Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wij hebben regen gehad snik...

En goede nacht gehad en ik heb uitgeslapen!!!

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wat heerlijk mamalijntje.. Echt geweldig.. Elke nacht maar regen dan of niet?

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Jaaaa!!!

Ik heb net intertoys gebeld.. En ze hebben slee met krul.. En daar zit al een zit rekje om.. En die was in de web-shop niet meer te krijgen maar wel in de winkel.. dus ik ga me nu haasten.. Want die moeten wij kopen!!

Dus mama's tot morgen ofzo ;)

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamalijntje,regen,aaaah das wel jammer,maar wel fijn dat je hebt kunnen uitslapen :D

5. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hier ook een dik pak sneeuw:

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    en toen ik de achterdeur open deed:

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ik wil ook een slee!!!!!!!
    Toch henkje maar eens bellen straks! misschien dat hij nog wat kan regelen'....ik kan hier helaas niet weg dus ik kan het niet doen...

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo heb zitten twijfelen maar ben lekker toch maar wezen zwemmen en mijn meisje heeft weer genoten, 10 januari moet ze afzwemmen voor haar eendje...............grappig he!!

Hier ligt wel sneeuw en in de wijk is het glad maar op de povinciale weg wat het goed te doen (lees sneeuw vrij)

Joyce ik wil straks ook kijken voor een slee bij intra tuin zag ik leuk ook met zo'n rekje ed............

Nettie bijzonder hoor het afscheid van vandaag stertkte.............

Krijg zo bezoek maar die zullen wel later zijn door het weer denk ik............

9. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @Joyce: echte kerstbomen zijn giftig. Maar neppe zou ik ook niet eten.

@vaccinatie: hier ook helemaal niet gehuild, maar wel een beetje hangerig geweest. Was de volgende dag weer over.

@sneeuw: hier ook, en het blijft wel liggen. Ik wist dat het zou gaan sneeuwen, maar ik was toch verbaasd toen ik vanochtend naar buiten keek.

Straks hebben we borrel op het kdv, ik ben benieuwd. Wel leuk, want we zijn er nog maar net bij, dus kunnen we de andere ouders ook even leren kennen. Ik moet zo nog even boodschappen doen, en iets lekkers kopen om mee te nemen. Niet vergeten...

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo hehe de opvang is geregelt. Jamie gaat nu op maandag en donderdag met vervroegde opvang.. Dus alleen manlief nog zijn rooster aanpassen en ik kan werken.

Wij gaan de prik niet halen vandaag, Jamie is niet 100% dus liever dan niet.

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Het blijft maar sneeuwen... over de hele ochtend geen moment droog geweest dus even een vergelijking gemaakt....zo een aar cm erbij binnen 2 uurtjes:

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Ligt er bij jullie ook zoveel sneeuw?
    Hier echt niet normaal,toen ik vanochtend naar mijn werk ging begon het net toen ik om 11.00 terug naar huis reed,was ik al 2 keer in een slib geraakt:$,dus heel langzaam gereden en was blij dat ik thuis was,nu moet ik daalijk om 13.30 weer,ik rij maar om 13.00 aan dan ben ik er wel op tijd hahaha,is normaal net 5 min rijden.

Noël hebben we met de slee opgehaald en jaimy kijkt zijn ogen uit,echt leuk:D.

------------------------------------------------------------

Mamalijntje..........Fijn dat alles geregeld is meid.
    En als jaimie niet lekker is niet halen dan,wij halen ze wel gewoon ze hebben beiden geen koorts wel verkouden maar geen koorts dus we gaan hem wel halen,voor beiden.
    Fijn dat je een goede nacht hebt gehad meid
    -------------------------------------------------------------

Vash........Veel plezier vanavond op het KDV.

-----------------------------------------------------------

Journey........Ow lekker wezen zwemmer,gezellie hoor,en ow wat zal je trots zijn als ze haar eendje daalijk haalt hahahah.

