Deronasy ik heb gehoord dat veel kindjes er last van hebben, gelukkigheeft tess er weer geen last van gehad!!
@Deronasy ach arm ventje......ze hadden het iid op het nieuws gezegd dat de tweede prik behoorlijke bijwerkingen konden geven. Knuffel hem maar lekker!
Ooooooow, zit hier in spanning over 20 minuten heeft Andres een functioneringsgesprek. Ik ben zo benieuwd he... Word daar altijd nerveus van om niet te weten hoe het afloopt en het pas te horen krijgen als hij dan thuis is.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Serenity ook niet. Iets verhoging maar verder ook niks. Haar nichtjes zijn allebei wel ziek geweest door de inenting.
@ goofy dank je @ mamavanj , hoe is het nu met joshua ? ( of heb ik er over heen gelezen ?) @ deronasy, sterkte met je kereltje .....rayn heeft nergens last an gehad ( of ik haal nu alles door elkaar ) @ entingen , rayn heeft nergens last van gehad ...........iets hangerig maar dat is ie eingelijk ook al dagen dusss @ bloedprikken ....... pff wat een gedoe zeg ! wel leuk ze hadden speciaal een kinderkamer voor het bloedprikken bij kleine kinderen vond dat wel erg attent. In eerste instantie was het al moeilijk een ader te vinden ( heb ik ook altijd) en toen prikken ik moest hem op schoot hebben en stil houden een ander verpleegkundige zijn arm stil en recht houden en toen prikken ............geloof als jullie buiten waren dat je hem kon horen krijsen jeetje niet te zuinig hoor ! denk zelf niet eens vanwege die prik maar meer alles er om heen . Toen kregen ze niet genoeg bloed en moest ie in de vinger geprikt worden en zo het buisje vol druppelen , dat ging goed en deed hem ook niets. We kregen nog een compliment dat we zelf zo rustig waren en bleven dat waren maar weinig ouders wist ze te vertellen en het hielp ook dat rayn daardoor weer sneller rustig was *trots* hihihi dus nu is het afwachten en dinsdagmiddag maar eens bellen . roy is nu aan het kijken of hij ergens een slee kan vinden zodat we morgen kunnen gaan sleeën hij zei zou het wel verstandig zijn nu rayn ziek is .....hihihi mannen ach rayn heeft geen hoge koorst of dergelijke en als je hem goed inpakt lijkt het me geen kwaad te kunnen toch
Hartverscheurend lijkt mij het Romaira.. Maar het is gelukkig achter de rug. Waarop gaan ze nu testen?
@ Journey: Andres krijgt weer verlenging... @ M.griepprik: hier heeft Joshua ook dezelfde avond nog koorts gehad van de prik... @ Romaira: Joshua is nog steeds erg benauwd en hoest als een oud mannetje... Toen ik hem ging ophalen van het kdv, had hij weer wat blauw/paarse lipjes en de handjes waren weer helemaal blauw... Och jeetje meid, wat een gedoe dat bloedprikken zeg... Straks na het eten even de huisartsenpost bellen. De fysio vond dat ook een heel goed idee... Ow ja: Joshua kan zelf gaan zitten!!!! Sinds gisteren. Hij dacht volgens mij van: "Ow shit.... ik moet naar de fysio, laat ik maar zelf gaan zitten..." Hahahahaha. Ook bij het kdv deed hij het nu zelf en bij de fysio liet hij het (ook nog op een gladde vloer) zien. Over 3 weken moeten we weer naar de fysio toe en ondertussen oefenen met hem om te kruipen... Want hij wil wel, maar het lukt hem gewoon niet en dat gaat al 3 maanden zo... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ja wat een kanjer!! Goed hoor! (doet hier een vreugde dansje) *** Ben hier weer even pist op het KDV. Haal hem net op en hij wilde niet eten (wil hij nooit na een dagje daar) helemaal volgepropt met liga etc. Maar hij wilde niet zitten.. Luier eraf en jahoor weer zijn billen kapot!!! Echt zielig. Moet ik nou elke keer zeggen als ik hem breng.. Denk eraan meiden goed zijn luier verschonen en billen droog houden???
@ Mamalijntje: jeetje meid, wat erg!!! Het lijkt mij toch dat ze dat opschrijven, dat dat bij hem altijd moet??? Ik zou er echt eens wat van zeggen hoor meid... Bij het kdv van Joshua of ik echt niet alles 80.000 x te zeggen.. Ze schrijven het gewoon op en als er wat wijzigt zeg ik dat wel en dan schrijven ze dat weer op... Ja goed van hem he? Ben helemaal trots Liefs en (K), Patricia
Goofychick onwijs lief gezicht!!! MamavanJ ja dat gaat daar niet helemaal goed. Was gewoon zielig. Hij kneep zijn billen bij elkaar en mocht er eigelijk niet aankomen. Maar maandag zal ik het weer aan gaan geven..
Hier had Sven in het begin altijd vuurrode bilnaad, ze gebruikte sudocreme....daar bleek hij niet tegen te kunnen, hij krijgt nu gewoon bepathen en zwitsal, hoewel ik laatst zag dat ze hem na een plasluier niet opnieuw insmeren. Maar ik sluit me aan.....gewoon zeggen hoor! Maar je wordt er weleens zat van om elke keer het te zeggen. Bij Sven hangt een briefje bij de schoonmaak plek. Thanks voor je compliment.
mamavanj gefeliciteerd met de verlenging, en met het zitteb vanjoshua ik zei het toch, en nu zal je zien hoe snel het gaat kijk maar naar tess die heeft vandaag heel stiekem een stapje los gezet richting opa..................... Heb je de HAP al gebeld, ben wel benieuwd?? Goofychick schattig Sven op de slee en hij geniet er echt van........ Mamalijntje ik zou er zeer zeker wat van zeggen, zielig gewoon dat zijn billetjes nu kapot zijn............. Romairo wat een bikkel die Rayn waar tetsen ze hem op?
Goofychick wauw!!! Echt een mooi mannetje hoor.. *** Meiden hup spammen met die kleintjes!!!!!!!!!!! Vind het zo leuk om te zien hoe snel ze veranderd zijn.