ohja wilde nog even zeggen dat rayn nu van de dietist een poeder krijgt waar extra calorieën in zitten dus om aan te komen Ook wil ze dat we nu s morgens pap gaan geven ( lepelen ) en tussen de middag mag ie geen fles meer alleen maar brood en wat fruit. Maar nu toen ik thuis kwam zat ik er over te denken ...........eingelijk is het belachelijk om een kind wat zo gek is op zijn fles die af te nemen en het is nu toch ook het belangrijkste dat ie aankomt ? niet dat hij op tijd van de fles af is , toch ? Heb dus ook besloten om hem s morgens nu dus pap te geven , tussen de middag brood ( meer dan een halve wil hij absoluut niet ) en eventueel pap ( om haar een beetje tegemoed te komen ) en in de avond gewoon avond eten . Woensdag krijgen we de uitslagen dus tot die tijd doe ik gewoon mijn eigen ding ik vind het belangrijker dat rayn goed eet dan dat ie op tijd van de fles af is !
Hey meiden, @ Jessica: wat een leuke foto's zeg!!!! Jeetje wat belachelijk zeg, dat ze je niet even gebeld hadden, dat ze niet werkten ivm de vorst... @ Romaira: arm ventje. Hoop dat hij zich zeer snel beter voelt meid. Dit is ook niet leuk... Ja, Joshua doet dat soms ook, dan gaat hij heel "zielig" nephuilen... Meid, ik geef je groot gelijk. Gewoon je eigen gevoel volgen hoor. @ Mamalijntje: wat super dat Jamie eindelijk doorgeslapen heeft zeg!!!! @ Journey: ja Joshua is heerlijk verwend en ik ook. HIHIHIHIHI. Ja, is echt niet leuk hoor. Jeetje, wat is Tess toch een heerlijke eter. @ Joyce: dankjewel meid. Super dat jullie de deur van de douche niet hoeven te balen zeg. Ben benieuwd hoor, wat ze over gaan nemen. @ Patrieske: och meissie, Noël zo ziek... Arm ventje... Jezus belachelijk zeg, dat je met die vragen maar naar je eigen huisarts moest!!!! Logisch dat je dan alleen maar kan huilen... Jeetje meid, dat snap je dan toch ook niet, dat zo'n huisarts dat dan zegt? En bij je eigen huisarts is er niets te horen? Ik snap dat niet... Ik heb Andres het hele gesprek met mijn schoonmoeder laten lezen en hij reageert er gewoon helemaal niet op eigenlijk. (ja hij zei: ik kan er ook niets aan doen) En nu praat hij er helemaal niet over... Er speelt ook veel meer, ben er zelfs erg van geschrokken, maar ga dit niet hier op dit forum neerzetten, is te openbaar. Je mag me wel een PB sturen, als je het wilt weten... @ Seth: wat zijn mooie prijzen? Ja, gaat zeker niet lekker bij mijn schoonouders. Maar ga er hier niets over schrijven (is te openbaar hier)... Jeetje meid, dat is echt balen zeg, dat er niemand komt... @ Sanne: welke Patricia bedoel je? WAt super dat Sven zijn verjaardag zo goed was. @ Goofychick: dat is wel een beetje vroeg om al af te zeggen idd... Hehe, het forum doet het weer. HIHIHIHI. Hier gisteravond nog traktaties gemaakt voor het KDV waar Joshua vandaag naartoe is gegaan. Ze hebben heerlijk gesmult en ze vonden het een hele leuke traktatie , dus ikke is blij. Ook is Joshua vandaag naar de fysio geweest, maar hij maakt nu zulke grote sprongen en is zo goed vooruit gegaan, dat hij niet meer hoeft terug te komen!!!! Jeeeeeeeeeeej. Wel moeten we in de gaten houden dat hij niet ineens stil gaat staan, dat hij niet meer vooruit gaat zeg maar. Dan moeten we gelijk weer bellen voor een afspraak. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Wat sneu voor de jarige..........maar ja kan het best begrijpen mijn vriend zit veel op de weg dus vind het niet erg om te rijden......... Mamavanj leuk de traktaties
Zo hehe ik kan nu pas op het forum komen... Hier een goede nacht en dag gehad. Jamie heeft zelf een manderijn gegeten!!!! Voor het eerst fruit stukjes.. Gewoon gepelde manderijn gek kid.. En vanavond heeft hij macaroni met mij mee gegeten... Was iets te gekruid maar hij vond het heerlijk.. Wilde zijn eigen hapje niet eten.
