ohja @ taart wij hebben nog niets besteld wil toch eerst afwachten wat ze in het ziekenhuis zeggen stel dat hun ook denken aan een melk allergie / lactose int. dan is het niet slim om een dure taart te bestellen denk ik ......verder is het meeste hier wel al geregeld kaartjes besteld versiering geregeld cadeau geregeld
ik had mijn taart ok gewoon 1 week van tevoren besteld en gewoon een ordinaire slagroom taart was het
@Romaira: Wat een supermooie uitnodiging!!! mmmm, lekker mac.... @Elise: Jij ook alvast gefeliciteerd! Ja ik ben al weken emotioneel. Ik heb hem net naar bed gebracht met het idee dat ik hem als laatste keer als baby gezien heb en morgen is hij dreumes. Slaat helemaal nergens op maar goed. Ook denk ik elk uur wel een keer terug aan vorig jaar. Alles speelt zich opnieuw in mn hoofd af. @Mamalijntje: Oef, arme Jamie!! Hoe gaat het met zn koppie? @Verjaardagen: Volgens mij zijn er veel verjaardagen morgen! Gefeliciteerd aan alle kindjes en weemoedige ouders!!!! Geniet ervan! Wij gaan hier zo vast het huis op zn kop zetten en versieren voor morgen. Sem heeft heerlijk gegeten vanavond. Ik denk zo'n 300 gram spinazie met aardapppels en ook nog 3 vissticks. Een uur later nog een volle kom yoghurt en nu ligt hij tevreden op bed. Wat heeft hij lekker zitten smullen zeg! Doet mama goed!
Jessica had jij nog iets moois gewild met fotos van Serenity?? PM mij!! ** Meiden ik sluit af. Manlief heeft vroege dienst dus ik moet er steeds uit bah!! En dat met het slechte weer morgen vroeg de weg op.
En nu wel op de tweede pagina.... mamalijntje oo leuk dat hij dat door heeft... gele ontlasting...? iets verkeerds gegeten of te veel vruchtensap??? prikkelt ook de darmen.... muppet veel plezier morgen... mooie taart hoor!! Romaira hier een smeuige brei.... leuke kaart....!!! zie je wat je vent gegroeid is he!! Jessica kapotte billen kan toch niet van dr oortjes komen, klinkt ook eerder als tandjes... mevrouw heeft er hier ook last van.... gefeliciteerd met jullie 13jarig samenzijn.. hier trouwens ook aan de diaree... 4 tanden staan op doorbreken... maar ho maar.... helemaal een rood kontje... Ze gilt het uit als ik schoon moet maken of insmeer.... Ze zat trouwens met het kleine sucocremepotje (monstertje) te spelen... gewoon zelf.. open maken.. deksel eraf.. en terug erop.. en dichtmaken... vond ik best knap....
Sem en Luca van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!!! Ik heb voor Sem al wat moois! Ik wacht nog op fotos van Luca
Hier een redelijke nacht gehad. Jamie werd om 02:15 wakker en hebben om 03:15 warme melk gegeven en daarna heeft hij tot 07:00 geslapen dus valt mee!! Maar nog steeds niet ideaal. Ook nog steeds gele poep.. Beetje vreemd want dat had nu weer normaal moeten wezen. Maak me behoorlijk zorgen om morgen ochtend. Moet dan voor het eerst werken maar ik moet op de fiets 6 km fietsen.. En het is spekglad.
Luca gefeliciteerd met je 1e verjaardag Sem Gefeliciteerd met je 1e verjaadag maak er beide een mooie dag van
Bgger nachten zijn die besmettelijk ofzo? Jemig om 1 uur werd Tess wakker geloof tot half 3 methaar inde weer geweest en toen om 6 uur weer ben gebroken en moet morgen weer werken................ mamalijntje jemig das niet niks 6 km fietsen in de kou en sneeuw Seth goed van kyvana zeg, ik merg hier ook momenteel dat de fijne motoriek enorm vooruit gaat
Ja dat merk ik hier ook.. Jamie is druk bezig met dingentjes op elkaar en in elkaar aan het zetten. Begint nu ook eindelijk zittend te spelen. Heeft hij de rust niet voor maar we blijven oefenen en lijkt toch te helpen. Nu alleen het slapen nog. De regelmaat zit erin maar hij slaapt zo slecht. Journey balen zo;n nacht. Ben er hier wel aan gewent... Zoals het vanacht ging is normaal geworden. De tijd dat ik zijn speentje in moest doen en hij sliep verder is lang geleden.
Grrr wat een boef. Ben een uur bezig geweest met Jamie in slaap krijgen.. Huilen en nog eens huilen. Vul ik net het badje en loop zijn kamer op. Is hij in slaap gevallen ??? Tja dus straks weer opnieuw het badje vullen
Sem & Luca van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag ! hoop dat jullie goed verwent worden deze dag en dat er nog maar vele vele vele meer mogen volgen !! @ nacht hier wel een redelijk goed nacht gehad , 1x om half 3 er uit om wat sap te geven en om kwart over 6 was meneer wakker toen hebben we melk gegeven en daarop heeft ie door geslapen tot nu . @ mamalijntje , oh wat leuk weer zeg ! heb je echt heel mooi gemaakt ! Vroeger zeiden ze mij om te plagen dat je dan je banden moest in vetten met vaseline en dan zout er op smeren dan kon je veilig fietsen @ seth , me vent gegroeid is ? snap ik eventjes niet ( of is het nog te vroeg voor me ) @ ontwikkeling ... nou meneer staat hier al zoooooo lang stil echt waar ik over drijf niet maar hij lijkt het wel prima te vinden zo . Nee hoor hij kan wat hij moet kunnen op deze leeftijd maar ook echt niets extra terwel hij voorheen altijd wel wat voor lag of iig sneller ontwikkelde dan nu , maar ook het cb zegt dat dat komt omdat hij zich nietgoed voelt dat houd de ontwikkeling wel tegen ! ( schoonma zei eergister ....ja je kunt wel zien dat ie gestopt is met ontwikkelen want normal had ie al lang kunnen lopen ik zei nou ik weet niet of je dat zo kan stellen hoor ) uhm volgens mij is er 1 wakker hier , hoor een lege fles langs de spijlen van het bed heen en weer gaan
Ik heb Feya en Julian ook op mijn lijstje staan als Jarige! 5 jarige kids vandaag!!! Feya en Julian van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!!
Feya , Julian & Tobe Van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag ! Hoop dat jullie een leuke dag met veel cadeautjes krijgen !
Romaira hopelijk komt er morgen wat uit! Ben zelf ook heel erg benieuwd wat de kinderarts gaat vinden!
ja ik ook ! gister middag had ie dus weer diarree , nu net ook tis eerder water met een kleurtje zeg maar ( daarom vroeg ik ook aan jullie hoe het bij jullie is ) lijkt me sterk dat 3 luiers diarree van 1x mac kan komen maar goed morgen is de grote dag
Ja lijkt mij idd ook erg stug! Heb het idee dat hij een allergie heeft.. Misschien wel eiwitten.. Hoop echt dat jullie snel nieuws hebben en het kunnen gaan aanpakken. Arm kereltje.