Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Goofychick ook voor Sven heel erg gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je grote, kleine man.................

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamalijntje sterkte ik hoop dat jamie gauw weer opknapt............

3. mirella32

mirella32 Lid

25 mei 2008
    28
    0
    0
    verzorgende IG
    Randstad
    Ohoh, daar ging mijn goede voornemen om nu toch echt regelmatig met jullie mee te schrijven...'k blijf het echt proberen hoor meiden...Even proberen wat reacties te geven...

@Patrieske:Evi brabbelt ook nog hoor...het enige wat ze zegt is bah en au!
    En wat betreft tandjes..ik gebruik chamodent druppels van VSM, werkt best goed!
    Is altijd naar om een huisdier in te laten slapen, dikke knuf!

@Romaira:Je hebt die pap nu toch geprobeerd…dus als jou gevoel zegt stoppen, lekker stoppen!

@Mamalijntjeneu hoor dat alle visite afbelt, hopelijk heeft hij wel een leuke dag gehad.En dan ook nog oorontsteking…Hopelijk helpen de verdovingsdruppels.Knuf voor je mannetje

@Jessica:Ook al ooronsteking, zo sneu!

@Journey:knappe meid die Tess van jou…nu al een diploma

@Nettie:Ja dat herken ik ook wel…alles wat er nu is/gebeurd, denk ik bij…vorige jaar was dat zo of zo.

@Mamavan joshua: Maat 80??!:$Evi heeft net 68…

@Seth:Klote CB’s…hoe verzinnen ze het?!?!

Hier volgens mij weer een tandje in aantocht...alleen jammer dat ze er altijd zo lang over doen!!!

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mirella: las toevallig je reactie naar mamavanj... Jij dus ook een klein meiske... Ik heb er 2 van, Ik hoorde dat Tess van journey van bovenkleding al maatje 92 begon te passen... Elise is daar nog maar net uit... En Mila begint heel rustig nu dingen van maatje 74 te passen, de klein uitgevallen dan zeg maar...
    Hoorde van een kennis, heeft een meisje van een halfjaar en die zit ook in 74....:$

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    even tussen door ..........zit een beetje op internet te kijken en heb toch een leuke site gevonden !

(mss wel een spuit 11 aktie maar ik kende hem echt niet :D)

www.party-kids.nl

alles voor verjaardagen van versiering tot trakteren , mega leuk !

ik ga dus danoontje toetje trakteren op het kdv :D ook daar gevonden kijk maar bij gezonde traktatie :D uber cool !

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @romaira: ik kende de site al idd. Maar heb er ook niet erg veel aan meer... Btw Mila hoeft nergens te trakteren dus hoefde me helemaal niet druk om te maken ook... heerlijk hoor!! Heb echt lopen dubben vorige maand met Elise...
    Btw de geboortetraktatie die erop staat (nijntje koekje met muisjes) heb ik gebruikt vorig jaar, was écht heel leuk en origineel hier...
    Hoop dat anderen er nog iets aan hebben, kunt er altijd wel iets op vinden want er staan ontzettend veel tips op!!

En danoontjes zijn idd erg leuk om te doen! meeste kids vinden dat heerlijk dus komt vast helemaal goed!!!

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    btw: kan Rayn die dan wel eten? Met zijn allergie? il het verder niet verpesten ofzo hoor maar als hij t zelf niet mag eten is het miss beetje jammer....

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    nee die kan hij dan waarschijnlijk niet eten nee maar ik dacht mss om de woensdag voor zijn verjaardag te gaan trakteren omdat ie voorlopig toch nog niet naar het kdv gaat ( vind dat ie op het moment meer aandacht nodig heeft dan hun kunnen geven ) of ik moet inderdaad iets anders verzinnen 8) vond die nemo mandarijn ook erg leuk ( een mandarijn met papier beplakt om hem op nemo te laten lijken )

maar goed tis wel een erg leuke site vind ik :D elise moet toch met haar verjaardag ook trakteren op de grote school ?

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha heb ik net mijn traktatie van af voor KDV......foto volgt!!!!!!!

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :(:(:(.........ik had me deze avond wel ff anders voorgesteld met mijn grote mannetje........:(:(:(............Sven voelt zich niet lekker, kuurtje van de dokter gekregen en heeft heeeeel veeeel moeite met slapen, ze liggen nu samen op het grote bed te slapen........*snik*.....een jaar geleden zou ik over een half uur richting ziekenhuis gaan......*snik*

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeie morgen,

Hier een roerige nacht gehad en Jamie is weer erg huilerig. Klein beetje verhoging. Morgen gaan we terug naar de dokter.

