hai joyce Ja dit is de 6 week dat hij nu thuis zit,maar woensdag en donderdag heeft hij gelukkig wat binnewerk het is niet veel maar het is toch weer 2 dagen en dan hopen dat hij volgende week gewoon kan werken want anders gaan we het hier echt niet redden met de vaste lasten Ja hij heeft ook 2 karweitjes maar die kan hij ook niet maken,want het mag gewoon echt niet vriezen ook niet s'nachts
@ Joyce: ik heb het opgegeven. Ik snapte er niets van met het installeren. Kon hem niet meer terugvinden enzo... Heb Winrar ook maar gelijk verwijderd weer... @ Patrieske: kindjes hebben vaak minder nodig, dan dat we denken heb ik deze week nog ergens gelezen. Maar als je dat denkt, zou ik gewoon proberen hem meer te geven. Krijgt hij nog een fles 's avonds? HIHIHIHI. Ja de mouwen waren echt te kort en je bleef de shirtjes naar beneden trekken, dus werd echt tijd. HIHIHIHI. 80 is aan de andere kant dan weer te groot, maargoed... je kunt niet alles hebben... Och arme Jaimy.... Joshua heeft gelukkig nog steeds geen last van verlatingsangst of eenkennigheid. Joshua brabbelt ook eigenlijk alleen nog maar hoor. Wel zegt hij papa en mama... dada, zegt hij ook steeds.... Hier is Andres even naar zijn werk toe. Hij moet even de vrachtwagen starten en als het goed is, komt er straks iemand voor zijn bus, want die wil niet meer aanslaan... Hij start wel, maar dan is het klik en doet hij niets meer, dus waarschijnlijk is er ergens wat vastgevroren... Nadat hij van zijn werk komt, gaat hij even naar prenatal om een tuigje te kopen, zodat Joshua straks op de slee kan. Hier nog 3 filmpjes van Joshua . Gisteravond, staan in de box, met 1 hand Joshua :: MOV00188.flv video by Pgieling - Photobucket Lekker spelen...kiekeboe Joshua :: MOV00189.flv video by Pgieling - Photobucket Lekker spelen en brabbelen... Joshua :: MOV00190.flv video by Pgieling - Photobucket Liefs en dikke knuffel, Patricia
Heb ik gevraagd....... maar kon niet heb al op mn blote knieeen moeten smeken of het op één dag kon.... (aangezien vriend vrij neemt, om mee te gaan....) En dit was al moeilijk........ Als het mee zit, mag ik met meisje ook om 09.00 uur... (als ze beetje voorlopen op schema) anders moet ik alleen voor de prik terug...... maarja... dat was meer omdat ik zo aandrong... dus geloof er niet in.... tja wat moet ik er over zeggen.... : MIJN consultatiebureau, he?!
kennisje van me wordt van de week geholpen aan neus.... is wel ietsjes ouder... van eind augustus.... Dus wellicht over paar maandjes dat je groen licht krijgt.....
mamavanjoshua zou graag je filmpjes willen kijken.... maar heb ik kans dat mn hond nu gek wordt... en meisje slaapt... dussssss
mamavanj leuke filmpjes hoor................. Seth ja het consultatiebureau...............ik mag gezellig de 21ste.......
pfffffff wij hebben van die vrienden die zichzelf altijd uitnodigen zit ie net op msn ja ik had vin (mijn vriend) net aan de foon en ik moest aan jou vragen of het goed was dat we zaterdag komen.........wat moet je dan zeggen als je geen nee kan zeggen!!
Nettie gefeliciteerd met Mila!!! Je houdt het werkje nog even tegoed meis!! *** Jamie is weer behoorlijk ziek. Ging vanmorgen/vanmiddag goed maar nu weer huilen en huilen. Koorts
rayn heeft vandaag trouwens geen diarre meer het hangt er een beetje tussen in zeg maar wel is ie erg hangerig weer dus dat is ff minder . sinds vandaag kan rayn zelf van de bank af hihihih draait zich mooi op de buik laat zich er dan voorzichtig af glijden hihihihihi weet niet wie dat laatst hier nou ook zei ............maar rayn wil ook niet meer van zijn eigen bord eten , het moet van ons bord af komen pas dan weet je zeker dat je het zelfde krijgt lijkt ie te denken hahahaha ~~~~~~ vanmiddag wilde we gaan schaatsen :S men wat een fiasco zeg , roy trok zijn veters aan en brak daarmee gelijk een deel van zijn schaats af ( gedeelte waar de veters door lopen ) ik had ze net aan en kreeg gelijk kramp in me tenen schaatsen dus te klein en me zusje durfde niet meer hahahaha
he he het heeft even geduurd maar rayn zei net aan tafel terwel ie de armpjes naar me uitstak mammma echt met die lang m ertussen hahahaha zal wel weer voor 1x zijn maar t was wel leuk
Romaira geeft je een heerlijk gevoel he als ze je zo noemen haha! balen dat het schaatsen niet wilde haha.. En lekker dat het weer ietjes beter lijkt te gaan met Rayn. Nog twee dagen en jullie weten meer!! Manlief heeft gisteren druppels opgehaald bij de apotheek die verdoven.. Niet dat het helpt maar goed viel te proberen. Rechts begint nu ook. Hij is zo ziekjes. Alleen maar op schoot en liefst bij mama natuurlijk.. Is echt niets zo zeg.. Wilde dat hij wat meer op schoot ging zitten maar dit is gewoon zielig.
