Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    gelukkig dat ze weer wat beter is een ziek k,indje is ook niet niks.........

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder

Hopelijk gaat het snel werken en is ze ook weer van de ontsteking af! Hier nu beide oren en hoor niets anders dan gekrijs..

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamalijntje hoelang moet het gaan duren eer ie zich weer wat beter gaat voelen

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    tussen de 3 en 4 dagen dus ik kan donderdag niet werken. Is niet anders.. Maar zijn zware dagen. Vanmiddag was ik ook in tranen. Je hart breekt als je kind zo'n pijn heeft

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ja tis verschrikkelijk !
    hoop dat ie snel wat opknapt . Heb je je werk al gebeld ? wat zeiden ze ?

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh ik moet even wat melden hoor :)

ik ga voor rayn zijnverjaardag zelf een marsepijn taart maken , en nu was er een vriend van ons vanmiddag hier en bij toeval blijkt dat hij voor jaren terug bij een banketbakker heeft gewerkt en ook de opleiding heeft gedaan ...........en nu gaat hij mij helpen met de taarten voor rayn zijn verjaardag vind het zoooo tof he ben der echt blij mee :D hij belde me net nog om te zeggen dat ie uitstekers had gevonden en of hij die ook mee moet nemen de 23e ? lief he hahahaha

7. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    romairo jij boft...........

mamalijntje hoe ist nu?

Zo ik ga og evn een dag werken en dan hebben we weer weekend....................

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Romaira dat lijkt me super om te doen!! Gaaf hoor. Wel fotos laten zien hoor.

Journey werkze vandaag!

**

Hier een beroerde nacht gehad. Totaal overstuur en pijn. Maar we hebbn van 3 tot 7 geslapen. Dus toch nog iets. Hij lijkt zich redelijk te voelen nu. Hopelijk blijft dat de rest van de dag ook zo.

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hier ook een verschrikkelijke nacht 5 x er uit geweest !
    maar.........

vandaag is dan wel de grote dag , eindelijk de uitslag !!!

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Romaira ik duim hard voor jullie dat er iets uitkomt waar jullie wat mee kunnen.

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Elle Nova gefeliciteerd met je 1e verjaardag

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nou als alles goed gaat is manlief morgen vrij. Hij heeft een vast contract en werkt in een groot bedrijf dus wat makkelijker te regelen. Even duimen zodat ik morgen kan werken.

**

Hier net een grote sleepknuffel bestelt! Een aap van 90 cm. Jamie loopt steeds met een varken maar die wil niet echt meewerken dus nu maar een echte haha.. En een reserve slaapknuffel bestelt want hij is nu echt erg gehecht geraakt aan dat rare schaap tutje

13. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh doe je goed een reserve knuffel bestellen :D zou inderdaad wel fijn zijn als je man vrij kan krijgen scheelt jou weer een hoop !

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Romaira: Dan zal het toch van die dikmaak poeder komen denk ik! Maar goed, ik ben blij dat 'ie wat is gegroeid!
    Oh heerlijk! Ik zat er nadat ik geen mailtje terug kreeg ook over te denken om zelf eentje te gaan maken, site's genoeg waar je spulletjes kan bestelen.. Maar gelukkig hoeft dat niet, bakker hier vlakbij schoonouders maakt van die taarten..Nu alleen maar hopen dat er ook een echte hello kitty op zit :) Laat je je kunsten wel zien?

Mamalijntje: Gelukkig heb je nu wel een kuurtje gekregen, zo kan hij natuurlijk niet rond blijven lopen!

Jessica: Wat fijn, steeds zo minnetjes is ook niets aan!

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Elle Nova gefeliciteerd met je verjaardag!!

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
  17. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    ik lees wel mee hoor, maar heb ff de puf niet om te reageren. heb het nogal zwaar hier; steeds gekrijs in de nachten en dan urenlang in de weer, ben snotverkouden en heb hartkloppingen van de stress. Net bij de huisarts geweest, Luca is helemaal gezond, ik weet niet wat hij heeft (misschien een tandje) en ik heb slaappillen gekregen omdat ik maar niet kan slapen...:(

18. Seth

Seth Niet meer actief

snotteren... hartkloppingen.. en niet kunnen slapen....(terwijl ik doodmoe ben)
    heb ik ook.....:D.....

maaruhhhhh kan niet dezelfde oorzaak zijn, toch??!!
    (denk vraag het maar even.....)

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou we het schema hebben omgegooid gaat het iets beter met eten en met slapen ook,hij slaapt in de middagen niet meer alleen nog in de ochtend een 1.5 uurtje en dan om 19.00 naar bed een half uurtje later als normaal,ook het eten hebben we wat later gedaan en hij krijgt nu in de ochtend zijn papfles en 1 boterham om 9.30 zijn fruit en een halve lange vinger in de middag 2 boterhammen en in de avond eet hij voortaan met de pot mee en dan om 21.30 zijn fles ,gisteren is het goed gegaan,doorgeslapen tot 6.45 dus dat is 45 min later als normaal,misschien was het eenmalig maar we houden dit even aan.

-----------------------------------------------------------

elle nova........... Bekijk bijlage 43314 ,met je eerste verjaardag meisje,en maak er een leuke dag van.

----------------------------------------------------------------

Elise.......meid wat erg voor je dat de kleine zo erg blijft huilen in de nachten,ik weet dat het bij mamalijntje ook zo erg was en die heeft het cb ingeschakelt en die zijn gekomen,en volgens mij gata het nu iets beter,misschien leest ze dit en kan ze je zelf even mailen.
    In ieder geval een dikke knuf meid

-------------------------------------------------------------

Romaira..........Ik schreef het gisteren al op je hyves,ben zo blij dat hij is aangekomen meid,100 gram is vast een begin toch,beter als afvallen wat je zei.
    Had je de dietiste nog gesproken?
    Meid mijn duimen draaien voor je,ik ben op mijn werk,maar ik kom hier snel lezen als ik terug ben.
    Wat super zeg van die vriend van jullie dat ie jou komt helpen en de spullen heeft,ik kijk er naar uit om de taart te zien,volgens mij gaat ie echt heel leuk worden,super als je dat zelf kan zeg.
    Wel rot van je nacht,en ook voor je manneke zelf,had hij weer pijn?

---------------------------------------------------------------

mamalijntje...........fijn dat je manneke nu een kuurtje hefet gehad,ik hoop dat hij snel opknapt meid.
    Fijn dat je man vrij is,zodat je niet moeilijk hoeft te doen op je werk.
    en wat vond ie van die aap :D
    Wat rot dat hij zo'n pijn heeft gehad,zo erg he voor die kleintjes,beterschap met hem
    --------------------------------------------------------------

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    seth..........wanneer heb je je eerste afspraak bij de VK?

----------------------------------------------------------

Ow ja ik ben vergeten te zeggen onze jaimy loopt los joehoeeeeee,nog heel wankel alsof ie zat is en zijn armpjes in de lucht hahaha,maar het begin is er van de tafel naar de bank en weer terug hahahah

Deel Deze Pagina