Even een vraagje aan de mama's.Sylvano gaat al 2 dagen gillend naar bed s'avonds,vandaag heeft hij van 11.30 tot 15.30 geslapen.,ik heb hem maar wakker gemaakt,want anders slaapt hij straks niet,ik pakte hem uit bed en had een dunne bende in zijn luier,nu net was het telkens gillen in huis.net of hij pijn had,dus ik denk ik kijk even tussen zijn luier en weer aan de dunne,en een ontiegelijke rooie kont,dus dat deet hem zo zeer,zou er een tandje in aantocht zijn,???
Hai Zo wij zijn net naar de mac gegaan,en het was me toch druk dammmmmm niet normaal,maar was wel gezellig,noel kwam een vriendinnetje van school tegen die was dus weg steeds aan het spelen,en jaimy heeft lekker frietjes op en een stukje kip,maar dat vond ie niks dus at hij mijn boordje op van mijn kip hahaha,en ik had zo'n magnum flurry en wilde een hapje en griezelde en moest niet meer,we lagen helemaal dubbel. ----------------------------------------------------------------- Deronasy,,,,,,,,Ja dat zou goed kunnen meid,zo gaat het bij jaimy ook,had hij al een tandje door dan? Wauw wat kan je dat voortaan goed zeg,ik vind dat echt knap,is dat nu erg moeilijk om te doen,en heb je dit allemaal van het net dan,is het erg moeilijk? ------------------------------------------------------------- Lotus.........Fijn dat je er weer bent meid. Dat lopen komt snel genoeg hoor,daar ben ik niet bang voor,en jaimy loopt wel maar zegt niets,dus het omgekeerde hier. Dat is wel erg rot dat jullie beiden weer jullie banen kwijt zijn,als het goed is moeten er nu weer een hoop banen op de markt komen dus ik hoop dat jullie snel wat hebben. ------------------------------------------------------------- Romaira.........wauw kan jij voortaan niet met mij mee gaan winkelen hahaha,eindelijk een voordeeltje of niet dan het is toch allemaal duur genoeg
@Patrieske,owh lekker zeg naar de mac . Jaa wat is moeilijk,het staat goed omschreven de lessen waar ik zit,en het is erg leuk en verslavend hahaha, ja Sylvano heeft al 2 ondertandjes
Ja echt lekker,was heel lang geleden,als we gaan ben je toch vlug 20 euro kwijt en die konden we niet missen,mart had vandaag wat geld geeburt en noel wilde zo graag dat we zijn gegaan en eet ie bijna niets op want was te druk met spelen haha. Ja dat hoor ik vaker dat het verslavend is hahaha. kan je mij die link een keer geven dan kan ik het ook proberen,of moet je ook spullen kopen? Had ie met zijn ondertandjes er ook zo'n last van dan?
@Patrieske,ja dat weet ik zo niet,ik hou zijn mondje gewoon extra in de gaten, Ja hier ook altijd veel geld kwijt als we naar de mac gaan hihi, ik zou je zo wel ff pben goed dan zou ik je de link sturen
Deronasy alvast bedankt voor de link meid. Ja gewoon goed in de gaten houden,hij kan misschien ook een goede buikgriep gaan krijgen ow jullie ook altijd zoveel kwijt,erg he soms,
deronasy welk forum zit jij dan? Ik zit ook op een pspforum maar kom niet verder met een filter ben er dus al weer een aantal weken mee gestopt omdat ik er dan zo van baal............ Lotus balen zeg dat jullie nu beiden zonder werk zitten maar ja wel lekker tijd voor je meissie!!
patriekse wij zijn vorige week ook naar de mac geweest en Tess had haar eigen Happy meal, frietjes en een stukje kip vind ze heerlijk maar het danoontje nog veel lekereder
Owh meiden ik zit ergens mee'.Délano heeft Vrijdag een kinderfeestje,maar Vrijdags moet hij ook altijd zwemmen,nu zei Roelof gelijk hij gaat niet naar het feestje,hij gaat gewoon zwemmen is belangrijk,maja het kindje die het feestje geeft kennen we heel goed,ik voel me zo klote omdat ik Délano juist wel naar het feestje wil laten gaan,ik zat eerst te denken ik kan hem laten zwemmen en daarna er heen brengen met mijn pa,maja dan heeft hij maar amper een uur plezier,en het is in ballorig,
Dillema deronasy.. Misschien zelf laten kiezen?? Want als hij naar het feestje wil en hij moet zwemmen dan gaat hij daar ook niet met plezier heen. ** Hier een goede nacht gehad. Om 04:00 werd Jamie wakker. Warme melk gehad en daarna sliep hij door tot 07:00. Ik heb zelf in coma gelegen. Totaal uitgeput gisteren. Had koorts en alles deed zeer maar nu weer helemaal fit. Zo even een broodje eten en daarna gaat Jamie even een powenapp doen zodat ik kan douche. Daarna Jamie baderen en lekker rustig aan vandaag. Gisteren naar de kapper geweest maar ben er niet helemaal happy mee. Is iets te truttig geworden terwijl ik een vlot kapsel wou..
