijft er uitspreekt zonder N ?? )

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Romaira vergeef me,Rain zo zegt je het ook,of op zijn Nederland Reen hihihi

18. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hier is het bar en boos. Sneeuw is mooi maar ook vreselijk lastig voor het verkeer.Henk heeft er net een dik uur iov van een dikke 20 minuten over gedaan om op zijn werk te komen. Gelukkig rijd iederéén rustig enz maar stapvoets (in zn 1) rijden op een weg waar je 100 mag is best frustie zeg maar.'
    Gelukkig issie veilig aangekomen, hij verteldeal dat hij amper de invoegstroken kon zien enz...

Maar hier lijkt het mooi!!!! Straks lopend, Elise voor de laaste keer naar de psz brengen.... wat een dubbel gevoel! Ze gaan kerst vieren en ipv van half 12/kwart voor 12 mogen de ouders om 11 uur komen voo een kopje koffie, gezellig even kletsen en het jaar afsluiten. Vreemd dat het vor ons een complete afsluuiting is....
    Denk dat ik wel ff een traantje zal laten vandaag... stomme moederhormonen.... word je weemoedig van... je wilt dat je kindje opgroeit en vooruit gaat en dan toch janken als ze weer ergens een fase afsluiten....
    Nou goed, zal zo eens de schoenen/laarsen aandoen en gaan wandelen, mogen wel op tijd weg, het loopt niet echt handig is de sneeuw...

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske: ja ik weet het. Balen, dat is het voor ons ook! Wij hebben een muurtje dat opgemetseld moet worden als er een muurtje weg is. En dat kan niet met deze kou..

MamavanJ: Jeetje mina, dat is ook schrikken zeg dat 'ie blauw word.. Had 'ie dat niet eerder ook al gehad?

Elise: Dankje wel. Ik ben naar schoonmoeder gefietst en heb daar nog even relax gezeten en toen naar het werk. Ach, daarna was het wel weer goed!
    Ik heb er hier ook zo eentje, lache is dat! Hihi :)

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier ligt een aardig pak sneeuw.. En het sneeuwt nog steeds.. Ben al aan het kijken om een slee te kopen, hahaha! schoonmoeder belde mij wakker en die had gezien op marktplaats. Dus ik heb dat even snel gedaan en ze heeft zelf gebeld. Maar goed, nu wachten.. Ach ik zal bij de Intertoys (ligt op route naar haar toe) maar goed da's wel 40 euro.. Ach, ik denk dat dat t word.. Ga zo koffie maken, en een fles met gewone melk voor meisje.. ben benieuwd wat ze er van vind..

Deel Deze Pagina