Lotus1981 nou ze moesten de rolstoel deur voor me open doen en daar begon het gemompel al. Toen kwam de vrouw waar ik de afspraak mee had. mmm zegt ze dan moet je maar even omlopen.. Moest anders een trap op. Later tijdens het gesprek toen keek ze toch wel even in de wagen maar zei helemaal niets verder. Maar gelukkig sliep Jamie dus daar hebben ze geen last van gehad
o en die wippers kan je rechtop zetten maar ook iets naar achteren waardoor ze er in kunnen liggen. Dan gaan die nekjes niet zo heen en weer en kan je zachtjes wiebelen.
Ow wacht, immunofortis is gewoon hun standaard melk zeg maar. Foutje Haha. Ik verwarde het met hypoallergeen
Ik weet niet of het al gezegd is (ik heb nu geen tijd om terug te lezen), maar wat echt onwijs goed helpt tegen een droge huid, is om Jamie vóór het badderen te masseren met babyolie van Natusan, en hem vervolgens in een badje te stoppen waar je ook alleen maar babyolie in hebt gedaan. Ik doe dit ook met Jay, en ondanks dat hij een droge huid heeft kan ik hem op deze manier toch elke dag in bad doen. Want er is geen velletje meer te zien bij hem. De eerste week deed de kraamhulp hem steeds in een bad met Balneum olie. Nou de vellen hingen er toen bij. Maar sinds ik alles met babyolie doe gaat het perfect.
Ik ga zo naar de vk voor het nagesprek...ben benieuwd. Zal voorlopig de laatste keer zijn dat ik daar in die wachtkamer zit, dus ik ga wat vroeger heen om nog even de sfeer op te snuiven... vond het altijd zo bijzonder. Wel jammer dat ik er nu voorlopig, of misschien wel helemaal niet meer kom Daarna meteen even boodschappen doen, en Jay kan gewoon thuis blijven bij papa. Dat is dus ook weer zo'n voordeel van flesvoeding...anders had ik hem nu mee moeten nemen... hmmm.... Ik ga trouwens voor het eerst weer fietsen...scary ale:
o spannend mikki! Succes Vond het ook raar dat ik de laatste keer bij de Gyn kwam geen afspraak hoefte te maken want ik moest elke week heen omdat er het één en ander niet soepel verliep tijdens de zwangerschap
Goedemorgen meiden, zo al bijna helemaal klaar om naar de huisarts te gaan voor Joshua. @ foto Joshua: dankjullie wel allemaal voor het compliment van mijn lieve foto van Joshua. ben er zelf ook zeer trots op. @ Nettie: groot gelijk dat je haar gewoon aangelegd had meid. Het geeft niets dat je zo druk bent en het niet goed kunt bijhouden. Ik ben ook erg lang bezig om te reageren. @ Merleq: gelukkig dat de geur weg is en dat het in princiepe geen kwaad kan voor Tobe. Hihihihi, wat sweet dat hij begon te lachen zodra hij jou hoorde. ik ga heel hard voor je duimen meid dat je je tentamen toch gaat halen. @ Lotus: ja is echt niet leuk hoor. Gelukkig is hij vanavond lekker wel thuis, al moet hij wel trainen vanavond. Maar ik ben niet alleen, want hij moet mij afzetten bij mijn zusje, want haar zoontje word vandaag 2 . @ Derona: we hadden het er gisteren al over en ik weet eigenlijk al wel zeker dat jij er wel uit bent... Meid, in alle Nutrilon zit Immunofortis. Het is goed voor het immuunsysteem van je kleintje. Ook in de standaard van Nutrilon zit Immunofortis. Het enige waar de verschillen in zitten is of het speciaal voor hongerige baby's of voor baby's die slecht poepen is. Want dat zijn andere pakken. Maar het zit dus in alle Nutrilon. Joshua kon niet tegen Friso, dus ik ben overgestapt naar Nutrilon en dat is bij hem beter verteerbaar. @ Mamamakka: dat is zeker lief! @ Mamalijntje: ja het gaat zeker goed. We hebben nog een poes en een hond (jack russel) en dat gaat ook goed. Dus we hebben het wel getroffen hoor. Wat goed dat je je opleiding af kunt maken via het CWI. Dat zou echt super zijn zeg! @ Mikki: spannend meid. Veel plezier en succes bij de VK! Hier weer goed geslapen. Nu werd Joshua pas om half 6 wakker. Dus het begint echt te werken dat ik het rek tot 6.15 uur/6.30 uur voor hij voeding krijgt. Ik ga nu m'n schoenen aantrekken want moet om 11.00 uur bij de huisarts zijn voor Joshua. Hij heeft een raar bultje in zijn nek die maar niet weggaat en hij is nog steeds verkouden. Duurt nu toch wel erg lang...
