Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Seth wat jij,je man,Roel zei ook altijd ik laat me helpen,maar hij krabbelt nu ook al terug,maar hij laat zich mooi helpen,dat doe ik echt niet,
     
  2. Seth

    Seth Niet meer actief

    De verzekeringen steunen ook nog eens onze mannen, want heb gehoord dat een man helpen tegenwoordig niet meer vergoed wordt....en vrouw wel.....

    maar zou ik nog na moeten kijken..... ach... nog tijd zat voor...
    IK zal NU iig niet zwanger WORDEN...:D

    (ben pleite.... moet weer ff helpen met keuken)
     
  3. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    succes in de keuken :d
     
  4. Journey

    Journey Fanatiek lid

    3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo eerste werkdag zit er weer op.........
     
  5. mamalijntje

    mamalijntje VIP lid

    Eten was weer drama met meneertje.. Weer willen mee eten en na 2 happen niets meer willen.. Stronteigenwijs...

    En hij had vandaag besloten dat de wc leeg moest op het KDV.. Alles zeiknat. Hij stond met een flesje de wc pot leeg te scheppen/
     
  6. patrieske16

    patrieske16 Fanatiek lid

    27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Zo weer thuis van mijn werk,was wt langer gebleven,was helemaal niet zo'n erge rommel en dacht dat ik best hard aan het werk was en toen ik mijn kar ging opruimen zag ik dat het al 20 min geleden eigenlijk mijn tijd was dammmmmmmm.

    -----------------------------------------------------------------

    Mamalijnthe........hahaha dat meen je niet,hoe komt ie erop zeg.
    maar even een rare vraag,kunnen die kleintjes zo alleen in de toilet dan?

    ---------------------------------------------------------------

    Deronasy.........hahahah echt waar,ja het is niet heel duidelijk de gezichten ,ik zag het aan mijn roze rokje,en noel zijn voetbal pakje,en mijn vriendin met der fel orandje haren hahaha,ja we lijken wel geesten hahaha.

    ---------------------------------------------------------------

    Seth.......Ow maar als het wel een 2ling zou zijn,zou je dat wel leuk vinden?
    Succes morgen meid.
     
  7. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hier is het 1e kiesje aanwezig. Kan hem goed voelen nu. :D

    Morgen naar de KNO arts en het CB. Ben benieuwd.

    Net bij de Fysio geweest voor mezelf, ben weer gemarteld. Noemen ze een massage. ;)

    @ Seth: Las het woord tweeling en dacht "nee echt??" Maar het was maar een grapje. Spannend de 1e keer naar de VK.

    @ Haartjes: Serenity was heel donker bij de geboorte, nu zo blond als wat. Ze krijgt steeds meer krulletjes.

    @ Romaira: Arme Rayn. Waarom zijn onze kindjes toch altijd ziek?
     
  8. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamalijntje hahaha,ik zie het helemaal voor me geweldig hahaha,kleine boef,
     
  9. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Haha geweldig. Maar kan die daar zo naar toe dan?? :(
     
  10. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

    ja daar zeg je wat.daar ben ik nu ook wel benieuwd na :D
     
  11. mamalijntje

    mamalijntje VIP lid

    Ze hebben een aparte ruimte waar de verschoonkussens liggen.. Met alle toebehoren. Maar ook een wc'tje. Jamie was heel stilletjes achter de leidster aangelopen en ging staan scheppen.. Ze kon niets doen want ze had er eentje op het aankleed kussen liggen.. Heb daar helemaal dubbel gelegen. Moeten ze maar beter opletten.
     
  12. Seth

    Seth Niet meer actief


    ik hoop toch dat hij nog van gedachte veranderd, qua toekomstig beroep betreft.....:D

    hihi...
     
  13. Seth

    Seth Niet meer actief

    Succes morgen bij de kno en cb....

    en haartjes... ik was bij geboorte donker... daarna blonde krullen en nu weer donker stijl....
    dochter is hier nu ook iets lichter aan t worden... denk dat het heel donkerblond is zoals dr broer...... had vriend vroeger ook... en nu ook donker....
     
  14. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    :O wij staan op pagina 2 :O
     
  15. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
  16. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

    @ Journey: lekker gewerkt?

    @ Mamalijntje: wat fijn dat jullie weer een goede nacht hebben gehad zeg!!!! Super.
    Whahahaha, geweldig... dat had ik graag willen zien.... Jamie die de wc aan het leegscheppen was....

    @ Deronasy: wat super dat Roelemans het toch met je eens was, nadat je jou visie hebt laten horen.

    @ Romaira: heerlijk is dat he, als hij lekker doorslaapt.
    Och arme Rayn.... hoop dat hij zich snel beter voelt. Ziek zijn is toch niet leuk... en al helemaal voor die kleintjes niet...
    Leuk die speeltjes he? Alleen snap ik zelf dat hele google maps niet... Hahahahaha

    @ Joyce: ja gaat hard nu he meid? Wanneer gaan jullie volledig over?

    @ Elise: is niet stom, is in het begin heel raar. Maar echt waar meid, Luca gaat het superleuk vinden op het kdv. Neem dat maar van mij aan. Joshua komt er ook altijd vrolijk vandaan...

    @ Patrieske: ow dat zou lekker zijn zeg, zo'n exta zakcentje. :D
    Oooooooow, wat lief dat je op Joshua gestemd hebt meid. En nog liever dat je blijft stemmen op hem :D
    Hij staat nog steeds 2e en 1e en 2e prijs is hetzelfde dus. :D
    Ow meid, weer overgewerkt? Denk je wel aan jezelf lieverd?

    @ Seth: oooooooooooow wat spannend meid. Ik ben benieuwd...
    Het klopt idd dat de sterilisatie van een man niet meer vergoed word. Vind ik ook belachelijk hoor...

    Hier is Joshua's 3e kiesje ook door, sinds afgelopen vrijdag. En hij is druk bezig met de 4e... Hahahaha.
    Joshua ging vandaag de hele kamer door geweldig. Hij begint steeds sneller te kruipen.
    Ook is hij druk bezig met het proberen op te trekken, maar nog steeds komt hij niet verder als zijn knietjes...hahaha. Echt heel grappig om te zien...

    Liefs en dikke knuffel,

    Patricia
     
  17. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    deronasy we stonden op de 2 pagina , daarom deed ik hem ff up :D

    zo ik ga nu naar bedje toe , we moeten er om 6 uur als we om half 8 in het ziekenhuis moeten zijn .
    Maar eerst rayn nog de fles geven ...........hij heeft er niet meer om gevraagd maar na 12 uur mag ie neits meer hebben dus nu nog maar ff snel :D

    meiden jullie zien me pas weer na het ziekenhuisbezoek dan zal ik veslag uitbrengen .......slaap lekker !
     
  18. mamalijntje

    mamalijntje VIP lid

    Romaira veel sterkte vandaag!!!!
     
  19. Journey

    Journey Fanatiek lid

    3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Romairo sterkte vandaag..............

    Seth jij ook sterkte ene tot vrijdag!!

    Nou dames ik ga weer werken!!!!!!!!!!!!
     

Deel Deze Pagina