@ patrieske: Serenity en haar nichtje schelen 10 weken. Het eigenlijk (tijdens de zwangerschap) 13 weken. Ik ga idd het bedje van Serenity weer omhoog zetten. @ Afbellers verjaardag: Dat is balen. Maar moet eerlijk zeggen, heb voor morgen ook een verjaardag afgebeld. Moet morgen richting Amersfoort. Maar niet alleen vanwege het eventuele slechte weer afgebeld hoor. Serenity is ook weer eens ziek. Vanacht weer een baggernacht gehad. Serenity huilde om de 2 uur. Steeds koorts en heel veel hoesten, waardoor ze ook benauwd werd en slijm ophoeste. Heb de HA gebeld en een afspraak voor maandag staan. Ze grijpt weer steeds naar d'r oren. Ben bang dat we terug bij af zijn. Ze eet ook heel slecht. De helft minder dan normaal. Mocht het erger worden dan gaan we weer naar de HAP.
Trouwens Jamie heeft idd last van zijn oren maar ben nog niet naar de HA geweest want ik weet de oorzaak. Hij is al weken verkouden en hoesten.. Logisch dat zijn oren zeer gaan doen.. Dus vandaag begonnen met neusspray en stomen.. Anders maandag toch alsnog heen maar hij zit natuurlijk helemaal vol. Jessica beterschap met Serenity, Wat heeft ze?
mamalijntje ach arme jamie zikejs en dat oog..........wat heeft ie trouwens mooie blauwe ogen (oogkleur bedoel ik he) Tess heetf schoenmaat 20 2 weken geleden heb ik ze laten opmeten maar heb nog steeds geen geschikte schoentjes gevonden. Jessica sterkte met serenity. Wij hebben morgen ook een verjaardag maar in principe gaan we wel of we moeten echt ingesneeuwd raken. Nog een nieuwtje 18 januari hebben we een afspraak bij het nieuwe kdv en als het ons leuk lijkt gaat Tess 1 dag n de week daarheen............
Ja bijzondere ogen he.. Geen idee van wie hij deze heeft haha.. Ze zijn fel blauw. Ik had maatje 20 gehaald maar die zijn veel te groot. En met zachte zool, Vrees dat ik deze te koop kan gaan zetten want hij heeft nu echt schoenen met een goede zool nodig.. Maar vind het zo zonde he steeds die groeispeurten en plots passen ze niet meer.
Hai Zo ben thuis van mijn werk,ben dood op,ga daalijk ook vroeg naar mijn bedje,morgenvroeg al heel vroeg boodschapjes doen,dus we gaan lekker slapen. Noel is gelukkig de hele tijd gewoon lekker geweest,jaimy huilt wel veel en heeft erg last van zijn tandjes. voor de meiden die morgen de verjaardag vieren,heel veel plezier. --------------------------------------------------------------- Mamalijntje...........och gossie wat zielig dat het nog zo blauw is,dat is een flinke smak geweest :x Hij is wel een knapperd hoor. Zonde van de schoentjes meid,maar wie weet gaat hij er snel in,en als je een dikker sokje er in doet,of een zooltje er in knipt. Ik zou het niet weten van jaimy,hij kan echt geen schoenen aan door zijn wreefje,en omdat hij buiten nog niet loopt heeft hij nog steeds zijn slofjes aan,vind het eigenlijk geen gezicht als we weggaan,maar hij past gewoon helemaal niets,al zijn schoentjes liggen hier nog splinter nieuw. Jeetje je manneke ook al zo verkouden,als hij zo'n pijn heeft aan zijn oortjes moet je zijn bedje wat schuin zetten dat haalt de druk van zijn oortjes af,wij doen er dan altijd een stapel boeken onder,beterschap met hem. ja ik kon er ook niet op,was mijn pc al af aan het beulen totdat ik jou sprak hahaha. Wat goed zeg dat hij al stukje eet,ik had een 12 maanden potje geprobeerd nou hij gaf gewoon over dus ana jaimy is dat nog niet besteed ----------------------------------------------------------------- Journey........Ik weet niet of jullie een picolino hebben,daar hebben ze hele goed en ook mooie schoentjes voor de kleintjes,denbosch is wat te ver weg voor je. Ow wat spannend dat je daar een afspraak hebt meid ---------------------------------------------------------- Jessica.........Wat rot dat ze weer zo ziekjes is,en je hebt gelijk gewoon naar de post gaan als het te erg word hoor. veel beterschap met je kleine meid. Wie is er ouder dan,ik denk het nichtje of niet? ------------------------------------------------------------- Patricia..........wat een leuke traktaties zeg,ik krijg er honger van hahaha. -------------------------------------------------------------
