Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0

    dank je meid , wij waren ook onwijs trots op hem vandaag !
     
  2. mamalijntje

    mamalijntje VIP lid

    Hiep hiep hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  3. Journey

    Journey Fanatiek lid

    3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Jamie gefeliciteerd met je eerste verjaardag en laat je mar goed verwennen vandaag
     
  4. Journey

    Journey Fanatiek lid

    3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo nog even een dagje werken en dan heb ik weer weekend...........
     
  5. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hiep hiep hoera jamie 1 jaar !!!!

    laat je maar goed verwennen kerel, en geniet van je taartje strax
     
  6. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    verdorie rayn nog steeds 39,3 koorts grrrrrrrrrrr
    ook flink verkouden erbij , heb dus eerste x kdv maar afgezegd .
     
  7. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Zoooo Journey en Romaira wat een koeienletters hahaha :D:p
     
  8. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Jamie gefeliciteerd met jou 1e verjaardag,

    een super fijne dag toegewenst

    Liefs
     
  9. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Romaira aaah arme Rayn.zielig is dat hou het maar goed in de gaten
     
  10. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    heb net kinderafdeling ziekenhuis gebeld , en ze gaat het overleggen met de dienstdoende huisarts en belt me dan terug !

    ga ook vandaag bellen en kijken of er een andere huisarts te vinden is hier in de buurt heb 0,0 vertrouwen in de onze na wat er gebeurd is !
     
  11. mamalijntje

    mamalijntje VIP lid

    Dank jullie wel. We hebben net cadeautjes uitgepakt en liedjes gezongen.. Straks de taart... Had wel even een traantje om weg te pinken. Mijn kleine Kanjer!!!
     
  12. patrieske16

    patrieske16 Fanatiek lid

    27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

    Zo we hebben een fijne nacht gehad,voordat ik ging slapen heb ik 2 pillen ingenomen voor mijn oorpijn en ben als ene blok in slaap gevallen,en werd om 6.44 wakker 1 minuut voor de wekker en iedereen lag nog heerlijk te slapen:D

    Noel is weer naar school om 12.30 is hij uit en dan thuis eten en naar de logo toe,en mijn huisje is al bijna klaar,maar die mand strijk dammmmmmmmmm ik hik er nu echt tegen op das voor het eerst hahaha.

    -----------------------------------------------------------------

    Jaimie......... Bekijk bijlage 44749 met je verjaardag manneke,ik ben heel slecht met iest maken op de pc dus ik hoop dat je hier blij mee bent.
    Een fijne verjaardag lieverd en geniet ervan,ik hoor van je mama wel hoe alles is geweest.
    Mamalijtje.........gefelicteerd met je manneke,1 jaar is hij geworden wat is het toch snel gegaan.
    Tuurlijk zijn er traantjes meid het is niet niks.

    ----------------------------------------------------------------

    Romaira..........Goed dat je het zkh hebt gebeld meid,ik wilde je dat net zeggen dat ze je altijd mag bellen,maar dat heb je al gedaan,je weet ook niet of hij het van zijn onderzoekje heeft natuurlijk,al denk ik het niet maar ik denk dat ze dat wel zeker willen weten.
    Fijn dat je word teruggebeld.
    Ik zou ook een ander zoeken hoor meid,heb je geen familie of vrienden die een goede ha hebben waar je al van weet dat hij goed is,en die ook in de buurt zit dan natuurlijk,of maakt dat niet uit?
    Beterschap met je manneke meid

    ------------------------------------------------------------
     
  13. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    deze HA die we nu hebben , hebben alle vrienden hier in de buurt ook en me schoonouders hebben hem ook . Heb net VGZ gebeld en binnen 5 werkdagen ontvangen we een brief waarin staat welke HA nog patienten aan neemt .

    OOk de kinderarts heeft terug gebeld , hij zei nadat ik rayn gister heb gezien heb ik niet het idee dat ie tegen het uitdrogen aan zit bijv , ik denk dat het gewoon een flinke griep is ofzo en dus nog maar een paar dagen aan kijken :x

    nou ja dan doen we dat maar , roy zei net al als ie zondag ook zo is dan kunnen we het grote feest wel aflassen want daar is ie echt veel te ziek voor :( hoop maar dat ie wat opknapt voor zondag !
    Wilde hem net wat boulion geven maar je raad het al zelfs daar zitten gluten in (in het aroma zit tarwe )
     
  14. Joyce1983

    Joyce1983 VIP lid

    8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Elise: Oh jij hebt er zelf ook last van.. Hier geen van beide.. Mannetje is wel asmatisch misschien dat het daar weg kan komen.. Ach gelukkig is er wat tegen te krijgen :)
    Wat fijn, ga je ook foto's showen?

    Jessica: Wij hebben het huis net gekocht, mannetje belde met Enexis en ze zouden kijken of ze 'm konden smeren maar schijnbaar hadden ze daar niet zo veel behoefte aan we kregen meteen een nieuwe ;)

    Deronsay: Mooi gemaakt!

    Seth: Oeh spannend!!
     
  15. Joyce1983

    Joyce1983 VIP lid

    8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Jamie van harte met je verjaardag knul!
     
  16. Elise1982

    Elise1982 Bekend lid

    12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hiep, hiep hoera voor Jamie!!! Een hele fijne dag vent, en pappa en mamma natuurlijk ook!

    Romaira: wat naar dat Rayn ziek is; ik hoop dat hij snel opknapt en dat zijn grote feest gewoon door kan gaan!

    All: hier is Luca echt niet lekker van zijn prikken. Koorts en hangerig. We zouden eigenlijk gaan zwemmen, maar dat gaat nu echt niet. Vandaag doen we lekker rustig aan!
     
  17. patrieske16

    patrieske16 Fanatiek lid

    27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    mamalijntje.........Fijn dat hij iets beter lijkt te worden,nu is het wel met een ab kuur net zoals bij ons als de kuur op is dan begint de werking pas,dus kijk het nog even aan,maar mocht hij meteen weer koorst krijgen dan moet je gewoon weer naar je ha gaan hoor meid.

    -----------------------------------------------------------
     
  18. Seth

    Seth Niet meer actief

    Jamie,
    Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!
    Veel plezier met vieren....

    groetjes,
    ons
     
  19. Seth

    Seth Niet meer actief

    ....:(

    hopelijk knapt hij snel op...!!!
    beterschap...
     
  20. Tese

    Tese Niet meer actief

    Hoera!!!!!! Jamie 1 jaar!!!!!! Gefeliciteerd en geniet van deze dag!!!
     

Deel Deze Pagina