Ik merk toch wel het verschil tussen het krijssen voor aandacht of van pijn. Om aandacht geeft vaak geen tranen. Ik negeer Serenity als ze schreeuwd om aandacht. Ik leg haar uit (hoe jong ze ook is) dat ze niet moet schreeuwen, maar gewoon mama kan roepen. Serenity gooit nogal met haar speelgoed. Vooral de box uit. Als ik dan "NEE" roep gaat ze ook heel hard huilen. Het is maar eventjes en ook dan leg ik haar uit dat ze dat niet mag doen. Zo blijven we doorgaan totdat ze het snapt.
dan is het inderdaad makkelijk onderscheid maken ,maar rayn huilt dan ook met tranen , maar toch is het nep huilen . Hij begint inderdaad ook nog harder te huilen als ik NEE zeg kleine boeven zijn het!
Ja hoor hier ook echte tranen met een nephuil! Soms weet ik het ook niet zeker maar meestal gaat hij dan ook erg boos doen erbij dus aanstellerij
Hai gelukkig goed nieuws van de ha toen we terug kwamen. Hij is helemaal onderzocht van top tot teen,en er was niets te horen,ze gaat met de arts contact opnemen die het heeft geconstateerd,omdat hij het heeft gehoord en onze ha niet,we worden hier nog over terug gebeld. anders krijgt hij aankomende week een echo van zijn hartje om alles uit te sluiten,maar dat is waarschijnlijk niet nodig. Ik liep huilend naar buiten van opluchting,de ha zei ook dat hij haar dit had moeten sturen en dat zij mij dan gebeld had,nu hebben we helemaal over de zeik gezeten de hele nacht. Ze zij ook dat het kan dat hij het wel heeft gehoord,dat noel zo heeft gespuugd en gespuugd en benauwd had,hij heeft dus een virus infectie aan zijn luchtwegen wat dus vanuit het rs virus komt,wat dus wel besmettelijk is,en dat we nu dus ook erg op jaimy moeten letten,maar goed dat zijn hartje dan heel hard is gaan pompen en dan horen ze een ruisje,dus als hij nu daalijk slmoer word en vlugger moe is,dan moeten we meteen weer aan de bel trekken,maar voor nu zei ze er is niets aan de hand,ze neemt nog wel contact met ons op,en overlegt nog met haar man ook,dat is de ka van noel.
Hahaha uitgegroeid.......tja gezinsuitbreiding met de nodige "troep" daardoor kan ik me dat wel voorstellen hihihi.
Goed om te lezen Romairo.......hoop dat het begin van het einde nu is gemaakt. Zo je jochie de hele tijd zien is geen pretje...
Patrieske super nieuws..... Mamalijntje fijn dat ze de blikken hebben weggehaald en dat ie zich nu niet meer kan bezeren.... Romairo en smaakte de taart? Hier heel de dag op pad geweest Bliss de 9 weken oude pup heeft een gat in de bank gevreten ........bank was 1 jaar oud:x Nu kunnen we het kleine gedeelte nog gebruiken maar het grote dus niet we hebben nu bij zuiderster 2 stoelen met hocker gekocht maar ja 6 tot 8 weken levertijd dus zitten we al die tijd nog met een gat in de bank.... Terwijl wij daar waren was Tess lekker bij opa en oma en heeft daar heerlijk andijvie stampot meegegeten net was ze helemaal gesloopt ik hoop dat ze lekker doorslaapt en morgen een beetje later wakker wil worden!!
Hahahahaha ......nou manlief is ook een en al goedheid hoewel Sven toch wel wat temperament van mij heeft. Vanmiddag voor het slapen gaan kreeg hij zijn zin niet, (de nieuwe afstandbediening) wat een drama queen heb hem echt even uitgelachen!
