Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ nettie , heb je trouwens nog een slee weten te regelen ?

@ seth , hoe is het met bones ? beetje beter al weer hoop ik ! die uitslag ken ik wel denk ik ...heeft diesel ook regelmatig trekt ook weer vanzelf weg bij hem .
    Hoe vind bones de sneeuw? diesel is er helemaal gek van zoooo lief om te zien hihihi

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @romaira: nee helaas niet... ach nou ja doen we het zonder... lukt best hoor! we verzinnen wel iets..

3. Seth

Seth Niet meer actief

Bones werd helemaal gek van de sneeuw... super leuk om te zien...
    totdat ik hem moest uitlaten...
    van die prednisolon moet hij grandioos piesen... en trekt hij helemaal als een gek... nou ik had wel een arreslee ipv kinderwagen met kiddyboard.... grrr ging bijna op mn plaat....
    Oortjes zijn beter aan t worden... en fijn dat je zegt van die uitslag... ik denk ook dat het gewoon de staffordkwaal is...

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Seth haha,sorry moest ff lachen om de arreslee,

5. Seth

Seth Niet meer actief

maakt niet uit hoor....
    wat me trouwens wel mateloos begint te irriteren.. is dat vreemde mensen Bones gaan roepen....(vandaag dus ook met dat ijs) of hun hond gewoon bijna mn hond laten aanvallen.... waar de kinderwagen dan tussenin staat... en ik Bones al bewust helemaal kort houd....:x

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja sommige mensen die sporen echt n iet hoor

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh ja dat ken ik ja seth ..........hier ook wij wonen aan een drukke weg en dan lopen er kennisen aan de overkant en dan maar roepen he diesel diesel diesel ! en diesel helemaal gek natuurlijk ( is niet veel voor nodig) maar toch hoe dom kan je zijn he !
    zal best wel staffordkwaal zijn denk ik .........kan de DA ook niets mee ..........broertje van diesel had het ook ze da vrouwtje maar na de DA steeds en duur he al die pillen en zalfjes , tot het vanzelf weg trok !

8. Seth

Seth Niet meer actief

En peuter weer huilend wakker.....
    is de laatste tijd weer zo'n feest......
    Gaat hij wel goed slapen maar wordt hij rond deze tijd helemaal overstuur wakker....

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    [FONT=verdana,geneva]Hey lieve meiden,

even een egobericht hier...
    Ik heb zware hoofdpijn, dus dat wat ik lees, sla ik niet op en ook dansen de lettertjes voor mijn ogen...
    Maar toch wil ik dit nog even vertellen.

Ben vandaag bij de huisarts geweest met Joshua.
    Hij heeft al 2/3 dagen koorts en sinds gisteren ook steeds blauwe lippen, handjes en voetjes.
    Nu heeft hij WEER zijn oortje ontstoken en heeft hij (zo heb ik het begrepen in iedergeval) ook nog net geen longontsteking.
    Die blauwe lippen, handjes en voetjes komen dus doordat hij nu wat minder zuurstof opneemt....
    Hij heeft nu 2 kuren gekregen. 1 Prednisolonkuur voor zijn longetjes en 1 andere kuur voor zijn oortjes....
    Heb zo met hem te doen. Hij krijgt gewoon alles tegelijk... kiesjes, dit weer pfffffff.

Dit was het even voor vandaag, ga morgen weer reageren vanaf hier....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia[/FONT]

10. Seth

Seth Niet meer actief

had ik toch gelijk... dat het duide op zuurstofgebrek....
    Wat is dit zwaar klote zeg.....!!!
    Mijn hond zit sinds gisteren aan de predinisolon.. en ben daar al niet blij mee.... laat staan dat het me kindje zou zijn....!!!

Misschien vind je me een zeikerd ofzo hoor... maaruhhh nog steeds huisarts...?? zou je niet eens een verwijzing voor kinderarts gaan vragen... ??!!
    Vind het niet normaal wat je mannetje moet slikken en dat je mannetje al zo lang bezig is... je zou bijna denken dat er een onderliggend iets is.....
    ik zou nu echt doorverwezen willen worden... dit kan zo echt niet!!!!

ennuhhh als je zelf last hebt van dansende letters... zou je dan aub ook aan ons willen denken.. en niet zo'n vervelende kleur nemen....:p

Beterschap.....

11. Seth

Seth Niet meer actief

mamavanjoshua
    ikke weer....

hebben ze nog de saturatie gemeten????
    (hoeveel zuurstof hij opneemt)
    Want blauwe lippen... vind ik ECHT niet normaal.....

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MamavanJ jemig zeg het zit dat mannetje niet mee zeg,

en ik ben het wel met Seth eens,ik zou om een verwijzing vragen voor de kinderarts,dit kan toch niet zo langer doorgaan,ik heb echt met Joshua te doen

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Journey: Wij hebben nu 2 slee's. Eentje bij schoonouders en eentje thuis.. Maar we hebben maar 1 rekje.. Dus ik moet nog een rekje scoren!

Vash: Oke! Nou gelukkig hebben wij dan een neppe ;) en staat 'ie al 2 jaar niet.. Toen met alle geweld met kerst een nieuwe kopen, een keer neer gezet en verders niet meer..

Nettie: Ik las het op hyves.. Hoe is het nu met Elise?

