Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Tess van harte met je 1e verjaardag meid.. En dat je maar een hele grote meid mag worden!!

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo ik heb gelezen, maar geen reacties verder.. Ik kwam die van Romaira tegen toen ik terug kwam op de pagina.. Vandaar :)

Hier is alles prima! We hebben voor de katten van oom en tante gezorgt, alleen moet de bak nog verschoont en ze komen vandaag thuis.. Gister was het wat te laat om dat nog te gaan doen aangezien het meisje moe was..

Dus ik ga nu, mijn 2 spetters wekken en dan fles enz. anders staan m'n oom en tante in eens voor de deur en zijn wij d'r.. Ach dan zeg ik, nu al? Dacht morgen pas! Want dat dacht ik eerst ook ;)

3. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Het gaat super met Serenity. Alsof er nooit iets gebeurd is ;)

4. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Journey: Van harte met de 1e verjaardag van Tess.
    Hoera Tess 1 jaar

Jaja de verjaardagen komen steeds dichterbij. Valentijn is morgen jarig toch?

Hier vroeg wakker. Gelukkig wel de nacht door geslapen, maar na half 7 wil Serenity niet meer slapen. :)

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @jessica wat fijn te lezen dat het super gaat met Serenity

wij hebben eerste kerstdag gezellig thuis met mijn vader gegourmet,en gisteren zijn we bij mijn schoonpaps geweest en daar hebben wij chinees gegeten, we hebben leuke dagen gehad

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

leuke kerstdagen gehad?
    Ik heb superdagen gehad, maar ben weer aan de race, net als donderdag...
    Ik ben dus niet helemaal lekker, dus probeer te reageren op wat ik onthouden heb.

@ Tacha: wat goed van Nona zeg!!!! Ooooow wat super doet Nona het zeg.

@ Sanne: wat goed dat Sven los staat zeg!!!!!! hahahaha, grappig dat hij dat ineens bij het CB deed zeg!!!!!

@ Patrieske: hoe heb jij de kerstdagen beleefd dit jaar lieverd?
    Ow, wat fijn dat hij weer de oude is en zelfs langer uit slaapt. HIHIHIHIHI.
    Hier gaat het goed, maar ben inderdaad niet lekker. Nog steeds niet. 1e kerstdag is het goed gegaan en gisteren ook wel, tot aan gisterenavond en nu ben ik weer aan de race...

@ Mamalijntje: wat super van Jamie zeg!!!!
    Wat een superfilmpje.

@ KV: VAN HARTE GEFELICITEERD MET VALENTIJN MEID!!!!

@ Journey: Gefeliciteerd met Tess haar verjaardag meid. 1 Jaar alweer. Sjonge wat gaat de tijd hard!!!!!

Hier doet Joshua op de boze bolletjes. Zoooooooooooooooo grappig. En Joshua wil nu zelf zijn broodje eten. HIHIHIHIHI. Anders wil hij zijn brood niet eten, dus we zijn weer een fase verder....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    wat een rust hier zeg :)

patrieske dank je voor je PBtje lief van je , heb je ook geantwoord :D

@1 jaar verjaardag pffff wat gaat het allemaal snel he zo cliche maar ook zo waar allemaal ! Ik ben hier ook langzaam aan een beetje aan het denken wat ik wil gaan doen allemaal , maar voornamelijk zal het afhangen of rayn een (melk) allergie heeft anders houd een taart voor hem zelf al op natuurlijk :( maar goed nog even niet op de zaken vooruit lopen .

@ rayn ,
    na dat hij 3 dagen geen diarree heeft gehad is het vandaag weer kl*te vandaag al weer 2 diarre luiers gehad :S

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Romaira aaah wat zielig dat hij erzoveel last van heeft

9. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Hallo lady's!

ik kom even spieken hoe het hier is.
    Als eerste:

Hoera!! gefeliciteerd Tess! 1 jaar!!

Journey: ja de halve supermarkt leeg gekocht haha, ik zie het voor me. hoop dat je een heerlijke dag hebt, wat een mijlpaal! gefeliciteerd.

Serenity: Wat knap dat jij je zo stoer had gedragen zeg, en bijna niet gehuild! wat zal jou mama trots op jou zijn zeg..
    En morgen netjes uitslapen tot 10 uur he.......

Hier heeeeel ziek geweest. Ik, Julian en manlief die is de dans ontsprongen. waarschijnlijk mexicaanse griep geweest aldus de huisarts maar dat weet je toch niet. Julian had er oorontsteking bij, hij had gisteren zijn laatste dosis antibiotica. Hij reutelt nog wel wat en pakt toch nog naar zijn oortjes. misschien nog 2 dgn ab doorgeven???? staat hier nog in de koeling. wat denken jullie?

Ik ben bezig met een slinger te maken voor Julian's verjaardag 3 januari, moet dus opschieten... leuke stoffen vlaggetjes met ruitjes stipjes en felle kleurtjes. Heb er nog figuurtjes op gemaakt van vilt. Nog 8 vlaggen en dan is het af. hehe, ben er super lang mee bezig geweest.

Met Rigo en mij gaat het weer wat beter, hij voelt zich wat beter en is wat relaxter. dat is fijn, kan eindelijk weer genieten.... Dacht kerstavond van hehe, eindelijk, voel me weer gelukkig.

had wel gek gedroomd, dat ik aan het bevallen was. haha, zal de tijd van het jaar wel zijn!!
    1 jaar na dato...... En de kg's zijn er weer af, op 1 na.

Moet nu echt weer aan de slag, maar hoop snel weer volop mee te kunnen kletsen!

Veel liefs!!

10. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein

Haha, zal vast niet gebeuren. Ze moet morgen trouwens ook naar het kdv, dus het zit er morgen niet in dat ze uitslaapt. ;)

11. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Birthe: Antibiotica is zowiezo een kuur, die moet je afmaken.

