Joyce ik heb voor Tess wel de poppenwagen van de hema hij is helemaal in de smaak hier........jammer dat ie op was want hij was zeker erg leuk geprijdt ik kreeg er met de mijtertjes korting nog korting op en had hem voor 25,50!! Zo vriendlief is werken dochter ligt op bed en mama heeft alle bende (kerstboom ed) eruit gegooid en het ruikt hier weer lekker fris heerlijk!!! Vind kerst ene leuke periode maar ben nu ook blij dat alles er weer uit is en ik gewoon weer mijn eigen huisje terug heb moet nog even de keuken soppen en dan is de benedenboel weer gedaan en dan ga ik morgen de douche slaapkamers en bedden doen en maadag weer werken.........bah zie er echt tegen op eigenlijk niet goed maar ja is niet anders he!!!
Hier lekker de boel aan kant.. Heb alle kerstspullen weer in de dozen zitten. Schoonpa is weer naar huis en alles is weer normaal.. Nu alleen nog een normale nacht rust
Voor iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar! Voor de zwangere een voorspoedige zwangerschap en bevalling. En voor degene die voor een wondertje gaan een heel vruchtbaar jaar gewenst.
Voor iedereen beste wensen en een gelukkig en gezond 2010 gewenst ! iedereen de jaarwisseling zonder kleerscheuren overleefd ? Rayntje heeft het ook best wel goed gedaan , werd om half 12 wakker en toen hebben we hem maar uit bed gehaald om naar het vuurwerk te kijken en dat vond ie toch wel erg leuk om kwart over lag ie weer in bed en viel gelukkig zo in slaap om dan toch nog 2x daarna wakker te worden Morgen gaat ook hier de kerstboom met toebehoren het huis uit , heerlijk weer al die stomme feestdagen gehad en nu weer rust 8)
Beste wensen dames....!! en blij dat dit maar een keer per jaar is....... pfffff drama nacht....... terwijl we verwacht hadden dat mevrouw wel overal doorheen zou slapen.... en peuter wakker zou zijn.... was het precies andersom..... zo zie je maar weer.... nu weer in een ritme zien te komen.... (gaap)
ja ritme is hier ook ff ver te zoeken ............. heb net een klein flesje (100cc met 2 schepjes voeding ) gegeven meneer wil maar niet slapen op zich niet erg maar ik zie het schip al weer varen na het eten dadelijk ! Eingelijk willen we hem geen extra melk geven ivm diarree maar nood breekt even wetten hoor . succes meid hoop dat je morgen weer in het ritme zit ! hoe voel je je trouwens ? zwanger zeker ? hihihiih misselijk ?
Hier verder ook weinig ritme hoor met al die feestdagen, al kan ik trouwens wel merken dat ze van 2 slaapjes naar 1 slaapje gaat wat ik eigenlijk wel fijn vind..............
pfffffffff ben eten aan eht koken vergeet weer eens deafzuigkap gaat het brandalarm......wat een klote herrie zeg!!!
Woeps Journey!!! ** Zo hehe tandje is net eindelijk doorgekomen.. Heeft weer vanaf nov geduurt. Nu hopen dat hij kan doorslapen... Wij zijn hier beide kapot. Hebben maar 3 uurtjes slaap gehad afgelopen nacht..
mamalijntje ik ga dadelijk ook gelijk met tess naar bed hoor ben ook versleten ne nog steeds een beetje zwak.
oh gelukkig zeg , hoop op een goede nacht voor jullie ! veel meer dan 3 uurtjes slaap heb ik ook niet gehad denk ik en de nodige baco's op dus voel me kei goed nu *kug kug*
Romaira ik had ook Tia Maria staan maar die heb ik in de kast gelaten omdat ik de bui al voelde hangen haha... Helaas. Hij ligt nu lekker op bed. Morgen twee pyjama;s erbij halen want hij heeft er nu 5 vies door het doorlekken.
met vlagen... en met vlagen voel ik helemaal niets... Hebben een goede vriend ingelicht.. die zei gelijk je krijgt een tweeling... dus ik zeg tegen mijn vriend: "heb je verteld van die pendel ?"... nee had hij niet... Maakt niet uit, maar deze vriend had hier beiden keer gelijk goed gezegd.... dus nu 2x tweeling "voorspelling"... We hadden trouwen 10 euro met de staatsloterij....
