Ja het is moeilijk.. Als je ook ziet hoe het er hier uit ziet.. Damn.. Maar ik heb m'n werkdoeken al in de droger zitten, dus die zijn net klaar uit de wasmachine.. De box heb ik schoonkleed in en speelgoed uitgezocht.. Nu moet ik straks donkere was draaien want ze moet haar leging morgen aan bij har kerst jurkje Ik heb me toch een waslijst om te gaan doen vandaag..
Hai allemaal Nou heb even wat tjd gevonden,heb gisteren met veel pijn aan mijn kaak in bed gelegen dammmmmm wat deed dat zeer,vroeg om verdoving maar dan moest ik 12 tot 14 spuiten hebben dat zag ik niet zo zitten,dus maar zonder gedaan,maar lag soms echt bijna te janken in die stoel,en dan ga je met pijn naar huis en je voelt je al klote voor die kerstdagen en dan zit je alleen maar te janken in je nest:x Maar goed we gaan er toch maar proberen gezellige dagen van te maken,in ieder geval voor de kids. ----------------------------------------------------------------- Joyce........Vermoeiend he als je zo'n lange lijst hebt,ik heb de mijne bijna af,maar als die af is kan je weer opnieuw beginnen,blehhhhhh. He meis gefeliciteerd wat leuk zeg,laat ons wel weten wanneer het grote feest is hahaha. --------------------------------------------------------------- Journey.......Meid veel sterkte met je pups wegdoen,het is en blijft heel moeilijk,maar goed als ze een goed huisje hebben komt het zkeer goed,maar meis er zullen wel wat traantjes gaan vallen,dikke knuff voor je. -------------------------------------------------------------- Patricia..........Ik wil jou een hele dikke knuf geven meid,ik weet dat je je niet echt happy voelt en dat is gewoon klote met de feestdagen,weet er alles van,weet dat we er voor je zijn,en dat je altijd mag bellen,dat weet je al heb je al gesproken maar toch he. ---------------------------------------------------------------
Oh bah.. Pijn in je mond is echt niet lekker.. Ik wet het nog van toen ik een wortelontsteking had.. Sterkte d'r mee!
Journey..........Ow zondag is je meisje alweer jarig zeg wat gaat het toch hard,ook alweer 1 jaar,mocht ik niet meer online komen,denk het wel wil ik je alvast heel veel plezier wensen. Ja voor je het doorhebt zijn ze zo snel boven,wij hadden hier al hekjes dus dat scheekt,maar wij moeten er nog wel 1 naar de zolder trap toe. ---------------------------------------------------------- Mamalintje.........Ow dat is voor jou ook emotioneel als je er zo aan terug denkt of niet meid,en toen bleef die kleine donderstaan nog bijna een maandje extra zitten ------------------------------------------------------- Joyce........Ik heb al een hoop verschillende buggies gehad,ik vind de zapp het fijnste het is alleen een nadeel ze kunnen dus niet plat,ze zijn super om mee te nemen op de fiets maar als ze in slaap vallen zitten ze dus recht dus hebben we toch een andere erbij gehaad,de mijne is nu van coolstra,en in het begin was hij superfijn,maar krijgt nu ook zijn mankementen,maar goed hij is nu 2 jaar oud en ja ik vind dat je er wel wat langer mee kan doen maar goed,misschien ligt het er ook aan dat wij de wielen niet bij houden,hij is ook fijn op de fiets,en ze hebben ze ook in hele mooi meiden kleuren,en hij is niet zo overdreven duur vind ik dan. ---------------------------------------------------------- Elise............Klopt het was een gekkenhuis in de winkels vandaag,al vanochtend heel vroeg was het overal een bende,ik ging met noël om 8.45 naar de kapper en stonden er dikke rijen voor de super,balen want wij moesten er vleeswaren van hebben ;(
Journey en joyce bedankt,gelukkig is het nu wel weg aan het zakken,het was gisteren echt een hoop gebond en gezeur,nu is het gewoon als ik wat drink of iets warms eet ik hoop dat dat snel weg is,maar goed slik gewoon nog eventjes wat pilletjes.
