mamavanj veel succes vandaag ! hoop dat er wat uit de testen komt zodat er actie ondernomen kan worden !
Ik ga de keuken maar eens inpakken.. Tja je moet toch wat he! Sidney slaapt en ik zit hier, wat verdrietig te zijn.. Tot 5 uur in huis zitten dus wat dat betreft kan ik best even de handen uit de mouwen steken!
@ Goofychick: Jaaah het gaat heel goed met Serenity. @ Slecht slapen: Hangt het weer in de lucht?? Serenity is gisteravond ook 4x wakker geweest en ontroostbaar. Ze bleef ook huilen en gillen op schoot. na de 3e keer bij d'r te zijn geweest heb ik d'r maar een zetpil gegeven. Toen is ze nog 1x wakker geweest en daarna de hele nacht geslapen. @ Fietszitje: Wij hebben er al 1 voor achterop. Al een tijdje. Gekregen van mijn zusje omdat ie niet op haar fiets paste. Alleen nog niet gebruikt. Vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor controle bij de internist, voor mijn schildklier. Medicatie weer verhoogd. Maar misschien dat ik me nu minder moe ga voelen en minder hoofdpijn krijg. We zullen zien. We zijn ook even langs Toys XL geweest. Mijn moeder, oma en schoonvader wisten niet wat ze moeten kopen voor Serenity haar 1e verjaardag. Dus heb ik net wat kado's gehaald. Een speeltafel, een giraffe waar ballen vanaf rollen en met geluidjes en teletubbies speeleiland voor in bad.
Hoi meiden, Joyce: waarom ben je verdrietig meis? Vanwege je vader? Kan me voorstellen dat het pijn doet als je vader geen oog heeft voor je kind; dikke knuffel! MammavanJ: heel veel succes vandaag! Goofychick: Sven en Luca zijn dan ongeveer van hetzelfde formaat: Luca was vorige week 78,5cm en 9975 gram. Mijn vriendin was hier vanochtend met haar dochtertje van 1,5 en ze zijn gewoon even groot. En dat terwijl Luca helemaal niet zo groot was bij de geboorte: 48cm en 3560 gram... Was Sven wel al groot bij de geboorte? Jessica: balen dat je medicijnen verhoogd moesten worden, maar hopelijk ga je je snel beter voelen en heb je geen last meer van hoofdpijn. @slecht slapen: hier ook. Hij slaapt heel erg onrustig en maakt allerlei geluiden en huilt af en toe in zijn slaap. Afgelopen nacht is hij niet wakker geweest, maar de nachten ervoor wel. Hij kan dan idd ook binnen 2 seconden helemaal overstuur zijn. Ik denk echt door de feestdagen en nu het vuurwerk buiten. Ze moeten alles 's nachts verwerken. Ach, straks is alles weer gewoon en dan gaat het vast weer goed! Meiden ik heb een vraag aan jullie: Luca weigert gewone melk te drinken. Hij duwt de fles weg, wordt bos en gaat kokken als hij een slok neemt. Wat zouden jullie doen: gewoon verder gaan met opvolgmelk of iets anders proberen, bijvoorbeeld karnemelk? Hij vindt optimel en vivit erg lekker (krijgt weleens een slokje van mij; ik lust ook geen melk...), maar ik wil hem daar eigenlijk niet aan wennen. Hij eet wel heel graag yoghurt. Vanochtend ben ik hem melk aan blijven bieden, dacht dat hij vanzelf wel zou drinken als hij echt dorst kreeg. Maar om 13:00 was hij aan het huilen van de dorst, maar bleef kokken van de melk... Moeilijk!
