Goeie morgen, Hier weer een goede nacht,. Wel weer met melk maar ach zolang hij daarna gewoon lekker gaat slapen vinden wij het best. Straks weer werken. Vanavond rustig aan. Morgen voorbereidingen Jamie zijn verjaardag. We hebben gisteren wel al zijn fiets in elkaar gezet..
Goede morgen meiden, Nou Délano gaat Vrijdag gewoon naar het kinderfeestje,ik heb Roelof even verteld hoe ik erover dacht,en toen was hij het wel met mij eens, @Romaira ben je aan het proberen naar 1 slaapje te gaan??? Hier slaapt Sylvano ook al een aantal weken nog maar 1 keer,meestal tussen half 11 en half 12,en dan slaapt hij 2 a 3 uurtjes
ah fijn zeg dat ie gewoon naar zijn feestje kan gaan ! leuk voor hem . uitproberen is wat veel gezegd, toevallig dat het gister zo uitkwam , maar al een aantal dagen merken we dat zijn slaapjes veranderen dat ie minder lang slaapt en niet meer op dezelfde tijden . Nu ook om 7 was ie wakker heb ik hem de fles gegeven en hij slaapt nu nog ! dus nu gaat ie pas weer rond half 1 naar bed strak en dan zien we daarna wel weer verder denk ik zo vind het wel een hele overgang weer hoor ........
@Romaira owh wat lekker dat hij dan doorslaapt,dat krijg ik hier echt niet voor mekaar,tussen 6 en 7 is hij wakker,en dan is het gedaan met de pret hihihi,
Mamalijntje: Dankje wel Beterschap! Patrieske: Hier gaan we na de fles niet nog slapen! Ik denk ook niet dat dat veel zin heeft, bijvoorbeeld nu slaapt ze nog. Ze krijgt als ze wakker wordt haar flesje, en ze slaapt altijd heerlijk uit! Eerlijk gezegt, vaak wel ja! Gister heel even en soms heel erg maar soms heeft ze ook dagen dan niet. Echt heel gek! Soms is het zelfs zo erg dat ze gaat huilen en dan tot spugen aan toe.. Haartjes: Sidney heeft gister voor het eerst 2 staartjes in gehad Geweldig! Haar haar begint opeens wat in een bad-hair-day stand te komen, krulletjes met stijl.. Da's ook zo sneu en boven op kan geen staartje maar achter wel 2 zo ongeveer wel boven op haar hoofd! Slaapje: wij zitten hier al een tijdje op 1 slaapje. Kan nou niet echt zeggen dat het beter gaat maar dat zullen we met de tijd wel zien! Humeur: Sidney heeft opeens sinds haar verjaardag een super humeurtje. Geweldig! Vrolijk en niet tussen door meer jengelen of iets, lekker spelen en vermaken.. Wat ben ik blij
Gister hebben we alle audio weg gebracht op tv en dvd speler voor Sidney na.. En de laptop natuurlijk, hahaha! Kaal wordt het hier, en in het nieuwe huis wordt het super! Het plafond is klaar, vandaag zouden ze geloof ik vloerplatten voor de vloer gaan halen en dan behangen.. Zaterdag wordt de muur in de gang gestuct! Ergens moeten we ook nog verhuizen en de spullen overbrengen, de achtertuin met ons persoonlijke grofvuil plaats moet leeg. Damn, er is meer te doen dan dat hij aan denkt. Maar goed, het gaat nu prima! De lamp in de keuken hangt, we hebben daar een van de nieuwe lijn van Philips met spaarlamp ecomoods ofzo heet het. En spotjes in het holle stuk van de woonkamer, leuk leuk! Zo zie je resultaat en dan doet je dta toch wel weer goed
Deronasy: Ik heb nog geen foto's gemaakt Ja dat had ik eerst ook, maar ben nu zo gewend aan de pc.. Ach, nieuwe huis staat ie d'r weer.. en nu ben ik zo weer hier gewend.. Romaira: He bah, beterschap!
Ik ga m'n wakkere meisje wakker maken, flesje doen & douche.. Ik heb een hele planning staan voor vandaag & ik moet weer werken.. Dus laat ik maar beginnen.. hihi
wichard van pontlaan - Google Maps als het goed is moet ie het nu doen .............is deze straat woon ik hahaha
Hoi meiden, daar ben ik weer, helemaal brak van weer een nacht hoesten. Ben net naar de huisarts geweest en heb er wat voor gekregen, ik hoop dat dat gaat werken. Ik heb nog een nieuwtje: mijn man had op vrijdag altijd pappadag, maar heeft per 1 februari een nieuwe functie gekregen waarbij dat niet meer kan. we hadden Luca al een tijdje geleden op het kdv hier in de buurt ingeschreven en nu is er dus plek. Moet straks bellen voor een kennismaking, dus vanaf 1 februari gaat mijn mannetje op vrijdag naar het kdv. Misschien stom, maar ik vind het best moeilijk. Ik heb het gevoel alsof ik hem weggeef en voel me schuldig naar hem; omdat mamma zonodig moet werken, moet hij ook weggebracht worden... Weet wel dat het nergens op slaat en dat zoveel kindjes naar het kdv gaan, maar vind het toch moeilijk... Joyce: heerlijk dat Sidney zo uitslaapt! En jullie nieuwe huis klinkt erg mooi! Nog even geduld en je zit in je paleisje! Romaira: glutenvrije producten zijn idd heel duur. In Katwijk is er een speciale winkel met alleen maar glutenvrije producten, maar daar heb je niet zoveel aan aangezien ik net op google maps zag dat je in Arnhem woont. En beterschap met Rayn! Journey: Luca slaapt altijd zo'n 11 uur per nacht en dan lekt hij nog door...
Elise: Ja wat dat betreft hebben wij het echt getroffen met Sidney.. Maar het in slaap komen is een groter probleem.. 's avonds dan.. maar goed, ik klaag niet Joh, als het niet anders kan is het toch juist fijn dat hij naar een KDV kan?!