Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Wij gaan morgen een acterop zitje halen en dan kan ik ook weer fietsen................

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    :eek: gaaf zeg ik wist helemaal niet dat dat al kan ?
    ik vind het nog wel ff lekker voorop heb der zelf geen last van en vind het wel knusjes :D

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ja vanaf 9 maanden maar ik heb 1 keer gefietst met Tess voorop en vind het doodeng, heb ook geen mamafiets

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik vind het ook een ramp. Heb me zadel omlaag moeten doen anders kom ik niet met mijn voeten op de grond (beide) en nu zit ik bijna met mijn knieen in mijn nek te fietsen.. Zo zwaar aan het stuur.

Maar goed heb het overleeft vandaag. Was een heel gedoe maar ging goed.

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ik kan zowieso niet met mijn voeten bij de grod dus vind het gewoon doodeng vandar dat we voor een achterop zitje gaan.............

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oke , handig om te weten :D
    ik heb ook geen mamafiets maar heb er geen moeite mee ligt er ook aan denk ik hoe groot je fiets is en hoe groot jezelf bent .

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

JAAAAA ik ben nog net op tijd.....nog gefeliciteerd met je meissie!!!!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik neem ook geen mamafiets, want we houden er wel van om een eindje te fietsen en dat is best zwaar met een mama fiets......dus hier een stevige fiets met motor standaard.....en iets voor het stuur dat het niet omklapt.
    We wachten tot het voorjaar.....

He mamamakka, jij hebt met Sven ooit eens voor mij gependeld, op een dag na gelijk gehad :)
    Zou jij nog eens voor mij willen pendelen???

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, alles goed hier???? Hier wel. Gisteren Valentijns verjaardag gevierd, jeeee wat vliegt de tijd zeg!
    Kleine boefjes samen zijn het nog steeds bijelkaar......
    Ze zijn samen in bad geweest, echt lachen, Valentijn is echt een clown in bad en daar moest Sven heeeel hard om lachen.

Over twee weken mag ik nog een keer weemoedig doen.....

Verder heel vluchtig soms wat losse opmerkingen terug gelezen maar lukte verder niet (ben ook nog op NOD forum bezig, zie mij banner......)

@Jessica lees ik dat je meid het weer goed doet???

@Patrieske, ik zou je pb-en nog niet gedaan.....ga ik zo doen....

(oh Sven weeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...............TANDEN SUCKS!!!....en vuurwerk ook want hij werd net wat wakker van een keiharde knal terwijl hij heel vast slaapt nou dan weet je het wel)

Ehhhhh fff....verder lezen.....

@Mamalijntje, een fiets??????? Nu al??????

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh hier ook ff een update van Sven, twee weken geleden CB......10510 kg en 78 cm.........is dus een stuk in de hoogte gegaan en minder in kilo's.

11. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Oh echt waar op een dag na goed ? :$ cool :D
    hahaha ik denk dat ik wel weet wat jij wil vragen dan :D maar is goed hoor zal kijken wat ik voor je kan doen . ( denk vanavond wel tijd te hebben ) mss kan je me nog even je geboortedatum door mailen ?
    lees nu net nog een mailtje te hebben van iemand die ook nieuwschierig is ;):p hahahaha

wat leuk dat jullie het samen weer zo gezellig hebben gehad en met de jongens samen is natuurlijk helemaal top !

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    pff wat een nacht hier zeg ! geloof dat rayn zich wel 6 x heeft laten horen .

Het is ook heel vreemd , eerder huilde hij wel eenss nachts zoals elke baby maar nu pffff hij maakt zeg maar 2x het normale huil geluid en raakt daarna meteen 100% overstuur ! zo snel kan je nooit bij hem zijn en volgens mij is het ook niet omdat hij niet snel genoeg getroost word maar volgens mij gewoon omdat hij pijn heeft !

eingelijk wil ik dadelijk tussen 9 en half 10 rayn laten wegen , kijken hoe het nu een week later is maar druf niet zo goed :) bang dat ie nog meer is afgevallen denk ik . ( ergens ben ik ook bang dat het cb me mss een slecht moeder vind omdat rayn het nu zo slecht doet maar aan de andere kant weet ik ook wel dat ik er niets aan kan doen maar voel me gewoon wel eens zo :()

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Romaira je bent geen slechte moeder!! Moet je echt niet denken hoor! Juist omdat je gaat wegen is het goed dat je het in de gaten houdt!!! Niet slecht denken over jezelf meis!

