Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

Joshua.... en patries.... gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!

denk dat jij al een paar dagen "in je hoofd" bezig met met bevallen.......

Jij was toch diegene die ingeleid werd... en dat het niet zo vlot liep, toch???

Geniet van de deze bijzondere dag........!!!

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Seth.. Was jij nu niet overtijd?

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ben snot verkouden.. Gelukkig niet hoesten ofzo maar het is echt geen pretje!

Meisje slaapt, gelukkig! Probeer 1 slaapje te doen ipv 2.. Vandaag de eerste dag, we moeten maar zien waar het toe leid.. We waren ook pas half 10 van bed ofzo geloof ik!

4. Seth

Seth Niet meer actief

uhhh hoe bedoel je die nou....??!!!
    met mn dochter....??!!
    pfff was ik met nieuwjaarsdag al uitgerekend......

ik zag trouwens net mn banner...en moest zo lachen...
    mn kleine heeft nu al meer hercencellen als paris hilton...

Dacht bij me eigen... dat heeft het zaad van mn vent al......

Jammer genoeg hebben we wel wat minder geld......;)
    maarja IK zie er wel weer beter uit... hahahahahahaha....

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

wij gaan zo naar het cb

Maar patricia en joshua Bekijk bijlage 41374 ,met jullie verjaardag en geniet er lekker van.

Op de rest reageer ik later wij gan jaimy zijn prik halen en wil er betijds zijn na het voorval van vorige keer

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oh dat wist ik niet precies.. Maar ik kan me nog herinneren dat jij overtijd was.. Toen ik ook overtijd ging..

7. mirella32

mirella32 Lid

25 mei 2008
    28
    0
    0
    verzorgende IG
    Randstad
    Nettie:Tja, dat viel niet altijd mee...was ook wel blij als ik kon gaan werken:)!Maar we hebben het overleefd!En ik heb altijd geroepen dat ik 2 kindjes vlak achter elkaar wilde (als het zou lukken), maar nu wachten we er nog maar even mee...Eerst een beetje bijkomen (want stel je voor dat we weer een kindje zouden krijgen die zo weinig/niet slaapt overdag).

Elise:Kan hoor!Ik ben Mirella,34 jaar en heb samen met Ronald een dochter Evi Elise (roepnaam Evi)die 14 jan. 1 wordt!Wil je meer weten, dan hoor ik het wel!

Joyce:Gaat goed hoor...Evi slaapt sinds een paar weekjes overdag...wat een heerlijkheid!Bij jou ook alles goed??

Nou ga vanavond weer naar mijn werk glibberen denk ik!Tjee wat een gladheid!

Mamavj:dubbel gefeliciteerd!Hoop dat je een leuke dag hebt!

8. mirella32

mirella32 Lid

25 mei 2008
    28
    0
    0
    verzorgende IG
    Randstad
    Oja Nettie: Ze was ondanks niet/weinig slapen wel gezellig hoor overdag, alleen het avondeten en de laatste fles ging dan niet zo best naar binnen!

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mirella: Da's wel fijn he! Ik heb ook een wakkere henky, ik probeer nu 1 slaapje overdag in te voeren.. zien hoe dat gaat

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik ga nu echt mn zinnen verzetten en achter de pc weg kruipen.. Kom er gewoon iet achter weg..

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo het forum lag eruit!

Weer een werkdag erop zitten. Alles ging prima.

Jamie zijn oog is goed blauw geworden en doet ook zeer.. Hij zit er helemaal niet aan.. Zelfs met wrijven in zijn ogen niet..

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Hoi dames, ik schaam me rot.. ben zo lang niet meer geweest!!! maar ik wou iedereen alvast gefeliciteren met hun kleintjes die 1 worden.. en ook diegene nog die al geweest zijn tuurlijk.. ben zo erg laat.... heb zo vreselijk druk gehad.. en nog steeds... misschien binnenkort meer tijd.. maar vermoedelijk niet.. want nog steeds hard aan het zoeken naar een baan.. en manlief is nu ook baanloos.. dus beiden hard aan het zoeken.. en ik studeer ook nog steeds.. volgende week weer examens.. dus sorry dames.. dat ik jullie helemaal verwaarloos.. sorry.... helaas hoor ik ook weinig via hyves...

maar het gaat super met Mascha! :D loopt bijna los! :D gaat hard!!! en begint woorden te zeggen maar helaas geen pappa meer... mamma nog afentoe.. andere woorden zijn belangrijker lijkt t.. en ze gaat ook al af bijna van de speen.. alleen nog met slapen! :D ze slaapt nog wel twee keer op een dag.. in totaal 4 uur.. en dan snachts 10-11 uur.... nou als jullie nog wat willen weten of willen kleppen doe maar via hyves.. daar kom ik nog weleens ook online via mobiel... :)

Liefs mir

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hi Lotus volgens mij sta je in mijn lijstje! Hopelijk hebben jullie beide snel een baan! weet er alles van want het is echt een rottijd!

Hier ook bijna speen af! Alleen in de buggy en soms met slapen.

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Sorry meiden..
    Vandaag even niet zoveel puf om te kletsen, beetje moe-ig (mede door de hevige menstruatie) en mn kleine meiske moet écht heel erg wennen, aan het feit dat paps weer werkt en Elise hele dagen naar school gaat, komt vast wel goed, alleen nu is het even wat onhandig, meiske wil telkens aandacht en kan zich niet goed zelf vermaken... en dat terwijl ze dat eerder toch heel goed kon... Komt vast wel weer terug als het nieuwe ritme erin zit!
    Ga nu even de meiden op bed leggen en dan lekker even onderuit op de bank!

Fijne avond!

oh en uiteraard:
    @ Mammavan Joshua, en Joshua: Gefeliciteerd met jullie verjaardagen!! Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad, fijne avond nog verder!!!

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Voor Serenity

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo tweede werkdag weer achter de rug, kleine meid weer bij oma geweest en zoals gewoonlijkweer niet naar beddus strond vervelend, gauw in bd geweest en die ligt nu op bed ik zelf ook maar even lekker in de douch geweest.

Romairo super dat ie het nu al weer zo goed doet wss toch die allergie!!!

Lotus balen zeg dat jullie beide werkloos zijn, je man had tch net een nieuwe baan?

Seth hahaha more brains dan Paris hilton..........hoop niet voor je dat deze net zo lang wil blijven zitten als je meisje!!

Joyce schiet het inpakken een beetje op, rot werk is het he?

Patrieske nu wel goe gegaan met de prik van Jamie?

CB ik hoef pas 21 jan voor de inenting..........

17. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein

thnx, hij is echt leuk geworden :D

18. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Vandaag bij het CB geweest voor de inentingen. Ze heeft bij de 1e geen kik gegeven. Bij de 2e prik huilde ze pas achteraf. Dappere meid. We hebben het ook gehad over het kruipen. Ze snapte goed dat ik me zorgen maak dat Serenity nog geen poging doet om d'r voort te bewegen. 19 januari heeft ze daarom ook een extra bezoek ingepland. We moeten dan bij de arts komen, ze heeft het wel gehad over fysio.

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
  20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ze lijken heel onscherp maar komt door het uploaden hier op het forum dus als je het orgineel wilt kan ik deze mailen!

**

Jessica is even afwachten dus! hopelijk gaat ze dan snel kruipen als ze fisio heeft gehad eventueel.

Deel Deze Pagina