hai meiden nou we hebben het gehad vandaag, het was erg verdrietig natuurlijk maar ook wel weer mooi erg respect vol allemaal dat deed me goed we hebben net rayn opgehaald van me schoonouders , arme kind stinkt nu eens een keer niet naar diarree , stinkt ie wel naar rook ! ze zeggen dat ze niet binnen roken ...........ja ammehoela in de keuken onder de afzuiger is ook binnen ! heb hem eerst schone kleding aan gedaan vond het zooo vies ( terwel ik zelf 12jaar gerookt heb !)
Hey meiden, nou we zijn weer thuis hoor. En Joshua is mee!!!!! Ook heeft hij geen Mex. griep. Hij moet het alleen nu wel zelf uitzieken. Hij zaagt nog wel heel erg, maar piept niet meer.... We hebben neusdruppels meegekregen die we met een spuitje in zijn neus moeten doen. En hij moet gewoon 2/3 x per dag de pufjes hebben (zoals altijd)... 4 Januari moet hij naar de astmaverpleegkundige en dan gaan ze verder kijken... @ Nettie: ja, kwam echt heel hard aan, omdat Joshua ook in het ziekenhuis lag... Ja is echt een behoorlijk pak hoor. Pffffffffff. Jeetje bij jullie 25 cm!!!!! @ Joyce: ow ja, ik ben gestopt met het spullen inzamelen inderdaad. Mijn lichaam fluit me steeds terug... Ja, inderdaad. Kan Andres eindelijk genieten, moest hij weer naar het ziekenhuis... Nou zoals je hierboven leest, is Joshua weer thuis. Oepsie... poep-ongeluk.... @ Kerst: kerstavond gaan we gourmetten/grillen met mijn ouders en jongste zusje, 1e kerstdag gaan we naar mijn ouders en 2e kerstdag naar mijn schoonouders... Jammer dat het huis zo langzaam gaat meid... @ Tacha: nou zoals je hierboven kunt lezen.... Joshua is thuis. @ Goofychick: met Joshua gaat het redelijk, hij zaagt nog wel behoorlijk, maargoed, dat hoort bij het virus, en kan ook nog wel een hele tijd duren... @ Jessica: whahahahaha, ik zie je al gaan. LOL @ Sanne: welkom hier meid. @ Romaira: wat fijn dat het mooi en respectvol was.... Ja inderdaad, onder de afzuiger is ook binnen.... Vind dat wel slecht hoor van je schoonouders... Helemaal als jij aangeeft dat neit te willen.... Liefs en dikke knuffel, Patricia P.S.: ik zei van de week toch dat Joshua zelf kan gaan zitten ineens? Nou hier een filmpje... Joshua :: Video0009.flv video by Pgieling - Photobucket
@Sanne welkom hier op ons subje veel klets en lees plezier @Romaira,gats dan is er echt wel binnen gerookt,of ze roken zoveel dat als ze niet roken de rook nog in de kleren trekt, @MamavanJ wat super fijn zeg dat Joshua weer home is
@mamavanj: Ik ben blij dat Joshua weer thuis is. Nu maar hopen dat hij snel weer beter is en dat je straks wat aan die astmaverpleegkundige hebt. @journey: Ow, ik dacht al!!! @Romaira: Vies is dat he, naar rook ruikende kleren!!!
mamavanj wat super fijn dat hij mee mocht geweldig, ene wat goed van hem dat ie even zo'n mooie show gaf..................... Nettie de kleine hondjes vinden het maar niks maar mijn Golden Retriever vind het geweldig om erin te rennen Zo lekker bij mijn ouders gegeten we waren 10 voor 8 thuis (mijn broertje heeft ons thuis gebracht) en Tess ligt nu lekker op bed, effe op mijn vriend wachten die komt rond 11 uur half 12 van zijn werk..............
even aan jullie voorstellen onzenieuwe huisgenoot "Bliss" dit meisje gaat bij ons blijven wonen en deze week gaan alle pupjes naar hun nieuwe eigenaren
He welkom.......grappig dat is de tweede Sven hier dan. Mijn zoontje is op 12 januari geboren net nadat papa twee dagen op natuurijs heeft geschaatst........en ja hier begint het ook te kriebelen voor een tweede....en zijn al bezig... Overigens zal het aan de naam liggen, die kou en sneeuw.....hier ook een sneeuw fanaat.....
