Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    meiden kom op hoor we stonden ALWEER op de 2e pagina dat kan echt niet hoor ! hihihihihi

    rayn heeft vanmorgen bijna 2,5 uur geslapen daarna was ie ietsje pietsje fitter maar na 1,5 uur lag ie al weer in bed maar goed ze zeggen dat slapen het beste medicijn is he !
     
  2. Nettie

    Nettie Fanatiek lid

    14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hey meiden...
    Kom ook weer even lezen hoe het gaat... Was eventjes forum moe een aantaal daagjes....

    Msschien heb ik nu wat meer puf, nu lijkt het me iig weer gezellig om mee te kletsen. Maar zag al dat we op pagina 2 stonden dus druk is het hier niet..Ben ik niet gewend van ons hoor!!

    Alle jarige kindjes die ik heb gemist: Van harte gefeliciteerd!!! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad samen met pappa's, mamma's, broertjes, zusjes, opa's, oma's enzenzenz.

    Liefs Nettie
     
  3. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    #32103 mamavanJ&D, 20 jan 2010
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
    Hey meiden,

    sorry dat ik er op het moment niet zo veel ben. Ben afgelopen dagen druk geweest en nu ben ik niet lekker... Mijn neus loopt iedere keer vol en eigenlijk wil ik het liefst lekker in bed liggen... Sorry dus dat ik er zo weinig ben nu...
    Ook Joshua is nog steeds zwaar verkouden en het snot blijft zijn neus maar uitlopen... Zo zielig. Ook begint hij sinds vandaag weer beetje te hoesten...
    Sinds gisteren heeft Joshua trouwens zijn 4e!!!! kiesje al!!!!

    Vanmiddag wel met Joshua naar het CB geweest. Hij weegt nu 9965 gram, hij is dus weer afgevallen, want hij was boven de 10 kilo... Verder was hij nu 72,3 cm, dus een halve cm gegroeid sinds 15 december.
    Joshua heeft de 11 maandenprikjes nog gehad en dat was krijsen en nog best lang ook... maar volgens mij vooral van boosheid op het laatst.

    Ik heb nog gevraagd wat ik aan zijn huidje kan doen, want ik kan er gewoon niet tegen smeren... Nu moet ik even kijken of ik de goede vaselinezalf heb. Als ik de naam niet heb die zij opgeschreven heeft, moet ik de huisarts even bellen om te vragen of hij me die voor wil schrijven.

    Verder nog gevraagd over zijn blauwe handjes, voetjes en (heel af en toe nog) lipjes. Ze vertelde dat sommige kindjes dit nu eenmaal hebben en dat dit gewoon bij Joshua hoor?:$
    Ik vertelde dat de kinderarts toen zei dat het een typisch iets is voor het RS-virus en daarop zei ze dat kindeen op deze leeftijd het niet nog een keer krijgen. Dit terwijl de huisarts zei dat hij het nog wel een keer kan krijgen... Ik snap er echt niets meer van en vraag me echt af, of het echt geen kwaad kan. Ik zal straks eens kijken of Joshua nog steeds zulke blauwe handjes heeft, dan zal ik er eens een foto van maken en jullie laten zien....
    Ik weet het ff niet meer....

    Liefs en dikke knuffel,

    Patricia
     
  4. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ alle jarigen die ik gemist heb: GEFELICITEERD MET JULLIE 1E VERJAARDAG!!!!!
    Hoop dat jullie een superdag hebben gehad!!!!

    Liefs en dikke knuffel,

    Patricia
     
  5. Nettie

    Nettie Fanatiek lid

    14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mamavanj: Ik heb voor Mila: cetomacrogololcreme FNA gekregen. Werkt heel erg goed maar zit haast niks in.... Misschien een tip voor jou?? Mila heeft er echt baat bij, die is na 1 badje echt helemaal schraal... doe haar 2 k.p.w. in bad en daarna smeer ik haar in. Werkt het allerbeste... Als ik haar vaker in bad zou doen zou ik er ook niet meer tegen kunnen smeren.
    En jij beterschap meid, probeer zoveel mogelijk te gaan liggen als je manneke ook ligt, laat je de boel toch eens de boel! Kan best hoor voo een keer!! Je doet altijd al zoveel joh!
    Hey je manneke afgevallen?? Hoe kan dat dan? Is hij ook veel ziek geweest? Kan het me zo gauw even niet heugen sorry:) Er waren dan ook zoveel kindjes ziek de laatste tijd....Iig sterkte!! en een dikke knuf!
     
  6. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Nettie: ik geloof dat de wijkverpleegkundige deze naam ook heeft opgeschreven, maar dat weet ik niet zeker, staat in zijn boekje.... joshua slaapt nu, dus ik kan nog niet gaan kijken of ik het goede heb.
    Joshua gaat maar 1x per week in bad, ook omdat hij anders helemaal schraal is. Maar zelfs dan blijft hij gewoon helemaal schraal.
    Hahahaha, ja, misschien doe ik ook wel te veel, maar ik kan dat niet zo goed gaan liggen, als er nog veel werk ligt....
    Ja Joshua is afgevallen. Joshua is in december ziek geweest (RS-virus) maar heeft wel gewoon gegeten nu. Hij heeft nu wel 's avonds dat hij minder eet (minder behoefte blijkbaar) en hij is nu bezig met staan en kruipen, dus dat zal ook wel meewerken denk ik...

