Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik voel volgens mij ook tand nummer 5 :D

Zo ik ga d'r weer vandoor.. Ik ga naar schoonmoeder, broodje eten en zijn tot ik ga werken..

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Romaira,leuke straat hihihi,kijk maar uit voor de stalkers hier op het forum :D

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou jaimy moest ik om 7.00 wakker maken,lekker is dat he hahaha,in het weekend niet willen uitslapen en doorde weeks wel hahaha.

Noel heb ik alweer uit school gehaald en is alweer terug,met mijn oude bedrijf gebeld en als het goed is moet ik nog een mooi centje beuren van hun eind deze maand,dan zouden we wel even adem kunnen halen,en dan kan ik ook de bond op gaan zeggen,want daar ben ik nu nog lid van en die heb ik daalijk dan niet meer nodig en dat scheelt toch weer 16 euro in de maand.

--------------------------------------------------------------

Elise......fijn dat je er wat voor hebt gekregen meid,en hopelijk kan je nu dan doorslapen dan dat je je steeds wakker hoest.
    ow meid ik snap dat je het moeilijk vind,maar weet je voor die kindjes is het zo leuk,ik dacht er ook altijd zo over als jou,want als je kindjes neemt moet je ze niet weg stoppen,zo dacht ik er echt over hoor,en toen zag ik noel naar de psz gaan en hij had het zo naar zijn zin,dat ik jaimy nu ook meteen weer heb opgegeven,een kdv is voor ons niet haalbaar,omdat Mart een bepaald bedrag verdiend en ik buten het kdv om zou werken,krijge wij maar heel weinig terug,zei die man van de belasting,maar anders had ik er hem voor zijn plezier heen gebracht hoor,om het nu te doen,de wlijst is hier verschrikkelijk lang en ach over een jaartje mag hij naar de psz,maar meid als je daalijk ziet wat je manneke een lol daar heeft dan voel je je niet meer schudlig dat weet ik zeker.

-----------------------------------------------------------

Romaira........wat sneu dat je manneke nu koorts heeft,veel beterschap voor hem en geef hem maar een dikke knuf van mij meid.
    Ja ik heb net dus ook zitten kijken,grappig zag de buggy bij ons voor de deur staat,dinkelstraat 11 moet je intoetsen,en dan bij die vieze gordijnen hahahaha.
    En bij mijn moeder in de straat staan wij op de stoep,ik mijn moeder noel en mijn vriendin,dat was grappig om ons zelf terug te zien,ik ga ze aanklagen denk ik om mij er op te zetten zonder toestemming hahaha.
    Johan van de velden straat 46 en dan zie je ons staan nik heb een roze rok aan met een hempje:D

-------------------------------------------------------------

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahahah ja ik zie je huis !!!
    allen je moeders huis zie ik niet hoor , wel de straat en ook een man die zijn hond uitlaat maar meer niet hahahaha leuk he

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Joyce.......Nee als ze zo lekker uit slaapt is dat ook niet nodig om dan na de fles weer terug naar bed te gaan.
    Wat gek he dat ze het zo erg heeft soms.
    Fijn dat je huisje nu ook echt schot in komt he meid,dat oververhuizen is daalijk het ergste denk ik dan.

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Patricia.........Ik heb op je manneke gestemd en heb hem in mijn favorieten gezet en dan kan ik steeds op hem stemmen als ik op de pc zit.

Journey..........Dan is het ook een grote meid,80 cm en misschien nu nog wel groter,dan is ze toch niet echt meer zo veel te dik,of heb ik dat nu mis?
    Ik vind toch wel dat ze kindjes vlug dik vinden hoor.

----------------------------------------------------------

Mamalijntje..........Ow een fijne nacht gehad lees ik meid.
    En wat spannend nu he nog 1 dagje en dan is hij jarig zijn feestie.

----------------------------------------------------------

Deronasy.......fijn dat jullie het nu samen eens zijn wat betreft dat feestje meid.