@ Seth: gaat helemaal goedkomen denk ik. Dat gevoel heb ik... @ Elise: ja, wat een verschil is dat he? Met dat hij net geboren was en hoe hij nu is... @ Journey: dankjewel meid. Oow wat fijn dat je weer opgeknapt bent zeg!!!! Beterschap met je vriend meid. Hier is nog niet alles weg. Zondag ga ik de kerstboom weghalen (moet wel ivm verjaardag). Hahaha, oepsie.... @ Nettie: dikke knuffel meid. Wat super dat Henk je zo goed helpt en het gaat echt goedkomen meid. Hahaha, dat is leuk wakker worden, een persoonlijke serenade. @ Joyce: ja, vervelend he, die tandjes. Pffffffffff. @ Mamalijntje: ow gelukkig zeg, dat het tandje nu eindelijk door is!!! ALLEMAAL EEN SUPER GOED 2010 GEWENST MEIDEN!!!!!! Voor iedereen (die nu al wil) een vruchtbaar jaar gewenst en voor de zwangeren onder ons, een hele fijne zwangerschap!!!!! Hier gisteren bij mijn schoonouders geweest en was weer erg gezellig. We hebben alleen maar tv programma's gekeken waar we allemaal om konden lachen. Heerlijk. Mijn schoonvader had storingsdienst en die is dit jaar heel vaak opgeroepen. Op een gegeven moment was hij pas om 00.45 uur weer thuis. Om 12.00 uur flink veel vuurwerk en daar werd Joshua wakker van (niet huilen overigens hoor), dus ik heb hem uit bed gehaald om naar het vuurwerk te kijken en hij vond het me toch leuk!!!! Hij wist gewoon niet waar hij moest kijken en is daarna om 01.30 uur weer naar bed gegaan. Ik ging toen ook naar bed en hij is toen wij ook echt gingen slapen ook gaan slapen. (we lagen met zijn 3-en op 1 kamer bij mijn schoonouders. Vandaag naar de oma van Andres geweest, daarna naar mijn oma en toen op naar huis. Straks nog even naar mijn ouders toe en een vriendin van het station af halen, die dit weekend blijft slapen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Gelukkig nieuwjaar allemaal. Op naar een gezond 2010!! Serenity heeft door alles heen geslapen. Ook de verdere nacht heeft ze geslapen. Wel kwam ze om half 6 voor d'r eten. Dat was dan wel heel erg vroeg. We hebben alle families gehad vandaag en nu zijn we alle 3 helemaal op. Serenity ligt al lekker op 1 oor en wij gaan ook niet al te laat naar bed. Morgen de boodschappen doen voor de verjaardag van Serenity. De kerstspullen opruimen en de slingers en ballonnen ophangen (maar eerst opblazen natuurlijk ) D'r fiets in elkaar zetten en de taart ophalen. Pfff weer zo'n drukke dag.
Hai allemaal Van wie ik het nummer had die heeft al een smsje gekregen vannacht als ze dan zijn aangekomen dat is altijd maar de vraag he Wij wensen iedereen een gelukkig en gezond 2010,vooral voor sommige een gezond voor de kleintjes,want sommige zijn hier wel aan het tobben,vooral Raym manneke hopelijk gaan ze jou volgende week helemaal uit de lappenmand halen. Voor de mama's een speciaal gezond 2010,patricia en nettie,ik hoop voor jullie dat 2010 een gezond jaar zal worden,want patries jij bent al het hele jaar aan het tobben en nettie,meid jou wil ik echt speciaal een knuffel geven en meis soms heb je een steuntje nodig,kijk naar mij lieverd ik heb het ook gemoeten en het heeft mij zovele geholpen,van veel medicatue,zit ik er nu nog op 1 tje en die mag ik stoppen in mei,en voel me echt goed,maar die stap is zo moeilijk om te nemen meid,ik weet het. Voor de zwangere mama's,ik wens jullie dit jaar een gezonde baby met alles erop en eraan en dat jullie een goede bevalling zullen hebben Voor de mama's die bezig zijn om zw te worden,ik hoop dat ik jullie snel mag feliciteren en dat jullie ook nog bij mijn bovenste regeltje gaan horen Dit waren vast mijn wensjes,en reageren,ik weet niet of ik het haal,maar ons oud en nieuw was heel gezellig,geen tranen en er werd zelfs door mijn schoonzusje over zoƫ* gesproken en dat vond ik heel lief. alleen bleef ons neefje bij ons slapen,en nadat iedereen weg was om 2.30 ben ik ze gaan wassen en pyama's aandoen en wilde noel percee bij mij in bed en zijn neef van 8 wilde niet alleen slapen maar ook niet bij mij in bed,dus midden in de nacht alles naar de zolder verhuist en lagen wij met zijn 3tjes op zolder en Mart in noel zijn kamer en eer dat die 2 gingen slapen was het 3.15 en ik moest er met jaimy om 6.15 weer uit,ik was dood moe. Jaimy heeft er trouwens helemaal doorheen geslapen,moet je na gaan dat Mart en broer en zwagers heel zwaar vuurwerk hadden en tot 2.15 hebben staan stoken,en meneer sliep overal doorheen Had trouwens vanochtend dus maar om 7.00 meteen heel mijn huis gedaan en mart kwam er om 12.00 uit toen ben ik even terug gegaan,en werd om 15.00 wakker
dank je patrieske heb je mijn smsje ook gehad ? jeetje jij bent al druk geweest dan zeg om 7 uur gelijk al heel je huis pffff hadden jullie visite dan gisteravond ? ik hoop ook dat we maandag meer weten na het ziekenhuis bezoek , maar heb er niet te veel hoop op denk dat ze eerst allerlei testen willen doen enzo . `~~~ wij hebben het in het huis van me ouders gevierd , ben gister de hele dag aan het bakken geweest ( oliebollen enzo daarna eten koken ) al die tijd was me zusje er ook maar ze heeft bijna niets gedaan , vandaag was alle zooi ook voor mijn rekening (oke roy heeft ook 3 glazen in de vaatwasser gezet ) maar me zusje was nergens te bekenen . En nu merk ik over de msn dat ze lichtelijk pissig is op me omdat ik nu waarschijnlijk niet de foon van een vriend van haar over neem omdat het me allemaal te lang duurt ..............grrrrr zusje's ..........soms he ..........maar goed hou me mond maar dicht anders weet jehet wel weer he
Iedereen een gelukkig en een super gezond 2010 toegewenst oud en nieuw hier lekker thuis gevierd met mijn moeder en broers en vader,Sylvano heb ik om 23.00 uur wakker gemaakt en hij vond het erg leuk . ik ben erg brak verkouden en voel me niet fit, dus ben weer weg
Ah lees net op hyves dat het vrouwtje wat tegen over mij lag in het ziekenhuis weer zwanger is ! zei werd toen ook ingeleid en haar dochtertje is een dag ouder dan rayn , en nu krijgt ze een brusje ! leuk hoor ! pfff ik ga roy wakker voor zijn nachtdienst en duik er dan lekker zelf in heb het gehad voor vandaag ! slaap lekker allemaal