Januari 2009 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Tacha1987, Dec 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Hoi meiden,

Bedankt voor alle felicitaties! We hebben een leuke maar hele drukke dag gehad. Sem heeft het super naar zn zin gehad en is vreselijk verwend.

Ik ga niet reageren ben helemaal kapot moe!! Alleen ff deze:

@mamalijntje: Bedankt voor wat je voor sem gemaakt heb!! Ziet er leuk uit! Succes morgen met werken! Ik hoop dat het niet glad is.

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @Merijn,hier ook nogmaals van harte gefeliciteerd met Tobe zijn verjaardag,ik zag al op de foto's dat hij goed verwend is leuk :D

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

jeetje wat hebben jullie veel gekletst zeg!!!!! Pfffffffffff. Zal proberen zoveel mogelijk te reageren...

@ Muppet: mooie taart hoor :D

@ Romaira: wat een mooie uitnodiging zeg!!!!!
    Dat klopt wel hoor wat het CB zegt... Kijk maar naar Joshua. Hoevaak is hij ziek??? Met als gevolg dat hij nu dus ook wat achterloopt in zijn ontwikkeling. Al lijkt hij het nu ineens allemaal te willen gaan inhalen, achter elkaar. Hahahaha.
    Jeetje meid, dat is schrikken zeg, dat hij zo draaide met zijn oogjes...

@ Mamalijntje: och jeetje, tegen de radiator aan. Pffffffffff, flink huilen zeker?
    Succes morgen op de fiets meid. Kan me voorstellen dat je het eng vind.

@ Goofychick: hahaha, jammer dat Sven zijn goede voornemen niet doorgezet heeft.

@ Jessica: och arm meisje.... maar de billen kapot? Is ze toevallig bezig met tandjes?
    GEFELICITEERD MET DE KLEINE MEID HE?

@ verjaardagen: alle kindjes die jarig zijn (geweest) GEFELICITEERD!!!!!!!

@ Seth: wat knap van de kleine meid zeg!!!!
    Ow wat super van kleine meid zeg. Balen dat je dat nu hebt moeten missen.....Joshua doet dat ook... gaat ook gelijk zitten, als Andres roept: kijk hij kruipt...

@ Nettie: ja gaat hard die tijd he? En we zijn inderdaad ook al lekker lang aan het kletsen met elkaar.

@ Birthe: wat super dat Julian zijn verjaardag zo leuk was :D.

@ Joyce: jeetje meid. Hoop dat het snel beter word met de pijn meid... Dikke knuffel.

@ Merijn: wat super dat Tobe zo'n leuke verjaardag heeft gehad vandaag. :D Heerlijk.

@ Patrieske: wat super dat Jaimy begint te stappen zeg... Nu moet je er straks constant achteraan...

@ Jessica: ik heb toen van het CB te horen gekregen dat als Joshua met 1 jaar niet zou kruipen, ze het nog even aan zouden kijken en hij daarna anders naar de fysio zou moeten.
    Maar sommige kinderen slaan het kruipen ook over he?
    Ook al zo lekker verwend dus??? Maareh, klopt je banner dan wel?
    Mooie foto's zeg!!! En wat een mooie staartjes. Joshua is nog bijna kaal. Hahahaha.

Hier lijkt het alsof Joshua ineens alles tegelijk wil doen... Ineens zelf gaan zitten, om vlak daarna te gaan tijgeren en kruipen en nu ineens ook zelf staan in de box en aan de tafel (nog niet zo heel lang)... Lijkt wel of hij het allemaal in wil gaan halen. ;)
    Ben zo trots op hem.
    Ook doet hij nu zelf eten. Brood eet hij zelf en het avondeten, doen we samen. Gaat goed op deze manier.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Zelf broodje eten... zie ik er niet gezellig uit zo? Om op te eten he?;)

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Kijk eens? Ik kan al zelf staan... (maar vind het toch ook nog wel eng hoor...)

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @MamavanJ zooo wat super goed van jou zeg Joshua,zo staan in de box

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ja ben echt supertrots op hem :D :D :D

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @JESSICA leuke foto's zeg,is dat de taart van de Hema??is dat nog wat???

en alvast Gefeliciteerd met je mooie dochter haar verjaardag :D

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @Muppet gefeliciteerd met Sem zijn eerste verjaardag

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Lieve meiden,

mochten jullie dinsdag niets te doen hebben, zijn jullie van harte uitgenodigd bij mij thuis voor Joshua en mijn verjaardag.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

11. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    @ jessica

wat een leuke foto's zie ik voorbij komen zeg ! ihhhihii stoer pakkie had ze aan zeg :D enne goed verwent hoor die fiets is zoooo cool (kopen wij ook voor rayn zijn verjaardag :D)
    Meid ik snap wat je bedoelt met dat je je zorgen maakt , doe ik ook om rayn dus zal niet zeggen dat je het niet moet doen, maar mss kan je eens met het cb overleggen ? en er zijn ook van die rollen te koop he geloof een tientje dat ze kosten en daarmee kan je ze leren kruipen ze worden verkocht in speelgoed winkels weet ik .

@ mamalijntje
    succes morgen , hoop dat er goed gestrooid is en dat het fietsen mee zal vallen . veel plezier met je eerste werkdag morgen !
    ~~~
    @hier
    hihihihi het CB boekje is boven water gelukig en ook heb ik net 4 pagina's uit geprint met het hele hebben en houwen van rayn ( soort dagboekje met eten drinken ontlasting alles ) dus wij komen goed voor de dag morgen in het ziekenhuis!

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

Feb 11, 2009
    6,050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Romaira heel veel succes vandaag! Hopelijk komen ze er snel achter wat er nou met hem aan de hand is!!

