Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jessica wat een kanjer zeg!!!! Wat een opluchting voor jullie!

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Jessica wat een kanher die Serenity..............

Fondue was gezellig vriendlief gaat zo werken en ik lekker naar mijn bedje

3. Seth

Seth Niet meer actief

Zei ik toch dat het mee zou vallen.....:p
    en fijn te horen dat ik gelijk had....:D

Oortjes hebben ze meestal niet zo'n last van... (keel is erger;))
    tja hangerig nog van de narcose... maar dan meer door vermoeidheid....

zo dat hebben jullie iig achter de rug....:)

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    morgen meiden

oh wat een nacht zeg !
    wij wilde vroeg naar bed omdat roy om 5 uur moest beginnen vannacht en ik ook een drukke ochtend heb . OM 23 uuur werd rayn wakkker en wilde niet meer terug in bed alleen maar bij mij liggen zodra ik een poging deed om hem terug te leggen was het krijsen . Heb andrehalf uur met hem op de bank liggen dommelen en toen toch maar besloten wat melk te geven en hopen dat ie daarop zou slapen , gelukkig deed ie dat ook . Tot 4 uur vannacht toen was ie klaar wakker ! dus mama ook heb af en toe nog wat liggen dommelen maar voornamelijk wakker geweest !

ga strax lekker naar me ouders toe maar nu eerst douche en een ontbijtje maken voor rayn en mij :D

fijne kerstdagen allemaal !

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier ook weer een behoorlijke rot nacht, Met voeding geeindigd. Om gek van te worden..

Ik had gisteren twee breezers gedronken. Drink bijna nooit meer dus een fikse kater vanacht/vanmorgen. Heel apart

Meiden fijne dag allemaal. Wij gaan straks door de sneeuw ploeteren naar Leeuwarden toe.

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Romairo jemig hier ook een onrustige nacht gehad hoor...........

Tess en ik gaan zo ook aan ons kerstontbijt, vriendlief ligt op bed laatste nacht gehad ne die heeft nu lekker vrij tot woensdag.

Fijne dag allemaal!!!

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    MamavanJ: Ja hier nu denk ik maat 17.. Of misschien wel 18..
    Ja die vind ik ook mooi. Had er een roze hier in de buurt op marktplaats zien staan.. Alleen die kan niet mee op de fiets, en ik heb liever nieuw :D

Jessica: Wat een grote meid! Ook fijn voor jullie dat ze zich zo 'groot' heeft gehouden..

Mamalijntje: Gezellig.. Ben je weer in de buurt :) Veel plezier meid!

Nacht: Nou ik kan me tegen woordig ook aansluiten bij de wakkere club.. Komt wel weer goed.. Vannacht een uur niet geslapen!

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Merry Christmas

het sneeuwt hier!

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hier regent en de 20cm sneeuw is nu slush puppy geworden en daar moest ik net doorheen lopen..............grrrrrrrrrr

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Lieve meiden, beetje laat maar toch bij deze: hele fijne kerstdagen!!!
    Hier was het vanochtend spekglad... was wel eng om eruit te gaan maar het is ons gelukt, heelhuids overgekomen. Vanmiddag gaan we weer... hoop dta het dna met de gladheid meevalt.... nu hier iets tussen sneeuw en hagel en ijzel in wat er naar beneden valt... tssss

Verder niet veel nieuws, wilde wél nog even Serenity dikke knuf geven, man wat ben jij een knapperd zeg! Zo stoer!!!
    Wees jij maar lekker trots op je meissie Jessica! Echt super fijn dat alles zo goed ging en jullie dame het zo goed deed!!!

11. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Hele fijne kerst voor jullie allemaal van nona en haar mama!
    Drukke dagen hier, dus kan maar even langskomen. Gisteren kerstavond bij mijn papa, straks naar schoonvader. Nona's kiezen komen nu echt door en ze is heel jengelig en heeft pijn :( Gisteren heeft ze voor het eerst bijna 30 seconden zonder steun gestaan!!! Zo cool!

Ik hoop dat jullie allemaal een super kerst en eindejaar hebben! Moet nu al gaan nona huilt weer :(
    Liefs!

12. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Oja nog even verslag van CB:

Nona weegt 11kg, is 78cm!! ze is dus enorm in lengte gegroeid en is nu groter dan het gemiddelde! Haar gewicht is gestabiliseerd dus gelukkig! Haar milt was weer oke!! Alles goed in orde, de vaccins mag ze later krijgen want die van 12m is vrij zwaar zeiden ze dus daar zal ze wel ziek van worden.. 13 januari mag ze even langs.

Joyce: Wauw wat heeft serenity het goed gedaan! Je bent vast zooo trots!

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tacha wow nona is ook lang, Tess was in november 80cm en 12,5kg...........

Nettie hier ook spekglad, als vriendliefstraks wakker wordt gaan we naar mijn ouders wordt voorzichtig aan doen...........

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Tacha: Wat is Nona een grote meid! Hier is het 69 cm. En dan ook nog omdat 'nou het moet maar'.. Ze hebben vast de vorige keren verkeerd gemeten.. Damn.. Maar goed.. Gaat dus prima met Nona! En al alleen gaan staan, knap hoor.. Go Nona Go Nona!

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ben even de foto's van bij m'n moeder op de pc aan het zetten.. En liefje haalt nu m'n zusje op en geeft de katten van m'n oom en tante eten.. Dus we hoeven er straks niet meer uit, ja om m'n zusje weg te brengen..

