Hey meiden, @ Elise: dat klinkt als een zeer gezellige verjaardag zeg!!! @ Patrieske: ja heb je smsje gehad En ik snap het helemaal lieverd. Geef je groot gelijk. Hahaha, ja je zou het haast gaan denken he, dat hij zo denkt? Wij moesten inderdaad ook naar het ziekenhuis vanmiddag. Ga ik zo een verslagje van doen. Arme Jaimy... ik hoop dat hij zich snel beter voelt. @ Mirella: welkom terug meid. Ik kan je zo even 1,2,3 niet meer herinneren, maar dat geeft niet. Ja apart is dat he, dat we er zo bij stilstaan.... Om deze tijd lag ik al 3 dagen in het ziekenhuis om voorbereid te worden om ingeleid te worden. @ Sanne: dankjewel meid!!!! Ja, we zijn morgen idd jarig. Heb er zin in. Aanvallen? Ow ja epileptie toch? Ooooooooooooooooow wat een supergoed nieuws zeg!!!!! Gefeliciteerd meid!!! @ Muppet: dankjewel meid. Ja, ben echt trots op hem hoor, dat hij nu eindelijk wil gaan staan en ook al kan staan (nu nog optrekken hahah). Het is trouwens een chocoladetoet. Hahahaha. @ Nettie: ow bah, vervelend he, als ze zo zijn... Niets willen, maar toch ook weer wel... @ Mamalijntje: wat lief dat je er naar vraagt. Ik ga zometeen na het reageren even een verslagje doen. Och arm ventje... een blauw oog met een snee... Wat leuk dat je werk zo is meegevallen. @ Romaira: och jeetje zeg, dat is een heftige afspraak geweest bij de kinderarts zeg.. Pffffffffffff. Ik hoop dat de Soyamelk gaat helpen meid, zodat Rayn niet opgenomen hoeft te worden. Krijg gewoon een brok in mijn keel van je verhaal zeg... Pffffffff. Maar wel heel fijn dat je nu op het goede adres zit en dat ze ook echt actie gaan ondernemen nu... @ Jessica: jeetje 86 al... Joshua heeft nog steeds maat 74.... @ Goofychick: jij ook al trakteren? Hahaha, ik zit met hetzelfde probleem. Hier moet ik ook iets maken voor vrijdag op het kdv... Ik ga denk ik rozijntjes halen. De leidsters zeiden, dat ik het niet te gek moest maken, dus... Ik hou het lekker simpel... @ Hier: vanmiddag dus bij de astmaverpleegkundige geweest. Heel wat informatie gekregen. We moeten Joshua nu in de kinderstoel de pufjes geven, zodat hij meer binnen zal krijgen. Ook moet ik zoutoplossing kopen bij de apotheek en dit steeds druppelen in zijn neus, zodat dit open blijft. Het is allemaal veel te veel om uit te leggen wat er gezegd is, maar over 2 maanden moeten we weer terugkomen. Dan gaan we het hebben over zijn huid, omdat hij ook een zeer droge huid heeft en ik er bijna niet tegen kan smeren met de vaselinezalf. Hierna hebben we de taart opgehaald, welke erg mooi is geworden (ook handig hoor vriendin in de bakkerij van de jumbo. Zij heeft de taart nog extra versierd ) Vanavond alles al gesneden, kaas, worst enzovoorts. Ook de eiersalade gemaakt en tonijnsalade voor op de toostjes. Morgenochtend eerst even snel naar de huisarts voor de prikpil (ga ik al optijd heen) en daarna thuis de cadeautjes uitpakken samen met Joshua. Daarna Joshua naar de moeder van mijn beste vriendin brengen en dan op naar de tattooshop in Arnhem. Vind het zo spannend he??? Ben echt heel zenuwachtig... Maar komt vast goed... Liefs en dikke knuffel, Patricia
MamavanJ van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met Joshua!! een fijne dag vandaag. Goofychick ik heb uitdeel boekjes gehaald van Dikkie dik en daarbij een spekkie met een lange vinger in een uitdeel zakje. ** Hier een goede nacht gehad met Jamie. Die is maar heel even wakker geworden. Sapflesje en het was goed. Wel vroeg wakker maar dat geeft niets.. Gekke is dat hij gisteren een zetpil heeft gehad en dus doorslaapt.. Vraag me nu dus af of hij in de nacht last van zijn darmen heeft.. Dit heeft hij al eerder gehad... Maar eens overleggen met het cb
heb weinig tjd zit nu tess een boterham te geven en breng haar zo naar oma. Nettie meer Tess zit qua gewicht en qua lengte over de bovenste lijn!!