OOOOOOHHHHHH Patrieske, kan ik me heel goed voorstellen dat je je zorgen gaat maken, dat heeft niks met negatief denken te maken.....daar is dat te ernstig voor.....hoop dat het allemaal loos alarm is.....wanneer ga je naar de ha? Ook wel raar dat hij er dan niet direct ff iemand bijhaalt met zoiets....
Romaira............Ja meid dat is moeilijk,vooral omdat je manneke ook zo'n pijn heeft gehad of soms misschien nog heeft,ik denk dat je het beste naar je gevoel kan luisteren en dan merk je wel wat voor huil het is,al in mijn geval ik ben echt meteen altijd ongerust hoor,maar op den duur leer je dat wel Ja hoe kun je ze dat uitleggen,als ik nee zeg gaat jaimy gooien en schreeuwen en boos doen,ik zet hem om af te koelen in zijn box,dat is nu zijn time out plek,of hij het snapt weet ik niet,maar dat komt wel,dat is dus ook de reden waarom de box er staat. Ik las dat hij minder is gaan drinken en dat het langzaam aan wat beter gaat,wat ben ik blij omdat te lezen meid. En gelukkig kan je al snel bij de dietiste terecht. Is het nog gelukt met je taarten,en had je die vrouw nog gebeld of heb je het erbij gelaten? ----------------------------------------------------------------- mamalijntje...........Huilt hij meer als hij ligt,ik weet van noel toen dat hij meer huilde als hij lag,samen met de erge oorsmeer had hij dus een oorontsteking,hij had ook koorts erbij. Nu heeft jaimy ook weleens van die grote vlokken maar verder geen last dus dan maak ik het schoon zo ver ik kan,je mag er een beetje in met je nagle maar niet te diep want dan duw je het terug
Hier heeeeel veeeeel weemoed......zo vlak voor Sven zijn verjaardag.......er wordt achter bij ons geschaatst op de sloot, direct aan de tuin zeg maar......en ik lag op bed want was vanmiddag ineeens zo moe..... .......Sven lag naast me,werd wakker en had het benauwd door zijn hoesten dus op mijn buik verder laten slapen.....slik nou en toen kwam heb.......vorig jaar weet ik nog heel goed daags voor Sven zijn geboorte dat ik ook op bed lag te slapen, en manlief met de buurmeisjes even gek aan het doen was op het ijs......toen lag in met Sven IN mijn buik, en nu met Sven OP mijn buik.......(ga maar ff wat zakdoekjes inslaan voor het weekend en maandagavond......alleen mijn moeder is er en dan laat ik mijn emoties toch minder zien......."ze snapt het dan niet en zegt dan waarom moet je nu ineeens huilen.....".....duhhhh)
Hai goofychick...........We hadden die ochtend meteen gebeld en onze eigen ha was er om 14.00 dus konden we meteen om 14.10 komen,en dat verslagje heb ik net hier neergezet,gelukkig dus niets gehoord,maar ze zei dat ze hem wel wilde spreken,omdat het ook van zijn slijm met sougen kan komen. Ik moest eigenlijk nu tot 22.00 werken maar mijn moeder is mij mee komen helpen en toen was ik om 19.00 iets ervoor klaar en mocht ik gaan van mijn baas,wel fijn want ik zat er echt doorheen. Hij was ook raar,hij zei het toen we weggingen,we stonden al bij de deur,ik kon ook helemaal niets meer uitbrengen of vragen,ik zei alleen wat nu dan met tranen in mijn ogen,ja bel je ha maar en die helpt je verder en zo moet je dan midden in de nacht naar huis,ik heb thuis zitten janken,en ik zei zie je wel ik raak hem daalijk ook kwijt en op den duur zei ik dat het mijn schuld was ,want ik heb die mc prik gegeven,daar ligt het dus helemaal niet aan,maar van die dingen ga ik dan doen snap je,op den duur zag ik al doodskisten voorbij komen,ik ga dit ook echt met jan( mijn psycghe,)overleggen want dit is natuulijk ook echt niet goed dat i zoiets dan doe. Maar mijn ha zei ook,hij had