Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Chantalk: hoe was je vakantie meid? Hier een goede kerst gehad hoor.

@ Mamalijntje: werkze meid.

Hier een goede nacht gehad.
    Wij vangen 2 poezebeestjes op van een vriendin van mij, die gaat verhuizen, maar deze niet mee mag nemen van de huisbaas.
    Nu zijn we dus nog opzoek naar een vast tehuis voor deze beestjes. Dus mochten jullie iemand weten hoor ik dat graag.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Valentijn van harte met je 1e verjaardag..

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo even een heerlijke cappucino en dan m'n meisje van bed halen, ATWT kijken & GTST en dan een wasje.. En alle andere dingen die vandaag moeten gebeuren er even achter aan.. Dan hebben we dat maar gehad!

Mamavanj: Nou dat had ik met Sidney.. Die wilde geen brood meer eten, tot ik dus ontdekte, zelf doen.. Ja hoor nu gaat het prima :)

Birthe: je moet antibiotica de hele kuur afmaken.. Dus ik zou het gewoon nog geven als je het nog hebt.. Of begreep ik je nou verkeerd ;)

Patrieske: Elke keer sla ik jou over om op te reageren. Terwijl jij wel altijd reageerd!
    Ja doen we altijd als ze op vakantie gaan ofzo, bellen ze van te voren en dan verzorgen wij de poezels.. al was dat makkelijker toen Sidney er nog niet was ;)

Mamalijntje: Oh ik heb kiekeboedorp voor 40 euro gekocht bij de toysXL

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Joyce ook voor haar verjaardag?? Vind het zo;n leuk spul he!

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja heb ik 2e kerstdag nog gekocht. Neefje kreeg het gister ook voor zijn verjaardag.. Wilde eerst kijken hoe het in de smaak zou vallen maar toch maar gekocht.. En schoonzusje vertelde donderdag dat ie maar 40 euro was.. Dus nog even wezen halen :)

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden,
    hier lekker uitgeslapen tot 8,45 kon nog wel langer,maar ik kreeg een ontbijtje op bed zooo lief :D,en ik voel me lekker brak want ben verkouden,en voel me lamlendig maja doen we niks aan hihi

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Valentijn,Gefeliciteerd met jou 1e verjaardag

8. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Valentijn gefeliciteerd!

@patrieske: ja met kerst gezellig bij de opa's en oma's gelogeerd. Wel met een kind dat tanden krijgt, ontstoken ogen heeft en jengelig was, heel gezellig. Viel best mee uiteindelijk, veel aandacht gehad, dus alles ging wel prima.

Vandaag twintig weken echo, dus spannend! Zometeen komt een oppas even op Feya passen, het valt precies in haar slaapje. Dan kunnen man en ik samen gaan, wel zo leuk.

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Lieve Valentijn van harte gefeliciteerd

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    even zeggen dat ik net zelf het ziekenhuis heb gebeld en we kunnen 5 jan met rayn bij de kinderart terecht ! morgen dus een week , valt al met al nog wel mee denk ik .

vind het we spannend hoor !

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Romaira hopelijk komt daar wat uit want zo kan het gewoon niet langer meer!!! Dikke knuf

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamalijntje,mooi gemaakt weer zeg

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mamalijntje: mooi :D

Deronasy: Da's een vroegertje :p

Maika: Wat fijn, dat is nog wel te overzien, of niet?

Vash: Veel plezier!! Spannend weer of niet?

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Jaa vroeg he Joyce hihi :p

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Heerlijk deronasy!!!

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Valentijn hieper de piep hoera gefeliciteerd met je eerste verjaardag..........

Zo wij hebben tot half 11 in bed gelegen en tess heeft nog heerlijk tussen in liggen slapen

Romairo fijn dat je al zo snel er tussen kan

17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Wou trouwens nog even zeggen een verjaardag is vermoeiender dan een bevalling...............

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Nou hier hebben we een goede nacht gehad wel een vroege ochtend maar goed dat is niet anders,bij mijn moeder sliep ie zo lekker uit en hier hoppa zo vroeg wakker hahaha.

Net al mijn boodschappen al gedaan voor deze week,en donderdag even alles halen voor oud en nieuw want dat vieren we hier met zijn allen,zal de overbuurvrouw weer blij mee zijn,ze hebben een berg vuurwerk,en vorig jaar werd ze al gek van Mart laat staan nu van mart en zijn broer en zijn 2 zwagers,dus dat word weer vechten de volgende ochtend:$.

Daalijk nog naar mijn petekindje en dan naar mijn vader die is jarig,en dan vanavond helemaal niks doen hoor.

--------------------------------------------------------

Joyce........Meid dat is niet erg,ik ben makkelijk om overheen te lezen hahaha.
    Moet je ver reizen naar je vrienden toe dan?

---------------------------------------------------------

Valentijn .............. Bekijk bijlage 39733 ,met je eerste verjaardag manneke,hoe is je feestje geweest?

----------------------------------------------------------

Patricia........Lief dat je voor je vriendin een goed huisje aan het zoeken bent,helaas is mijn eigen poesje ziek,en wij willen er geen meer hebben,maar zal eens voor je rondkijken,maar denk niet dat ik iemand weet,sorry.
    Bedankt voor je lieve woorden meid,je bent een schatje

-------------------------------------------------------------

Mamalijntje.......kan hij nog niet achterop dan.als ze goed kunnen zitten en je hebt ene goed zitje voor achterop dan mogen ze dat wel al,ligt geloof ik wel aan het gewicht,noel zat snel bij mij achterop,met 1 jaar geloof ik al,en die was erg licht.
    Volgende week werken meid,wat spannend he,of vind je niet?

-----------------------------------------------------------

Chantalk..............Nog bedankt voor je felicitaties meid,maar jaimy zijn verjaardag is halverwege de dag afgebroken omdat hij naar het zkh moest,hij had hoge koorts en zwarte ontlasting,ze denken dat hij een maagbloedinkje heeft gehad,maar nu is alles weer oke gelukkig.
    Hoe is je vakantie geweest meid?

--------------------------------------------------------------

Journey.....Wat leuk dat ze zo'n leuke dag heeft gehad meid,en dat ze zo verwend is:D

19. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    zo, de kerstdagen zitten erop, heb een beetje bijgelezen, maar niet alles onthouden, sorry!
    Journey: was de verjaardag van Tess geslaagd?
    KleintjeValentijn: gefeliciteerd met je kleine mannetje!
    All: hier eerste kerstdag gegourmet bij mijn schoonouders, ging super. Tweede kerstdag kwam mijn familie eten, was ook erg gezellig. Dus hier een geslaagde kerst! Wel onrustige nachten, maar dat lees ik hier van meer kindjes. Luca is ontzettend verwend; de score: V-Tec loop- en leertrein, Sesamstraat kegelspel, rijdende tractot ala little people, tijgerknuffel, musicalbord (soort keyboard), mobieltje van fisherprice, fisherprice toren met rinkelbal, kerstMickey (van een tante uit Amerika), mijn eerste kerstsok en muts, spencer en broek, pyama, shirtje en een muziekoctopus. En dan is hij volgende week ook nog jarig... Manlief wil al een groter huis kopen om al dat speelgoed in kwijt te kunnen:p...

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo dit was mijn laatste vrije maandag... Nou vrij niet want ik heb alles maar dan ook alles weer schoongemaakt.. We kunnen er weer tegenaan.

Straks Jamie weer op de fiets ophalen.. Die vind het geweldig op de fiets.

Deel Deze Pagina