@Joyce, balen dat ze niet lekker in haar velletje zit, misschien een sprongetje??? @Jessica83.....oplossing is de slee......Sven vindt het super, ga morgen eens proberen om wat verder met hem te gaan. Naar een vriendin hier verderop. En als hij het zat is ga ik de wagen wel halen. @Zuurkoolschotel met aardappelschijfjes, gehakt en creme fraiche met bieslook......we konden de oven magnetron niet gebruiken dus hij heeft maar meegegeten, meneer vond het heerlijk, hoop nu dat hij er geen krampen van krijgt want ik kon dit met mijn bv niet eten.... @Deronasy, thanks!!! Nou dan ga ik nog ffies nadenken, tis toch moeilijk om een modus voor mezelf te vinden, journey ook thanks. Wel moeilijk want voor de bevalling was ik altijd een fanatieke sporter, nou zal het alleen om grond oefening gaan, zoals pilates oid, want we hebben hier een racefiets staan op de rollerbank, dus kan dat gaan doen voor mijn cardio.... Maar wil eignelijk gewoon naar de sportschool maar tijd en geld.....geld voornamelijk omdat ik maar een keer zal gaan en daar 15 euro per keer voor neer moet leggen dan. @sneeuw....whhhhhaaaa....2 cm??? Nou hier denk ik zo'n halve meter sneeuw.... @Journey, zwijmel!!! @Mamavanj, hihihi wat een leuke film, en wat een frustratie als het niet lukt hahahahaha,goed hoor van je kleine man. @Romairo, bah iid vies als ze naar rook ruiken, ben blij dat het en in onze vriendenkring niemand rookt en schoonouders en fam. niet.......heerlijk.....hopenlijk Sven ook niet.
@mamavanj: He meid wat heerlijk om je manneke weer thuis te hebben he? Geniet er maar lekker van!! Oh en dat filmpje.... Ik zat hier haast in mn handen te klappen van trots om Joshua....(stom eigenlijk he? ken jullie alleen via dit forum,.... dat je dan zó meeleeft met elkaar he?) Wat een knap manneke!!!! Hey maar kan het ook zo zijn dat Joshua zó vaak ziek(ig) is geweest dat het hem beperkt heeft in zijn ontwikkeling?? Dat hij gewoon de tijd niet kreeg om te leren zitten omdat hij zoveel last had van zijn luchtwegen elke keer??? Kan zomaar zijn dattie ineens aan een inhaalslag gaat beginnen joh!! Oh en wat kent je man je weer goed he? "Kan je mamma het op de site en het forum zetten...." hahahaha ik moest er zóó om lachen!! @romaira: fijn dat je ondanks het slechte weer er toch bij kon zijn! En ja verdrietig zal zoiets a;tijd blijven maar fijn dat je het ook als troost hebt ervaren, tenminste dat merk ikuit je verhaal....omschrijf ik dat goed?? En wat vervelend dat je manneke zo stonk... Dat vind ik het ergste altijd... Een kindje dat naar de rook ruikt... kijk als je jezelf wilt vergallen (helaas doe ik het af en toe ook wel es moet ik bekennen) prima, maar laat je kindjes (en daar tel ik ook kleinkindjes bij!!!)daarbuiten! Hier áls we gaan doen we dit buiten!! Dan is het al erg want je neemt toch lucht mee naar binnen daarom ook vaak alleen maar 's avonds, maar zodra ik zou merken dat mn kindjes ernaar gaan ruiken óf er last van krijgen is het over! Dit mag gewoon eigenlijk niet.... arm manneke @elise: Wij hebben hier toch een stuk gewandeld maar ik had Mila gewoon op de arm, je kan gewoon niet binnen blijven, kan me voorstellen dat je je opgesloten voelt maar ga dr gewoon ff uit joh, ff stukje wandelen en als het je te zwaar is dan af en toe even met die kleine pootjes in de sneeuw, vind Mila ook best interessant.... Alhoewel, nu ik dit schrijf bedenk ik me dat mijn meiske wel 1 van de lichtste kindjes is.... Dus dan gaat dat natuurlijk nog makkelijk....
goofychick ik vind het idd ook veel te veel kosten de sportschool voor ik Tess had ging ik ook naar aqua fit en dat kostte ook al 7 euro per keer nu ga ik babyzwemmen en dat is ook al 30 euro in de maand en dan de keren dat je niet kan en gewoon moet betalen vadaar dat ik nu maar weer fit moet worden op de Wii fit...........