Goofychick..........Ik snap dat je daar van baalt meid,maar ik weet niet hoe ver het reizen is voor je vriendin,want ze voorspellen wel echt slecht weer en ze gaan zelfs snelwegen afluisten,hier in de randweg van denbosch zijn er al wat afgesloten,weet natuurlijk niet hoe het bij jullie is. En ze kunnen ook niet met open baar vervoer dan,is dat te ver weg? Meid ik hoop dat de rest wel komt,ik snap dat je het niet luek vind,maar eerlijk gezegd ik zou nu ook niet ver durven te rijden,maar goed ik ben dan ook een schijterd hahah. meid in ieder geval heel veel plezier met de mensen die er wel zijn. ----------------------------------------------------------- Seth..........Ow meid bij jou heeft echt iedereen afgebeld,dat is echt klote,maar woont de fam van je vriend dan ook ver weg? Ja hier is het gewoon klote,snelwegen zijn ze al aan het afsluiten het zout is op en ze kunnen de randweg niet op hier in denbosch,wij moesten naar de dierenarst maar we moeten morgen dan helemaal binnen door wat normaal 15 min rijden is doen we daalijk 40 minuten over. Meid ik hoop dat je met de mensen die wel komen een leuke dag hebt,al is het echtrot zo op haar verjaardag dat er echt niemand zou komen. net zoals bij jaimy was het na 15.00 niets meer,de helft moet nog steeds komen. ------------------------------------------------------------- Romaira..........Ik had al bij je hyves gereageerd op je stukje van de dietiste,maar goed ik weet niet of je het hebt gelezen? -------------------------------------------------------- Patricia...........Hij is gelukkig alweer helemaal de oude hoor,hij heeft gisteren wel de hele dag liggen slapen,wij hebben hen af en toe wakker gemaakt voor te drinken en verder niets,hij is vandaag dubbel zo gek hahaha,maar wel fijn dat hij weer de oude is. Ja dat zei mijn ha ook al,dus daarom neemt ze ook contact met hem op,en dan hoor ik aankomende week wat ze met hem heeft besproken. Meid je hebt ook mijn eigen mailadres toch,dan mail je mij daar even op,misschien is het fijn om je hart te luchten,ik snap dat je dat hier niet doet meid. Wat goed zeg dat je manneke niet meer hoeft te komen,wat een droppie is het toch he,ineens alles doen haha vind het wel een goede zet van hem,weg met die therapie denkt ie hahaha.
Ja zijn donkere puma;s ** Patrieske Jamie eet normaal ook geen stukjes. Hadden afgelopen week ook een 12+ geprobeerd maar hij spuugt alles uit. Was ook helemaal verbaast. En idd hij heeft een behoorlijke klap gemaakt. ** Meiden ik sluit af want ik heb het idee dat het een rotnacht gaat worden.
patrieske , ja had het gelezen wist niet zo goed wat te reageren hihihihi net is hier keurig op tijd de dikmaakpoeder voor rayn gebracht wat een luxe he een apotheek die bezorgd hahahah
@ mamalijntje: Poeh wat een vragen weer, hihi Ik weet niet wat ze heeft. Haalde d'r net even uit bed omdat ze heel hard huilde (zomaar uit het niets) en zweette. Ze was zo rood als een biet. En voelde heel warm aan. Snot liep uit haar neus en hoeste weer zo. Ze is ook heel hangerig en wil niet eten. Eigenlijk een soort van terug bij af. Wat een mooie kijkers heeft Jamie. Dat blauwe oog gaat wel de goede kant op. Valt bijna niet meer op. Serenity heeft nu maat 19. Pas gekocht. @ Patrieske: Ja het nichtje is ouder.