Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja wij ook in het weekend.. de 24e haha

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nou zat net even te kijken maar de 24e komt er 30 man... Woeps.. En de 20e 5

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    @Joyce: herkenbaar hoor dat je hoofd op een gegeven moment vol zit. Daarom heb ik luca's verjaardag van 13:00-17:00 gedaan. was wel even heel druk, maar we hadden de ochtend en avond voor onszelf. Maar fijn dat Sidney zo'n leuke dag gehad heeft, want daar gaat het tenslotte om!
    @Patrieske: wat een gezeik over die tegels op je werk meis! Je werkt zo hard; kan me voorstellen dat je boos was. Ik heb laatst op werk ook een klacht ingediend over de schoonmaak, maar de vloer in mijn klas plakte al een week (en we hadden al 3x gevraagd of ze wilden dweilen) en in het toilet lagen hele vlokken stof. Maar over een vlekje op een tegeltje zal je mij nooit horen; ik zou het niet eens zien denk ik. Vandaag dooit het, dus ik hoop voor je dat Mart snel weer aan het werk kan en jij weer wat rustiger aan kan doen!
    @Romaira: wauw wat een mooie taart zeg! Superstoer en hij is vast erg lekker! Trouwens nog een tip over glutenvrij brood: dat is niet zo smaakvol, maar het smaakt veel beter als je het even opwarmt in de magnetron. Doen wij altijd voor het meisje in mijn klas anders eet ze het brood echt niet.
    Mammalijntje: lekker even naar de kapper! Vind dat ook altijd heerlijk; ff een momentje voor mezelf!
    @All: weer een goede nacht gehad; Luca helemaal niet gehoord. Gisteren heeft manlief me echt verwend; hij deed alles met Luca zodat ik uit kon rusten. Dus 's ochtends nog lekker mijn bedje ingekopen en 's middags anderhalf uur met een tijdschrift in bad gelegen. Kan me niet heugen wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb, heerlijk! Vandaag zorg ik weer zelf voor Luca; manlief is aan het werk. Ben nog erg benauwd en hoest de longen uit mijn lijf, maar komt vast goed. En vanavond eten we bij mijn ouders, dus hoef niet zelf te koken...

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Dames, ik ga mn dochter uit haar bedje trekken.. Die slaapkop slaapt nog!

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Elise heerlijk toch!! Heb je ook wel verdient lijkt me. Hopelijk knap je snel weer op! Mama's kunnen weinig ziek zijn.

**
    Manlief komt vanmiddag lekker op tijd thuis van zijn dienst. Daarna moet ik als een speer naar de stad. Boodschappen doen voor mijn oma want die kan de deur niet uit door de gladheid

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Verjaardag hier ook van 1300 tot 1700 en s'avonds 1 stel vrienden die konden overdag niet maar het beviel me goed zo al was het s'ochtends ook nog druk omdat er 2 pupjes weggingen

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo we hebben heerlijk geknuffelt en flesje gedronken.. Heerlijk!

Gister dacht ik kan ze mooi wennen aan het bedje en het kamertje bij schoonouders, nou ze sliep en ik legde haar in bed, HUILEN! er uit weer neiuwe poging liep ook op niets uit. Helaas! Nog maar een paar keer proberen en dan maar zien hoe het gaat..

Onze auto is er mee opgehouden, hij wil niet meer in de 1. Dat is echt balen! Nu wil collega van mannetje de boel er wel weg halen en opnieuw opzetten maar dat wil m'n kerel weer neit.. Grrr! En ik ga niet na half 8 nog met Sidney over straat! Dus we hebben nog wat kibbelingen hier op het menu staan ;)

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hier zijn we trouwen weer (tijdelijk ) op de vruchten potjes terug .
    rayn wil al tijden geen fruit eten dus dacht probeer gewoon een potje en ja hoor die eet ie wel , dus ondanks dat ik er geen voorstander van ben krijgt ie nu wel weer even een potje hahahaha tja tis altijd beter dan niets he .

merk trouwens dat rayn zijn slaappatroon wil veranderen , geloof niet dat ie al toe is aan 1 slaapje maar wel andere tijden , herkenbaar ?

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    romairo Tess slaapt momenteel ook rare tijden de ene dag 1slaapje maar nu wilde ze om kwart voor 11 weer naar bed terwijl ze gister pas om half 1 ging...........

Joyce lekker fijn de auto stuk!!!!

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Romaira ik ben hier ook het spoor bijster met slapen.. Dan weer 1 slaapje en dan weer 3.. Vandaag 2 slaapjes
    En hier wilde Jamie ook geen fruit meer, Wat blijkt hij wil stukjes.. Dus maantjes manderijn en partjes banaan. Ideaal!!!

Joyce balen van de auto. Hopelijk geeft je vriend toch toe want hoe dan ook hij moet gemaakt worden.

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja ik maar denken dat de versnellingsbak stuk is maar dat is niet zo, gelukkig want dat is een duur grapje, al kan je het zelf maken!
    Er is iets met de koppeling, dus ik hoop dat hij toch als hij weer aan 't werk gaat woensdag besluit dat het beter is.

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo ben weer thuis,net naar de dierenarts geweest om snoopy op te halen daar hebben ze hem bij droopy in het urntje gedaan en nu staan ze thuis,dan kan mart ze straks dicht kitten en dan neem ik ze morgen mee terug naar zoe* toe.