dit helemaal niet zo moeten doen,hij had ook haar de brief kunnen sturen via de pc en dan had zij mij gebeld,en hadden we meteen kunnen komen en dan had ik niet zo erg in zak en as gezeten. Ow meid wat moet dat even een emo moment zijn geweest,ik snap dat heel goed lieverd dat je dan wat moet huilen het is ook niet niks om je kindje van een baby naar een dreumes te zien groeien,leiverd laat je tranen lekker gaan en als je moeder dat niet begrijpt dan is dat haar probleem toch,dat klinkt lullig maar je snapt wel wat ik bedoel toch? ---------------------------------------------------------- Hai journey..........Ja gelukkig wel meid,ik zat daar bij de ha toen ze hem gingen onderzoeken nou het was net of ik uit mijn lichaam trad ofzo,ik was zo bang,ik denk dat als ze wat anders had gezegd dat ik zo was ingestort. Meid weet je dat je hond automatisch bij je wa verzekering valt,kai heeft hier toen de salon tafel stuk gevreten en ik kreeg het vergoed. hopelijk bijt ie niet je nieuwe bank stuk
joyce..........Fijn dat het goed gekeurt is meid,dat scheelt toch weer voor hetzelfde geld moet je van alles doen toch. Hoe is het met je nieuwe huisje? En met je hand? ------------------------------------------------------------ Jessica.........Nou bij noel is het dus ene virusinfectie aan zijn luchtwegen,hij is 4 dus hij moet het zelf uitzieken wel heeft hij een speciaal drankje gehad voor zijn slijm. Ze zei dus wel dat het waarschijnlijk ook het rc virus is,en dat ik dus moet opletten met jaimy als jaimy dit ook gaat krijgen moet ik meteen met hem terugkomen,dus ik zou het wel even goed in de gaten houden,en ook haar bedje anders wat schuin zetten dat schleet voor het slijm. noel had dit eerst ook alleen in de avonden en dat werd de hele dag en nu was het zo erg ineens midden in de nacht,dus let er even goed op bij der. Ow dat is minder met je werk meid,en dan krijg je ook niet doorbetaald dan? Mart is zzper en die zit nu al 6 weken thuis en dus ook 6 weken geen geld,ik was hier heel bezorgd over want we hebben hoge lasten met zijn verzekeringen,en ik ben nog bezorgd hoor,maar na wat er met noel is gebeurt kan het me nog weinig schelen nu dan he,kan over een paar dagen weer heel anders zijn ---------------------------------------------------------- mamalijntje...nog bedankt meid. Goed dat je een gesprek hebt gehad,wat waren dat voor blikken dan dat hij zich daar zo aan kon bezeren? goed dat ze zijn weggehaald in ieder geval. Jeetje moest je ver lopen?
@Patricia: Zo moest ik even nadenken waarvan ik je zou kunnen kennen toen ik mijn hyves opende.... Maar het kwartje viel hoor! Denk bijna wel dat je het hebt moeten horen vallen... Een hele dikke knuffel voor je, las dat je het behoorlijk zwaar hebt op het moment! Meiden verder wel alles gelezen maar (nog) geen tijd om te reageren. En met die gezellige boel hier is het bijna onmogelijk... je bent meer tijd kwijt aan lezen dan aan reageren. 8) Sven zijn verjaardag gisteren was heerlijk. Oma's geweest en een Sven zijn peetouders. Zaterdag de rest.... Gisteravond even een instortmomentje gehad... Mijn kindje is 1 jaar.... het is geen baby meer.... en alles wat je in zo'n jaar ontzettend intens beleefd.... Ach, dat kennen jullie wel! Sven is ontzettend verwend als ik er aan denk dat hij zaterdag nog meer krijgt... dan weet ik niet meer waar ik het moet laten, hihi! Mijn nieuwe contract is ook rond, dus ben nu officieel afdelingshoofd. Er was zelfs champagne bij mijn werkgever! Super leuk!! Nou ik ga nog even aan de koffie en gezellig doen... wout moppert . ( mannen.... hihihi) Liefs!!!