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier een rot nacht gehad. Om 01:00 tot 03:30 bezig geweest met Jamie en daarna nog een keertje om 06:00. Wel tot 08:10 geslapen maar bah dit gaat echt weer de slechte kant op.

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier ook een beroerd avondje nacht gehad,ik wou lekker optijd naar bed,ik lag er ook optijd in,maar ik sliep pas om half 1.

Sylvano werd ook tig keer wakker,ik ben er later maar uit gegaan en een klein flesje gegeven,toen werd hij vanmorgen om half 8 wakker,kletsnat,

Straks verjaardag van ons neefje,en vandaag komt ook mijn mams en broertjes een paar dagen gezellie :D

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    wegen is vandaag op om 13:00 uur dus hoef me nu ook niet te haasten :)
    oh echt rayn heeft nu een broekje aan wat hem een paar weken terug nog mooi aansloot om de buik en nu moet ie er gewoon een riem om :(

@ deronasy gezellig joh dat je moeder met je broertjes komt ! hoeveel neemt ze der mee ?

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Dat mag ik hopen van niet.. hahaha :D

Oh nu al? Jij durfde ook niet voor op toch? Gelukkig want lees verder dat dat al mogelijk is vanaf 9 maanden.. Dat wist ik niet

Patrieske: Nee, op zich niet. Ze wonen aan de andere kant van de stad. Helaas, kan er wel op de fiets heen maar ze wonen ook nog in een flat. Ze komen maybe deze week langs, ook leuk voor schoonmoeder want die kan al die trappen niet op dus dan komen ze bij haar ;)

Elise: Goed verwend dus.. hahaha! Hier het zelfde probleem daarom gaan wij dus nu ook verhuizen ;)

Mamalijntje: Is een kwestie van gewenning samen op de fiets.

Kom op zeg!! Je bent een GOEDE MOEDER anders had je niet aan de bel getrokken.. Kom op.. En als ze dat denken, laat ze denken.. Jij weet wel beter!!!

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb een geweldige fiets, fietst heerlijk maar stuur kan je heen en weer bewegen dus niet echt veilig en ik kan niet met voeten bij de grond. Nu heb ik van m'n mannetje nieuwe gekregen voor m'n verjaardag en dat is een geweldige fiets! Heb 7 versnellingen en ik kan met m'n voeten bij de grond.. Dat is echt een uitkomst!

Verder hadden we gister verjaardag van mijn vaders broer.. Nou gezellig!! We zijn een uurtje geweest, na mijn werk fiets thuis zetten en er heen.. Iedereen aandacht voor m'n meisje, behalve m'n vader. EN HIJ IS NOG WEL HAAR OPA! L*L!!!

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Deronasy: Gezellig! Je moeder woont niet echt in de buurt he? Hoeveel broertjes heb je dan?

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Romaira: meid, heeeeeeeel gauw die gedachtes van je afschudden hoor!!!!! Jij bent geen slechte moeder!!!!

@ Deronasy: jeetje dat klinkt weer als een "fijne" nacht ahum...

Hier zijn we gisteren naar Denekamp geweest en daarna naar Duitsland. Gisteravond heerlijk bankgehangen, na deze lang dag van lopen. Moest echt de druk van mijn bekken afhalen...

Zometeen weer bijna een uur rijden, want moeten naar de rugpoli toe. Daar krijg ik vandaag de MRI-scan, de afspraak bij een neuroloog en een afspraak bij een Mc-Kenzie therapeut. Ben benieuwd wat eruit gaat komen....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

Deel Deze Pagina