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo net lekker bij mijn ouders wezen gourmetten was heerlijk nu lekker thuis en Tess op bed gaan vanavond maar een boring fil kijken..............

17. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hey Meiden!

Pfff wat een nachten hebben wij achter de rug... Sven krijgt een kies... koorts, huilen, gillen zelfs!... Nu 'verslaafd' aan de zetpillen.
    Daar wordt hij gelukkig ook wat slaperig van.
    Ook maar even de vlag uit hangen: Sven staat LOS!
    Ik was afgelopen woensdag op het cb met hem ( 80 cm, 5 cm gegroeid :$ , en 11,5 kilo ), kennis maken met de nieuwe wijkverpleegkundige en gelijk de ontwikkelingslijst even doornemen. Sven was heerlijk aan het rondkruipen en spelen. Zegt de wijkverplk: Ik zie dat sven ook los kan staan? Hoe lang doet hij dat al??
    :( Sven los staan??????? :( Ja dus! :D:D Meneer stond met twee blokjes in zijn handjes, handjes in de lucht en trots kijken! :D
    En nu heeft hij het door. Het los staan gebeurd nog wel veilig hoor, dus wel met een randje in de buurt zodat hij snel weer wat kan vast pakken, steeds weer een aantal seconden langer. Erg leuk om te zien!

Nou de cadeautjes zijn uitgepakt, heerlijk familiediner gehad, alles opgeruimd ( das iets minder hihi ), Sven op bed met een pcm-subje....

Moe maar voldaan!
    Morgen nog een kerstdag. Heerlijk hoor om zo voor het eerst kerst te vieren! Genieten, genieten en genieten... en dan nog bang zijn dat je wat mist.... ;);)

Dikke knuffels!

18. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Ik las dat het inmiddels al weer ietsje beter ging.
    Maar om nog even te reageren. Zorg er altijd voor dat je kindje genoeg ijzer binnen krijgt. Geef bruin brood ( niet te donker kan hun darmstelstel niet aan ), smeer boter op brood, eet vlees of een vleesvervanger ( soja o.i.d) , vis en eet voldoende groente. Er wordt altijd bij ons geadviseerd als kids lange tijd slap zijn en niet voldoende ijzer opnemen om ook fruit of een vit.c supplement bij je brood maaltijd te nemen of warme maaltijd. Vitamine C zorgt namelijk voor een goede opname van het ijzer. Laat je kindje lekker slapen als het wil slapen, het lichaam moet beter worden en dat kost energie. Je moet alarm slaan als je kindje echt niet meer wakker word en bij wijze van spreke in je armen continu wegzakt. Koorts en diarree bij kleine kinderen ( onder de 3 jaar ) mag zeker NIET langer duren dan 3 dagen. Diarree en Overgeven geeft kans op uitdrogen, zorg voor voldoende vocht opname. Niet dwingen maar aanbieden. Als ze echt dorst krijgen gaan ze heus weer drinken. Het word een anderverhaal als het aangeboden vocht / voedsel er binnen 10 minuten uit komt. Indien dit meerdere malen per dag voorkomt zou ik een lijst bijhouden met wat je kindje krijgt en hoesnel het er weer uit gespuugd wordt. Zo heb je bewijs. Houdt op zo'n dag ook continu contact met je Huisarts! Luiers moeten Nat blijven. Geen natte luiers is alarm slaan! En .... dit heb je niet van mij.... maar het werkt wel.... soms moet je ook wel eens een beetje overdrijven..... het is niet anders.... kids worden soms veel te snel naar huis toe gestuurd met het advies, kijk het maar aan en ziek maar uit....
    Onthou een kind hoef niet persé ziek te ogen. Jij kent je kind en jij weet wat normaal voor hem is. Hou je poot stijf!

Liefs en hopen dat het nu in stijgende lijn beter gaat!!!

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    conclusie voor mij is dat ik het al die tijd wel goed heb gedaan maar gewoon werd tegen gewerkt door de HA want begin nov. stons ik al met rayn bij de HA omdat ie te lang diarree had. en sinds dien ben ik dus al bezig kan je nagaan .
    Wel grappig sinds eergister heb ik een dagboekje bij gehouden vanaf het bloedprikken ...van alles wat gezegd is tot wat rayn eet drinkt en slaapt , gewoon ook voor mezelf omdat ik het anders vergeet .
    Idd het gaat ietsje beter maar voornamelijk omdat ie geen diarree meer heeft en al 2 dagen niet heeft over gegeven wel is ie nog steeds erg hangerig .
    dank je voor je antwoord echt zeker een bevestiging dat ik het als moeder wel goed heb gedaan en goed heb aangevoeld.

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Goedemorgen!

2e kerstdag gaat van start.. Nou ja, hier liggen er nog 2 op bed.. we hebben gister met z'n 4'en gegourmet (m'n zusje was er ook bij) en dat was wel gezellig, m'n moeder wilde niet mee dus die hebben we over gebleven vlees gebracht ;)

Oh man wat kan ik toch gek worden van de vent van mij.. Zeg ik PAARSE FLES, komt ie aan met een ROZE! Zeg ik er wat van kijkt 'ie alleen heel dom.. Vraag ik 'm iets te doen.. Gebeurd gewoon niet, vertel ik hem een verhaal dan luisterd hij gewoon niet! En gister met die flessen was ik het zat.. Maar ik moest maar even normaal doen.. Dus dat was zeer gezellig, ik ben maar op bed gegaan..

Deel Deze Pagina