Nou Jamie heeft een dik oog en is blauw aan het wegtrekken. Gelukkig alleen de zijkant en onderkant. Maar wel een pittig klein wondje..
jOSHUA & PATRICIA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG !!! VEEL PLEZIER OOK MET JE TATTOO VANDAAG , WELKE TATTOO SHOP MOET JE ZIJN DAN ?
Goedemorgen meiden, @ Mamalijntje: dankjewel meid. Wat super dat je zo'n goede nacht hebt gehad zeg!!!! @ Journey: dankjewel. Werkze meid. @ Romaira: dankjewel meid. Ik moet naar L'extremiste Tattoo & Piercingshop Arnhem... Ik ga me nu klaarmaken om naar de huisarts te gaan voor de prikpil. Daarna weer naar huis, cadeautjes uitpakken met Joshua en daarna Joshua naar de oppas brengen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ RE dank je meid tis inderdaad ook erg schrikken , maar ik heb alle vertrouwen in deze melk ( ook omdat zo heftig reageerd op normale melk ) maar goed tijd zal het leren he . @ mamalijntje , ach arm schaap heeft ie er ook last van van zijn oog ? of kan je het niet echt merken ? @ hier, gisteravond rayn voor het eerst soya melk gegeven , dacht ik doe eerst 4 schepjes want en nieuwe melk en gelijk volle bak lijkt met niets . Die 4 schepjes om 8 uur gegeven en hij dronk het weg alsof het gewone melk is dus daar geen probleem ! Half 12 werd ie wakker toen de ander 2 schepjes gegeven , half 3 werd ie nog eeen keer wakker maar kon weer in slaap komen met een lege fles en heeft toen door geslapen tot half 8 !!!!!!!!!!! goed he nu al een hele verbetering ( of ist toeval ? ) Heb gisteravond ook gelijk gemaild voor de verjaardags taart van rayn en hoe geweldig ze gaat er meteen achter aan of er voor rayn een lactose vrije taart gemaakt kan worden , echt super vind ik !!!
@ Goofychick:Je kan er een soepstengel in doen.Dan inpakken in doorzichtig folie en een lintje er om heen(met evt. een kaartje waarop je zet Hoera Sven ..jaar)!Succes
Romaira:Jee zeg hopen dat de melk gaat doen wat hij moet doen... Mamaleintje:Fijn dat je het leuk vond op je werkplek! Lees hier over maatje 86/92... Evi zit net in 68, maar heb ook wel een fijn poppetje hoor!
Ik haal gewoon doosjes met rozijntjes (op aanranden van het kdv) Deze kunnen ook de kleintjes eten van ongeveer een jaar. De hele kleintjes hebben toch niet het besef dat er uitgedeeld wordt.
Vandaag naar het CB voor de inentingen. Maar nu eerst even nieuwe schoentjes halen voor Serenity. Had zaterdag schoenen gehaald maar weer eens te groot. Ik breng ze niet terug maar hou ze voor de volgende keer. Had een maatje 20 gehaald terwijl ze eigelijk nu naar maatje 19 gaat.