Elise: Ja weetje.. Ik wil niet dat hij me pijn doet.. Dat heeft hij altijd al gedaan.. Maar waarom moet Sidney het ontgelden als hij boos is op mij en geen contact met mij wil.. ik had geen contact met hem en heb hem laten komen omdat Sidney werdt geboren maar na 4 maanden ging dat ook mis.. Dus we hebben nu geen contact meer, maar om haar dan te negeren op een verjaardag.. Ik denk dat hij ook geen melk lust. Doe wat jij zelf denkt wat goed is.. En als jij denkt dat opvolg melk goed is, geef je dat toch gewoon?
Nou ik ga er een einde aanmaken voor vandaag.. Ik heb 3 kastjes leeg het eetwarens kastje en een doos vol en een shopper vol met boodschapjes.. Morgen de andere kastjes nog maar even doen.. Het kastje tegen de muur hoeft alleen het bovenste spul nog af en uitgezocht.. wel heb ik een blauwe vuilniszak met rommel die weg kan.. HELEMAAL VOL! En ik ben nog maar op de helft van de keuken om het zo maar te zeggen Tot morgen mama's
@ deronasy ja het wegen was niet goed en niet slecht hij is stabiel gebleven dus nog steeds 8970 gram. wel werd me verteld dat ik er rekening mee moet houden dat het wel eens heel lang kon gaan duren voor dat hij weer op zijn gewicht zit @ elise , jeetje ja dat is moeilijk he , ik denk dat ik gewoon veilig voor de opvolg melk was gegaan weet je zeker dat ie alles binnen krijgt wat ie nodig heeft en dan bij een vervolg bezoek op het cb eens overleggen ofzo ? @ vraagje , ik hou nu elke dag bij wat rayn eet drinkt en wat voor ontlasting hij heeft . Zouden jullie dit overzicht uit printen en dinsdag mee nemen naar de kinderarts ? En weet iemand wat een normale hoeveelheid warm eten is voor deze leeftijd ? rayn heeft namelijk net aardappel met spruitjes gegeten en at het goed weg , hij heeft 150 gram gegeten is dat genoeg of weinig ?
Romaira ze mogen 200 gram eten.. Plus nog een toetje. En ik zou wel even een schema meenemen. Praat een stuk makkelijker straks! Er gaat die dag zoveel op je afkomen dat je je vast niet meer kan heugen wat Rayn eergisteren gegeten heeft. Joyce ik begrijp heel erg goed hoe je je voelt. Doet verschrikkelijk zeer he! Mijn vader heeft Jamie 3x gezien vanaf zijn geboorte en de laatste keer maar 15 minuten. Heb hem nu uitgenodigd voor Jamie zijn verjaardag maar heb nog steeds niets terug gehoord. Vind het zo rot. Manlief is er makkelijker in. Die roept laat nou maar gaan.. Blijft je papa he! *** Nou hier weer een drukke dag gehad met Jamie. Nog steeds zo slecht slapen en zo onrustig. Hij ligt nu alweer op bed. Totaal op.
Tess et moemnteel ook echt heel slecht.......gelukkig is ze groot genoeg dus als ze niet meer wil stop ik maar. Nou we zijn geslaagd voor het zitje GMG Nijntje zilver eigenlijk 59,98 maar bij halfords 25% korting op alle fietszitjes dus uiteincdelijk 45 euro....... Wie er nog eentje wil ik zou effe langs de halfords gaan!!
Journey je banner is verlopen!! Fijn dat het gelukt is met het zitje! Moest je er niet bevestiging dingen bij halen?
oh men ff van me af schrijven hoor ( als jullie me nog niet beu zijn ) tis dat we volgende week een afspraak hebben in het zkh want anders had ik er morgen op de stoep gestaan hoor want ik trek het echt niet langer meer . Elke avond na het eten is het feest krijsen echt letterlijk tot hoesten aan toe zo overstuur huilen dat ie er rode vlekken van krijgt over zijn hele lichaampje ! man man man , net weer zulke diarree dat ik hem weer eerst in bad heb moeten doen ...........pffffffffffff sorry hoor voor me gezeur maar af en toe zie ik het ook niet meer zitten , vind het erg zwaar zo !