@Mamalijntje foto van je nieuwe kapsel, ja ik heb het er vandaag wel met hem over,ik weet 100% zeker dat hij graag naar het feestje wilt,snap alleen niet dat Roel gelijk zo bot moet doen maja, ~~~~~~~~~~~~ Nou hier twee zieken,Délano kwam vanacht bij ons,en opeens loopt hij weg en hoor ik hem spugen,stond hij voor zijn bed,zo zielig,dus heb hem lekker bij ons in bed genomen ,hij heeft de halve nacht liggen spugen,ik voelde me ook misselijk,en bij mij kwam het net er uit,van beiden kanten heerlijk,pffff ik wil het liefst mijn bedje in,ik maak Roelof denk ik om 8.00 uur maar wakker,tis vandaag zijn uitslaapdagje,en vind het dan zo lullig om hem wakker te moeten maken,
Ziek is ziek derona hup een schop onder zijn kont zodat jij je bedje nog even in kan! Teminste dat zou ik doen haha.. Beterschap!
DEronasy, ziek is ziek hoor ik zou hem wakker maken, ene laat Delano lekker naar het feestje gat er komen toch nog tig zwemlessen voor hem? Mamalijntje super dat het goed is met Jamie vanacht en aj je haar kan je het niet een beetje vlot maken met gel ofzo? Hier weer een heerlijke nacht gister om half 8 erin en net om half 9 werd ze wakker met een natte romper, luier heeft het weer niet gered...............
Journey ook al aan het doorlekker. Hier is het meestal ook raak.. Lekker met een poepluier erbij.. alles zit steeds onder. Om gek van te worden. En idd met wat troep erin lijkt me haar weer een beetje ok.. Moet nog even wennen denk ik ** Jaaaa ik heb zowaar een inniminnie kuifje bij Jamie kunnen maken.. Vanavond gaan we zijn fiets in elkaar zetten.. Zo spannend woensdag
AH hier eindelijkw weer eens een goede nacht gehad ! meneer ging gister pas om 8 uur naar bed hij was gewoon nog zo lief aan het spelen dat ik het jammer vond hem eerder op bed te leggen . En heeft door geslapen tot half 8 vanmorgn toen na de fles nog weer doorgslapen tot half 9 heerlijk nu hoeft hij tussen de middag pas weer naar bed komt goed uit want we gaan zo naar me ouders toe ff koffie doen hij zegt ook steeds vaker mammma hahahah . alleen niet op commando of als ie mij ook echt bedoeld volgens mij hihihi deronasy , ik zou hem ook zelf laten kiezen hoor , dan heeft roel maar even slechte zin hoor bedoel als je hem laat zwemmen terwel ie ook een feestje had kunnen hebben zal ie ook niet erg leuk vinden denk ik zo , en idd er komen wel meer zwemlessen des noods ga je zondags zelf met hem oefenen ! gezellig toch !
whahaha nou kan ik toch nog zeggen dat rayn voor loopt op die super snelle jelle van jullie want rayn gaat deze week voor het eerst naar de kapper hahahahah nee hoor is maar een grapje ! iedereen zegt tegen mij dat ik rayn zijn haar alleen maar puntjes moet laten knippen omdat als er teveel vanaf gaat hij zijn krullen wel eens kwijt kon raken en dat ze dan nooit meer terug komen , maar dat kan toch helemaal niet ? is dat ook weer zon fabeltje van vroeger soms ? die krul heeft ie duidelijk van mijn kant van de familie dussss. ohja wilde ook nog zeggen dat vandaag een rare dag is , vorig jaar was dit mijn uitgerekende datum en moet je nu zien want er naast me staat!
kapper dat wil ik ook maar Tess heeft 6 spriet haren waar ik met een beetje gel ronder net een speldje in kan proppen
Whaha idd Romaira! Hier is Jamie super langzaam in.. Nog steeds een kale kop. Had ik vroeger ook... En vraag het gewoon aan de kapster! Naar mijn idee komen de krullen echt terug en zelfs voller.. Manlief heeft nog steeds krullen en mijn zussie ook ( ik niet natuurlijk grrrr)
Hoi meiden, hier een beroerde nacht gehad. Niet door Luca, maar ik had alleen maar hoestbuien, pfff! Ben nu wel klaar met ziek zijn! @haren: Luca is hier ook nog nagenoeg kaal. Ik had zelf als baby een hele bos haar en manlief was kaal, dus zijn genen zijn sterker, haha! Ik kan nu net een klein kuisje maken, maar je kijkt zo tegen zijn schedelhuid aan... Mijn man en ik hebben allebei een volle bos haar, dus komt vast goed! Deronasy: ik zou Délano ook lekker naar het feestje laten gaan. 1 zwemles missen kan geen kwaad en sociale contacten zijn ook belangrijk! Mooie banner trouwens! Journey: hier ook regelmatig doorlekken, erg vervelend. Hij wordt er ook altijd wakker van. En dan gebruiken we nog wel pampers babydry met 12 uur droogheidsgarantie. Romaira: gek gevoel je uitgerekende dag. Die van mij moet nog komen, maar Luca wilde nogal graag naar buiten. Ik weet niet hoe het zit met krullen, maar ik zou het gewoon laten knippen zoals jij wil; het lijkt me sterk dat dat ineens zijn hele haarstructuur verandert...