Gisterenavond brak er een stuk van mijn kies af,het doet gelukkig geen pijn en kan pas 24 februari bij de ta terecht,alleen als ik pijn krijg kan ik eerder:$
    ----------------------------------------------------------------

Joyce......Wat balen zeg van jullie auto:(
    Dat is natuurlijk ook een hele andere omgeving voor je meisje,misschien net wat je zegt als ze een paar keer heeft geslapen dat het beter zal gaan,misschien dat je een paar keer als je er tijd voor hebt natuurlijk met haar kan spelen op die kamer zodat ze er gewend aan raakt.
    Ow wat heerlijk dat ze zo lang heeft liggen slapen,jaimy was om 6.20 wakker dus toch weer wat verdiend.

---------------------------------------------------------------

Romaira........Wij hebben het hier ook anders gedaan,jaimy heeft geen 2 de slaapje meer maar dat komt omdat hij anders in de nachten te kort slaapt daarom hebben wij het veranderd.
    Dat maakt toch niet uit dan maar uit een potje toch als hij het maar binnen krijgt

-------------------------------------------------------------

Mamalijntje...Wat lief dat je voor je oma boodschapjes gaat doen.
    succes bij de kapper meid,wat laat je doen,gewoon een stuk eraf?

------------------------------------------------------------

Elise.......Maar dat is ook een gerichte klacht dan he,als je al 3 keer iets hebt gevraagd en het word niet gedaan,ik zeg juist tegen de leraren dat als ze wensen hebben of ze vinden iets niet fijn dat ze het tegen mij zeggen en dan kan ik zeggen wanneer ik er tijd voor kan maken,als het iets kleins is doe ik het er meteen bij.
    Die school was ook echt erg,de vensterbanken waren grijs( die moeten wit zijn),de plinten waren wit,die horen bruin te zijn,echt de toiletten de tegels zaten onder urine de schotten waren verkleurt dat her in was getrokken,omdat ze het niet goed hebben schoon gemaakt,daarom was hij ook bijna die school kwijt,nu heeft ie weer een jaar contract gekregen,niet dat ik alles nu ineens spik en span heb,maar ik doe wel mijn best en werk hard,en ja soms werk ik wat minder hard als ik een beetje en baaldag heb,en dan blijf ik wat langer.
    Maar ditw as gewoon weg zoeken,en dat vind ik natuurlijk echt onzin,dat is toch nergens voor nodig als ik dan zo mijn best heb gedaan.
    wat fijn dat je gisteren bij hebt kunnen komen meid,en dat je man luca even overnam soms heb je dat zo nodig.
    Beterschap meid.

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    mamalijntje....fijn dat hij niet meer zo ziek is meid,hopelijk blijft het zo.

Journey.......Ja dat was ook erg overdreven wat die man nu deed,mijn baas vond het zelf ook,maar omdat hij die school bijna kwijtw as durft hij er niks van te zeggen denk ik.
    Ik werk met zijn vrouw 2 keer in de week op een andere school,die zei ook als hij zo blijft zeiken dan stop ik ermee.
    Ik werk inderdaad genoeg,maar goed als je man geen inkomen heeft door de vorst dan moet je wel natuurlijk,maar hij doet dan wel alles thuis,niet zoals ik het doe maar hij doet het wel.
    Ow wat lekker dat ze zolang kan slapen,jaimy doet dat echt niet,ik heb er nu 20 min aangekregen maar zou het zo fijn vinden om een keertje uit te kunnen slapen,al zou het maar 8.00 zijn in de ochtend dan maak ik een salto hahah.

--------------------------------------------------------

Joyce........vervelend he die vorst dat je dan niet verder kan met je huisje.
    vandaag hoop ik dan dat ze ook wat hebben kunnen doen,mart is nu 2 dagen gaan werken,omdat het nu kon is hij meteen gegaan.
    jammer dat ze het niet zo leuk vond bij de eendjes misschien was het net wat te koud.
    Wat fijn dat de taart goed gelukt was meid,en wat heerlijk om te lezen dat ze zo verwend is.

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik heb even mijn banner gepimpt :D

15. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    mooi gedaan hoor !

~~~~~~~~~~
    we hebben net rayn zijn verjaardagscadeau gekocht , kwam me bijdehandte bekkie ff goed vanpas zeg :p

we wilde een 2 wieler stonden er een aantal en van 1 stond er 2 dezelfde maar geen in een doos dus ik zeg ik wil deze ook wel (showmodel ) ja zegt ie liever niet want dan moet ik er strax als ze binnen zijn weer 1 opbouwen :$ ik zeg je hebt er 2 staan dus voor hoeveel mag ik deze mee nemen ? hij was 65 zegt ie neem maar mee voor 50 hahahaha cool !

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Romaira kijk dat is nog eens zaken doen :D

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Deronasy een prachtige banner!! Hoe kom je aan de materialen??

18. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @mamalijntje.. volgens mij heb ik jouw niet meer in me hyves.. sorry... voeg me maar opnieuw toe :)

@journey.. jij hebt het goed onthouden hij had nieuwe baan.. maar helaas is het niet verder gegaan.. dus nu beiden werkloos...

@patrieske.. dank je wel :) zal proberen ook wat vaker hier te zijn :) maar ik had maar tijdelijk werk.. en hij had werkzaamheden wat niet geschikt was voor hem....

@dames.. hier gaat het nu weer wat rustiger.. mascha begint nu echt woorden te zeggen :) alleen lopen nog steeds niet alleen met de looprekkie ;) ik hoop nu wat vaker hier te zijn.. :)

19. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    ik snap het al niet.. ik kreeg geen mail van als er nieuwe bericht was.. stond het uit bij mij :|
    dus nu kan ik weer wel vaker komen :p

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamalijntje,het forum waar ik zit,heeft veel matreaal,ik weet niet of je lid bent van een forum voo psp?

@Lotus wat leuk dat ze begind te praten,en dat lopen komt vanzelf meis

Deel Deze Pagina