Hopelijk wel anders kan het wel even duren voordat Sven een brusje krijgt 8).......de nachten gaan nog steeds niet goed. Aldoor huilen in zijn slaap om vervolgens overstuur wakker te worden, hebben het idee dat het een combi van tandjes zijn en veel verwerken in zijn dromen....... Dus gem stuk of 8 keer nog ons bed uit in de nacht. En bij jullie?
@mamavanJ wat gaaf zeg,kan je het ontwerp hier niet laten zien??of hoefde je geen ontwerp te laten zien?? @Romaira,sterkte straks in het zh met de bloedonderzoeken voor Rayn @Goofychick.ik wil nu absoluut niet lullig over komen,dit is de tweede maand dat je bezig bent,er komt echt heus snel een brusje voor Sven,Délano heeft er 2 half jaar op moeten wachten,maar dat is uiteindelijk wel beloond,na 2 jaar wel een mk gehad,ik ben zelf in die 2 jaar niet naar de ha geweest of ovu testen gebruikt of getempt,en het is toch goed gekomen
Arm kereltje. Wat hebben onze kindjes toch?? Allemaal richting ziekenhuis. Nu het wachten tot dinsdag,
Vanacht weer eens een goede nacht gehad. Serenity heeft goed doorgeslapen en werd wakker van mij vanochtend. Ik was aan het rommelen in de badkamer. Gisteren op het kdv maar 45 minuten over 2 slaapjes. Dat was wel heel erg weinig. Vandaag werd er dan ook gevraagd wat ze anders kunnen doen. Ze wordt vandaag dan ook apart gelegd op de babykamer. Dus niet bij de andere kindjes op de slaapkamer. Ze hadden 2 bedjes teveel besteld en die staan nu op de babykamer, ze namen vandaag toch die kamer niet ingebruik. Dus afwachten wat ze vandaag gedaan heeft. Ben nu op mijn werk en heb niks te doen. Het bedrijf sluit om half 1 en dan gaan ze borrelen op het hoofdkantoor. Heb niet zoveel zin om die kant op te gaan, dus ga ik zo lekker naar huis toe. Kan ik thuis nog wat doen voordat ik Serenity weer moet gaan halen om 4 uur. De mannen zijn al weg, te laatste dingen opruimen op de lokaties en ik mag het kantoor opruimen. Maarja als vrouw zijnde ben je daar zo mee klaar.
Oh zo bedoel ik het ook niet hoor.......meer een cynische opmerking naar Sven toe dat hij nooit doorslaapt, denk dat hij het er om doet en dus geen brusje wil, dat bedoelde ik eigenlijk
He meiden een vraagje, mijn temp blijft nog steeds hoog (na de vmk) heeft iemand enig idee of helaas de ervaring dat dat klopt???
Hey meiden, @ Mamalijntje:Ja gaaf he? Zal straks even een van de ontwerpen laten zien. Iemand is er een voor me aan het maken, maar was over deze nog niet geheel tevreden. Ja, dat had hij kunnen doen inderdaad, maar toen ik weer KNO zei, reageerde hij er nog niet eens echt op... @ Romaira: ben benieuwd wat eruit gaat komen hoor meid. Gelukkig hoef je niet zo lang te wachten. @ Journey: nee, we mogen pas naar de eerste hulp hier, als we naar de huisartsenpost zijn geweest of via de eigen huisarts.... :S @ Goofychick: och arm ventje... @ Deronasy: ik zal het ontwerp straks even laten zien. Zit nu op de gewone pc... Het is alleen nog niet HET ontwerp... @ Jessica: nee, ik wel, maar daar reageerde hij niet echt op... Hij kwam met een tekening aanzetten over de oren, keel en neus.... en had een heel verhaal die ik al niet meer weet... Wat fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad meid. Heerlijk. Ow dat is wel heel weinig inderdaad zeg... Hoop dat ze vandaag beter slaapt daar... Zo eerste deel van de babyspullen liggen al bij de kringloop. Vanmiddag als we booschappen gaan doen, gaat de rest er naartoe en dan kan ik eindelijk de logeerkamer weer in gebruik nemen.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
He hoe gaat het nu met je en je beeb???? Kan niet alles terug lezen, maar lees al je berichtjes wel hoor...... Kan het zo zijn dat je meissie op een ander slaapritme gaat zitten? Hier gaan we Sven namelijk aan wennen dat hij maar een keer gaat slapen per dag........overdag bedoel ik dan he......kijken of hij dan eerder gaat slapen in de avond, gisteren wel iig......was om 5 uur heel erg moe.....heeft manlief het tot na het eten gered en voila....helaas in de nacht wel veel wakker geweest.
nou wij gaan naar het ziekenhuis en daarna meteen even langs de winkel om te kijken of we een ruggesteun voor op de slee kunnen vinden moet eerlijk bekennen dat ik het best eng vind om met het mannetje bloed te laten prikken , maar goed tis wel nodig .
romairo sterkte......... mamavanj kan je niet vanavond aan de arts op de ha praktijk vragen of je naar de eerste hulp kan? Zo net lekker buiten geweest effe wat boodschappen gedaan wat een weertje ze heerlijk!!!!!!!!
Romaira sterkte straks! Wordt geen lolletje! Maar gelukkig snel uitslagen. MamavanJ ziet er mooi uit! Ben zo benieuwd haha Goofychick hier gaat het beter. Al hebben we weer 3 slechte nachten gehad waar we begonnen zijn met sussen en eindigen met voeding en een paar uur wakker. Nu een nacht waarbij we maar 2x eruit geweest zijn dus schommeld.
Spannend hoor mamavanjoshua......wel leuk, hou er zelf niet zo van maar kan me voorstellen dat het een grote betekenis heeft voor je.
@ Goofychick: Met mij gaat alles goed. Heb nu lekker 2,5 week vakantie. Mijn rug is over, alleen nog een beetje moe. Maarja dat kan ook niet anders als je baby niet wil slapen in de nacht. Met Serenity gaat ook alles goed. Volgende week donderdag krijgt ze haar buisjes, dus een erg spannende dag. Het zou goed kunnen dat ze een ander slaapritme krijgt. Ze gaat in de middag wel een stuk minder slapen. Misschien kan dat langer worden als ze in de ochtend niet meer slaapt. Maar helaas is Serenity niet op een normaal tijdstip wakker. Ze komt namelijk standaard om 06:00 uur al. Als ze nou rond 07:00 zou komen, zou ik d'r ook niet meer naar bed doen. @ Romaira: Hoe is het gegaan met het bloedprikken?
@ Romaira: sterkte meis, zou het ook eng vinden... @ Journey: ja dat wil ik ook gaan doen... @ Mamalijntje: dankjewel meid. Alleen zij (degene die hem ontworpen heeft) was nog niet tevreden, dus die gaat er als het goed is vanmiddag weer even voor zitten... @ Goofychick: ja ik vind het ook heel spannend. Ik weet nu al dat ik 7 kleuren strond zal schijten, want vind het doodeng... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@MamavanJ owh leuk weet je al een plek waar je het wil laten zetten @Romaira sterkte meis,knuffel ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hier heeft Sylvano ontzettend veel last van de inenting van gisteren,zijn hele boven been is rood en heel hard,hij heeft 38.5 koorts,en kijkt erg stoned uit zijn oogjes echt sneu
@ Deronasy: de tattoo zal dan op mijn bovenarm, dicht bij de schouder gezet worden, daar wil ik hem hebben. Och arm ventje... Hoop dat hij er snel minder last van heeft meid. Liefs en (K), Patricia