hahaha ja die stomme mannen ook altijd , ik ken het ! als ik hier vraag kan je me even dat groene kopje aan geven dan vraagt ie : welk groene kopje ? uhm zie je der nog meer staan dan ?? kerels !!! wel fijn dat jullie lekker gegeten hebben en dat dat wel leuk was , wat gaan jullie vandaag doen ?
gister hebben we hier wel een leuke dag gehad ,bij mijn ouders geweest wel erg jammer dat roy gister maar ook vandaag tot 3 uur moet werken dus hij is er niet voor half 4 . Vandaag gaan we eten bij roy zijn ouders , dus ik ga daar na 1 uur naar toe en dan komt roy ook meteen na zijn werk na daar. ga nu ff beetje opruimen hierzo ff lekker lantefanten lekker rustig aan doen fijne dag allemaal vandaag
Goede morgen meiden sorry al een paar dagen niet geweest,maja ik had het al gezegd dat Roelof nu ook vakantie heeft . ik heb nog wat leuks,Sylvano zegt sinds een paar dagen Mama ,en als ik nu binnen kom is het Mama,Mamamama hihihi, Hoe gaat het met jullie????
Hier is gisteren onze geplande dag niet doorgegaan. Ik dacht dat ik een kater had maar het bleek het begin van een Migrainne aanval geweest te zijn. Vlak voor we weggingen klapte ik in elkaar.. Nog nooit zo;n erge aanval gehad. Ik ben naar bed gegaan en gisteren avond kwam ik eindelijk weer eruit... Maar goed vandaag maken we er een extra leuke dag van! Liefs
@deronasy, nee is het ook niet maar ik weet niet beter is altijd al zo geweest ! Sommige beroepen werk je alle dagen van het jaar he. @mamalijntje, jemig zeg das heftig zo'n aanval jammer joh van jullie dag ! waren jullie van plan om naar familie te gaan ? kan je dat niet vandaag doen dan ? hier slaapt mannetje nog steeds heb net ff wat in huis gedaan , als rayntje wakker is gaan we broodje eten (of een pannekoek bedenk ik me nu net ) en dan naar me schoonouders
Hai Zo er zitten al 2 dagen op,ben blij als die hangdagen weer over zijn,wel leuk gehad maar je word zo lam van dat zitten en hangen bij elkaar,en die kleintjes die vinden er ook helemaal niks aan,want bij een ander moeten ze zichzelf maar zien te vermaken natuurlijk,vandaag nog 1 dag naar mijn ouders en dan zit het erop dan kunnen we weer lekker verder gaan,wat leuke dingen gaan doen,maandag nog naar mijn petekindje zijn kadootje afgeven en mijn vader is dan jarig en dan moet ik dinsdag weer naar de mondhyganiste toe,voor mijn 2 de behandeling,us dan weet ik weer dat ik veel pijn zal hebben:x. Woensdag en donderdag alle boodschappen gaan doen,want oud en nieuw is hier,noel zijn grote neef blijft hier dan slapen en dan kunnen zijn ouders op stap,hoop dat ze het goed doen samen,want zo zijn het grote vrienden en zo moet je ze uit elkaar halen met ruzie maken ---------------------------------------------------------------- mamalijntje............Jeetje meid dat je zo'n zware aanval hebt gehad dat is niet niks zeg,gelukkig was wel je man thuis dat hij jaimie kon overnemen,hoe gaat het nu met je meid? ------------------------------------------------------------- Romaira.........Goed dat je zelf alles nu op schrijft en bij houd,en ook wat er word gezegd,dat is een goed idee van je geweest. Maar het gaat nu weer goed met je manneke dan,in ieder geval wat beterder? -------------------------------------------------------------- Deronasy............Ja hier hetzelfde Mart is ook thuis dus zit ook niet zoveel achter de pc,en ben nooit zelf echt met kerst in mijn hum,dus echt gezellig ben ik niet,dus dan kom ik liever niet dan alleen maar te zitten dip schrijven,het is tenslotte kerst he Wat leuk dat hij dat zegt,ik wil ook,stuur hem even langs dat jaimy het kan leren hahahah. Wat zul jij trots zijn -------------------------------------------------------------- Joyce..........Breek me de bek niet open meid,hier ook zo 1 ,en altijd ook achteraf zeggen,heb je dat gevraagd,heb je dat gezegd,ja hallo je zei toch ja doe ik,dammmmmm en dan moet je weer boos worden en dan kan het allemaal ineens. -------------------------------------------------------------- Sanne...........Hahahha wat een uitslover zeg jou manneke daar op het cb hahaha,wel leuk dat hij het nu ook thuis blijft doen,jaimy doet het ook zoals sven het doet en hij wil wel loslopen maar gooit zich dan gewoon naar voren,dat vind ik wel erg eng hoor. veel plezier vandaag nog