zooo pfff ik heb het huis schoon ! en alles was weg ge streken heerlijk en dat terwel we niet eens visite krijgen hahaha maar goed wil het zelf gewoon fris hebben he . Ah rayntje heeft me vandaag toch een goede dag zeg , hij was zooo lief aan het spelen met een lege schoenendoos en heeft zelfs iets van 10 hapjes fruit gehad banaan en kiwi (das heel wat aangezien hij al weken geen fruit wil ) en nu slaapt ie weer heerlijk hoop dat het nagevolg is van de melk minderen (denk het wel ) dan is het echt heel duidelijk voor ons
Ga zo afsluiten mijn ouders komen zo Fonduen, wil iedereen een hele fijne kerstavond wensen en een hele mooie 1e kerst voor (bijna) al onze kleintjes................ Ik kom tussendoor nog weleens bijlezen mar meekletsen zal denk ik moeilijk worden...............
Jij ook Journey en mocht ik voor Tess d'r verjaardag hier niet meer zijn.. Een hele fijne verjaardag!!
Nou mama's ook ik kom jullie een fijne kerst wensen.. ik ga nu de pc afsluiten.. Pan en schotels bij elkaar zoeken voor schoonmoeder en dan klaar zetten. Ik heb m'n best gedaan voor vandaag, ik zie door de troep geen uitweg meer..Maar liefje zou het verder doen.. Dan sidney die huilt bij elke beweging die ik maak! Pff, zit ze op schoot geeft ze zelf aan op de grond te willen zet ik haar neer is het brullen! zo gaat het de hele dag door, heb dr wel in de box gezet (zit ze nooit meer in eigenlijk) want ik trek het even niet hoor.. Over 5 minuutjes is m'n liefje klaar met werken en dan gaan we nog even naar babywinkel hier in de stad.. Dus ik zorg dat ik dan klaar sta
Hey lieve meiden, @ Deronasy: met Joshua gaat het redelijk. Vind het wel lullig van Roelof dat hij is blijven liggen en jij er weer uit moest meid... @ schoenmaatje: jeetje, dan heeft Joshua wel kleine voetjes zeg... Joshua heeft nog steeds maat 17... @ Seth: arm meisje... zijn de tandjes al door? @ Romaira: ow wat fijn meid. Hoop dat je snel bij de kinderarts terecht kan. Jezus meid, wat een onbeschoft mens zeg!!!!! Ik zou daar echt een klacht over indienen. Dit kan echt niet. Wat super dat het nu beter gaat meid!!! @ Tacha: aaaaaah, zie haar al helemaal liggen kijken naar de sterretjes. Wat super dat het zo goed bij de gastouder ging meid!!! Och meid, en? Was ze te zwaar? Of hadden ze nu niets te zeuren? @ Patrieske: wat fijn dat het met Jaimy weer beter gaat en dat jullie beiden weer de oude zijn. Ow lieve meid, krijg gewoon een brok in de keel van je lieve berichtje. Jij ook heel veel sterkte deze dagen meid en jij ook gewoon bellen als je het niet zit zitten he? Dikke knuffel terug. @ Goofychick: wat super dat hij gisteren heeft doorgeslapen zeg!!!! Ben benieuwd of de tandjes snel door zullen komen. @ Sanne85: 4 januari moet Joshua naar de astmaverpleegkundige. Dus ben erg benieuwd wat ons te wachten staat. Ze gaat in iedergeval kijken of de pufjes werken bij Joshua... Jeetje meid, kinderepileptie... Dat is me wat zeg... Ik heb het ook gehad en een voordeel daarvan is, dat hij er overheen kan groeien. Sterkte meid. Ow tot max. 5 jaar? (was het van mij vast geen kinderepileptie) Bij mij is het ontdekt toen ik in groep 8 zat en bij mij heeft het geduurd tot en met mijn BBL opleiding (een jaar of 17).... @ Jessica: hahaha, ja geweldig is dat he, als ze zo doen met