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo mijn huisje is helemaal klaar,daalijk nog even de was kamer en de badkamer en dan is alles af,kunnen ze er met oud en nieuw weer een kolera zooi van maken:$,maar goed dat is niet anders dan:p.

Mart is met noël en jaimy naar zijn moeder gegaan en die belde dat ze wilde gaan bowlen maar jaimy heeft daar niets en noel ook niet want ze nemen maar 1 baan en die gleuven blijven open dus dan is dat niks,dus zijn ze naar huis gekomen.

Daalijk bij mijn ouders friet eten:D,en vanavond ga ik even bij kletsen bij mijn vriendin hoor,even wat anders.

--------------------------------------------------------------

Tess.......... Bekijk bijlage 39568 met je 1ste verjaardag lieverd en maak er een leuk feestje van.

---------------------------------------------------------------

Birthe.........Zover ik weet van noel moet je een ab kuur altijd afmaken meid,anders is de kans groot dat ze het terug krijgen.
    Ow gelukkig zijn jullie ook opgeknapt meid.
    Ow die slingers klinken leuk,maak je er foto's van :D
    Fijn om te lezen dat het een stuk beterder tussen jou en Rigo gaat meid.

----------------------------------------------------------

Romaira..Niets te danken meid,daar zijn we voor om elkaar te steunen,en je hebt er weer 1 terug ben iets sneller geworden hahaha.
    Je hebt ook koemelkvrije taarten en anders een cake,dat hebben wij dus ook mat jaimy zijn taart gedaan,en die mevrouw waar wij de taarten hebben laten maken,die heeft soya melk gebruikt voor ons,maar goed ik weet dus niet of rayn een kma heeft of wat anders.
    Beterschap met je manneke meid,vind het erg rot voor jullie.
    Mocht je wat tips willen over de KMA dan hoor ik het ,kwa eten wat er allemaal te krijgen is.

-------------------------------------------------------------

Patricia............Jeetje meid nog aan de race,das minder,sterkte ermee
    Fijn dat je dagen toch fijn zijn geweest.
    Voor mijn kids waren de kerstdagen leuk en daar gaat het om,in de avonden in bed huilde ik mij in slaap vind het zo erg dat mijn meisje er niet bij is,maar goed ook dat zal moeten slijten.
    Ow wat word ie groot al zelf brood eten,snifffff wat gaat het toch hard he

--------------------------------------------------------------

Joyce..Lief dat je voor de poezen hebt gezorgt van je tante

----------------------------------------------------------

Sorry dat ik nog niet op iedereen heb gereageerd heb,maar moeten nu gaan eten

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo wij zijn wezen winkelen. Wilde voor Jamie zijn verjaardag een fiets kopen maar nergens te koop. Belachelijk gewoon.

Maar bij Bart Smit is het Kiekeboe dorp voor de helft van de prijs dus hebben die gehaald en vragen dan aan Opa een fietsje

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ai heel erg veel beterschap! Hier ook een paar weken goed ziek geweest, Een griep..

En mocht je interesse hebben in een leuke bewerking van foto;s van Julian. PB maar eventjes!

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Effe gsuw tussendoor we wachten op de avondploeg gewoon een paar vrienden..........
    Maar Tess heeft een heerlijke dag en is ook heerlijk verwend met heel veel speelgoed waar ze nu ook lekker zoet mee is.........
    Dit jaar is zo ontzettend hard gegaan vorig jaar nog een hulpeloze babyen nu een kleine dreumes

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja Journey het lijkt me een bijzondere dag! Ik kijk er ook erg naar uit!

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Romaira: ow jeetje meid, wat vervelend dat hij alweer diaree heeft zeg... Pfffffffffff.

@ Birthe: ow pff, jeetje meid de Mex. griep...Gelukkig zijn jullie nu weer beter. :)
    Ow wat ben ik benieuwd naar jou slinger zeg!!!!!
    Oooooooooow heerlijk, gelukkig maar meid, dat het weer goed gaat.

@ Patrieske: goed bezig geweest vandaag zeg. Ik niet, moet de 1e was nog aanzetten. Loop een beetje achter de feiten aan...
    Ow wat jammer dat ze de gleuven dan open zouden laten zeg. Ooooeh lekker frietjes. HIHIHIHIHI.
    Dankjewel meid, want dit is echt niet fijn hoor. Bah.
    Ja, gelukkig heb ik er tijdens de kerstdagen zeer weinig last van gehad.
    Kan me voorstellen dat je je in bed in slaap huilde. Maar je meisje is er wel bij hoor, neem dat maar van mij aan.
    Ja, hij wil nu ook al zijn avondeten zelf doen (met hulp van mama of papa).... Gaat idd veel te hard...

@ Mamalijntje: nergens een fiets te koop? Vreemd zeg!!!! Is inderdaad belachelijk.
    Maar wat je wel gekocht hebt klinkt ook heel erg leuk zeg!!!!

@ Journey: ow wat fijn dat Tess zo'n heerlijke dag heeft gehad meid. Ja gaat inderdaad heel hard dit jaar...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

18. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wij zijn weer terug van vakantie :D

Fijne kerst gehad allemaal?

Journey, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Tess!

19. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Patrieske, ik ben helemaal Jaimy's eerste verjaardag vergeten :)
    Alsnog van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Chantalk leuke vakantie gehad??

**

Zo Jamie weg brengen naar het KDV. Op de fiets.. Vind het echt vervelend om te fietsen met Jamie. Het zitje zit gewoon in de weg. Maar moet toch even wennen want vanaf volgende week moet ik 2x in de ochtend Jamie weg brengen voor het werk.

Deel Deze Pagina