Verdorie, had ik een heel bericht getypt met allemaal reacties; geeft de site een error aan...grrr! Maar goed; jullie houden het tegoed. Ben ervandoor; manlief heeft gisteravond mijn auto uit gegraven, dus wij gaan even op pad voor kerstkado's...
hahahahahahahaha....... Sorry mijn schuld... Voor de "spreekwoordelijke blonden onder ons"..... ik bedoelde inderdaad kinderarts..... Zal er voortaan rekening mee houden.....
Zo ik ben even aan het bijkomen met een kippensoepje.. Ben toch nog niet zo fit als ik dacht.. Jamie ligt op bed. Nu maar hopen dat hij gaat slapen. Gisteren is hij namelijk de hele dag wakker geweest.
Mammalijntje: Luca slaapt ook bagger op het moment. Gisteren ook erg weinig overdag en steeds huilend wakker. Heb zijn mond al geïnspecteerd, maar geen tanden te zien... Seth: bedankt dat je voortaan rekening met mijn haarkleur houdt... Patrieske: fijn dat Jaimy weer opknapt. Ik had net een heel verhaal getypt aan je, maar dat ging mis... Mijn vriendin heeft dus ook zwangerschapsvergifteging gehad. Alleen heeft de verloskundige het niet herkend, met eclampsie als gevolg... Gelukkig was ze toevallig in het ziekenhuis omdat de baby in het vruchtwater gepoept had en stond er een gyn naast haar bed toen ze een insult kreeg en al haar functies uitvielen. Ze is door het oog van de naald gekropen maar ze hebben het allebei gered. Wel nog steeds last van de gevolgen ervan en het is nu 1,5 jaar geleden. (ik had dezelfde vk bij mijn bevalling dus je begrijpt dat ik niet veel vertrouwen in haar had...) Nou, Luca is wakker en lunchen en dan op pad!
Kom ffeis ook hier de vlag uithangen......Sven heeft doorgeslapen......van kwart voor 8 (!) ......ja jullie lezen het goed......tot 5 uur.......(zonder zijn papfles).....en toen tussen ons in nog 1 1/2 uur en daarna sesamstraat gekeken, fles gekregen en toen van 7:45 to 1/2 10 met mama.....ben zooooo blij............ MAARRR dit trucje heeft hij al twee keer eerder gedaan en daarna begon het van voren af aan omdat zijn tanden eraan kwamen....nu zal het niet anders gaan vrees ik want zijn voortanden staan nu op springen....ruik ik aan zijn luiers en zie ik....dussss.....
Zo zit met mijn haren in de verf kapper is gewest maar moet zo weer uitspeolen, wij gaan zo effe naar rosada bij geox effe kijken voor schoentjes ze begintn u echt goed te lopen dus moet ze echt goede schoentjes.......... Romairo ik hoop echt dat je snel terecht kan!! Jessica mannen...........in ieder geval heel heel veel sterkte morgen. Tacha hoe lang is Nona? Ik krijg ook altijd op mijn donder behalvede laatste keer toen was ze in lengte ook te lang............