iloveandres wat een heerslijke foto merleQ succes..... Nutrilon en friso ik las net dat friso lichter verteerbaar is? Misschien moet ik met Tess wel overstappen dan op nutrilon heb nu nog 2 pakken friso extra staan maar ze is zo vreselijk hongerig.... Mijn vriend is haar nu wil de fles aan het geven ik hoor ze boven samen keuvelen ben hier echt mega blij mee. Straks even boodschappen doen en vanmiddag gaan we lekker shoppen al hoop ik wel dat de lucht wat opklaard!
Libra: Oh oke, dan zal dat het wel zijn ik had af en toe het idee dat het Valentijn wel hielp, alleen begon ik daar nu dus aan te twijfelen! Derona: WAUW! Wat een mooie lach Super dat je die zo op de foto hebt weten te krijgen! Die keuze kunnen we inderdaad niet voor je maken meid, maar ik begrijp wel wat je bedoelt! Ik heb af en toe ook zoiets van: Wanneer heb ik eens een dagje voor mezelf zonder dat ik iedere keer als melkmachine fungeer? Maar ook ik wil niet op fv over, omdat ik dan het gevoel heb dat ik mijn uk iets tekort doe Lotus: Hier heeft de kraamzorg Valentijn al in de wipper gezet! Toen was hij dus nog geen week oud MamaMakka: Lieverd, natuurlijk ben je extra emotioneel toch wil ik je even zeggen dat zelfs met zijn tweeën naar een auto kijken, even goed kan zijn Toen ik mijn ontslag moest gaan regelen (niet echt de leukste bezigheid, maar enfin) zijn we ook met zijn tweeën gegaan en dat deed gewoon even goed Al zou ik mijn uk ook liever niet bij mijn schoonouders laten, terwijl dat wel schatten zijn hoor! Dat vervellen: Ik zou hem wassen in olie (Balneum werkt hier het best, is wel duur, maar zeker zo effectief) en insmeren met bodylotion van Zwitsal met Vernix erin, Valentijn had dat ook zo erg, zelfs tot bloedens toe en heeft nu een mooi gaaf huidje!
MamaMakka: Zeker lief van je vader! Ik vind het zo leuk hoe onze ouders reageren, ze zijn nog blijer met hun kleinkind dan met hun eigen kinderen Sanne: Goh, zit hier bijna met tranen in mijn ogen (nog steeds erg emo) dat je vriend eindelijk het licht heeft gezien! Wat goed zeg, ben zo blij voor je! Alvast veel plezier bij je ouders morgen trouwens Lieverd, die dysmatuur hier is zelfs mijn zusje Maar het gaat inderdaad echt super, terwijl ze van haar echt dachten dat ze van alles en nog wat zou moeten mankeren Zij woog trouwens maar 1700 gram bij haar geboorte en was 42 cm. Echt piep dus, maar nu niets meer van te zien! MerleQ: Oh meid, wat erg van die flessen zeg! Gelukkig dat het niet s avonds gebeurde en dat je man nog nieuwe flessen kon kopen! En ehm, ik ben geprimed door jou, ik kook ze juist niet meer uit, omdat Tobe geen last heeft van spruw! Lang verhaal, maar om het kort te maken: (Bijna) iedereen die de flessen uitkookt, daarvan heeft het kind last van spruw en van ouders die de flessen niet uitkoken, hebben de kinderen geen spruw (hier in onze omgeving dan!) Gelukkig dat de lucht weg is! En super dat hij zo lacht als hij jou hoort! Ik kan er hier ook altijd zo van wegsmelten wat een heerlijke kinderen hebben we toch allemaal!