MamavanJ Wauw die Joshua! Zelfs ik ben beretrots op hem! (zei stiekum toch al tegen je het komt goed) Wat een kanjer en prachtige foto.
    Liefs van je uitnodiging.. Is net te ver maar in maart komen wij weer in Elburg en dan maar eens kijken of we langs kunnen komen in Zwolle.

Jessica van harte gefeliciteerd met Serenity!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik maak nog wat moois voor haar vanavond!

**

Meiden ik ga zo werken.. Zenuwen gieren door mij heen.. Weer zo spannend.

13. Journey

Journey Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,404
    0
    0
    Serenity gefeliciteerd met je 1e verjaardag! ene verwend was je al zag ik..........

14. Journey

Journey Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,404
    0
    0
    Mamavanj hoe goed vanj echt super, ene sorry moet op dinsdag werken.........

Jessica hoe gaaf die staartjes, ik kan er bij Tess net een speldje in doen met een beetje gel eronder hihihihi

Mamalijntje succes vandaag!!

Me gaat na haar bakkie thee ook weer de gladdigheid in, plicht roept

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

Feb 8, 2008
    6,688
    0
    36
    Patrieske: Ja verbrand aan net gekookt water.. Maar gaat stuken beter alweer vandaag.. Huid is nog intakt gelukkig! Af en toe doet het even wat pijn, dan wordt het er om heen te warm denk ik.. Er is onderhuids een ontsteking daar heb ik medicijnen voor..
    Wat goed dat Jaimy loopt! Topper!!

MamavanJ: Alleen maar mooi toch dat Joshua opeens zulke dingen gaat doen..

Romaira: Lieverd, heel veel succes vandaag in het ziekenhuis mat Rayn..

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

Feb 8, 2008
    6,688
    0
    36
    Serenity van harte met je eerste verjaardag!!

17. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @serenity: Gefeliciteerd met je verjaardag meisje!! En wat ben jij verwend zeg! Geniet er maar lekker van!!!
    Mooie foto's ook Jessica!

@hier: Nou mn meisje is op school... Wel heel gek maar ze vond het super! Ze ging direct weer lekker bezig in de klas en toen ik wegging had ze amper de tijd om mij en Mila nog een kusje te geven. Juf vroeg nog of ze moest zwaaien maar ze was zo lekker bezig, ik zei dat het niet hoefde als ze niet wilde.
    Nu dus de hele dag met mn kleinste meiske thuis... Vanmiddga om half 3 Elise pas weer halen, zal gek zijn dat ze niet thuis komt voor broodje eten...

Eigenlijk moet er hier veel gebeuren maar kan me er nog niet toe zetten... Komt morgen wel weer, of straks nog ff. Eigenlijk alle kerstspul ff weer naar zolder doen en stofzuigen en dweilen. Zie wel of ik daar puf voor kan vinden.
    Ben nu echt mega ongesteld... echt niet grappig meer zeg... zal komen doordat ik nu gestopt ben (na 4 pillen van 1 strip) met de pil. Ik hoop dat het straks wat beter zal gaan. Miss gaan we toch maar eens nadenken over een spiraaltje... Zal wel betekenen dat een eventuele derde nog lang niet gaat komen... Het is even afwgen, wat we willen. Of er überhaupt nog een derde bijkomt... of dat wel verstandig is gezien het gedoe wat er bij komt kijken voor mij, lichamelijk en geestelijk gezien... Nog maar ff goed nadenken dus...

Goed ik zal proberen vanaf nu weer mee te doen hier...
    Schrok gister trouwens... zat even te lezen in ons bevallingstopic.... Tjonge meiden wat kletsen wij véél!!! Echt gewoon een stuk of 25 pagina's per dag.... hoe kregen we het voor elkaar.... vind dat we nu al zoveel kletsen en wist wel dat we dat altijd al deden maar t was echt wel mega hoor toen.... Wel leuk trouwens om eens te lezen wat er vorig jaar allemaal gebeurde rond deze tijd....

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @Mamalijntje,heel veel succes vandaag op je eerste werkdag,

@Serenity Gefeliciteerd met je verjaardag

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @Romaira meis succes vandaag in het zh he,knuffel

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

SERENITY: GEFELICITEERD LIEF KLEIN MEISJE, MET JE 1E VERJAARDAG!!!!!

@ Romaira: ow wat super dat het boekje van het CB weer terug is zeg. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen.

@ Mamalijntje: haha, zelfs jij trots. Wat lief zeg. Is goed, lijkt me leuk als je dan langskomt.
    Hoe is het gegaan op de fiets naar je werk?

@ Journey: geeft toch niets dat je moet werken. Als je niet kunt, kun je niet. HIHIHIHI.
    Ja goed van Joshua he?

@ Joyce: ja echt super dat hij nu ineens alles achter elkaar gaat doen. Ben zo trots op hem!!!!!

@ Nettie: wat fijn dat het zo goed ging op school zeg. Ja leuk is dat om terug te lezen he? We zijn gewoon een stelletje kletsmiepen hier. Hahahahaha.

Hier een goede nacht gehad, al heeft Joshua wel heel eventjes gehuild rond 1 uur...
    Maar vanmorgen hoorde ik hem pas om 9.30 uur!!!!! Echt heerlijk. HIHIHIHI.

Hier net de kerstboom weer naar zolder gedaan, en even wat dingen verplaatst hier in de kamer. Zometeen even stofzuigen en dweilen. De rest van de kerstspullen ook naar boven doen (mag Andres doen), scheelt mij weer traplopen....

Vanmiddag om 14.00 uur moeten we bij de astmaverpleegkundige zijn. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

Share This Page