deronasy beterschap!! Ben lekker vroeg naar bed gegaan ben nu wel ietwat uitgerust alleen tess was er vanmorgen half7 en dat was best vroeg........... Zo even nar de dierenarts met de kleinepup voor de inenting dus ik ben er weer vandoor!!
Morgen, Hier op zich een redelijke nacht vergeleken met gisteren maar toch nog twee keer wakker, Net was hij ook wakker geworden en huilen. Kom ik op zijn kamer ligt hij met zijn hoofd heerlijk te wiegen op een olifant. Dus muziekje aangedaan en misschien slaapt hij nog even verder. Hier een pak sneeuw.. Niet leuk meer nu want ik moet boodschappen doen en ik kom met de buggie niet door de sneeuw heen.
Kom ik net bij Jamie kijken in de box.. Heeft hij zijn sapfles uitelkaar gekregen.. Alles onder het sap. Dus even een dweil erlangs. Denk wat ruik ik toch. Til Jamie op.. Zitten we beide en de box onder de spuitluier bah bah bah.. Waren net beide aangekleed.. Dus de was draait weer en beide in schone kleding..
oh mamalijntje wat een boef zeg ! dacht je net klaar te zijn met die spuitluiers , nu dit . hier wel een hele goede nacht gehad eindelijk weer eens. 19:00 uur naar bed gedaan en door geslapen tot half 6 toen een fles en weer geslapen tot 8 uur ! heerlijk weer us
O Romaira lekker zeg!! Van die nachten droom ik alleen geloof ik.. Ja is een boef hoor. Hij had gisteren ook al gele poep en net ook weer.. Heel raar. Hij ligt nu wakker in bed. Denk ook niet dat hij gaat slapen. *** Grrr sneeuw wat moet je ermee?? Ik kan gewoon niet de deur uit.
Goedemorgen dames! Hier een heerlijke nacht gehad. Mn boefje slaapt nog steeds. Hier ligt ook weer sneeuw, 1 hele cm. Maar het is nog wel bezig. @mamalijntje: Lekker hoor, dus je bent al weer flink bezig geweest met je boef vanochtend!!!
Morgen vieren wij Sem zn verjaardag! Word er helemaal weemoedig van. Morgen om 10 uur eerst even mn nichtje ophalen, die komt ons helpen. Dan kan zij even oppassen en dan gaan wij de taart ophalen. Ik zal eens kijken of het lukt om een foto te plaatsen.
oh mijn god zooooo moooi !!!!! ik wil ook zulke taarten of cake-jes maar vind ze eingelijk te duur ! ~~~~~~~~~~~~~ vraagje (beetje ranzig ) hebben jullie kids aste ontlasting in de zin van keutel of is normale ontlasting smeuig ?? "(ranzig he ) de laatste dagen komt hier van alles voorbij weet dus even niet wat normaal hoort te zijn ?????????
Nettie: Maat 4 zitten we in. En ik dnek dat ze in een maat groter verzuipt! En gewone poep of dunne gaat er niet langs, maar water met vlokken dat zorgt voor ongelukken! Journey: ik weet het. Schoonvader dacht dat 'ie er nog wel zou zijn.. We hebben er nu ook een leuke, maybe doe ik nog wel een foto plaatsen als het uitgepakt is. Romaira: Bij ons is het elke luier een verassing als er niets door de broek heen is, dan ziet het er vaak smeuig of dik uit
Prachtige taart!!!!!!!!! wauw!! ** Romaira Jamie heeft ook van alles in zijn luier! Zelfs al halve spercibonen voorbij zien komen. Muppet Wanneer is Sem precies jarig?? Zou je het leuk vinden dat ik wat leuks maak van wat fotos van Sem? Zo ja PB dan eventjes.
Wij hebben hier trouwens 4+ maar vind ze nog krap om zijn buik heen vallen en hij is helemaal niet dikkig daar
@Romaira: Hier hebben we smeuig en keutels. Het is elke keer weer een verrassing! @Mamalijntje: Sem is morgen jarig, lijkt me leuk!!! Ik zal je zo even pb-en. @taart: Alles wat op de foto staat kost 100 euro. Ik vind het ook erg duur maar ik kon het niet laten. Dit is ook eenmalig hoor, voor zn 2e verjaardag kopen we een fototaart.
mamalijntje leuke vrassing op de vroege morgen.......... muppet supper leuke taart, ik heb gewoon een fototaart gedaan omdat ik het te duur vond was nu 30 euro kwijt voor 25 personen..... Romairo hier de ene keer ene harde keutel meestal smorgens de andere keer smeuig
Wauw dat is een dure taart... Maar wel echt een mooie. Hier maak ik zelf een taartje maar dat wordt niets bijzonders. ** Jamie heeft net heel even geslapen. Die is in een pest humeur weer. Wil weer geen fruit eten dus heb ik drink fruit/groente gegeven en dat wilde hij wel gelukkig. Net ook weer mini appelflapjes gemaakt. Kunnen we weer smullen vanmiddag.
zo net terug van de dierenarts onderweg nog sneeuwbuien gehad maar we hebben het weer overleeft en Bliss is weer gezond verklaard, nu over 3 weken nog ene inenting en dan zijn we er weer voor een jaar vanaf...........