Tacha..........Wat goed dat nona zolang heeft los gestaan,het word al een super meidje En wat lekker van der lengte en gewicht zeg. ------------------------------------------------------------- Over de entingen,wij zijn dus opgeroepen voor 5 janu en dan gaan ze iedereen weer tegelijk prikken dus eigenlijk zoals de mc pik,nou ik ga dus maandag bellen dat jaimy gewoon apart kan komen,dat hij eerst even word nagekeken en niet dat hij daalijk weer van de stress zo'n bloeding krijgt,ik weet niet misschien door al het huilen van de kinderen en zo,dat alles bij elkaar,ik zal dat wel even vragen hoe en wat
Patricia......ja jaimy is echt weer helemaal de oude,hij slaapt zelfs langer uit hahaha. Dat weet ik lieverd. Hoe gaat het met jullie,jij was zelf ook niet lekker zoals ik het las? ---------------------------------------------------------- Mamalijntje...Hoe gaat het met jou manneke,las iets over een hoestdrankje,dus vermoed dat hij ook niet lekker was,is? ---------------------------------------------------------- Jessica.........Wauw wat heb jij een stoer meisje zeg,wat heeft ze het goed gedaan,hoe gaat het nu met der en met jou,want het is niet niks he als je je meisje in de OK moet laten. --------------------------------------------------------- Elise........Jij ook hele fijne dagen meid. -------------------------------------------------------- Journey........Meid morgen is je meisje jarig ow wat spannend he die eerste verjaardag ------------------------------------------------------------
Patrieske hopelijk heb je de 2e keer niet zoveel pijn ervan. Nooit leuk om daar pijn te hebben. Jamie gaat goed alleen hoest zichzelf steeds wakker. Vandaar de hoestdrank.
Mamalijntje. Wat goed van hem zeg,zat met een big smile te kijken wat een schattie hahaha. Nee we zullen wel zien,ik moet toch een disndag dus ja moet maar even doorbijten,er zijn ergere dingen natuurlijk,en wie mooi wil zijn moet pijn lijden
@Deronasy, leuk he die woordjes! @Romairo, lees heel vlug dat je kleine man nog niet lekker is??? Verder hier niet alles teruggelezen.......hier even melden dat ik zooooo MEGA TROTS ben op mijn manneke. Heel verhaal maar bovenstaande om het samen te vatten....hihihi. En oh wat vond ik het bijzonder om nu ook met ons kleintje bij het familie kerstdiner te zitten, vorig jaar waren er drie nu vier kinderen..... *zwijmel*
@Journey lees net in de vlugheid dat je kleine meis morgen jarig is.......jeeee.......spannend hoor en ook best een beetje emo, althans dat zal het voor mij wel zijn. Morgen ben ik er niet, reis af om de verjaardag van Valentijn te vieren, dus bijdeze al GEFELICITEERD.....geniet ze!!!
@ GOOFY nee t gaat nog steed niet echt goed met rayn , de diarree en overgeven zijn wel over maar hij eet nog steeds erg weinig en is heel hangerig dus hij is nog lang niet de oude .
oh chips vergeet ik je nog veel plezier te wensen morgen bij valentijn ! feliciteer je hem ook van ons ?
Zo wij hebben ook heerlijke dagen gehad meisje ligt nu moe en voldaan op bed, en papa en mama hebben de kamer versierd.......... Best wel een beetje raar dat over een paar uur een jaar geleden mijn water brak en al gauwde weeen op gang kamen en ja ik wordt er ook best wel een beetje emo van als ik nu naar mijn meisje kijkt denk wow wat is dit jaar hard gegaan en van en hulpeloos wezentje vieren we nu haar 1ste verjaardag................... Goofychick, vieren ze Valentijn zijn verjaardag ook morgen, geef hem een knuffel!!! Patrieske ik mag ook apart komen voor de enting ze hadden een datum geprikt op dinsdag en dan werk ik altijd dus ik mag donderdag na het inloopspreekuur komen...........