Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Romairo anders bel je toch evne de hap die kunnen misschien antwoorden op je vragen geven?

Jessica wat sneu voor je vader Tess heeft het ook wel bij sommige mensen..........

Morgen een drukke dag alle boodschappen doen voor de verjaardag bier wijn ed taart halen en de eerste pup gaat weg........

Als ik niet meer kom wil ik jullie alvast hele fijne kerstdagen wensen.............

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    gaaaaapp bah wat een nacht.. Wordt er ook gewoon kibbelig tegen manlief van.. Arme kerel maar komt wel weer goed.

Straks even de huisarts bellen want Jamie hoest al twee weken en het wordt alleen maar erger ipv minder. Verder is hij helemaal gezond maar die hoest wil maar niet weg.

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Vanmiddag mogen we even langkomen. Hij hoest zichzelf steeds wakker.. Nu ook weer. Ligt al vanaf 07:15 terug op bed en steeds als hij in slaap valt gaat hij hoesten en hup weer wakker.

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    wat een stilte... Wilde alweer wat posten maar wordt een heel gesprek met mijzelf zo haha

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo de boodschappen zijn binnen voor de verjaardag nog een laaste slinger voor buiten en de taart wezen halen dus we kunnen feesten zondag...............

Qua drukte viel het nog wel mee maar ik was dan ook best vroeg anders kan je je auto denk ik niet meer kwijt.

Mamalijntje ik hoop dat jamie er wat voor kan krijgen zodat ie in ieder geval weer wat kan slapen.

Oja ik vergat nog te zeggen dat ik gistermiddag even naar boven was om mijn haar te fohnen en mijn vriend was Tess kwijt zat ze halverwege de trap............dus er moeten hier nu ook echt traphekjes komen!!!

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Spannende dag zondag! Voor mij ook een aparte dag.. In die avond kreeg ik voorweeen die doorzette en om de 5 min kwamen.. Ziekenhuis in rep en roer want ik mocht niet bevallen dus met spoed daarheen.. CTG en idd echte weeen en 3 cm ontsluiting.. Ze waren al bezig met een spoed keizersnede en het reserve team was ook al aan het opereren..

Kreeg remmers.. Een grote spuit in mijn bil.. En de volgende dag was Jamie nog veilig bij me.. Alleen nog steeds die harde buiken en 3cm ontsluiting maar die hielt aan tot 20 jan.

Dus anders waren ze beide jarig geweest!

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Leuk dat ik weer niet opd e laatste pagina uit kom..

Ik heb de planning om de boel hier een stevig aan te pakken.. Heb een bult afwas staan, bult was die weg gewerkt moet worden en een hele boel rommel.. Morgen komt m'n zusje hier met ons kerst vieren (die weet wat voor rommel kont ik ben) en ik wil het wat netjes maken zodat we lekker kunnen zitten!

Dus ik ga zo aan de slag.. Sidney gaat lekker een slaapje doen hoop ik want die is echt elke dag BEK & BEK AF! Maar slapen ho maar, en dat uit zich in jengeligheid enz.

Verder niet echt veel nieuws te melden..

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wat voor buggy hebben jullie? Wij willen en klein op te vouwen buggy zodat het zonder gedoe mee kan in de auto.. En moet ook mee kunnen op de fiets.. Tja, en dan de keuze.. hahaha ;)

Dus heeft er iemand tips?

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wij hebben een Titanium baby maar heb er erg veel ruzie mee

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    En dan heb ik een nieuwtje.. Nee ben niet zwanger ;)

Maandag hebben wij ons ingeschreven op het nieuwe adres en toen hebben we meteen een datum geprikt..

Een week na meisje haar verjaardag gaan we in ondertrouw.. En daarna prikken we een datum om ons als partners te registreren..

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Spannend Joyce! Dan hebben jullie gelijk alles goed geregeld!

12. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    mamalijntje: ik denk ook veel terug aan vorig jaar. Om deze tijd kon ik niet meer lopen van de harde buiken en steken onder... gelukkig lag er toen geen sneeuw! Dat was wel even schrikken zeker van die vroegtijdige weeën en 3 cm ontsluiting?! Ik was als de dood dat het bij mij ook zou gebeuren; liep al vanaf 23 weken met vrijwel constant harde buiken, maar die hebben uiteindelijk niets gedaan. Grappig dat Jamie 20 januari is geboren; dat was mijn uitgerekende datum. Alleen besloot Luca om 3 januari al te komen. Ongeduldig, net als zijn mamma:p.
    Joyce: leuk, een datum voor ondertrouw! Gefeliciteerd! Gaan jullie ook trouwen of doen jullie geregistreerd partnerschap? Luca is trouwens ook net als Sidney jengelerig en komt moeilijk in slaap. Wel vermoeiend, maar ach, het hoort erbij en het zal ook wel te maken hebben met de feestdagen. Merk dan altijd dat de kinderen op werk ook helemaal van slag zijn.
    Journey: zondag al de grote dag voor Tess! Dan ben jij ook zeker te vroeg bevallen?
    All: net de boodschappen in huis gehaald. Samen met mijn schoonzusje had ik om 9:00 bij AH afgesproken. We waren net op tijd, want toen we weggingen stonden mensen op een kar te wachten en toen we bij de slager klaar waren stond de rij tot buiten:$. Maar we hebben bijna alles in huis. Vanmiddag nog even naar de markt, maar die is hier om de hoek... Luca ligt nu lekker te slapen en ik heb even tijd voor mezelf; heerlijk!

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mamalijntje: Ja daarom. En dit wilde we al een poosje.. Maar nu met Sidney en het huis moest het toch echt gebeuren. En de Notaris zij ook anders een samenlevingscontract en een testament maar toch hebben we gekozen voor geregistreerd partnerschap!

Elise: Wij gaan voor geregistreerd partnerschap.. Verschilt niet veel van trouwen ;)
    Zal het daar avn zijn? Ik denk ook dat Sidney merkt dat ik niet zo lekker in m'n vel zit.. December is altijd een rot maand.. Maar goed, m'n moeder heeft een kerstboom gezet (speciaal voor de kleintjes) dus als zij het kan, kan ik het ook :)

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Mamalijntje dat moet heel spannend geweest zijn voor jullie.........

Elise ja Tess is 11 dagen te vroeg en totaal onverwachts geboren (was uitgerekend 7 jan) en nooit last van voorweeen oid gehad gewoon mijn water brak om half 2 s'nachts al gauw lichte weeen om 11 uur in de ochtend naar het ziekenhuis en om kwart voor 2 werd mijn meisje geboren................

Joyce spannend geregistreed partnerschap!!!
    Ene veel plezier met opruimen ik moet ook aan de slag!!

Zo het eerste pupje heeft het nest verlaten kleine Guusje is nu met haar baasjes mee en Tess is weer verwend met een heel leuk stel van Name it...............

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Pittig of niet Journey? Je weet dat de pups weggaan maar lijkt me toch altijd een moeilijk moment! En tess weer mooie kleertjes! Leuk hoor.

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Aaah dat lijkt me wel moeilijk hoor Journey of valt dat mee?

17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Buggy ik heb de Chicco liteway bloom (roze natuurlijk) hier bevalt ie wel zekunnen er lekker plat in en we hebben hem zelfs mee op vakantie gehad omdat de buggaboo er niet in pastte

18. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    is niet leuk maar het scheelt dat er eentje gaat blijven............

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ja is niet leuk je hebt er toch bijna 8 weken al je ziel en zaligheid in gelegd en je hebt ze geholpen geboren te worden maar ja ze zijn er nu ook wel aan toe om gewoon opgevoed te woden en ja ik kan geen 5 pups opvoeden.........

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hahha.. Dan heb je een huis vol puppie's! Maar goed, als ze maar een goed plekje hebben toch?

Nou ik zal aan de slag.. Damn.. Zie er echt tegen op!

Deel Deze Pagina