Wel balen want donderdag moet ik werken en als Jamie ziek is moet ik al gelijk vrij nemen.. Zullen ze niet leuk gaan vinden.

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo ik ga zo ook richting werk en het sneeuwt hier....................

Mamalijntje ja het i niet anders!!

Mirella, Tess past idd echt al maatje 92 van bovenkleding haar verjaardagsjurk was ook 92, maar ja Tess zit over de bovenstelijn van de groeicurve heen!!

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden

hier even een teken dat ik jullie niet vergeet hoor,
    vandaag ben ik de hele dag weg,morgen kom ik lekker mee kletsen

ik wens jullie allen een super fijne dag toe

liefs

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Nou hier was het wel een rustige nacht alleen kon ik zelf niet slapen:x,had weer lekker ouderwets last vaan slaapapneu en daardoor erge hartkloppingen:$
    Toen ik tegen 4 en in slaap viel werd jaimy 1.5 uur later wakker,dus het wat meer eten geven en wat later naar bed hielp ook niet:(

-----------------------------------------------------------------

Deronasy..............Veel plezier meid,en tot morgen

------------------------------------------------------------

mamalijntje..........Ja sommige bazen kunnen er echt heel moeilijk over doen,maar goed het is en blijft je kind en dat ze ziek zijn daar kiezen ze ook niet voor.
    beterschap met je manneke.

------------------------------------------------------------

Journey.........succes met naar je werk rijden.

--------------------------------------------------------

Goofychick.........Jij ook beterschap met je ventje,wat heeft die?

---------------------------------------------------------

Romaira........echt een hele leuke site zeg,heb hem meteen opgeslagen onder mijn favorieten.

----------------------------------------------------------

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Mirella........Ike dan kan ik dat wat los laten,ik weet ook wel dat ik me soms heel erg zorgen maak om niets hoor :(
    Die druppeltjes heb ik ook,maar nu schijnt even echt niets te helpen ofzo :(
    Nog bedankt meid

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mikmak: Sorry wist niet dat jou meisje ook jarig was gister joh! Eerlijk gezegt dacht ik van de week nog aan je.. Kom je ooit nog terug of blijf je weg? In iedergeval van harte met je meisje haar verjaardag!!!

Patrieske: VLC-MEDIA ooit had m'n zusje het daar over, ik ga je een pb sturen met de link!
    Ik weet het, ik vind het echt heel erg rot voor jullie (en voor ons zelf natuurlijk ook)! Ik hoop dat de dooi er snel in komt en dat Mart snel weer aan het werk kan, dan kan onze badkamer ook in actie komen :)

MamavanJ: Ik ga hem zelf ook op nieuw downloaden.. Want ik wil graag een Nederlandse versie.. Ik kan het nu nog even doen tussen de bedrijven door, als vriendin komt helpen inpakken niet meer.. hahaha ;)

Seth: Gefeliciteerd met je meisje haar verjaardag!
    Joh hier gister afgebeld, ze kreeg de prik vandaag en dat wilde ik niet dus moeilijk moeilijk om hem te verzetten :(

Romaira: Arme knul.. Ik heb zo met jullie te doen.. En vind het zo zielig ook voor hem.. Goed dat hij zo van de bank gaat!

Groei: Gister heb ik de groei curve weer ingevuld en kom tot de conclusie dat ze voor het eerst onder de lijn zit.. Damn.. 69 cm..

Mamalijntje: Nog steeds ziek! Arme Jamie..

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb niet zo veel te melden.. Meisje ga ik zo van bed halen en fles geven.. en verder, we zien het wel..

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    wie is er eingelijk al met de kleine naar de kapper geweest ?

ik denk dat ik met rayn deze week of volgende week ga , tis niet echt een hele dikke volle bos maar de ene pluk is veeel langer dan de andere dus denk dat ik ff de puntje laat knippen zodat ik de krul er weer goed in kan krijgen ( ben ook bang als er te veel af gaat dat zijn krul weg is en niet meer terug komt )

19. Tese

Tese Niet meer actief

Wij gaan zaterdag voor de derde keer met Sem naar de kapper:D Maar hij heeft ook vanaf zn geboorte al een volle bos hoor...

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou mn moeder komt helpen met inpakken.. Gelukkig, ik zie af en toe door de bomen het bos niet meer..

Alleen dan zegt ze niets als ik niet had gevraagt had ik er volgens mij ook niet gezien vandaag.. Grr! Zo stom vind ik dat..

Deel Deze Pagina