hihihihiih me is super trots en mega blij !!!!!!!!!!! kijk eens hoe mooi gemaakt door een lief iemand echt heel leuk he nogmaals thx
Hoi meiden, allemaal een supergelukkig en gezond 2010!!! Hier werd Luca om 23:00 huilend wakker en is tot 0:30 bij ons beneden geweest. Hij zat heerlijk rustig op schoot tv te kijken. Om 1:00 sliep hij weer. Net de boodschappen in huis gehaald voor zijn verjaardag morgen. Pff, mijn kleine mannetje alweer een jaar! Ben de hele dag al een soort van sentimenteel. Vanavond om 18:45 is het precies een jaar geleden dat mijn vliezen braken en de bevalling begon; ben benieuwd of ik kan slapen vannacht... Romaira: hier meestal smeuïge poep en soms keutels... Muppet: dus jouw ventje is ook jarig morgen? Alvast gefeliciteerd en ben jij ook zo emotioneel vandaag? Mammalijntje: hier hetzelfde probleem met de 4+ luiers en Luca is ook echt niet dik. Hij lekt 's nachts ook vaak door, maar een maat groter is hij nog niet zwaar genoeg voor...
grrr hier is de poging om te slapen mislukt grrr maar wel net even samen bumba gekeken. Elise mocht je interesse hebben dat ik wat moois met een paar fotos van Luca maak dan mag je me een PB sturen.
Tess heeft vanmiddag ook slecht geslapen, uiteindelijk zijn we maar wezen wandelen en hebben kadootjes gekocht voor aanstaande verjaardagen............. Zo lekker zuurkoolschotel maken!!!
Zo hier even Jamie met de lego in de box gezet.. Hij is met zijn voorhooft op de radiator gevallen.. Hij is zo moe dat hij niet meer normaal kan lopen en dus steeds om valt. Behoorlijke rode streep. Gelukkig stond de radiator niet aan. Journey beetje opgeknapt?? En zuurkoolschoter.. Lijkt me lekker. wat gooi je er allemaal in? Wij hebben straks Lasagna. Manlief is laat klaar met werken dus moet nog even wachten met eten.
hihihihiih wij waren zo dom om om half 4 nog naar de mac te rijden dus wij koken geen eten vanavond maar toastjes doen denk ik rayn vind de kipnuggets erg lekker van de mac hij heeft er 2 gehad hahahaha
mamalijntje gehakt rode ui ananas en zuurkool enn atuurlijk aardappel purree, arme jamie hopelijk valt het mee
mmmmmmmmm wel erg lekker, lang geleden dat wij daar geweest zijn toen ik zwanger was erg vaak was verslaaft aan milkshake....
we hebben strax boodschappen gedaan en op de terug weg me nieuwe foon opgehaald ( lg viewty ) en rayntje viel in slaap in de auto eenmaal thuis weer ff op bed gelegd meestal vind ie dat niet goed maar nu toch wel want hij slaapt nog steeds ! weet alleen niet goed of ik hem dan als ie wakker word nog warm eten moet geven ? hij heeft natuurlijk half 4 paar tatjes en kipnuggets gehad , mss een boterham geven ? ben bang dat het te veel is warm eten nu nog en een fles om half 8 .............
@He meiden, allemaal oud en nieuw doorgekomen??? Kids nog wakker gemaakt??? Hier niet, meneer had een goed voornemen (DACHTEN WIJ..)van zeven tot kwart voor 1 snachts geslapen en toen ff vuurwerk gekeken, hij vond het geweldig, fles en hoppa tot half 8 door en daarna tot half 10 door....voornemen was van korte duur. @Mamalijntje hoe is jamie nu met slapen??? @Romairo, nou dan geven we Sven niet meer hoor, en iid ff iets kleins nog en een fles. *oh leest door....hihihihi* @Muppet, bijna jarige zoon he.....spannend!!! Ik mag ook bijna....en ook ik ben al met weemoedigheid bezig hoor....ben 12 jan. ook vrij.....en sommeer mannetje om voor half zes maandag 11 januari thuis te zijn want om half zes begon het.... @Mamalijntje, vindt hij het niet leuk op de slee....ik ging met Sven op de slee naar de winkels.
Wat een super leuke kaart. Hier ging mijn eigen kaart helaas niet door omdat de computers en printers er niet zoveel zin in hadden :x
Goofychick het gaat hier echt bagger! lijkt alleen maar erger te worden.. Maar ik hou moet haha.. Elke avond fluister ik weer in zijn oor dat hij nu echt moet gaan doorslapen want dat doen grote jongens
De kwakkel periode is weer begonnen. Serenity heeft weer verhoging (38.3), enorme luiers, kapotte billen tot bloedens toe (echt heel zielig) en niet willen slapen. Ik hoop niet dat het weer haar oortjes zijn. Mijn mannetje en ik zijn vandaag 13 jaar saampjes. Pff wat een tijd al. We gaan zo de slingers ophangen en de balonnen opblazen. En natuurlijk haar fietsje in elkaar zetten. Morgen is de grote dag. Nouja eigelijk maandag pas, maar morgen wordt het gevierd. Vandaag de taart opgehaald en toch gewoon geen kleine ronde slagroomtaart te vinden. Heb nu maar zo'n recht taartje, kan ze toch spelen ermee.
Jessica spannende dag morgen!! Ik had Tess gewoon een stukje van de grote taart met 1 kaarsje gegeven en ze vond het geweldig........... 13 jaar das een hele tijd, wij zijn in mei 10 jaar samen!!
@ jessica jeetje 13 jaar alweer pfff wat een tijd zeg ! gefeliciteerd hoor hebben jullie nog wat leuks gedaan ? wil je alvast een fijne dag wensen voor morgen , zal vast wel lukken toch Hoop dat het snel weer beter gaat met jullie jairg jobje ! ~~~~~~~~~~ hihihihihi voordeel van laat in de middag slapen is dat rayn nu net pas op bed ligt , hopelijk word et weer een goede nacht ! morgen gaan we lekker zwemmen das lang geleden .