------------------------------------------------------

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske ikke zie jou mooie huis ook hihi,maar ik zie ook niks bij je mams.alleen een man :D

8. Seth

Seth Niet meer actief

* Seth springt even langs en zwaait naar de meiden....
    zwaai, zwaai.....*

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pffff volgende keer wat zachter springen,haha grapjeeeeeeeeeeeee,

*Zwaait terug *

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    zeg niet zo snel , wij zijn hier namelik erg geintreseerd in hoe het met u en uw tweeling gaat ?

11. Seth

Seth Niet meer actief

hahahahaha.... zal door die ene kilo komen, die al ben aangekomen...:D
    sorry....:)

12. Seth

Seth Niet meer actief

:D......

NOu moet ik vertellen....
    dat ik dus van de week ECHT gedroomd heb dat het er twee waren....
    ik kreeg een echo bij een babyzaak :)?) en er waren er dus twee....:$

nou moet ik er eerlijk bij vermelden dat ik bij dochter droomde dat het een meid zou worden en op mij zou lijken.... en met zoon, zoon.....

hopelijk is dit gewoon een droom.... en niet ook een voorspellende droom....

verder vandaag niet lekker.....
    morgen eerste keer vk... en dan denk ik volgende week eerste echo..en dan horen jullie het gelijk...:D
    (tenzij ik flauwgevallen ben..... en nog tijd nodig heb om bij te komen)

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

zo de boven verdieping even vlug gestofzuigd,en dan hoef ik het alleen maar even te soppen morgen vroeg.

----------------------------------------------------------------

Deronasy en romaira...Ik zag mezelf ook ineens niet meer,maar als je johan van de velden straat 42 intoetst en dan zie je wat mensen staan scrol daar maar naar toe dat zijn wij hahaah.
    hahaha inderdaad leuk,ach mij mogen ze stalken,ik vraag ze wel binnen voor koffie,ben vriendinnen loos hahgaag
    -----------------------------------------------------------

Joyce....wauw al tandje nummer 5,die is hier nog niet in aantocht.

------------------------------------------------------------

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Seth hahaha,sorry nou gezellig toch 4 kids :D:p

15. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha..... leg dr anders gewoon eentje in Arnhem neer...
    (he Romaira...:D)
    toch handig dat ik kan kijken hoe jullie wonen....:D:D:D

Och als het zo is, is het niet anders, en heeft het zo moeten zijn, toch??!!
    maaruhhhh IK zou wel schrikken!!!
    in mn droom barstte ik in tranen uit...!!

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    sethhhhh..........ow wat spannend meid,nou je dacht het bij de vorige ook,bij je meisje en daar zat je naast,maar je moest gewoon even wachten en zal het nu dan zo zijn owwwwwww spannend hoor,hou ons op d ehoogte he.

zwaaiiiiiiiiiiiiiiiii terug naar jou

17. Seth

Seth Niet meer actief

oooo maar IK denk het deze keer niet..... ik zeg één en een knul......

maar bepaalde mensen om me heen zeggen het nu.... inclusief de pendel van Romaira.... die zegt twee meiden...;)

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske haha ja nu zie ik het,alleen als ik dichtbij wil bekijken dan zijn jullie opeens spoorloos verdwenen haha

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Seth maarre blijft het bij 3 of willen jullie nog voor een vierde straks gaan haha

20. Seth

Seth Niet meer actief

nee.... drie is compleet....

Dus een van ons gaat in de knoop....!!!

Het is trouwens wel ironisch, want als ik nu niet zwanger had willen worden, was ik ook zwanger geworden.....
    ik had Persona gekocht eigenlijk als anticonceptie..... toen we besloten voor nummer 3 te gaan....

ik ben nu dus gewoon op een "veilige dag" zwanger geraakt... en die moet voor 94% veilig zijn.....
    maarja belachelijk vroege eisprong....

eerste door de pil..... dus denk dat enige optie voor ons knopen is.... maar zal IK wel worden....;)

Deel Deze Pagina