ja idd je hebt helemaal gelijk ! je zult maar iemand zijn die niet erg makkelijk der mening durft te geven ( niet lullig bedoelt hoor )maar ik heb flink me zegje gedaan en heb me mondje niet op de verkeerde plek zegmaar hihihi
Hey Meiden! Zo 1 dagje niet gelezen en net dus even ruim 10 pagina's doorgespit... Niet zo veel kletsen hoor! Hihi @ muppet: Snap dat je goed wilt voelen voordat je aan de 2e begint. Hopelijk doet de vakantie in Duitsland je goed! Geniet ervan meid! @ Vash: Lijkt me inderdaad ook lastig om nog veel te moeten tillen als je zwanger bent. Vervelend dat je ook veel moe bent. Tja en als je dan een kleine hebt die dag al vroeg begint maakt dat het er niet gemakkelijker op. Hoop dat het snel wat beter met je gaat en i.i.g de vermoeidheid weer wat gaat verdwijnen. Hoever ben je nu? @Patrieske: Meid, wat schrok ik van je verhaal! Heftig hoor om dat allemaal mee te moeten maken. Gelukkig gaat het nu weer wat beter met Jaimy. @ Joyce: Goed gedaan Sydney!! En nu lekker het thuis onveilig gaan maken met je race-mobiel @ Romeira: Nog meer zorgen bij een kindje. Gelukkig ben je je moedergevoel achterna gegaan. En inderdaad raar dat je op de stoel van een huisarts moet gaan zitten. Gelukkig weet je nu wat het is en hoplijk kan je snel bij de kinderarts terecht. @ MamavanJ: Kan je al snel bij de astmaverpleegkundige terecht? Hoe eerder die onderzoekjes achter de rug zijn hoe beter denk ik. Anders hik je er maar tegen op. Hopelijk word Joshua snel geholpen! @ Mamalijntje: 2,5 uur wakker geweest ?!?! Pfff meid...dat was een kort nachtje voor je. Ik wil je ook nog even veel sterkte wensen voor morgen! @ Seth: Schoentjes.... aaaargh..... Sven heeft maatje 21!!! Leeft op grote voet. Vaak zijn die schoentjes allemaal met een harde zool.... Maar ja, dat is niet goed nu voor zijn ontwikkeling met het lopen. Ik zoek ook stad en land af. Toevallig van de week bij de H&M schoentjes gekocht met een redelijk flexibele zool, nog niet je van het, maar het is iets.... als je tips hebt graag! De hoge wreef schijnt meestal te verdwijnen naar mate ze gaan lopen, dat heb ik tenminste gemerkt bij mijn neefje. Hoop voor je dat het doorkomen van de nieuwe tandjes mee mag vallen... lastig hoor! @ Tascha: Fijn gevoel is dat he als je een lieve onthaalmoeder hebt gevonden! Kan je Nona met een gerust gevoel achterlaten strakjes! @ Goofychick: Go Sven Go!!! Beloof je me dat je vannacht mama ook laat doorslapen?? Hier gaat alles redelijk. Sven heeft heerlijke luiers... hij krijgt KIEZEN!! Ook last van koorts... Sven heeft al 8 tanden, 4 onder, 4 boven, die kwamen alle 8 zonder problemen. Strakjes naar het CB. Ook een prikje halen, kan dat wel nu hij ook last van koorts heeft? Ben maar Babyzetpillen gaan geven, daar knapt hij wel wat van op. Ik ben erg benieuwd naar zijn gewicht ( volgens de wii-fit bijna 13 kg!!! ) en lengte. Heb net een brief gekregen van het WKZ in utrecht dat Sven in maart onderzocht gaat worden op Kinder-Epilepsie. Hij heeft een paar weken geleden een EEG gehad omdat hij af en toe weg valt. ( soort staren en dan rillend bijkomen ) Er blijkt in de linker hersenhelft te veel activiteit te zijn bij lichtflitsen zoals bij t.v. en het wisselen van zon en schaduw ( als je bv met de auto onder bomen door rijdt. ) Eerst maar de feestdagen doorkomen! Ik weet niet of ik voor de kerst nog online kom dusse.. niet te veel klessebessen he... Hele fijne kerstdagen allemaal, geniet ervan met jullie kindjes en mannen! Liefs!!
Lief van je! Maar wij vinden het zelf niet meer zo heftig omdat we er al behoorlijk aan gewend zijn. Veel mensen vinden het raar dat wij zo nuchter reageren. Gelukkig duurt Kinder-Epilepsie maar totdat ze max 5 jaar zijn. Zou alleen tegen die tijd consequenties hebben voor de zwemlessen maar dat is nog zo ver weg! Ben allang blij dat de MM ( medische molen ) draait. En het WKZ is een fantastisch ziekenhuis met hele lieve KA en Zusters dus dat moet goedkomen!