-----------------------------------------------------------

Nettie............leuk he die dikke pakken sneeuw,alleen met autorijden vind ik het wat minder:$

Joyce.........Kijk je uit op straat meid;),wel fijn dat ze er nog 1 hadden

Deronasy.......Ow wat een leuke foto:D

13. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    zooo wij hebben nu vakantieeeeeeeeeeeeeeee
    hahaha totaal onverwachts eingelijk maar daarom niet minder lekker natuurlijk :D
    volgende week hoef ik niet te werken omdat ik maandag die crematie heb dinsdag nooit werk en vanaf woensdag is het bedrijf dicht . En voor werk in januari is nog niet zeker of ze dan wel genoeg hebben !

@ slee ouders van roy hebben nog een slee op zolder dus wij hoeven alleen maar een rugsteun te kopen en dan kunnen we sleeën morgen ! jeeeeeeeeee lekker naar het park toe lache man ! Heb nog een skibroek liggen ergens ( van me neefje geweest) dus koud hoeft rayn het niet te hebben denk ik zo :D

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Oh mehn... hebben wij dat.... Wilde gezellig sneeuwpop gaan maken met Elise... heeft ze dr enkel verzwikt...(hopelijk niet gebroken)...
    Nu moet ze dus zo weinig mogelijk belasten en koude doeken erop.... Dus het meiske ligt op de bank tv te kijken en het ziet er niet naar uit dat ze nog buiten gaat rondhobbelen vandaag.... Hopen dat het morgen beter gaat en we alsnog kunnen.... Lekker einde van de psz-tijd...
    Nog geen traan gehad, was amper tijd voor, veel te druk enz. Als ik vanavond rust aan mn hoofd heb en henk is thuis zal het nog wel ff op me af komen vrees ik.... en anders heb ik jankvrij deze fase afgesloten;):p

Hopelijk straks toch nog even met Mila naar buiten om haar even te laten voelen aan de sneeuw... fotootje enz... Nou ja en anders morgen maar... Hoop dat Henk morgen verplichte vrije dag gaat krijgen... omdat er amper door te komen is.... Ben beniewd.. zal wel niet gebeuren vrees ik....

15. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Oh ik ga heeel vrij zijn en mss is het niet de bedoeling maar dan heeel stiekum en hebben jullie het niet van mij ( hahahah lol )

maar sunnyday / chantal is zwanger dus iris word grote zus !
    ik lees het net op hyves ! leuk he voor hun !!!

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @romaira: ik las het net ook!!! Super he? Komt ze hier nog wel es? Volgens mij heb ik dr al heel lang niet gezien... of ligt dat aan mij...

Gefeliciteerd sunnyday!!

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    volgens mij schrijft ze niet meer in dit topic mee , heb der nog wel eens in de lounge gezien.

maar inderdaad erg leuk !

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier nog steeds geen sneeuw... Nou natte sneeuw bah..

Jamie ligt op bed. Die was doodop. Gaat wel lekker de laatste dagen. Hij wordt een stuk makkelijker en liever... Ook een beetje op schoot zitten.. Nog erg kort maar de wil is er haha..

**

Trouwens Jamie gaat ook naar een nieuwe groep op het KDV in feb. Spannend weer.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, kan miss straks wat bijlezen, heb nu vakantie!!!!

Hier wel sneeuw wat blijft liggen en net met Sven GESLEED in de sneeuw......we dachten dat hij niet kon blijven zitten erin maar ging heel goed..............OHHHHHH WAT WAS DAT GAAF en wat vond hij het leuk. Foto volgt nog!!!!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Verder hier wat (minder) nieuws......ik heb een vmk gehad.......heb afgelopen zaterdag positief getest maar het was heel licht, snapte er niks van maar het was er echt.....manlief zag het ook (bij Sven testte ik echter dik positief).....zondag getest in de hoop dat deze dan donkerder zou zijn....helaas. lichter maar nog steeds een streep.....bloeding gehad.......nu getest en hartstikke wit.
    Geeft mij wel een bevestiging dat wat ik heb gevoeld waar is geweest (kon ook niet anders haast) en dat mijn temp klopte en dat ik niks verbeeld heb.
    Helaas.......maar wellicht is door alle vermoeiheid mijn lichaam nog niet toe aan een nieuwe zwangerschap.

Deel Deze Pagina