Jessica: Leuk! Ik zit ook te denken aan een persoonlijke. Dus met een foto van haar.. Maar goed, hoe en wat ben ik nog niet uit :)

MamavanJ: Jeetje! Arme Joshua.. Gelukkig trek je steeds snel aan de bel.. Beterschap!

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo gister de slee'tjes van marktplaats op wezen halen.. Tja was in de buurt en wie doet je wat, nieuwen voor 15 euro! Tja helaas wel maar 1 rekje kunnen scoren maar goed.. Op naar de volgende zoek actie.. Snel dat rekje op een manier d'r opgezet want zoals het moest lukte dat niet. Maar opa en papa hebben het al opgelost voor Sidney!

Straks gaan wij voor het 2e mexicaantje.. En dan gaat opa mee.. Ze komen ook tussen 10 en 12 bij ons nieuwe huis voor de drempel.. maar daar zal wel niets gebeuren.. ik wacht ook nog sinds dinsdag geloof ik dat ze me bellen voor het slot van ons hok, nou ik hoor maar niets.. appart he!

De sneeuw was echt super.. Sidney vond het zo geweldig! Wilde haar skipak niet meer aan, dus we hadden haar in een deken op de slee.. (Das een deken die je aan kan doen door middel van knoopjes en een rits) en daar zat ze dan, met haar hoofdje in de sneeuw.. Ze genoot er echt van! Wat is het ook een heerlijk kind, gaat zo lekker mee in de anthousiasme.. Hahaha!

Oh en hier is wel zo'n 42cm gevallen

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    pfffffffff laat thuis vroeg op......vriendlief moest om 6 uur gan werken en ja Tess werd wakker met een poepbroek en wou niet meer gaan slaepen, ga zo maareven ankleden en de honden uitlaten en dan gaan we maar boodschappen doen nog een dikke week en mijn meisje is jarig wat gaat het toch hard..........

Jessica leuke uitnodiging..........

Romairo sterkte bij de ha Tess eet ook heel slecht misschien is het wel een periode waar ze doorheen meoten?

Mamavanj wot rot en ja zoals Seth zegt ik zou maar eens verder gaan kijken............

Sethleuke foto's hoor...........

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    mamavanJ beterschap met Joshua.. Handen vol dus!
    Joyce heerlijk wezen sleeen dus! Leuk hoor.

**

Hier net door de sneeuw heen gegaan naar het KDV maar zat mooi een paar keer met de buggie vast grrr.

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey lieve meiden,

@ Seth:ja, ik vind het ook niet leuk, dit is de 2e keer al dat hij prednisolon krijgt dit jaar...
    Ik vind je echt geen zeikerd hoor. Heb gisteren ook WEER gevraagd voor de KNO-arts, maar hij zei dat die toch nog niets ging doen. Kinderarts had ik zo snel nog niet aan gedacht...
    Hij is zeker al zo lang bezig.
    Hahaha, ja die letters, sorry, kwam doordat ik het gekopieerd had, van een ander forum...
    Nee, mijn huisarts heeft niet de saturatie opgemeten....
    Hij heeft op dit moment weer blauwe lippen (maar weet nu niet zeker of dit van de zuurstof komt, of omdat het maar 14 graden op zijn kamertje was....)

@ Deronasy: ik ben in staat om vanavond de huisartsenpost te bellen.... en denk ook dat ik dat ga doen, voor de mening van een andere arts...

@ Joyce: ja, tot nu toe is mijn gevoel altijd goed geweest, dat er iets niet klopt....
    Sterkte met de prikjes voor sidney. Hoop dat ze niet zoveel last zal hebben.

@ Journey: ja, ik denk ook dat ik vanavond maar de HAP ga bellen, even de mening van een andere arts...

@ Mamalijntje: ja zeker handen vol en dan had ik gisteren ook nog barstende koppijn... Ow ik hoop dat ik zo niet met de buggy vast kom te zitten...

Gisteravond ook nog leuk nieuws gehoord. Ik heb een tattoo gewonnen met Joshua's naam. Ik krijg nog te horen hoe of wat, maar ik moet dan naar Arnhem toe en dan krijg een mooie tattoo op mijn arm. Het heeft voor mij een hele speciale betekenis...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dat is gaaf!! Ben benieuwd wanneer je die tatoo mag gaan zetten.. Maar vind wel even tussendoor dat je HA erg makkelijk is.. Vind het doodeng met Joshua zo. Hij had wellicht een KNO of Kinderarts kunnen raadplegen.

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Hoi hoi

Even zeggen dat we net terug zijn van de huisarts .
    Hij heeft ons duidelijk aangehoord en geprobeerd hem te onderzoeken maar rayn stond het niet toe..........begon te krijsen en draaien . Daarom heeft ie besloten dat we naar het ziekenhuis moeten voor een uitgebreid bloedonderzoek ,word wel op 8 of 9 dingen onderzocht !
    Dus nu gaat ie lekker slapen dan de fles en daarna maar door naar het ziekenhuis ............gelukkig krijgen we dinsdag al de uitslag hoeven we niet zo heeel lang te wachten !

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamavanj kan je niet naar de eerste hulp dan?

romairo spannend ben benieuwd wat er uit die bloedtesten komt............

Hier probeerd er iemand alle kasten leeg te trekken ga gauw even mijn spullen redden!

Deel Deze Pagina