Patricia: Wat een uber-schattige foto! De kat is nu al zijn grootste vriend! Succes bij de huisarts! Journey: lekker zeg, bij jullie gaat het ook beter! Heerlijk, zei net al tegen Sanne dat ik bijna met tranen in mijn ogen zat, nu heb ik dat bij jou ook... (bennog steeds vreselijk emo) Maar echt geweldig! Ik hoop dat deze lijn zich voortzet! Goofychick: Pukkeltjes? Iets verkeerd gegeten of je menstruatie die eraan komt? Ik weet het ook niet ik had laatst wel weer uitslag, maar dat was weer van die leuke lactose-intolerantie Nettie: Super dat Mila het zo goed doet! Heerlijk toch Ritme: Hier een vast ritme ingebouwd met voeden en Valentijn komt eigenlijk nooit eerder voor zijn voeding: 8 uur, 12 uur, 16uur, 20uur en dan de laatste om 23 uur. Daar kun je dan mooi alles omheen plannen!
Zo, mijn mama belde net, of ik zin had om mee te gaan lunchen ergens.. JAAAA daar heb ik wel zin in! (Moet alleen voor de zekerheid mijn eigen brood meenemen, kan eigenlijk nergens zomaar gaan eten met die lactose intolerantie) Ik ga me zo klaarmaken en zet Valentijn lekker in zijn wipstoeltje bij mij op de badkamer... Sinds gisteren even een dip met de kleine man... Hij huilt weer erg veel in zijn wiegje en was gister na-middag zo overstuur dat het een hele tijd duurde voordat ik hem weer rustig kreeg... Toen 's avonds maar gewoon op de bank bij mij gepakt en ben in slaap gevallen... Het lijkt wel of ik zelf steeds vermoeider wordt... Toch gek, met een kind dat gewoon al van de geboorte af doorslaapt.... Ook de diëtiste gebeld voor mij en voor Valentijn. Valentijn kan al 17 maart terecht bij de diëtiste van het cb en ik moet waarschijnlijk wachten tot 20 april (!) voordat er plek is bij de diëtiste in het ziekenhuis! Sjonge Enfin, ik ga me nu gauw klaar maken! Fijne dag nog allemaal
@vk hier maandag het nagesprek, hihihi weet precies wat je voelt mikki, denk dat ik ook maar wat eerder ga. In de hoop dat het niet mijn laatste keer is. Hubbie had er gisteren nog over met zijn zoon......hoe zou jij het vinden als je nog een broertje of zusje kreeg......hahahahaha @Merleq, succes he!
Weten jullie misschien waar je leuke online beddengoed voor ledikant kan bestellen? Zit me rot te zoeken maar vind allemaal saaie dingen
Hai Nou het is hier wat rustiger rond mij heen,jaimy en Noël zijn beiden strontverkouden,en ik heb met vlagen weer zo'n verschrikkelijke buikpijn dat ik echt moet liggen,ze hebben me urine al helemaal onderzocht en op kweek gezet en er is niets meer gevonden dus er is dan iets anders aan de hand,maandag moet ik naar de ha en dan kijken ze verder. Jaimy slaapt sinds 2 dagen door,van 23.00 tot 6.00,het kan ook komen dat hij ziek is want hij wil bijna niet drinken,dus dat vind ik wel eng dus overdags geef ik hem nu vaker kleine beetjes. Verder doet hij het goed,en Noël ook maar die is echt superlastig de laatste dagen die word altijd zo als hij ziek is Mart die kan er ook niet meer onderuit die zal binnenkort ook in het zkh liggen met zijn liesbreuk,hij is nog steeds niet naar de ha gegaan maar klaag en steegt hier thuis dus ik ben nue cht boos geworden of je gaat en anders ophouden met zeuren,ja sorry maar dan moet je re iets aan laten doen. Nou ik probeer tussendoor te reageren en terug te lezen,maar goed ik ben nu echt minder online,misschien vanavond als noël bij mijn ouders gaat logeren en ik wat lekkerder ben. Hai mamalijntje......Bij deze site www.sorprentas.nl kun je hem zelf helemaal laten drukken en ontwerpen,het is prijzig maar dan heb je ook wat unieks. Hai Yvette .........Veel plezier meid,dat is wel lastig dat je daar dan overal op moet letten. Ben je nog steeds zo erg moe meid,ik vind toch dat je het een keer moet na laten kijken een algemeen bloedonderzoek ofzo? Lekker hoor overal dat lange wachte Hia patricia....Super dat het lukt met dat rekken meid. Veel succes bij de ha met je kleine man Hai Mikki......Nou dat zullen daalijk wel tranen worden bij je VK,tenminste ik heb ze laten vloeien bij de gyn hoor. Nou succes met fietsen meid.........