Hier heel veel weemoed, loop de hele dag al met mijn arm onder mijn ziel......en stuurde om half vijf een sms naar een vriendin van mij die vorig jaar de hele dag bij mij was voordat de bevalling begon: "een jaar geleden zaten we aan onze kop warme choco" Allebei huilen natuurlijk En manlief was voor half zes binnen......en kwam me een knuffel geven op ons kleed bij de bank precies om half zes......dus ik weer huilen, liggen op zijn borst.....kwam Sven er ook aan en ging ook liggen met zijn hoofd op zijn borst......huilen.......pfffff......tis ook wat allemaal.......voor deze dag was alles de eerste keer........straks niet meer!
Zo voelt het idd, kan me het goed voorstellen.... maar er komen écht nog een heleboel eerste keren aan hoor... miss stelt dat je een beetje gerust?? Tja óf je word er bang van.... al die komende eerste keren...(voor mij net weer een eerste keer achter de rug bij Elise.... 1ste schooldag...*zucht* echt vrij heftig was dat...) Maar oei dat knuffmomentje van jullie is idd wel erg tranentrekkend gaaf!!! Geniet er maar fijn van!!!!
Meiden allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties!!!!!!! We hebben een fijn dagje gehad. Mila heeft heerlijk gespeeld, met haar duplo en toen we Elise gingen halen heb ik haar dr pop in handen geduwt zodat ze een beetje gezelschap had achterin (ze wil nog wel es vervelend worden in de auto), nou dat werkte, ze heeft echt heerlijk zitten kletsen met de pop, oogjes voelen, neusje voelen uitgebrid bekijken en vreselijk veel kletsen in haar heerlijke brabbeltaaltje, écht ik zat zó te genieten. Vanmiddag kwam er nog een vriendin met haar 2 meiden, de oudste word in maart 4 en zat bij elise op psz, de jongste is in aug. 1 geworden, echt heel gezellig en de meiden speelden heel leuk samen. Mila kreeg van hen ook een pop eentje die z'n oogjes sluit als je de fles omdraait, Mila was er helemaal blij mee... echt een popenmoedertje dus!! Net lekker patatjes gegeten Mila heeft er heerlijk van genoten een hele frikandel weggekauwt!! En ze genoot hier ook enorm van. Nu liggen de dames op bed en ben ik kapot, heb amper wat gedaan vandaag, alleen erg veel telefoon gehad enz, op de ene of andere manier is dat uitputtend... Ga lekker bankhangen en op tijd mn bedje in. Morgen toch maar weer es wasjes draaien en bedden verschonen, word wel weer tijd, had het vandaag willen doen maar kwam er gewoon niet aan toe.... Hey meiden een fijne avond en tot gauw, sorry dat ik niet reageer (again) heb nu ff geen puf hoop toch sne weer wat puf te vinden, ga mn best doen!!
Hai zo net thuis van mijn werk,maar ga daalijk even weg met mijn moeder dus nog vlug even wat reacties ----------------------------------------------------------------- Nettie.....niets te danken meid Ow is jou kleintje ook zo vervelend in de auto,jaimy hier ook,noel had dat nooit zat altijd lekker rond te kijken of viel in slaap. Ow wat lekker zeg dat ze lekker een fricandelltje op heeft,daar weet jaimy ook wel raad mee. ach dat reageren komt wel weer toch. ------------------------------------------------------------- Goofychick...........ach meissie toch,ik krijg tranen in mijn ogen als ik het lees,maar het is heel normaal toch dat je zo moet huilen meid,tenminste ik vind van wel hoor ----------------------------------------------------------- Romaira......owwww ik ben jaloers,wat lijkt mij dat heerlijk om te horen zeg. Nou meid ik hoop dat jullie woensdag meer te horen krijgen meid,want dit is zo toch ook niets,gelukkig dat zijn poep weer wat normaler is. -------------------------------------------------------------
Voor wie nog een verjaardagsthema in gedachten heeft de Kinderschatkist - Welkom -- Hier inmiddels alweer tig keer naar boven geweest, Jamie schrikt steeds overstuur wakker