jessica............wat een leuke foto's trouwens,samen in hetzelfde pakje schelen ze veel kwa leeftij volgens mij niet of wel? ------------------------------------------------------ Mirella....meid sorry ik zie nu pas weer dat je weer aan het schrijven bent,helemaal niets voor mij om niets te zeggen sorry hiervoor,maar welkom terug meid. ----------------------------------------------------------- mamalijntje......Fijn dat je manneke door heeft geslapen meid. -------------------------------------------------------- Patricia..........Ik lees het net van je schoonouders,meid wat erg voor jullie,hoe oud je ook bent,het is altijd heel erg moeilijk als je zoiets hoort,hoe is andres eronder? En ja boos worden om de portomenee,het is al erg zat dat die word gestolen daar kan zij toch ook niets aan doen,waarschijnlijk zal er wel meer spelen,in ieder geval heel veel sterkte. ---------------------------------------------------------- Journey........Klopt ik had het krantje ook thuis gekregen,maar ik kon het nu niet missen,heb ook nog 7 pakken liggen dus kan het wel nog even redden. Ow wat leuk naar de mc en der eerste happymeal hahah. ----------------------------------------------------------- Joyce.........Wat leuk dat alles binnen is,kan niet wachten tot de foto;s hahaha
Hai sanne Ja ik had je nichtje toegevoegd voor die slingersheb een zw vriendin en 1 vriendin waar de klkeine 1 van word in juli,dus dacht dat is wel een leuk kadootje dat vind ik wel speciaal,en toen zag ik jou stana hahaha,ik dacht zet het er wel bij,maar toen viel het kwartje nog niet hahaha. Ja het gaat nu wel weer wat,ik denk daalijk in bed dat er nog wel wat tranen zullen komen,maar dat is alleen maar goed als het eruit komt,in ieder geval bedankt meid erg lief van je. Ja er word wat afgerebbelt hier,en dat al een dik jaar lang hahaha. Ach meid,ik snap dat heel goed,het is ook niet niks als je kleintje 1 wordn dat schreef ik ook al naar goofy,het is zo intens dat jaar,en ineens zijn ze groot. Ik lees het nu van je nieuwe baan,gefeliciteerd meid,en lekker zeg champagne dan zijn ze wel heel blij met je ach mannen
......belden net vrienden op uit Zeeland, wij wonen net voorbij Utrecht. Ze weten niet zeker of ze wel komen want het gaat zo hard sneeuwen in het weekend.......ja ja.....dat zeiden ze gisteren ook dat het ook hier zo zou zijn als in Amsterdam, nou nog geen cm gevallen.......begrijp me niet verkeerd, als het echt slecht weer is begrijp ik dat ze niet kunnen komen op Sven zijn 1e verjaardag maar dan bel je toch niet al donderdag om te zeggen dat je waarschijnlijk niet komt......en nou ben ik bang dat er meerdere gaan afzeggen.........en dat juist met zijn 1e verjaardag.....
patrieske , blij te lezen dat het mee valt met je manneke ! ik ga lekker naar bedje toe nu , morgen erg vroeg eruit om om half 9 in het ziekenhuis te zijn !!! slaap lekker !
Wilde hier net komen melden.... dat HEEL MIJN familie heeft afgebeld... en dan ook echt iedereen..... ook opa en oma..... Mijn familie woont natuurlijk 1,5 uur rijden afstand....en net in het zuidoosten, waar de voorspellingen 20 cm sneeuw zijn..... Ben er erg dippie door...... ik begrijp het wel.... maar idd net de eerste verjaardag....
ah jeetje meid , das een flinke tegenvaller ! zou je niet iets kunnen regelen dan bijv een andere dag ? ( mar dat is natuurlijk lang niet zo leuk snap ik ook ) zielig voor je meiske zeg