weer even een ego bericht ( sorry daarvoor heb even niet veel tijd om te reageren ) maar heb dus het cb gebeld om te vragen welke voeding nu ? werd me daar toch ff onbeschoft behandeld ! mens viel me in de reden met een grote mond waarop ik antwoorde dat ze me uit moest laten praten en toen zei ze ik vind dit geen leuk gesprek en vind u onbeschoft en hing zo op :O Puntje bij paaltje heb ik de HA maar weer gebeld en hij zei blijf maar gewoon bij de melk die je nu geeft maar dan dus die 4 schepjes op 180 water. Dus dat doen we dan maar en eerlijk gezegd lijkt het nu al te werken want hij heeft gister ochtend voor het laatst ontlasting gehad terwel hij normaal wel 3 spuitluiers op een dag heeft. dussssss De HA heeft wel vanmorgen al de aanvraag door de fax gedaan dus hoop volgende week te weten wanneer we naar de KA kunnen
Ja ze zijn niet allemaal erg beleeft daar hoor.. Wij moeten altijd eerst een centrale bellen en dat zijn altijd van die theemutsen grrrr... Ik hoop dat je mannetje snel opknapt Romaira!!
Nou Jamie slaapt weer even. Die is nog steeds toe aan drie slaapjes op een dag.. Ook niet raar als je ziet hoe hij tekeer gaat in het huis..
ben nog nooit in me leven zo blij geweest om een keutel te zien ! hahahahah' maar goed na 3 flessen met 4 schepjes heeft meneer dus alweer vaste ontlasting ! daarin tegen heeft ie wel meteen na de laatste hap warm eten alles er uit gegooid + nog meer wat er in zijn maagje zat
Fijn dat Rayn weer vaste onlasting heeft. Blijft soms tobben hoor! Eten is niet het belangrijkste hoor, drinken dat moet hij goed blijven doen. En ook al gooit hij er wat uit, de meeste voedingstoffen worden wel vrijwel direct opgenomen. ( sorry kinderverpleegkundige... ) Maar volg vooral je hart! Als je denkt het gaat niet of JIJ trekt het niet ( ook heel belangrijk! ) Bel de Huisartsenpost en eis desnoods of je mag komen... zeg gewoon dat je je zorgen maakt hoor. Dat mag en daar zijn ze voor. Liever 10 x voor niets dan 1 x te weinig!! Sterkte hoor!
Meiden ik wil jullie alvast fijne feestdagen wensen. Wordt een drukke tijd!! Ook voor mij want 4 jan weer eindelijk werken!!!
@ Seth: Ik heb ook hoge wreven. En idd balen, de mooie laarsjes of schoenen moet je laten staan omdat je ze toch niet past. @ Romaira: Eindelijk het probleem gevonden. Ik hoop dat de KA er iets aan kan doen. @ Tacha: Ze krijgen de prikjes toch pas in het nieuwe jaar?? Serenity is vandaag even bij mijn ouders geweest. Ze moest weer eens niks van mijn vader hebben. Ik moest de auto weg brengen naar de garage voor de APK. Gelukkig is ie weer voor een jaar goed gekeurd, had alleen een gaatje in mijn uitlaat en die is gerepareerd. Vind het trouwens wel heel erg lief als kindjes een beetje jammeren en dan hun handjes uitsteken naar je. Serenity doet het de laatste dagen heel veel. Ook als ze op schoot zit, draait ze zich naar me toe, haar handjes in mijn nek en dan wil ze en knuffel.
vin jou lief hahahahaha vroeg me dat toevallig vanmiddag af , hoe snel vitamine's uit groente's bijv worden opgenomen in het lichaam en hoe snel bijv roosvicee ferro zijn werk doet en hoe snel je verbetering merkt . hij is gewoon heel slap ....dat word je ook wel na zooo lang diarree en overgeven . vandag bijv heeft ie 3 x geslapen 2x 1,5 uur en 1 x een uur dat hoort niet he zo veel . maar goed het loopt nu dusssss tis even afwachten nu
ah zielig voor je pa ! die handjes uitsteken vond/ vind ik ook lief allen doet rayn het nu echt de hele dag door en dan is het een beetje te veel he hahaha doet ze ook nette zoenen geven ? rayn doet dan zijn mondje een klein beetje open en drukt die tegen je wang aan hij snapt alleen niet dat je dan je hoofd ook wel vrij snel weer terug in positie moet brengen en niet op die wang kan blijven hangen hahahahah