@ nettie ja inderdaad het is wel als een soort van troost . De kerk dienst was ook erg mooi ( ben zelf katholiek maar doe er niets mee ) normaal vind ik zo'n dienst al snel langdradig maar nu werd het zo mooi gedaan echt heel dankbaar ! OOk in het crematorium ...me oom had van foto's en korte filmpjes 1 langere film gemaakt en dat was zooo leuk om te zien van lang geleden tot nu toe zeg maar echt heel mooi gedaan ja en dat roken ......... ik had het er net met roy over en hij zei ook in dit soort situatie's dat ze langer oppassen en met slecht weer zullen ze wel onder de afzuigkap roken maar dat is niet de afspraak hij heeft met ze afgesproken dat ze niet IN huis roken als rayn daar is ! maar goed om er nu wat van te zeggen ( en dus ruzie te krijgen aangezien ze het als aanval zullen oppakken ) is ook wel weer wat omdat je ze toch zo nu en dan nodig zult hebben ! Wel ben ik benieuwd hoe het 9jan gaat dan is schoonmoeder jarig en komen er aardig wat rokers . Vorig jaar toen ik hoog hoog hoog zwanger was rookte ze gewoon in huis ! Nu wil ik dat ze in de keuken roken met afzuiger aan en keuken deur dicht , doen ze dit niet zijn rayn en ik weg ! tot nu toe heeft hij nog geen uur in de rook gezeten in zijn 11 maanden dus zie niet in waarom we het dan wel zouden doen . ik wist ook helemaal niet dat jij/jullie roken !!! kan je dat ja zo af en toe roken ? rook je niet elke dag dan ofzo ? ik heb 12 jaar gerookt inmiddels 1,5 jaar eraf en in het begin na de bevalling zou ik willen dat ik zo nu en dan eens kon roken zonder verslaafd te raken maar ken me zelf dat red ik niet nu totaal geen behoefte meer gelukkig .
Roken ik heb ook heel lang gerookt en ben gestopt sinds 9 jaar (sinds ik mijn huidige vriend ken........) kan er nu ook echt niet meer tegen en vind het vreselijk als Tess naar de rook ruikt is tot nu toe 1 keer voorgekomen..........
Bij the way ik drink zelf niet maar wat is een beetje een betaalbare ne lekkere witte en rode wijn? Moet toch iets in huis halen voor de verjaardag van mijn meisje!!
rood weet ik absoluut niet . wit drink ik altijd , ik neem altijd de spätlese van de lidl die vind ik erg lekker is lekker fris maar ook zoet en nog geen 2 euro !
Ik weet iig dat je voor een lekkere zoete witte wijn altijd voor een zuidafrikaanse moet gaan. Gewoon bij de supermarkt. Meestal hebben ze er wel een aantal waar je uit kan kiezen.
Dank jullie wel voor het warme welkom! Is wel weer even wennen hoor het 'forum-lezen' en helemaal als je er zo in komt rollen. Komt goed hoor! @goofychick: Hier was het toen ook inderdaad papa op natuurijs en mama in het kraambed. Hij maakte wel prachtige foto's om het een beetje goed te maken en om zo mee te kunnen genieten van het prachtige weer. Zou het inderdaad aan de naam liggen dat ze die sneeuw en kou zo heerlijk vinden?? Spannend al bezig voor een tweede... hier wordt nog druk gediscuseerd... haha @mamavanj: Heerlijk dat je zoontje weer thuis is! Ik begrijp dat hij las heeft van astma en een infectie heeft (gehad). Ik vond het erg moeilijk hoor om je kindje over te leveren aan de medici. ( en dat terwijl het mijn werk is ) Sven heeft 22 nov 4 dagen in het ziekenhuis gelegen ook één of andere infectie. Vreesde ook voor de mex.griep. Gelukkig niets van dat alles maar hij begint nu pas weer langzaam de oude te worden. Ze leveren toch snel in. Geniet ervan dat hij weer lekker thuis is! Nu weer aansterken! Roken... Ook ik ben gestopt... vind het erg moeilijk hoor. Maar wil graag het goede voorbeeld geven aan Sven. Sven zijn papa rookt nog wel, af en toe een sigaartje, wel buiten! Lekker in de kou, hihi. Toen Sven een maand of 3 was, was ik er in eens klaar mee. Heb toen mijn laatste sigaret opgestoken en de rest weggegooit... En nu volhouden he. Maar denk wel dat het straks met de feestdagen lastig word. Ook hier ligt veel sneeuw. Woon in een dorp in de polder dus op sommige wegen liggen van die geweldige sneeuwduinen.... In de auto is dat niet echt fijn maar de kids uit de buurt genieten ervan! Liefs!
ga ik maar voor die van de lidl en rood zal ik maar even voor kijken dan Muppet ja ik weet dat ze veel keuze hebben maar ja als je er geen verstand van hebt..............