Hoi hoi Zo eindelijk even rust om me verhaal te kunnen doen . Als eerst werden we geholpen door een Co - assistent , ze vroeg ons het hemd van ons lijf om een zo duidelijk mogelijk beeld te krijgen . Toen ze daarmee klaar was werden wij de wachtkamer in gestuurd en ging zei met de dokter overleggen . NA ongeveer 20 min mochten wij er bij komen . De dokter wilde nog wat meer informatie hebben en had dus nog wat vragen te stellen aller eerst wilde hij weten wat er is gebeurd toen Rayn 6 maanden oud was ? vanaf dat moment staat zijn groeicruve stil namelijk .........nou wij konden ons niets bedenken behalve dat dat het moment was van overstappen naar opvolgmelk 2 ! ( op dat moment waren wij in limburg op vakantie en was Rayn daar erg ziek ) Ook dus de reden dat de arts niet denkt aan koemelkallergie want anders had hij dat ook al eerder moeten hebben en niet pas bij deze opvolgmelk. Toen wilde hij Rayn onderzoeken ( rayn dacht daar anders over ! ) Hij vond rayn ook erg bleek en toch wat mager aan het worden , ook werd hij weer gewogen ......8730 gram .....240gram AFGEVALLEN !!! volgens de arts kon er verschil zitten in weegschaal hier en op het cb , oke kan ik inkomen maar ook 200 gram ???? RAyn dus maar weer aangekleed en toen kregen we te horen wat het plan van aanpak is ............Per direct moeten we Rayn op Nutrilon SOYA melk zetten daar mee moet hij binnen een week van zijn diarree afzijn , is dit niet het geval word rayn volgende week opgenomen in het ziekenhuis !!!! Me tranen sprongen in de ogen ! Maar uit eindelijk begrijp ik wel dat de arts daar meer zicht heeft op Rayn dan wanneer hij thuis is natuurlijk . We moesten ook meteen door bloed prikken hij word getest op bijna alle mogelijke allergieën , ijzer , bezinking, virussen en we moeten morgen wat ontlasting brengen zo dat ze dat op kweek kunnen zetten en kijken of hij beestjes heeft ( letterlijk ) . Om uit te sluiten dat rayn voldoende voeding binnen krijgt worden de papieren die ik geprint had met alle eetverslagen van rayn door gestuurd naar een dieetiste zodat ze er naar kan kijken en dan eventueel een afspraak met ons kan maken. ( wel leuk om te melden dat ik een complimentje kreeg van de kinderarts dat ik het zo goed heb gedaan om alles op te schrijven (drinken voeding en ontlasting ) daar had hij heeeel erg veel aan :blink: ) Vanmiddag dus meteen de nieuwe melk gehaald , en nu maar hopen dat dit goed aanslaat en dat hij alles binnen houd en dus niet hoeft te worden opgenomen volgende week !
Ja romaira jullie zitten goed in de molen!! Nu afwachten en hopelijk komt er niets engs uit die onderzoeken.. Heb alleen even gemist wanneer jullie terug moeten.. Hoop dat de voeding snel gaat aanslaan. Kon trouwens die Soya nog niet.
idd , volgende week woensdag worden we gebeld voor de uitslagen ........dan moeten wij vertelln hoe rayn het doet op de melk en aan de hand van die info word (snel) een vervolg afspraak gemaakt ! we zitten er inderdaad goed in , de arts zei zelf ook al nu gaat het hard hoor we moeten nu snel aktie ondernemen ! was je eerste dag wel leuk dan op het wennen na ? leuke collega's ( eerste indruk ? )
romaira ik hoop dat het snel gaat aanslaan.. Had al even info gezocht voor de Soya.. Is weer heel anders dan Hypo of Pepti Ja ging goed. Wel echt wennen.. Je bent er toch niet helemaal 100% bij door die gebroken nachten. Wel een chaos op het kantoor. Zal flink wennen zijn om daar aan te wennen.
Hai Ben net thuis en reageer morgen verder,maar ik wil romaira even een dikke nuf geven. Meid ik snap da je zo bent geschrokken dat hij dan word opgenomen,en ik hoop het natuurlijk van niet en dat de melk zijn werk gaat doen meid,maar goed als het met de melk niet helpt dan is het goed dat ze verder gaan kijken,en dat weet je zelf natuurlijk ook,maar het is niet niks he meid als je kindje word opgenomen,als je wilt praten weet je me te vinden ,dikke knuf meid
Mmm zit net even te kijken naar de nieuwe collectie van H&M maar vind het aan de prijzige kant geworden.. Nu maar eens gaan snuffelen bij andere winkels. Straks moet Jamie in maatje 86 (duurt nog wel een poos) maar moet het toch in huis hebben.