Hoi meiden, Romaira: wat een verhaal zeg! Maar wel goed dat het probleem grondig aangepakt wordt, want niet groeien en niet zichzelf zijn is echt niet goed. Ik ga voor je duimen dat de melk aanslaat. Ik moet met Luca trouwens ook sojamelk gaan proberen; gisteren overlegd met het ziekenhuis over zijn afschuw voor gewone melk en zij denken dat hij er dan niet tegen kan. Hij heeft ook spuitluiers en die had hij daarvoor nooit (niet zo heftig als Rayn hoor). Ik heb zelf ook een tijdje op de sojaproducten gestaan toen ik borstvoeding gaf omdat Luca extreme buikkrampjes had, dat hielp toen wel. Ik hoop in ieder geval dat je mannetje snel weer de oude Rayn is! Mammalijntje: bedankt voor je mail! Je kunstwerk krijgt een ereplaats in zijn ikke-boek! Ik heb trouwens ook wel eens het idee dat Luca 's nachts buikpijn heeft. Hij is dan erg onrustig en ligt helemaal opgerold met zijn beer op zijn buik te kermen. Hun darmpjes moeten natuurlijk nog steeds wennen aan het eten. Als wij andijzie hebben gegeten, heeft Luca 's nachts altijd buikpijn en wordt krijsend wakker; hij kan daar gewoon niet tegen... MammavanJ: gefeliciteerd met Joshua en natuurlijk ook met je eigen verjaardag! Bedankt voor de uitnodiging, maar je woont een beetje te ver weg om een bakkie te komen doen. Een hele fijne dag en succes in de tattooshop! Mirella: wij kennen elkaar nog niet geloof ik, maar welkom in ieder geval! Dat was vast heel vermoeiend dat Evi niet sliep overdag! Sanne: gefeliciteerd met je nieuwe functie! Voor welke organisatie werk je? (de doelgroep is mij namelijk bekend, maar ik weet niet of je bij mij in de buurt woont. Als dat zo is, ken ik de organisatie waarschijnlijk wel) Nettie: super dat Elise het zo leuk vindt op school. En ik kan me voorstellen dat even alleen zijn met Mila ook wel lekker is. En verstandig dat je goed gaat nadenken over een derde. Je schreef laatst over antidepressiva; ik heb ze een tijdje geslikt. Als je ervaringen wil weten, moet je me maar even pb-en. Patrieske: wat knap van Jaimy dat hij zich voorzichtig aan het lopen waagt! Ik vind het zo leuk dat jij altijd uitgebreid op iedereen reageert! Journey: ik hou ook niet van rijden in de sneeuw hoor. Inmiddels ligt hier ook weer een pak en ga straks lekker lopen naar de supermarkt. @maatjes: Luca gaat ook al naar 86 voor bovenkleding, broekjes 80. Hij past zelfs al een polo van maatje 92, maar die is van Salty Dog en valt heel klein. Luca zit met zijn lengte op de bovenste lijn en gewicht op het gemiddelde. Mijn man en ik zijn allebei lang, dus Luca heeft ook geen keus om lang te worden. @kleding: iemand had het over dat al die kleertjes best prijzig zijn. Misschien een tip: ik heb aan de verjaardagsvisite kleding en kledingbonnen gevraagd. Luca had al zoveel speelgoed gekregen voor Sint en Kerst, dat dit me wel een goede leek. Uiteraard heeft hij wel wat speelgoed gehad, maar ook een hele stapel nieuwe kleding en twee bonnen. Aan mijn vriendinnen vroeg ik kleding, want die weten mijn smaak en de mensen die een andere smaak hebben vroeg ik bonnen aan.
oh Elise dat is inderdaad een goed idee om kleding te vragen , rayn heeft mega veel kledig maar voor komende zomer heeft ie nog niets dus mss is het wel een goed idee ( al weet ikniet welke maat want het schijnt heeeel lang te duren voor rayn weer op gewicht zit ) maar een tegoed bon is dan wel een idee!!! rayn heeft nog geen ontlasting gehad ! en dat is goed nieuws dan blijft het tenminste binnen he !ook was ie net lekker aan het spelen en zo dat heeft ie de afgelopen dagen niet gedaan dus mss wat vroeg maar............
Mirella: Hoe is het met jou & je kleintje? Sanne: Ja de huid is nog intakt.. Houd het nu lekker vet en gaat prima! Gefeliciteerd met je nieuwe functie!! Muppet: Hoe is het met jou? Ja me m'n hand gaat prima! Af en toe brand het nog wat, maar dat is echt heel af en toe.. Mamalijntje: Fijn dat je eerste dag goed ging meid! Arme Jamie!! Hoe ziet het er uit? Nettie: Hier ook nog maat 68.. Maat 74 heb ik nu wel allemaal gekocht zit toch weer wat ruimer..
Nou vandaag zou mn moeder komen maar die heeft afgezegt, sneeuwt nog steeds Elke keer sneeuwt het even en dan is het weer droog.. Dan begint het weer te sneeuwen en is het weer droog.. Nou jah, ik ga vandaag toch niet veel doen.. Ik ga nog even verder met de keuken inpakken, eerst een broodje eten met Sidney en dan gaat ze op bed en ga ik weer aan de slag.. Wasje draaien enz. Ons nieuwe huis zit schot in.. Het plafond in de woonkamer zit er bijna voor de helft in als dat klaar is kan er weer aan iets anders geklust worden..