Owwwh weet niet wat Sylvano heeft,is al vanaf 7.00 uur wakker,wilt niet slapen,leg ik hem bij mij slaapt hij binnen 2 min leg hem weg even 2 min stil en het is weer huilen geblazen,speen spuugt hij continu uit.konde ze nu maar praten en zeggen wat er is
@Patrieske: Hoop dat Noel en Jaimy weer gauw de oude zijn, jouw buikpijn over gaat en Mart naar de ha gaat, het is wel weer prijs bij jullie he? Dikke knuf! @Mikki: En? hoe is het nagesprek verlopen en hoe was het om weer in de wachtkamer te zitten? is dat standaard zo'n nagesprek? en hoe ging het fietsen? @Journey: wat goed om te lezen dat je vriend het nu ook echt probeert! Fijn joh! @Yvette: heb even gemist denk ik, maar wist jij voor je zwangerschap niet dat je ook last had van die intolerantie? wel vervelend dat je dan nu steeds zo moet opletten met je eten! Ohw sorry is je zusje, dacht je nichtje...ook nog last van zw.dementie, haha! maar iig goed om te lezen dat het allemaal goed kan komen! Merk nu aan haar dat ze te snel geprikkeld is en dus ook huilerig, heel vervelend, maar ja..tijd zal het leren! @Lotus: sprongetjes maken elke baby rond dezelfde periode, het eerste sprongetje, fase dat ze iets nieuws ontwikkelen, is rond 5 weken (4-6 wkn) en het 2e sprongetje is rond 8 weken (7-9) weken tijdens deze sprongetjes kan je baby huileriger en hangerig zijn omdat ze zichzelf niet zo goed raad weten met de nieuwe ontwikkelingen, (Uit boek: "Oei ik groei" ) @Mamalijntje: ahw...op onze vaste computer had ik allemaal leuke webadresjes..maar omdat deze gecrasht is kan ik er niet meer bij, maar weet iig dat er ontzettend veel leuk beddengoed te krijgen is, ehmm...maar daar heb je nu dus niets aan...sorry! @Mamamakka: wat lief van je vader, grappig om te zien he? voor hun is het ook apart om opa te zijn/worden! @Nettie: oh ja, wil je als je een remedie gevonden hebt voor het uitvallen van het speentje mij dit even doorgeven, haha, hier hetzelfde probleem, maken ook altijd grapjes over elastieken! Nou...ik zal me eens gaan douchen en een poging wagen om alles in te pakken...heb een beetje zeurderige pijn in mijn buik, zal ik ongesteld worden weer voor het eerst? weet niet eens meer hoe dat voelt...
Hia derona..........Meid een dikke knuf,ik snap het helemaal het is zo zielig als ze hun draai niet kunnen vinden. Hai sanne........Ja als dit het laatste is teken ik ervoor,maar goed het was te verwachten na de carnaval dat ze ziek zouden zijn en ja ook echt bijna iedereen is ziek Ja ikzelf ben wat bang dat ze misschien iets beschadigd hebben met de ks snede,ik ga dat ook overleggen en anders bel ik even naar mijn gyn toe. Ja en Mart die loopt er al dik 2 jaar mee rond dus het word tijd dat hij er iets aan laat doen.... Ja dat kan hoor meid dat je dat al word,ik was het ook rond die tijd na mijn ks snede.