    Liefs en dikke knuffel,

    Patricia
     
  7. Nettie

    Nettie Fanatiek lid

    14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mamavanj: at kan idd meewerken hoor. Hij heeft een tijdje stilgestaan qua ontwikkelin toch? Nu ik erovernadenk hebben we het daar wel es overgehad. Dtat hij ws al langer ziek was en dat jullie zo gekwakkeld hadden met hem... Nu hij beter is gaat ie in sneltreinvaart ontwikkelen en komt eten even op een 2de plek... Gebeurd vaker...en hij is in lengte dus wel gegroeid, das toch een lichte geruststelling toch? (had ik bij Mila toen wel, toen zij was afgevallen... zij was ook in cm gegroeid, dat vond ik wel een prettig idee, betekend niet dta ze helemaal stilstaan/achteruit gaan qua groei)
    Nou als je niet lekker bent gewoon je eroverheen zetten hoor, niemand doet je wat als je eens wat laat liggen! Helemaal als je het altijd netjes op orde hebt lijkt me dta jke het er wel van mag nemen een keer!! Gewoon es doen joh!
     
  8. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    even snel een vraagje tussen door,als er een tandje aan komt voel je dan een bobbel op het tandvlees,een verhoging zeg maar?
     
  9. Journey

    Journey Fanatiek lid

    3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Joepie weekend....................

    Romairo als ik jou was zou ik ook voor een andere ha kijken

    Nettie welkom terug hoor...

    Ene Tess is opgegeven voor het kdv ik ben benieuwd wanneer ze voor het eerst mag komen!!
     
  10. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owh mijn vraag is overbodig geworden,ik heb net met mijn nagel gevoeld en daar voel ik boven in het midden een tandje zitten,en zie hem ook al hahaha,en er naast is ook bijna door,nu weet ik ook waarom Sylvan de laatste dagen week zo vervelend was
     
  11. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    deronasy, dat is dan nummer 3 en 4 toch ? leuk hoor !:D

    mamavanj, denk inderdaad dat joshua ook wat afgevallen is omdat ie nu een stuk meer beweegt , maar je weet hoe het hier is dus altijd alert blijven he ;)
     
  12. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja nummer 3 is door,en nummer 4 denk ik morgen hihihi
     
  13. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ah goed man !!!

    hier is rayn net weer wakker van zijn 4e saapje vandaag ahahahah als ik he, vanavond in bed leg trek ik hem sokjes aan doordrenkt van citroensap , schijnt heel goed te helpen tegen koorts . En morgen glutenvrije kipsoep maken goed tegen griep .
    (hoezo kan het niet verkroppen als ie zondag ziek zou zijn ? )
     
  14. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Romaira nee ZOndag moet hij beter zijn hoor,

    heeft hij nog koorts???
     
  15. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ja vanmiddag was het 38,6

    vanavond moet ik nog meten .......hij is nu weer even wakker en wel een stukie vrolijker dan vanmiddag :) dat hebben we weer gewonnen :D wil alleen nog steeds niet eten das jammer
     
  16. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Fijn dat hij vrolijker is meis,eet hij helemaal niks sinds hij koorts heeft dan??
     
  17. Romaira

    Romaira Fanatiek lid

    23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hij heeft nu 3 dagen koorts en dit is de eerste dag dat ie niet wil eten .

    hij is nu aan het spelen en wel boeven spel (laptop rammen en alles van tafel pakken wat niet mag )
     
  18. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ mamalijntje: Ze wordt ook alleen aan haar neusamandelen geholpen. De keelamandelen doet is dus niet, omdat ze daar te jong voor is. Neusamandelen waarschijnlijk ook maar ze heeft wel het gewicht waar ze ook aan moeten voldoen.

    Jamie Gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!

    @ Seth: Spannend. Hoever denkt ze zelf dat je bent dan?
     
  19. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Vandaag bij mijn ouders geweest. Mannetje moest overwerken dus hebben Serenity en ik bij mijn ouders gegeten. Ze heeft alleen de hele dag nog niet geslapen. Ze ligt net op bed en het is stil boven. :D

    Vanacht een super nacht gehad. Heb haar zonder slaapzak in bed gelegd. Ze wordt steeds gillend en zweetend wakker als ze op haar buik beland. Mijn mannetje en ik hadden het idee dat ze op haar buik wil slapen, maar doordat de slaapzak niet mee draait en het dus strak gaat zitten. Ze in paniek raakt en het zweet opbreekt. Ik kan er namelijk ook niet tegen als dingen te strak om mijn lijf zitten. De hele nacht doorgeslapen tot half 7. En daarna tot 10 uur. Dus mama heeft ook even goed uitgeslapen. ;)
     
  20. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Jessica owh wat lekker dat ze zo goed geslapen heeft,
    aaah wat zielig dat ze zoveel last had van de slaapzak,ik zoe Sylvano al helemaal geen slaapzak aan,omdat ik te bang ben dat hij niet lekker kan liggen en draaien hihihi,

    @Romaira,hihihihihi,lekker ondeugend
     

Deel Deze Pagina