de handjes. @ Mamalijntje: hoe was het bij de huisarts? @ Journey: jeetje, al halverwege de trap!!!! Snelle dame, hihihiih. Dan word het inderdaad tijd voor traphekjes. Hier hangen ze al @ Joyce: wij hebben een Mutsy Spider. Ow meid gefeliciteerd zeg!!!! @ boodschappen: ik ben zoooooooo blij dat wij gisteren zijn gegaan.... Hier gaat het met Joshua redelijk. Eten is nog steeds niet je van het, maargoed.... Zelf ben ik niet lekker. Ben aan de race sinds vanmorgen. Vreselijk. zometeen maar weer even een diareeremmer innemen en een paracetamol. Straks komen mijn ouders en dan hebben we een heerlijke gezellige avond. Voor nu: IEDEREEN HELE FIJNE KERSTDAGEN. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Zo hehe ben nu pas thuis!!! Bij de dokter zo klaar!! Schrok wel even want ik kreeg flink op mijn kop omdat ik hoestdrank had gegeven... Maar heb nu eentje die echt mag. Moest alleen 3 kwartier in de rij staan bij de apotheek
Wij zijn super trots op Serenity. We waren wat aan de late kant. Serenity had d'r eigen weer eens onder gepoept dus moest helemaal verschoont worden op het moment dat we weg wilden gaan. Maar we waren als 1e aan de beurd. We kwamen en gingen hihi. Even snel omkleden, zetpil (wat trouwens een 500 mg was, schrok me rot ) en naar beneden. Mannetje mocht niet mee en moest boven blijven. We hoefden beneden ook niet lang te wachten. Eenmaal op de OK nam ik d'r op schoot en kreeg ze een kapje. Ze zat te zwaaien naar de artsen en te kletsen. En werd even boos omdat ze er klaar mee was, maar verder geen protest. Wat een opluchting is dat zeg. Gaan raar gedraai met d'r ogen of stuipjes waar ze je van te voren voor waarschuwen. Wel was ze helemaal gespannen, d'r voetjes stonden krom. Ik werd naar de verkoeverkamer gebracht en mocht daar wachten. Na 5 minuten kwam ze alweer terug. Klaar!! Zo snel! Het wakker worden deed ze iets langer over. Maar eenmaal wakker wilde ze zitten en naar mama toe, maar niet huilen. Ook waarschuwde ze me hier dat ze kon huilen en slap was, niet zelf kon zitten enz. Maar mevrouw zwaaide weer naar iedereen en pakte alle spullen die op bed lagen. Ze kon dus al snel weer terug naar de kinderafdeling. Daar moesten we nog een uurtje blijven. Serenity was dat al snel zat want mevrouw had honger. alf 6 in de ochtend (eigelijk nog nacht) heeft ze pap gehad en om 12 uur werd ze geholpen. Dus ze was niet zo blij vand e honger. Bij thuis komst heeft ze een half potje fruit gehad en een broodje. Nu huilt ze een beetje in d'r box dus ga even kijken.
@ Jessica: jeetje wat een supergirl heb jij zeg!!!!! WAT HEEFT ZE HET GOED GEDAAN ZEG!!!! Je mag met recht trots op haar zijn. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Jessica: wat een kanjer is Serenity zeg! Nu kan je opgelucht genieten van haar eerste Kerst! Patrieske: heel veel beterschap meis! Journey: alvast heel veel plezier op Tess haar verjaardag en een dikke verjaardagsknuffel voor je meisje! (denk niet dat ik voor die tijd nog online ben) All: ik wil jullie even allemaal hele fijne kerstdagen wensen. Zo bijzonder; de eerste keer met onze kleintjes erbij! Blijf het een raar idee vinden dat Luca vorig jaar om deze tijd nog bij mij in mijn buik zat... Ik ga afsluiten en genieten van de feestdagen met mijn gezinnetje!