Las het bericht ook via hyves. Tjeej was is ie weer afgevallen. Hoe is het met de groei? Hoe groot is Rayn?? Loopt dat ook achter? Ik hoop dat ze heel snel iets kunnen vinden. Dat er toch ergens iets uitkomt waar hij voor geholpen kan worden.
Ga hier toch al voorzichtig over op 86. Wat nu aan kleding gekocht wordt is maat 86. Pyama's heeft ze al 86.
met de groei gaat het ook niet goed , hij staat al maanden op 74 cm hoofd 46 cm . broekjes heeft ie dus ook maat 74 truien wel 80 (dan lijkt hij nog wat hahahha ) ik hoop ook dat er iets uit die test komt of iig dat nu die melk zijn werk gaat doen .
Jeetje ik schrik gewoon van die maten hierzo... Tess al 92??? Elíse zit net in 98/104..... Mila begint nu zo langzamerhand met maatje 74..... Zijn mijn meiden dan extreem klein ofzo?? Ze zitten altijd toch netjes binnen de lijnen, ja wel aan de onderkant maar toch... Zitten alle kindjes hier dan bovenin??? @romaira: Wat een schrik zeg... Maar toch beter dat ze hem nu goed in de gaten houden! Beter dat dan dat er wél iets is en ze niks hebben gedaan.... maar dat maakt het niet minder vervelend, je kinjde in het ziekenhuis.... vreselijk, praat me dr niet van... Elise heeft er 2 nachten gelegen, het was vreselijk! Gewoon zo zielig om je kindje daar te hebben, ik snap je dus heel goed. Blijf het iig toch fijn vinden dat ie onder strenge controle staat, heb je dat zelf ook wel een beetje?? Dikke knuf voor jullie!! En zie je wel, vertrouw op je eigen gevoel, heb jij maar weer es bewezen! Meiden ik ben weg, morgen meer, ben kapot, vloeien is gelukkig een stuk minder... hoop dat het zo blijft, dan kan ik weer wat meer ondernemen! Nog van alles doen hier, zaterdag Mila verjaardag vieren dus moet nog even de boel aan kant maken hier!
@Romairo hele dikke knuffel meid!!!!!!!!!!! Als ik dit lees springen de tranen in mijn ogen......en besef ik maar al te goed hoe fijn het is om een gezonde knul te hebben......dan maar minder slapen, das lang niet zo erg wat jullie nu met Rayn hebben.
HELP!!!!! Sven moet dinsdag trakteren op het KDV, heb hier vingerpopjes nog liggen van de ikea, heeft iemand daar een leuk idee mee.......vind het zo moeilijk omdat je met verschillende leeftijden zit......wie o wie helpt mij uit de brand!!!!
@ goofy , thx tis mss niet al te creatief maar het eerste wat mij te binnen schiet om te trakteren is een doosje rozijntjes ( voor de allerkleinste natuurlijk niet geschikt ) en daar dat popje over heen .........op ons kd moet je gezond trakteren om het makkelijk te maken denk ik blijft wel moeiljk denk ik . ~~~~~~~~~~~ ik ga lekker naar me bedje toe , t was een rare dag vandaag en vanavond was eingelijk met al die mailtjes en telefoontjes net zo druk , maar wel erg lief dat iedereen zo meeleeft erg fijn om te weten slaap lekker !
Hé meiden, dacht kom even kijken hoe het met jullie is! Hier alles prima, zw.schap verloopt tot nu toe (weer) erg goed! Eerste echo is te bewonderen op hyves! Ik schrok van het verhaal van Romaira, heel veel sterkte meid, ik hoop dat hij niet opgenomen hoeft te worden en dat ze snel weten wat ze kunnen doen om te helpen! Dat probleem heb ik volgende week dus ook... wat moet ik in vredesnaam trakteren op het KDV... Het eerste wat me te binnen schiet bij die vingerpoppetjes is lange vingers erin steken, echt creabea is het niet nee...
Hihihih thanks meiden, crea bea heb ik nu geen tijd voor, volgend jaar wel......(dan ga ik maar 2 dgn werken namelijk.....)......maar heb ik er hopenlijk ook bijna 2!!! Grijns!!!! En iets anders wat iemand te binnen schiet???